7??? Optimist!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:09 schreef Joene het volgende: [..] die 7cm van mij vergelijken met een komkommer is wat overdreven spen!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef pessie het volgende:
Logi, lekker dat je je vluchttas zo compleet hebt! En tico, echt hoogzwanger dus
komt dat door je grote doosch ?quote:
facial ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:20 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Lijkt me strak plan!. Waar moet ie overheen trouwens? suggesties?
Eigen topic aanmaken voor de zwangere herenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Incantrix het volgende:
Mensjes, ik vind jullie echt heel lief hoor, maar kunnen jullie deze slowchats constant niet gewoon in de SC doen ofzo?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Eigen topic aanmaken voor de zwangere heren
Haha, staat genoteerdquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:
Lurk k nou in sex, pub of z&g?
Trix 39 weken wauw! Niet nu bevallen hoor want ik moet mn telefoon opladenover een uur kan t :p
Heb jij nog tips tegen het trekkende gevoel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:
Lurk k nou in sex, pub of z&g?
Trix 39 weken wauw! Niet nu bevallen hoor want ik moet mn telefoon opladenover een uur kan t :p
Is goed chickquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
Welk trekkend gevoe? Ik zit mobiel, kan niet goed teruglezen. Trix ik fb je later!
Ik vind wel dat wij 3 en heerlijk samen dezelfde klachtenn op hetzelfde tijdstip ervarenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb jij nog tips tegen het trekkende gevoel?
Want in combi met telkens harde buiken en krampen is het echt niet leuk
heb de hele tijd een trekkend gevoel boven in mijn buik, zal wel normaal zijn qua groeien maar de combi is echt te rot voor woordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
Welk trekkend gevoe? Ik zit mobiel, kan niet goed teruglezen. Trix ik fb je later!
Eig.wel idd, en stiekem ook fijn om te lezen idd dat je niet de enige bent ook al wens je het een ander niet toe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat wij 3 en heerlijk samen dezelfde klachtenn op hetzelfde tijdstip ervaren. Herkenning ftw. Helaas geen tips, net heerlijk in bad geweest, dat hielp even tegen alle spanning, verder is het gewoon even wachten tot het buikvel weer wat losser is gaan zitten vrees ik.
En nu mignonne hier toch is, ik heb cranberry sap gekocht maar als ik dat nu al ga drinken, kan dat er dan voor zorgen dat de ab minder goed werkt? Of maakt dat niet uit? Wil graag dat deze kuur goed zn best doet, vind 2 blaasontstekingen in iets meer dan een maand wel voldoende.
Zelf sjagerijnig zijn en het vervolgens op mijn hormonen gooien terwijl ik gewoon echt goed te pas "was"...quote:
Ik ben maar gestopt om hem op mijn buik te leggen...quote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
Logi ik kan vandaag niet met je mee mopperen. Mijn man is de mdf boom voor de babykamer aan t schilderenVorig weekend was ie wel
![]()
XM, ik had vorige week ook 2 dagen flink hoofdpijn, daarna zat ik vol snot. Kan n verkoudheid zijn. Wel in de gaten houden ja![]()
Blegh Kyara ook nog ziekWel grappig dat je meisjes op de ipad reageren. Moet je voor de grap eens van die buikbaby slaapliedjes op youtube zoeken. Dan vliegt ie vast de kamer door
![]()
Hmm Cwen vind t zo rot voor je.Vond de afweging van Logi wel goed; wil je duidelijkheid of hoop? Vooral met de feestdagen voor de deur goed over nadenken. Sowieso kan je met MvM best nog even wachten!
Mini is weer iets drukker, maar nog geen overtuigende schop gehad. Moet donderdag weer voor controle dus zal het dan wel aankaarten. Ik geloof dat ik dan al om de 2 weken moet?
Dat afwachten is killing.... Misschien brengen de kerstdagen toch wat afleiding. Sterktequote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef Cwen het volgende:
Logi, dat is nu juist zo lastig... Ik heb enorme behoefte aan duidelijkheid en die kunnen ze me nog niet geven. Dan kom ik liever met hoop de feestdagen door maar dat voelt zo... Kop in het zand.
Enfin, duidelijk dus dat ik het echt niet weet. Denk dat ik ze maar bel... In essentie is alles wat bijgedragen wordt natuurlijk goed.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef Cwen het volgende:
Logi, dat is nu juist zo lastig... Ik heb enorme behoefte aan duidelijkheid en die kunnen ze me nog niet geven. Dan kom ik liever met hoop de feestdagen door maar dat voelt zo... Kop in het zand.
Enfin, duidelijk dus dat ik het echt niet weet. Denk dat ik ze maar bel... In essentie is alles wat bijgedragen wordt natuurlijk goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte meis
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 19:08:03 ]
Even in de gaten houden, of er geen bepaald ritme in zitquote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef papillion het volgende:
Cwen![]()
Vervelend dat je nu gewoon niets weet.
Auw, mijn hele lichaam vind dat ik ongesteld ben, of naja zo voelt het, ben benieuwd hoe de kleine morgen ligt. Vorige 2 keren was het ongemak wel minder dan nu maar was eerst 'n indaling en vervolgens weer 'n omhoog kruipende baby.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef papillion het volgende:
Vooralsnog duidelijk geen ritme erin. Mag ook niet, jij mag nog wel een baby deze week voorspellen, ik wil een 2013 baby.
Is ook een beetje vroeg. Indaling?quote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef papillion het volgende:
Vooralsnog duidelijk geen ritme erin. Mag ook niet, jij mag nog wel een baby deze week voorspellen, ik wil een 2013 baby.
Ik denk het zelf wel. Kleine ligt momenteel dwars vast onder mijn ribben, daar mag duidelijk nog wat gedraaid/gezakt worden.quote:
Dat sowieso! Alles behalve mijn bedoeling om voor te kruipen.quote:Genoeg dames die eerst mogen. Estrys, hoe is het bij jou? Inca, hoe voel je je? Wil het allemaal nog?
Fijn om te horen dat de buikband echt werkt!quote:Echt heerlijk een stukje kunnen wandelen met mn buikband. Mn buik voelt echt veel minder gespannen als ik em omdoe. Denk dat ik em morg s n de hele dag maar omdoe, laatste dagje werken voor manlief dit jaar
quote:Op zondag 23 december 2012 19:18 schreef Kyara het volgende:
• Ik sta 19e in de lijst
• Ik hoef tot juni niet meer te werken
• Ben al bijna 29 weken
• Het zijn er 2!!!
• En ze moeten er ook nog uit
soms komt het nog even binnen...
Ik ken de achtergrond niet maar het lijkt me enorm frustrerend om zo lang te moeten wachten. We hebben twee keer een miskraam meegemaakt en in beide gevallen konden we dezelfde dag de bevestiging krijgen door middel van een HGC meting. Ik denk dat we gek waren geworden als we zo lang in onzekerheid hadden moeten zitten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef Cwen het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:18 schreef Kyara het volgende:
• Ik sta 19e in de lijst
• Ik hoef tot juni niet meer te werken
• Ben al bijna 29 weken
• Het zijn er 2!!!
• En ze moeten er ook nog uit
soms komt het nog even binnen...
Getver, dat klinkt niet fijn...quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef Ticootje het volgende:
Anders knap je even 100% op van het eten. Dus. De hele dag hoofdpijn, algemeen klotegevoel plus dat lijf gewoon zeer doet. Nu lekker kruikje tegen buikje maar omg ik voel me echt opeens weer fijn.
Wat fijn dat je daar zo'n baat bij hebt joh! En strakjes lekker je lief thuis ookquote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Is ook een beetje vroeg. Indaling?
Genoeg dames die eerst mogen. Estrys, hoe is het bij jou? Inca, hoe voel je je? Wil het allemaal nog?
Echt heerlijk een stukje kunnen wandelen met mn buikband. Mn buik voelt echt veel minder gespannen als ik em omdoe. Denk dat ik em morg s n de hele dag maar omdoe, laatste dagje werken voor manlief dit jaar
Als je iets wel proeft/ruikt dan is het wel gehakt wat echt over de datum is. Zoveel kwaad kan het naar mijn idee dus niet als je niets hebt gemerkt. Vervolgens is het wss enkel iets waarbij je zelf misselijk word en je 'n dag beroerd kunt voelen, maar verder niets ernstig.quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Kyara het volgende:
Crap, net per ongeluk gehakt gegeten dat 1 dag over de datum was. Zag er verder wel ok uit. En nu? Vinger in mijn keel of zou het zo'n vaart niet lopen?
Bedorven vlees ruik je. Het is slechts een verkoopdatum. Als ik je zou vertellen dat er zat supermarkten zijn die vleeswaren van de versafdeling gewoon opnieuw verpakken ben je dan gerust?quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Kyara het volgende:
Crap, net per ongeluk gehakt gegeten dat 1 dag over de datum was. Zag er verder wel ok uit. En nu? Vinger in mijn keel of zou het zo'n vaart niet lopen?
quote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bedorven vlees ruik je. Het is slechts een verkoopdatum. Als ik je zou vertellen dat er zat supermarkten zijn die vleeswaren van de versafdeling gewoon opnieuw verpakken ben je dan gerust?
Hou je van Chinees? Die keukensquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee! Ik word dan maar vegetarisch of zo.....
ik zeg altijd maar zo, dat gehakt kan niet op de kalender kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee! Ik word dan maar vegetarisch of zo.....
kijk gewoon smaakpolitie of dat soort achterlijke programma's en je durft nergens meer te etenquote:
Ja m'n vriend wilde ook al de vk bellen. Maar nog nacht hier. En het lijkt niet echt iets te maken te hebben met de baby, want die schopt lekker door. Het is nu weggezakt. Dus ik kijk even wat de dag gaat brengen, als het weer terugkomt dan waag ik er straks wel een belletje aan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik ben echt een enorme meut dus.ik denk: er is een dier doodgegaan voor dat vlees. Uit respect gooi ik dat niet zomaar weg...
Maar erg off topic
Vervelend van die pijn Gulara! Wil je dat niet even overleggen met iemand? Klinkt gek...
Hier ligt alles in de vriezer, ontdooien pas als we gaan koken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik ben echt een enorme meut dus.ik denk: er is een dier doodgegaan voor dat vlees. Uit respect gooi ik dat niet zomaar weg...
Maar erg off topic
Vervelend van die pijn Gulara! Wil je dat niet even overleggen met iemand? Klinkt gek...
Oh, maar ik vind het ook echt best prima allemaal! Iedereen zegt de hele tijd 'je zult het wel zat zijn', maar dat is nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef papillion het volgende:
Tico, fijn zo even in de avond nog lekker opknappen.
Incantrix, wat doe je het nog goed! Kan me voorstellen dat een peuter + de laatste lootjes zwaar zijn. Het is wel heel lief om te lezen dat je meid nog even mag blijven zitten.
Ooowwquote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
thanx
overigens is het gehakt eerst gebakken en daarna in een ovenschotel ook nog 40 minuten op 250 graden in de oven geweest dus op zich wel goed verhit denk ik zo.....
Ik zou me een zorgen maken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
thanx
overigens is het gehakt eerst gebakken en daarna in een ovenschotel ook nog 40 minuten op 250 graden in de oven geweest dus op zich wel goed verhit denk ik zo.....
als je niet zwanger was was je dan ook zo panisch erover ?quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
thanx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |