Schande, betaal je het verschil ff bij ?quote:
Ik denk daarom dat ze die tussenstanden altijd wat temperen. De eindstand zal wel redelijk kloppen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij vergeet dat het ook teveel kan worden en dat juist minder mensen dan gaan bellen. Net een tussenstand en dan meteen weer 3x het nummer is nou niet echt makkelijk.
is goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Schande, betaal je het verschil ff bij ?
Bij de eindstand komt nog sowieso geld bij van de veilingitems. Alhoewel dat vermoedelijk niet in de tienduizenden zal lopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik denk daarom dat ze die tussenstanden altijd wat temperen. De eindstand zal wel redelijk kloppen.
ik bedoelde het letterlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij vergeet dat het ook teveel kan worden en dat juist minder mensen dan gaan bellen. Net een tussenstand en dan meteen weer 3x het nummer is nou niet echt makkelijk.
En niet te vergeten de grote sponsoractiesquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij de eindstand komt nog sowieso geld bij van de veilingitems. Alhoewel dat vermoedelijk niet in de tienduizenden zal lopen
quote:
Would be awesomequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:23 schreef Blester het volgende:
Vandaag ¤4,3m. Morgen ¤5,5m Maandag ¤10m?
huismoeders moeten we ook tevreden houdenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Toren CPleur op met je niet-grappige-kutzooi.
Morgen wel wat meer, gok ik. Zes?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:23 schreef Blester het volgende:
Vandaag ¤4,3m. Morgen ¤5,5m Maandag ¤10m?
quote:
Stijging is steeds tussen 1m en 1,5 M. Denk niet dat er opeens 1,7 bijkomt, maar kan natuurlijk altijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Morgen wel wat meer, gok ik. Zes?
6.8quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Morgen wel wat meer, gok ik. Zes?
Ik mis Ajouad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
De zaterdagavondplaatjes komen in lekker tempo voorbij
Verwarrende shit...quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verkondig enkel waarheden
Behalve als ik lieg, en dat lieg ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |