Oh sorry. Heb nooit zo'n zin om helemaal terug te gaan lezen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook pas drie keer gepost ofzo.
Als linksback, het is een middenvelder toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Zo ongeveer de eerste jeugdspeler die bij City meteen al de kans krijgt. Zegt wel wat over zijn kwaliteiten.
Centrale verdediger.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als linksback, het is een middenvelder toch?
Leuke reportage in de VI van deze week over de 'bloedbroeders' trouwens. Achahbar, Vilhena, Kongolo, Ebicillio en Rekik.quote:
Jep. Moet je je voorstellen: Rekik en Vrij centraal, BMI linksback en Janmaat rechtsback.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Zo ongeveer de eerste jeugdspeler die bij City meteen al de kans krijgt. Zegt wel wat over zijn kwaliteiten.
Klopt al gelezen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Leuke reportage in de VI van deze week over de 'bloedbroeders' trouwens. Achahbar, Vilhena, Kongolo, Ebicillio en Rekik.
Als je zo'n El Ahmadi nog een jaartje had kunnenhouden was 't helemaal bazen geweest man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Moet je je voorstellen: Rekik en Vrij centraal, BMI linksback en Janmaat rechtsback.
Middenveld van Clasie, Vilhena en een goede gekochte 10.
Linksbuiten Boëtius (functioneert hemels met Vilhena vind ik), Centraal Pellé en rechts een goede gekochte rechtsbuiten.
Man, dan had je in Februari de schaal boven je hoofd kunnen tillen.
Ik vind Vilhena beter dan Ahmadiquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo'n El Ahmadi nog een jaartje had kunnenhouden was 't helemaal bazen geweest man.
Dat bedoel ik. Maar ik wil best de reacties opzoeken hoor die tegenover mij geuit werden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
Vormer z'n spelhervattingen vond ik een verademing moet ik zeggen. We scoorden gewoon uit een corner
En als dan leest hoe dat ging met Beenhakker en Rekikquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Moet je je voorstellen: Rekik en Vrij centraal, BMI linksback en Janmaat rechtsback.
Middenveld van Clasie, Vilhena en een goede gekochte 10.
Linksbuiten Boëtius (functioneert hemels met Vilhena vind ik), Centraal Pellé en rechts een goede gekochte rechtsbuiten.
Man, dan had je in Februari de schaal boven je hoofd kunnen tillen.
En die vrije trap op de lat was ook mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
Vormer z'n spelhervattingen vond ik een verademing moet ik zeggen. We scoorden gewoon uit een corner
Beenhakker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En als dan leest hoe dat ging met Beenhakker en Rekik![]()
![]()
Echt he.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Vilhena beter dan Ahmadi![]()
Clasie rendeerde alleen beter naast Ahmadi, maar ik denk dat zijn probleem eerder vermoeidheid en de pijn zijn arm is.
Ik heb trouwens wel fucking hard moeten lachen tijdens Heerenveen - Feyenoord... Iedereen hier verklaarde me voor gek toen ik zei 'als je wat meer aanvallende impulsen wil, zou je kunnen overwegen Vormer te brengen voor Clasie'. Man, wat werd ik voor debiel uitgemaakt door o.a. Tomasso.
Nou, ik heb die Vormer dingen zien doen, dat heb ik het hele seizoen bij Feyenoord niet gezien. Die dode spelmomenten die hervat werden door deze boy, godverdomme he
Eerlijk is eerlijk, toen Clasie uit het veld gehaald werd stortte Feyenoord wel als een kaartenhuis inMaar ik denk dat dat eerder te wijten was aan een complete vermoeiing van het elftal
Overigens, nogmaals: laat Clasie maar staan, heerlijke speler. Het is alleen zeer prettig dat hij, bij zijn verkoop deze zomer aan Juventus of Milan ofzo, gelijk vervangen kan worden door Vormer die al op 80% a 90% van dat niveau zit
Had er inderdaad ook zomaar in gekund, ook in tweede instantie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:39 schreef Slobeend het volgende:
En die vrije trap op de lat was ook mooi.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil er eens een ingooien: waarom pleuren we niet eens voor de grap Vormer voor Clasie erin. Clasie is al een tijdje 'moe' lijkt het, moet gewoon eens twee wedstrijdjes rusten. Ofcourse, never change a winning team en het kan HEEL hard demotiveren, maar Vilhena is enorm aanvallend ingesteld en Immers vervult ook zijn taken.
Clasie is het een klein beetje kwijt. Hij haalt geen onvoldoendes, gewoon keurig continu een 6, maar het zijn niet de wekelijkse negens die hij pakte. Ik denk echt dat die jongen snakt naar de winterstop persoonlijk.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FF BMI, Clasie weg voor 25 miljoen. Vervangers staan al klaar (Kongolo en Vormer). Baas
En daar kwamen ze hoor:quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbij![]()
Ik denk dat Clasie niet zomaar vervangen kan worden door Vormer overigens. En verwacht dat als BMI verkocht wordt dat Nelom gewoon in de basis komt
quote:
quote:
Dat zei ik helemaal niet, maar dat terzijdequote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Je vindt Clasie kut spelen (! ), je vraagt je af of hij moe is en je wilt Vormer erin om hem rust te gunnen. Dat schrijf je zelf
.
Deze Ajacied is helemaal een faal:quote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
Selectief lezende relnicht. Dat is helemaal niet wat een normaal persoon eruit haalt. Wat ik gewoon wil zeggen, is dat als je dan toch IEMAND van het middenveld zou moeten slachtofferen, ik nu eerder voor Clasie zou kiezen dan Vilhena of Immers. Dat is alles wat ik zeg.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Vormer kan Clasie niet vervangen, aangezien Vormer zelf ook meer een aanvallende speler is, maar dan zonder creativiteit.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je Clasie er uit wilt hebben, zou ik eerder Leerdam er in zetten.
Dat je 't allemaal bijhoudt man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik postte dit EEN DAG voordat bekend werd dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom valt, en dat hij zelf aangaf vermoeid te zijn:
[..]
[..]
[..]
En daar kwamen ze hoor:
[..]
[..]
[..]
Dat zei ik helemaal niet, maar dat terzijde.
[..]
Deze Ajacied is helemaal een faal:
[..]. Creatief als de kanker tegen Heerenveen juist.
Nog zo'n pareltje:
[..]Leerdam verkiezen boven Vormer
![]()
En die Adames had nog wel meer gekke dingen overVormer
te gillen.
Sowieso, iemand die eens een keer vrije trappen strak naar voren slingert in plaats van die "cornerballen" die echt in een 'boogje' omlaag zakken... Shit hé. Vormer heeft 1 doelpunt ingeluid en had er eigenlijk 2 moeten hebben. Nou, dan doe je het niet verkeerdquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he.Bij dode spelmomenten dacht ik elke keer 'hé, wat hoor ik nu toch voor raar geluid'. Was dat dus gewoon een bal die fatsoenlijk getrapt werd.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik postte dit EEN DAG voordat bekend werd dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom valt, en dat hij zelf aangaf vermoeid te zijn:
[..]
[..]
[..]
En daar kwamen ze hoor:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog zo'n pareltje:
![]()
te gillen.
Wow, dit zit diepquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
En daar kwamen ze hoor:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog zo'n pareltje:
![]()
te gillen.
Ook bij corners, gewoon 't geluid van een bal die vol wordt geraakt ipv die swaffelschoten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, iemand die eens een keer vrije trappen strak naar voren slingert in plaats van die "cornerballen" die echt in een 'boogje' omlaag zakken... Shit hé. Vormer heeft 1 doelpunt ingeluid en had er eigenlijk 2 moeten hebben. Nou, dan doe je het niet verkeerd
Je weet dat na Groningen de winterstop begint?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef Dekatria het volgende:
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen
Ja flikker op man, alsof ik godverdomme niet snap wat er bij Feyenoord afspeelt. Ik zie toch verdomme dat er iets met Clasie aan de hand is, al bij de trainingen merkte ik dat hij gewoon ongeconcentreerd / vermoeid rondliep, alsof hij pijntjes had et cetera. Maargoed, ik zie die gasten dan ondertussen ook 3 keer per weekquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je 't allemaal bijhoudt man.![]()
Dat zou ik dus ook doen, en als het vanaf de 40e minuut geen verschil gemaakt heeft gewoon eens lekker vroeg wisselen. Dat mag Koeman wel eens gaan doen, gewoon wat eerder ingrijpen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef Dekatria het volgende:
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen.
Vond het gewoon nogal jammerlijk hoe men mijn opmerking (je zou eventueel misschien af en toe een keertje potentieel kunnen overwegen om.........) - naar anleiding van de opmerking van een ander nota bene - wist te veranderen naar "jij wil Clasie eruit rotten want je vindt hem kut spelen en zegt dat hij er niets van kan en dat Vormer 10 keer beter is".quote:
Vind ik een goed idee. Ik SMS je vanavond ff.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:47 schreef Dekatria het volgende:
Overigens HMF - morgen tweede poging voor pils?
Geef die jongen een wedstrijdje eerder vrij johquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat na Groningen de winterstop begint?
Clasie is juist aanvallend veel belangrijker omdat hij het spel sneller laat verlopen. Vormer heeft die capaciteiten totaal niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef die jongen een wedstrijdje eerder vrij joh. Sowieso ik wil Vormer wel eens zien. Denk dat die jongen gewoon snel de club op een 2-0 kan brengen (JUIST omdat hij aanvallend meer biedt dan Clasie lijkt het). Dan kan je Pellé wisselen om een gele kaart te voorkomen, Immers er evt. uit.
Je moet zo snel mogelijk vér voorstaan, om die gasten te sparen voor tegen de joden (niet tegen geel aanlopen).
Denk dat Vormer met zijn aanvallende capaciteiten dan nog wel eens een verrassingkje kan bieden i.v.m. onze Claas.
Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren. Face it, als je uit een corner scoort voor het eerst in 3 jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is juist aanvallend veel belangrijker omdat hij het spel sneller laat verlopen. Vormer heeft die capaciteiten totaal niet.
Je overschat Vormer nogal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren. Face it, als je uit een corner scoort voor het eerst in 3 jaaren gelijk een vrije trap op de lat knalt...... Dat zegt wel iets over wat voor verschil je kan maken.
En sowieso zou je er tegen de joden voor kunnen kiezen om een speler voor Vormer te wisselen waardoor je een hele wedstrijd iemand hebt die vol gas op hun centrale middenveld blijft zitten. Ben altijd wel fan van zo'n alles geven tactiek in dat soort wedstrijden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren. Face it, als je uit een corner scoort voor het eerst in 3 jaaren gelijk een vrije trap op de lat knalt...... Dat zegt wel iets over wat voor verschil je kan maken.
Waarop baseer je dat. Ik heb hem tegen Heerenveen een aantal ballen zeer goed de 16 in zien knallen, een vrije trap perfect op schot zien lossen en gezien dat de club kon scoren n.a.v. een van zijn voorzetten.quote:
Denk eerder dat jullie 'm nogal onderschatten. Ik heb vorig jaar veel op Immers én Vormer gelet, express wedstrijden van ADO en Roda gekeken. Toen ik zei dat Immers wel goed zou komen en wel een welkome aanvulling op de selectie was werd ik uitgelachen. (Nee, ik ga de comments er niet bijzoeken zoals HMF, die is gek). Voor Vormer geldt hetzelfde, kan meer dan jullie denken. Koppelt een geweldig loopvermogen aan een functionele techniek en een goed schot.quote:
Dan is het eerder zaak om ze kapot te spelen door een goed combinerend middenveld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat. Ik heb hem tegen Heerenveen een aantal ballen zeer goed de 16 in zien knallen, een vrije trap perfect op schot zien lossen en gezien dat de club kon scoren n.a.v. een van zijn voorzetten.
Tuurlijk, Clasie is beter. Desondanks denk ik dat je juist tegen Groningen gewoon lekker wat moet kunnen forceren uit een dood spelmoment. Die gasten gaan met 10 man voor de goal hangen dus er gaan daar nogal wat dode spelmomentjes ontstaan.
En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken. Derhalve hopen op een goal via een dood spelmoment.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het eerder zaak om ze kapot te spelen door een goed combinerend middenveld.
Daarom, 1 houthakker op het middenveld is voldoende.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken.
Als je met Immers speelt moet je gewoon voor de frontale aanval gaan. De boel helemaal kapotjagen op je middenveld en in balbezit gewoon je vaste Pelle-aanvalsritueel houden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken. Derhalve hopen op een goal via een dood spelmoment..
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, 1 houthakker op het middenveld is voldoende.
Lekker voorspelbaar voetbal. Als dat er niet uitgaat ga je ook na de winterstop geen enkele topper winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je met Immers speelt moet je gewoon voor de frontale aanval gaan. De boel helemaal kapotjagen op je middenveld en in balbezit gewoon je vaste Pelle-aanvalsritueel houden.
Overigens, ik zei net dit:quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker voorspelbaar voetbal. Als dat er niet uitgaat ga je ook na de winterstop geen enkele topper winnen.
Het ging hier dus om de rol van Clasie. Jouw post, 5 dagen geleden, die ik toevallig tegenkom omdat ik nog in dat topic zat:quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Tony neemt een beetje de Clasie rol van vorig jaar op zich. Zat me gisteren weer te verbazen hoe veel dingen dat ventje ziet op die leeftijd. Tuurlijk gaat hij nog wel eens wat naïef een duel in, maar als je het nu al zo laat zien dan mag dat wel. Voor mij de MOTM gisteren.
Wat boeit het of het voorspelbaar is als je er wedstrijden mee wint doordat werkelijk geen enkele verdediger tot nu toe opgewassen is tegen de fysiek van Pelle.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker voorspelbaar voetbal. Als dat er niet uitgaat ga je ook na de winterstop geen enkele topper winnen.
Ja, nu is 't wel leuk geweest met die verwijzingen naar de basisplaats van Rekik. Is de 10e nu al ofzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:03 schreef Sejt het volgende:
ManC met Rekik tegen Reading live kijken hier
Als het niet lekker loopt zoals eigenlijk al weken het geval is dan is het best een nuttige tactiek tegen de mindere ploegen. Maar echt ver zal je er niet mee komen op de lange termijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat boeit het of het voorspelbaar is als je er wedstrijden mee wint doordat werkelijk geen enkele verdediger tot nu toe opgewassen is tegen de fysiek van Pelle.Maar jij wou er in de winterstop even een alternatief systeem inslijpen dat aangepast is op de geweldige meevoetballende kwaliteiten van Pelle? Want dan zul je helaas toch van een koude kermis thuiskomen vrees ik.
Dat ben ik overigens wel met je eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het niet lekker loopt zoals eigenlijk al weken het geval is dan is het best een nuttige techniek tegen de mindere ploegen. Maar echt ver zal je er niet mee komen op de lange termijn.
Ik vrees ook dat er niet veel anders op zit. Immers ga je niet wisselen, want die scoort te veel. Dan heb je eigenlijk al geen mogelijkheid meer om dat lekkere combinatievoetbal te spelen wat wij willen zien. Met buitenspelers Schaken en Verhoek (quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het niet lekker loopt zoals eigenlijk al weken het geval is dan is het best een nuttige techniek tegen de mindere ploegen. Maar echt ver zal je er niet mee komen op de lange termijn.
Met Immers is er niet echt een systeem heb ik altijd het idee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers is goed bezig het systeem staat goed lekker laten staan.
Sorry, meneer elite - wilde alleen even patsen met het feit dat ik het live op tv heb. That's all.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, nu is 't wel leuk geweest met die verwijzingen naar de basisplaats van Rekik. Is de 10e nu al ofzo.
Met Tony en Clasie moet dat juist wel mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
n mogelijkheid meer om dat lekkere combinatievoetbal te spelen wat wij willen zien. Met buitenspelers Schaken en Verhoek ( x 100 ) creeer je ook tótáál niks over de flanken. Wat blijft er dan over? Lange bal op Pelle, het is helaas niet anders.
Boetius is een rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Hé maar HMF, wat wij zagen toen is toch eigenlijk dat er gewoon dringend een vaardige rechtsbuiten moet komen.Dit kan echt niet veel langer zo met Schaken, helaas maar waar.
Schaken is echt zwaar verpauperd. Hoop dat op zijn positie nog een verrassingkje kan komen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Hé maar HMF, wat wij zagen toen is toch eigenlijk dat er gewoon dringend een vaardige rechtsbuiten moet komen.Dit kan echt niet veel langer zo met Schaken, helaas maar waar.
Je hebt er 3 nodig voor een driehoekje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Tony en Clasie moet dat juist wel mogelijk zijn.
Klopt, maar als je dan toch moet kiezen tussen Verhoek of Boeitius op links dan is de keuze simpel. Blijft Schaken nog steeds je rechtsbuiten.quote:Boetius is een rechtsbuiten.
Eens, maar dan moet Clasie wel onder het mes want die arm zit hem meer dwars dan de meesten opvalt denk ik. Sure, Clasie speelde weer beter met Vilhena naast zich dan Leerdam, maar is echt nog steeds niet wie hij vorig jaar was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
Met Tony en Clasie moet dat juist wel mogelijk zijn.
Nee, gewoon nee. De enige dreiging die er van uit gaat is z'n snelheid. Voor de rest presteert hij de laatste tijd weer ondermaats wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef Dekatria het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Schaken, maar hij weet die bal meestal toch wel voor te krijgen. Gaat een hoop dreiging vanuit.
Het is ook ijdeltuiiterig gelul want er waren er hier zat die dachten dat Immers de stap wel zou kunnen zetten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk eerder dat jullie 'm nogal onderschatten. Ik heb vorig jaar veel op Immers én Vormer gelet, express wedstrijden van ADO en Roda gekeken. Toen ik zei dat Immers wel goed zou komen en wel een welkome aanvulling op de selectie was werd ik uitgelachen. (Nee, ik ga de comments er niet bijzoeken zoals HMF, die is gek). Voor Vormer geldt hetzelfde, kan meer dan jullie denken. Koppelt een geweldig loopvermogen aan een functionele techniek en een goed schot.
Klopt, maar je kan hem daar nooit neer gaan zetten gezien het brandhout dat we op links hebben (Sissiquote:
Dude, wtf?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schaken is echt zwaar verpauperd. Hoop dat op zijn positie nog een verrassingkje kan komen.
Verder is het eigenlijk frustrerend dat Immers op zoveel goals staat, ik denk dat een middenveld:
----------- Vilhena ------------
--Clasie------------Vormer--
Beter functioneert. Sowieso gevaarlijker dankzij iemand die eindelijk iets kan in dode spelmomenten. Maarja, Vilhena wil denk ik daar ook helemaal niet spelen.
Nee klopt, hij is ineens weer erg wisselend in z'n presteren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, gewoon nee. De enige dreiging die er van uit gaat is z'n snelheid. Voor de rest presteert hij de laatste tijd weer ondermaats wat mij betreft.
Beide zijn ook nog steeds hele goede aankopen, punt. We hebben geen geld voor een betere 10, anders had ik zo wel 10 andere namen geweten. Hetzelfde met Vormer, nu Leerdam opkankert mag je maar wat blij zijn dat je een mannetje hebt 'achter Vilhena', want Mokotjo wordt hem om een of andere reden ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook ijdeltuiiterig gelul want er waren er hier zat die dachten dat Immers de stap wel zou kunnen zetten.
En Vormer werd hier over het algemeen ook een goede aktie gevonden om die transfervrij aan te trekken.
Hij speelt gewoon precies op zijn niveau. Vorig jaar zat hij daarboven. Het is eigenlijk schandalig dat zo'n ontzettend matige buitenspeler oranje heeft kunnen halen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is ineens weer erg wisselend in z'n presteren.
Dat is niet waar. Ik was (samen met HMF als ik 't me herinner) toch echt 1 van de weinigen die het in Immers zagen zitten. De rest schreef 'm bij voorbaat (en zeker na de eerst paar wedstridjen waarin hij kans op kans miste) al af. Dus nee...het is geen ijdeltuiterig gelul. Check your facts voor je onzin praat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook ijdeltuiiterig gelul want er waren er hier zat die dachten dat Immers de stap wel zou kunnen zetten.
En Vormer werd hier over het algemeen ook een goede aktie gevonden om die transfervrij aan te trekken.
/Beenhakker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude, wtf?Wat heeft dat mannetje te willen.
En dat hij 8 ton verdient bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon precies op zijn niveau. Vorig jaar zat hij daarboven. Het is eigenlijk schandalig dat zo'n ontzettend matige buitenspeler oranje heeft kunnen halen.
Dave van den Berghquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon precies op zijn niveau. Vorig jaar zat hij daarboven. Het is eigenlijk schandalig dat zo'n ontzettend matige buitenspeler oranje heeft kunnen halen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
Wat een geneuzel hier trouwens weer over wie het goed had over een speler en wie niet. Bak een taart en ga het vieren.
Ik meng me nooit in die discussies vooraf, en dit is nou precies waarom - laat mensen nou eerst maar eens een paar wedstrijden spelen voor ze goed- of afgekeurd worden.
Ach...als een heel topic van de daken loopt te schreeuwen dat het niks wordt met een speler dan is het gewoon prachtig als zo'n speler het uiteindelijk wel doet. Ik heb er nu al een aantal op m'n naam staan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
Wat een geneuzel hier trouwens weer over wie het goed had over een speler en wie niet. Bak een taart en ga het vieren.
Ik meng me nooit in die discussies vooraf, en dit is nou precies waarom - laat mensen nou eerst maar eens een paar wedstrijden spelen voor ze goed- of afgekeurd worden.
Vormer's kwaliteiten worden daar niet optimaal benut. Is een verdedigende middenvelder en daar hebben we gewoon een betere rondlopen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beide zijn ook nog steeds hele goede aankopen, punt. We hebben geen geld voor een betere 10, anders had ik zo wel 10 andere namen geweten. Hetzelfde met Vormer, nu Leerdam opkankert mag je maar wat blij zijn dat je een mannetje hebt 'achter Vilhena', want Mokotjo wordt hem om een of andere reden ook niet.
Stel je voor dat Vilhena dalijk wegvalt door een blessure o.i.d., dan zou je dus weer vastzitten aan Leerdam. Nou, ik weet het wel, geef mij Vormer dan maar
.
Lekker zeiken op spelers ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar moet je dan over lullen Dekaat.
Ja zal best, maar gewoon een waardeloze trainer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige hier die 't wel een sympathieke vent vindt.
Galbak die bij het horen van de naam Feijenoord een bek opzet alsof hij moet poepen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige hier die 't wel een sympathieke vent vindt.
Is gewoon de keerzijde van de medaille van die voorbarige 'voetbalkenners'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker zeiken op spelers ofzomaar ik heb een broertje dood aan dat protserige 'kijkmijnougelijkhebben'.
Dan zul je niet heel blij zijn met een usert als HMFquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker zeiken op spelers ofzomaar ik heb een broertje dood aan dat protserige 'kijkmijnougelijkhebben'.
True. Maar nog steeds zie je liever Vormer rondlopen daar dan Leerdam mocht Vilhena wegvallen, of niet dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vormer's kwaliteiten worden daar niet optimaal benut. Is een verdedigende middenvelder en daar hebben we gewoon een betere rondlopen.
Van jou zijn we wel wat gewend onderhand... maar het moet zich niet verspreidenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan zul je niet heel blij zijn met een usert als HMF.
Ik heb gewoon een oogje voor talent. Voor de rest heb ik (behalve mijn buitensporig goede bedprestaties en dito swag-gehalte) amper kwaliteiten. Gun me het pleziertje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van jou zijn we wel wat gewend onderhand... maar het moet zich niet verspreiden
Ik heb nog liever dat ze een pion neerzetten op het veld dan Leerdam, dus dat is niet echt een argument.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True. Maar nog steeds zie je liever Vormer rondlopen daar dan Leerdam mocht Vilhena wegvallen, of niet dan?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat ze een pion neerzetten op het veld dan Leerdam, dus dat is niet echt een argument.
JIj hebt ook een hekel aan zwartjoekels.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat ze een pion neerzetten op het veld dan Leerdam, dus dat is niet echt een argument.
Pogbaquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Oké, dan ga ik het anders zeggen. Vilhena valt uit. Wie zet je op zijn positie? Mag iedereen zijn die jij wil.
Xabi Alonso.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Oké, dan ga ik het anders zeggen. Vilhena valt uit. Wie zet je op zijn positie? Mag iedereen zijn die jij wil.
Uit de jeugd / selectie van Feyenoord lulhannes.quote:
Ja dan Vormer vanzelfsprekend. Al blijf ik een Mokotjo fanboy.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uit de jeugd / selectie van Feyenoord lulhannes.
Kapo is ook een Mokotjofanboy! Mokotjo was ook wel een baas als rechtsback trouwens tegen o.a. de joden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan Vormer vanzelfsprekend. Al blijf ik een Mokotjo fanboy.
quote:
Dat heb ik hier ook nog nooit iemand zien ontkennen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapo is ook een Mokotjofanboy! Mokotjo was ook wel een baas als rechtsback trouwens tegen o.a. de joden.
Maar het laat dus maar zien dat Vormer een goede aankoop is. Zelfs als is het 'maar voor de bank'..
Ik had die Vicento ook even bij zijn strot gepakt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Mokotjo liet zich weer kennen tegen ADO... liep tegen een domme gele kaart aan.
Mokotjo is wmb gewoon een baas. Heb alleen het idee dat bij hem vertrouwen enorm belangrijk is en ik vind Koeman nooit zo sterk in de behandeling van zijn reserves.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapo is ook een Mokotjofanboy! Mokotjo was ook wel een baas als rechtsback trouwens tegen o.a. de joden.
Maar het laat dus maar zien dat Vormer een goede aankoop is. Zelfs als is het 'maar voor de bank'..
Dat doet hij toch juist wél goed bij Feyenoord?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mokotjo is wmb gewoon een baas. Heb alleen het idee dat bij hem vertrouwen enorm belangrijk is en ik vind Koeman nooit zo sterk in de behandeling van zijn reserves.
Juist wel eigenlijk. Bijna geen enkele reservespeler zit te piepen, al twee seizoenen lang.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mokotjo is wmb gewoon een baas. Heb alleen het idee dat bij hem vertrouwen enorm belangrijk is en ik vind Koeman nooit zo sterk in de behandeling van zijn reserves.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
Rekik staat trouwens in de basis bij Man City
Heb je gelijk in, toch heb ik om een of andere reden het gevoel dat er bij Mokotjo meer dan bij andere spelers een gebrek aan vertrouwen is waardoor hij niet rendeert.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel eigenlijk. Bijna geen enkele reservespeler zit te piepen, al twee seizoenen lang.
En doet het best aardig. Krijgt alleen geen bal van de Grote Jongens, inclusief een 100 procent schietkans voor hem die meneer Aguero met zijn rug naar de goal opeist.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
Rekik staat trouwens in de basis bij Man City
Kan zoveel oorzaken hebben. Gewoon zonde dat het er bij ons niet uitkomt, hopelijk bij zijn volgende club wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, toch heb ik om een of andere reden het gevoel dat er bij Mokotjo meer dan bij andere spelers een gebrek aan vertrouwen is waardoor hij niet rendeert.
Dat moeten we eerst even aan Beenhakker vragenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Is die Rekik niet iets voor ons? Staat in de basis bij City.
Dat hele team is 1 brok ego. Zag je net ook al bij die vrije trap. Niemand gunt elkaar het licht in de ogen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef nostra het volgende:
[..]
En doet het best aardig. Krijgt alleen geen bal van de Grote Jongens, inclusief een 100 procent schietkans voor hem die meneer Aguero met zijn rug naar de goal opeist.
Vind 't wel een speler voor Roda ofzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan zoveel oorzaken hebben. Gewoon zonde dat het er bij ons niet uitkomt, hopelijk bij zijn volgende club wel.
Meteen ook even De Guzman vastleggen. Goede speler.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat moeten we eerst even aan Beenhakker vragen
Die is denk ik wel voor een appel en een ei op te halen bij Swansea waar hij in de basis staat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meteen ook even De Guzman vastleggen. Goede speler.
Mario Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kan overkomen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat moeten we eerst even aan Beenhakker vragen
En Pluim vastleggen op rechtsbuiten. Oh wacht...hij is links. Wat een faal was dat ook zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meteen ook even De Guzman vastleggen. Goede speler.
'Johan Derksen'quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef Lunice het volgende:
[..]
Mario Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kan overkomen.
Die minkukel van Utrecht wilden ze toen ook halen. Toch blij dat ze daar geen geld voor hadden.quote:
Ook Oar (http://feyenoord.blog.nl/(...)y-oar-naar-feyenoord ). Die doet het nu redelijk. Liever hem dan Verhoek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die minkukel van Utrecht wilden ze toen ook halen. Toch blij dat ze daar geen geld voor hadden.
Ik heb ook liever HMF of Caland op rechtsbuiten dan Verhoek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:45 schreef satecl het volgende:
En
[..]
Ook Oar (http://feyenoord.blog.nl/(...)y-oar-naar-feyenoord ). Die doet het nu redelijk. Liever hem dan Verhoek.
Prima als jij het je zo wil herinneren, kapitein Kraaij jr.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik was (samen met HMF als ik 't me herinner) toch echt 1 van de weinigen die het in Immers zagen zitten. De rest schreef 'm bij voorbaat (en zeker na de eerst paar wedstridjen waarin hij kans op kans miste) al af. Dus nee...het is geen ijdeltuiterig gelul. Check your facts voor je onzin praat.
Dan heb jij HMF nog nooit zien voetballenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ook liever HMF of Caland op rechtsbuiten dan Verhoek.
Kan niet slechter dan Verhoek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan heb jij HMF nog nooit zien voetballen
Timochuk ook!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
Giancheda en Vagner Love zijn ook gesignaleerd bij de kuip.
Vuiiiiiiiiiiile teringlijer (quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan heb jij HMF nog nooit zien voetballen
HMF, HMF, waarom altijd die over-acting?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vuiiiiiiiiiiile teringlijer (), ik had een blessure en als keeper kon Mulder nog een puntje aan me zuigen
Mulder, wat zeg ik: LAMPROU. Lamprou, wat zeg ik? Castillas!
Waar denk je dat die "H" voor staat in HMF?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
HMF, HMF, waarom altijd die over-acting?
Nu al zin in, wat een schema na de winterstopquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
Hele stadion daar Feyenoorders
Komende bekerwedstrijd weer
Als we morgen, Ajax, Twente en PSV allen pakken dan worden we landskampioen en pakken we die beker. Dat weet ik gewoon 100% zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu al zin in, wat een schema na de winterstop
Absoluut. Had hoger uit kunnen vallen voor ze zelfs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef asco het volgende:
Hoppa! En dat is één. Respect voor Heerenveen overigens na de zware wedstrijd tegen ons, heel knap.
Echte mannen hadden met die blessure van jou gewoon doorgevoetbald. Geen woorden maar daden, remember?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vuiiiiiiiiiiile teringlijer (), ik had een blessure en als keeper kon Mulder nog een puntje aan me zuigen
Mulder, wat zeg ik: LAMPROU. Lamprou, wat zeg ik? Castillas!
Dat zou zomaar kunnen, 020 uit tegen Utrecht en wij thuis tegen FCG.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
Fietstassen punten laten liggen. Lekker man. Morgen staan we 3e..
Als Ajax eerder op de dag punten laat liggen, dan weet ik al bijna zeker wat Feyenoord gaat doen. Er wordt zelden geprofiteerd van puntverlies van de directe concurrentie.quote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, 020 uit tegen Utrecht en wij thuis tegen FCG.
Het zou wel erg lekker zijn om de winterstop in te gaan als nummer drie.quote:Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als Ajax eerder op de dag punten laat liggen, dan weet ik al bijna zeker wat Feyenoord gaat doen. Er wordt zelden geprofiteerd van puntverlies van de directe concurrentie.
Laat de winst van Heerenveen een waarschuwing zijn voor onderschatting van Grunn.quote:Op zondag 23 december 2012 02:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou wel erg lekker zijn om de winterstop in te gaan als nummer drie.
Afgelopen weekend ging dat anders voortreffelijk. Het had alleen bij NAC ook moeten lukken, dan had je nu verdomme één punt van de top gestaan als je vandaag wint van Groningenquote:Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als Ajax eerder op de dag punten laat liggen, dan weet ik al bijna zeker wat Feyenoord gaat doen. Er wordt zelden geprofiteerd van puntverlies van de directe concurrentie.
Het wordt hoog tijd voor een stadion met een dak .quote:Op zondag 23 december 2012 09:50 schreef jakees het volgende:
Lekker weer om in de kuip te zitten. Het veld was vorige week al dramatisch. Zal vandaag niet anders zijn. Hoe laat wordt de opstelling bekend gemaakt?
quote:Op zondag 23 december 2012 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een stadion met een dak .
Ik wil de 0 wel weer eens houden. Komop Mulder!quote:Op zondag 23 december 2012 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, gelukkig heeft het veld hierna even rust.
Voorspelling voor vandaag 3-1.
Ik ben iig wel blij dat ik overdekt zit vandaag. Maar een dak dicht nooit!quote:Op zondag 23 december 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Gelukkig maak je een grapje, maar er is serieus (VEEL) kutjespubliek die er echt zo over denken.
Ja, en van die KNVB bobo,s die uit hun hemd waaien in de Kuip en daarom oranje alleen nog maar in de Arena laten spelen, waar ze er warmpjes bijzitten. Dat de sfeer daar 0 is, is voor hun niet rullevant.quote:Op zondag 23 december 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Gelukkig maak je een grapje, maar er is serieus (VEEL) kutjespubliek die er echt zo over denken.
Ik snap dat echt niet. Je word sowieso nat als je naar De Kuip toe gaat, who gives a shit dat je dan nog natregent in De Kuip. Je kan niet natter worden dan nat, amirite?quote:Op zondag 23 december 2012 10:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik ben iig wel blij dat ik overdekt zit vandaag. Maar een dak dicht nooit!
ok vooruit ik ga voor de wedstrijd wel in de regen staan tot de aftrap en in de rust ook. Super!quote:Op zondag 23 december 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Je word sowieso nat als je naar De Kuip toe gaat, who gives a shit dat je dan nog natregent in De Kuip. Je kan niet natter worden dan nat, amirite?
Huh wat?quote:Op zondag 23 december 2012 10:11 schreef jakees het volgende:
[..]
ok vooruit ik ga voor de wedstrijd wel in de regen staan tot de aftrap en in de rust ook. Super!
Fucking eens.quote:Op zondag 23 december 2012 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Regen voegt toe aan de sfeer mijns inziens - alsof je hetzelfde doormaakt als de spelers. Was toen bij RKC ook prima.
Daarnaast, we zijn toch niet van suiker?
Komt goed gozertquote:Op zondag 23 december 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking eens.
Deka, ik hoopte je al vandaag te zien hier. Vandaag gaat varkenoord mij niet lukken vriend. We moeten maar even meeten na de winterstop, Twente thuis ofzo..
Met de auto. Stukkie lopen en dan word je niet zeiknat hoor. Waar zit jij dan Y toch?quote:Op zondag 23 december 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh wat?Ik begrijp je niet.
Nogmaals: hoe ga je naar De Kuip? Fiets? Tram? Trein? Je gaat sowieso nat zijn nog voordat je in De Kuip staat. Wat maakt het dan nog uit als je in De Kuip natregent?
Y?quote:Op zondag 23 december 2012 10:13 schreef jakees het volgende:
[..]
Met de auto. Stukkie lopen en dan word je niet zeiknat hoor. Waar zit jij dan Y toch?
Je wordt echt een ouwe lul. Dalijk ga je nog om een dak vragen en om terrasverwarmers.quote:Op zondag 23 december 2012 10:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ga wel.
Het is alleen warmer in de kantine.
Als ze maar wel warm zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Happel is elite, die zit straks op de rode stoeltjes naast meneer Spanband te klagen over waar de kroketten blijven
Perridon en Blokland hebben geld geïnvesteerd in de club nadat bleek dat ze dan een meet&greet met Happel mochten meemaken.quote:Op zondag 23 december 2012 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Happel is elite, die zit straks op de rode stoeltjes naast meneer Spanband te klagen over waar de kroketten blijven
De reden dat De Kuip lauwe kroketten heeft is omdat Happel zijn mond ooit verbrandde aan zo'n ding. Hier werd de commercieel directeur zo pissig om in de angst dat Hap niet meer zou komen, dat ze voortaan niet meer boven de 45 graden verkocht mogen worden.quote:
Welke opstelling heeft Hap doorgegeven aan Koeman? Of belt Koeman pas na 12-en?quote:Op zondag 23 december 2012 10:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De reden dat De Kuip lauwe kroketten heeft is omdat Happel zijn mond ooit verbrandde aan zo'n ding. Hier werd de commercieel directeur zo pissig om in de angst dat Hap niet meer zou komen, dat ze voortaan niet meer boven de 45 graden verkocht mogen worden.
Hap loopt zelf zo even de kleedkamer in geloof ik. Ik durf het alleen niet met zekerheid te zeggen, en Hap storen is het laatste wat ik wilquote:Op zondag 23 december 2012 10:36 schreef jakees het volgende:
[..]
Welke opstelling heeft Hap doorgegeven aan Koeman? Of belt Koeman pas na 12-en?
Als hij niet te laat komt speelt Vilhena lijkt me.quote:Op zondag 23 december 2012 10:54 schreef jakees het volgende:
Wie speelt vilhena of vormer? Denk vilhena maar helemaal zeker ben ik niet.
quote:Op zondag 23 december 2012 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als hij niet te laat komt speelt Vilhena lijkt me.
Volgens Koeman niet. Kan die Snor wel leuk zeggen dat 'als de topvoetballers 5 minuten te laat zijn omdat ze nog met hun moeder aan de telefoon zitten er andere regels gelden', vooralsnog vind ik Koeman erg recht door zee en iemand die geen onderscheid maakt in zijn regelgeving tussen de ene speler en de andere.quote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef macca728 het volgende:
Al komt Immers een half uur te laat, die speelt altijd.
En terecht. Hij doet het prima en er is geen betere op zijn positie. Tegen Heerenveen vond ik hem een van de beste. Loopt zich helemaal suf, scoort, pakt veel ballen af en verdedigt echt goed mee. Dat het geen Xavi is dat weet ik ook wel, maar ik vind hem heel belangrijk voor feyenoord.quote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef macca728 het volgende:
Al komt Immers een half uur te laat, die speelt altijd.
Ik denk dat Tonny beter is op zijn positie op de lange termijnquote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef jakees het volgende:
Hij doet het prima en er is geen betere op zijn positie.
Ik vind Immers overigens wel een baas hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef jakees het volgende:
[..]
En terecht. Hij doet het prima en er is geen betere op zijn positie. Tegen Heerenveen vond ik hem een van de beste. Loopt zich helemaal suf, scoort, pakt veel ballen af en verdedigt echt goed mee. Dat het geen Xavi is dat weet ik ook wel, maar ik vind hem heel belangrijk voor feyenoord.
Even zonder grap, dat bedrag lijkt me tyfusonzin (The Sunquote:John Guidetti wordt mogelijk weer ploeggenoot van Ron Vlaar en Karim El Ahmadi. Coach Paul Lambert van Aston Villa heeft aangedrongen op een nieuwe spits en ziet in de aanvaller van Manchester City een uitstekende optie. Ook Glenn Murray, nu nog in dienst van Crystal Palace, is een belangrijke gegadigde. Hij moet om en nabij de drie miljoen euro kosten, zo weten ingewijden. (The Sun)
De 3 miljoen slaat op die Murrayquote:Op zondag 23 december 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even zonder grap, dat bedrag lijkt me tyfusonzin (The Sun), maar als hier ook maar ENIGSZINS een kern van waarheid in zit moet je die 3 miljoen natuurlijk nog eerder vandaag dan morgen op de tafel gooien.
Kan het me alleen niet voorstellen nu zijn contract net verlengd is....
Heeft hij al gedaan toch ?quote:Op zondag 23 december 2012 11:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had dan niet gepost, dan zat hij nu Fok!-records te breken
Ooooooooooooo............. Ik denk al, dat kan goftedomme nooit.quote:
Lachen man. Sowieso Ronnie gun ik al het goeds van de wereld. Karim trouwens ook een charmante vent.quote:Op zondag 23 december 2012 11:14 schreef Dekatria het volgende:
Ron Beton en Karim weer met Guidetti in 1 team![]()
Wat ik lees is het op uitleenbasis voor de rest van het seizoenquote:Op zondag 23 december 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even zonder grap, dat bedrag lijkt me tyfusonzin (The Sun), maar als hier ook maar ENIGSZINS een kern van waarheid in zit moet je die 3 miljoen natuurlijk nog eerder vandaag dan morgen op de tafel gooien.
Kan het me alleen niet voorstellen nu zijn contract net verlengd is....
Staan ze allebei op scherp?quote:Op zondag 23 december 2012 11:20 schreef Helpmefok het volgende:
We moeten echt zo snel mogelijk op 1-0 a 2-0 zien te komen. Pelle en Immers moeten nog voor het eind van de eerste helft op de bank zitten.
Anders wordt de joden uit een kansloze missie.
Ik hoop dat De Koe weet wat hij doet. Pellé moet er echt, echt snel vanaf.quote:Op zondag 23 december 2012 11:26 schreef Dekatria het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vilhena, Clasie, Immers; Schaken, Pellè en Boëtius.
Pellé is echt wel prof genoeg om geen geel te krijgen vandaag lijkt mequote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Koe weet wat hij doet. Pellé moet er echt, echt snel vanaf.
Met zijn gedrag laatste weken wordt er extra op gelet.quote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar ben ik dus bang voor. Zeker omdat hij vorige week al geel had moeten hebben, kan hij zich deze wedstrijd niets veroorloven.quote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef jakees het volgende:
[..]
Met zijn gedrag laatste weken wordt er extra op gelet.
en toch zou ik hem bij 2-0 eraf halen. Als die dan geen kaart heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pellé is echt wel prof genoeg om geen geel te krijgen vandaag lijkt me
quote:Op zondag 23 december 2012 11:48 schreef Dekatria het volgende:
Als deze pot ook goed verloopt is er in 2012 in competitieverband nooit verloren in de Kuip
Dat begrijp ik welquote:Op zondag 23 december 2012 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
en toch zou ik hem bij 2-0 eraf halen. Als die dan geen kaart heeft.
Over een maandje is de Klassieker jongen.quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je dalijk zien dat die klootzak geel krijgt vandaag of volgende week bij Ajax. Mist hij dus of Ajax of Twente. Dan ben je ineens niet zo blij dat die lampelul zijn shirt uittrok na de 2-2 tegen de joden.
Hij had gewoon tegen ADO een kaart moeten hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je dalijk zien dat die klootzak geel krijgt vandaag of volgende week bij Ajax. Mist hij dus of Ajax of Twente. Dan ben je ineens niet zo blij dat die lampelul zijn shirt uittrok na de 2-2 tegen de joden.
Ja, na deze wedstrijd poepie. En als hij nu geel pakt is hij geschorst bij jullie. Of als hij geel bij jullie pakt, tegen Twente.quote:Op zondag 23 december 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over een maandje is de Klassieker jongen.
Als Guyon in een blakende vorm was geweest had hij dat vast gedaan.quote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man. Die Bossen ken ook niets goed doenquote:Op zondag 23 december 2012 11:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij had gewoon tegen ADO een kaart moeten hebben.
2-0 maken en dan Te Vrede erin, of Anass eventueel.quote:Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Guyon in een blakende vorm was geweest had hij dat vast gedaan.![]()
Maar het is een gok wat je moet nemen.
Jij zegt dat volgende week de klassieker is joh. Nu ga je dingen vertellen die ik allemaal weet.quote:Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, na deze wedstrijd poepie. En als hij nu geel pakt is hij geschorst bij jullie. Of als hij geel bij jullie pakt, tegen Twente.
Lijkt me prima, doen die ook eens wat wedstrijdritme op.quote:Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2-0 maken en dan Te Vrede erin, of Anass eventueel.
Pfffffff hooizak. Vervelio. Ik ben nog niet wakker. Ga je moeder pesten en zet een bak koffie voor me.quote:Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zegt dat volgende week de klassieker is joh. Nu ga je dingen vertellen die ik allemaal weet.
Ik heb zelf al koffiequote:Op zondag 23 december 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pfffffff hooizak. Vervelio. Ik ben nog niet wakker. Ga je moeder pesten en zet een bak koffie voor me.
Je weet nooit wat de scheids doet. Pelle valt best vaak en zie hem gerust geel krijgen wegens een vermeende schwalbe.quote:Op zondag 23 december 2012 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was toch gewoon duidelijk dat Pelle vorig weekend gewoon opzoek was naar die gele kaart. Die pakt vandaag echt geen geel.
Met jou ken ik praten. Goede user die arjan1212, zie je nu alquote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef arjan1212 het volgende:
Vandaag moet het gebeuren, utrecht gaat namelijk van ajax winnen
als 3de op 3 punten de winterstop in zou mooi zijn
TR gemächt wegens complete randdebiel.quote:Op zondag 23 december 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En hij durft het zelf niet te vragen, maar of je misschien een foto van je lul wil dm'en.
Na de wintersto.quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Jimbo het volgende:
Hebben ze nu ook die aangescherpte regels al sinds vandaag?
met t gezeik dat als je klaagt je direct geel krijgt?
of is dat pas na de winterstop ?
De zaken die ik daar post hebben altijd een toepassing op voetbaltechnisch gebied, zijn altijd gerelateerd aan voetbal. Foto's van penissen zijn dat niet. Moeilijk hé.quote:Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je deelt ze zelf maar wat graag uit in het PSVtopic. Béétje incasseringsvermogen zou je sieren.
Dat is mooi, anders hadden we dr echt flink wat te pakken vandaag.quote:
Hoezo dan pik?quote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is mooi, anders hadden we dr echt flink wat te pakken vandaag.
Dat was vroeger niet anders hoor, dat daar geel voor gegeven kon worden. Ze gaan er nu alleen strenger op letten.quote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij Utrecht kreeg al iemand geel voor protesteren
Ach, een groot deel van onze spelers heeft er wel een handje vol van om bij de scheids te klagen. En gezien t nu alleen maar door de captain gedaan mag worden ipv door de speler, zie ik wel een paar gele kaarten voor oa een clasie , pelle en schaken.quote:
Clasie mag klagen, is onze captein.quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, een groot deel van onze spelers heeft er wel een handje vol van om bij de scheids te klagen. En gezien t nu alleen maar door de captain gedaan mag worden ipv door de speler, zie ik wel een paar gele kaarten voor oa een clasie , pelle en schaken.
Of die foto's van guidetti in legerkostuum met bijpassend geweer die je in het Ajaxtopic plempte met de tekst 'John gaat op jodenjacht' zéér voetbaltechnisch.quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De zaken die ik daar post hebben altijd een toepassing op voetbaltechnisch gebied, zijn altijd gerelateerd aan voetbal. Foto's van penissen zijn dat niet. Moeilijk hé.
de vrij is toch degene met de groenwitgroene band? :/quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie mag klagen, is onze captein.
Pellé kan wel geel gaan pakken op die manier ja
quote:Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of die foto's van guidetti in legerkostuum met bijpassend geweer die je in het Ajaxtopic plempte met de tekst 'John gaat op jodenjacht' zéér voetbaltechnisch.
Was een apart topic. Ging daarnaast over voetbal ín dat topic (Guidetti die Ajacieden gaat aanpakken versus jouw penisgrap). En ten derde een fucking jaar geleden.quote:Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of die foto's van guidetti in legerkostuum met bijpassend geweer die je in het Ajaxtopic plempte met de tekst 'John gaat op jodenjacht' zéér voetbaltechnisch.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Guidetti op jodenjacht
quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Guidetti op jodenjacht
quote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
trespassers will be shot survivors will be shot again
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan dat topic van mij nergens vindenHebben ze dat nou verwijderd joh
site:forum.fok.nl "guidetti gaat op jodenjacht" leverde het topic niet op op Google.quote:Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Echt moeilijk te vinden.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Echt moeilijk te vinden.
quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Moet 'ie wel wat harder rennen om ze bij te houden.
deze komt me vaag bekend voor ja.quote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
trespassers will be shot survivors will be shot again
Geen idee waar die vandaan komtquote:Op zondag 23 december 2012 13:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
deze komt me vaag bekend voor ja.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dalijk staan we 3 puntjes van de top. PSV thuis en uit winnen, Ajax uit winnen, Twente thuis winnen en we zijn kampioen
En toen werd je wakkerquote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dalijk staan we 3 puntjes van de top. PSV thuis en uit winnen, Ajax uit winnen, Twente thuis winnen en we zijn kampioen
PSV uit is al geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je weet dat die uitspraak van die ene PSV'er over de kampioenswedstrijd ook keihard is afgestraft.... Toch?quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zit je niet in het stadion ?quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Die hadden we toch wel graag hier nog gehad hè?quote:Karim Rekik kan terugkijken op een prima Premier League-debuut bij Manchester City. De achttienjarige Nederlander mocht zich van manager Roberto Mancini bewijzen tegen Reading (1-0).
Na afloop was Mancini lovend over de verdediger, die in het Emirates Stadium als linker vleugelverdediger opereerde. 'Hij is pas achttien jaar maar heeft meer dan genoeg kwaliteiten om zich staande te houden', liet de Italiaan na afloop weten. 'Ik vond dat hij erg goed speelde.'
Mancini deed een beroep op Rekik met het oog op het drukke programma. Op Tweede Kerstdag (Boxing Day) wacht Sunderland. 'Eigenlijk is Rekik een centrale verdediger, maar hij heeft opnieuw bewezen dat hij ook prima uit de voeten kan als linksback. We zijn zeer tevreden over hem', aldus de manager over de voormalig jeugdspeler van Feyenoord, die in de 84ste minuut werd gewisseld.
Ten tijde van zijn wissel stond het nog altijd 0-0; pas in de 92ste minuut haalde Manchester City de trekker over. 'Het is maar weer eens gebleken dat het belangrijk is om vroeg te scoren. Mijn hart kan zulke late beslissingen niet aan', lachte Mancini. 'We verdienden het om te winnen, maar maakten het onszelf onnodig moeilijk.'
Tuurlijk. Net zoals Bruma, Ebecilio en Ake.quote:Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die hadden we toch wel graag hier nog gehad hè?
Zoiets heb ik echt nog nooit gezien. Kuipers moest zeker nodig naar het toilet ofzo.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik echt nog nooit gezien`.
Gewoon vol in een aanvalquote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik echt nog nooit gezien. Kuipers moest zeker nodig naar het toilet ofzo.
Die hebben we net gehadquote:Op zondag 23 december 2012 15:24 schreef TC03 het volgende:
Tijd voor een arbitrale dwaling om De Kuip wakker te schudden...
Alsof ze in tijden van bezuiniging een TV hebben in de kleedkamer. Ze hebben niet eens een TV in de stadion.quote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Mercan het volgende:
Koeman moet in de kleedkamer ff TXT 819 op zetten voor die gasten!
Koeman had gewoon moeten wisselen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat is iedereen na rust weer vergeten.
Wie moet er dan in?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |