abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120634259
TT :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Is ook pas drie keer gepost ofzo.
Oh sorry. Heb nooit zo'n zin om helemaal terug te gaan lezen.
pi_120634289
Zo ongeveer de eerste jeugdspeler die bij City meteen al de kans krijgt. Zegt wel wat over zijn kwaliteiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 15:26:50 #4
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120634315
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Zo ongeveer de eerste jeugdspeler die bij City meteen al de kans krijgt. Zegt wel wat over zijn kwaliteiten.
Als linksback, het is een middenvelder toch?
pi_120634326
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als linksback, het is een middenvelder toch?
Centrale verdediger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:28:30 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120634348
Rekik _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120634365
Die kerstchocolaatjes. :9
pi_120634410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rekik _O_
Leuke reportage in de VI van deze week over de 'bloedbroeders' trouwens. Achahbar, Vilhena, Kongolo, Ebicillio en Rekik. :)
Feyenoord Rotterdam
pi_120634414
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Jep. Moet je je voorstellen: Rekik en Vrij centraal, BMI linksback en Janmaat rechtsback.

Middenveld van Clasie, Vilhena en een goede gekochte 10.

Linksbuiten Boëtius (functioneert hemels met Vilhena vind ik), Centraal Pellé en rechts een goede gekochte rechtsbuiten.

Man, dan had je in Februari de schaal boven je hoofd kunnen tillen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 15:31:18 ]
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:31:58 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120634454
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Leuke reportage in de VI van deze week over de 'bloedbroeders' trouwens. Achahbar, Vilhena, Kongolo, Ebicillio en Rekik. :)
Klopt al gelezen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120634471
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jep. Moet je je voorstellen: Rekik en Vrij centraal, BMI linksback en Janmaat rechtsback.

Linksbuiten Boëtius (functioneert hemels met Vilhena vind ik), Centraal Pellé en rechts een goede gekochte rechtsbuiten.

Als je zo'n El Ahmadi nog een jaartje had kunnenhouden was 't helemaal bazen geweest man. _O_
pi_120634511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je zo'n El Ahmadi nog een jaartje had kunnenhouden was 't helemaal bazen geweest man. _O_
Ik vind Vilhena beter dan Ahmadi :@

Clasie rendeerde alleen beter naast Ahmadi, maar ik denk dat zijn probleem eerder vermoeidheid en de pijn zijn arm is.

Ik heb trouwens wel fucking hard moeten lachen tijdens Heerenveen - Feyenoord... Iedereen hier verklaarde me voor gek toen ik zei 'als je wat meer aanvallende impulsen wil, zou je kunnen overwegen Vormer te brengen voor Clasie'. Man, wat werd ik voor debiel uitgemaakt door o.a. Tomasso.

Nou, ik heb die Vormer dingen zien doen, dat heb ik het hele seizoen bij Feyenoord niet gezien _O-. Die dode spelmomenten die hervat werden door deze boy, godverdomme he _O_

Eerlijk is eerlijk, toen Clasie uit het veld gehaald werd stortte Feyenoord wel als een kaartenhuis in :@ Maar ik denk dat dat eerder te wijten was aan een complete vermoeiing van het elftal

Overigens, nogmaals: laat Clasie maar staan, heerlijke speler. Het is alleen zeer prettig dat hij, bij zijn verkoop deze zomer aan Juventus of Milan ofzo, gelijk vervangen kan worden door Vormer die al op 80% a 90% van dat niveau zit :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 15:35:04 ]
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:36:54 #13
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634596
Vormer z'n spelhervattingen vond ik een verademing moet ik zeggen. We scoorden gewoon uit een corner _O-
pi_120634614
Ik vond Clasie en Vormer op het middenveld niet eens zo slecht lopen tegen Heerenveen. Als je dan Vilhena op 10 zet, heb je mijns inziens een heerlijk aanvallend middenveld. Alleen moet je daarvoor een ander soort spits hebben lopen.
I love my mispoken words.
pi_120634623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
Vormer z'n spelhervattingen vond ik een verademing moet ik zeggen. We scoorden gewoon uit een corner _O-
Dat bedoel ik. Maar ik wil best de reacties opzoeken hoor die tegenover mij geuit werden. :').
pi_120634655
Mooie vrije trap ook! Die op de kruising/paal/lat ging.
Feyenoord Rotterdam
pi_120634670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En als dan leest hoe dat ging met Beenhakker en Rekik ;( :'( :(
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 15:39:56 #18
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120634681
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
En die vrije trap op de lat was ook mooi.
pi_120634709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:39 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En als dan leest hoe dat ging met Beenhakker en Rekik ;( :'( :(
Beenhakker. :r

MVG _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_120634712
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik vind Vilhena beter dan Ahmadi :@

Clasie rendeerde alleen beter naast Ahmadi, maar ik denk dat zijn probleem eerder vermoeidheid en de pijn zijn arm is.

Ik heb trouwens wel fucking hard moeten lachen tijdens Heerenveen - Feyenoord... Iedereen hier verklaarde me voor gek toen ik zei 'als je wat meer aanvallende impulsen wil, zou je kunnen overwegen Vormer te brengen voor Clasie'. Man, wat werd ik voor debiel uitgemaakt door o.a. Tomasso.

Nou, ik heb die Vormer dingen zien doen, dat heb ik het hele seizoen bij Feyenoord niet gezien _O-. Die dode spelmomenten die hervat werden door deze boy, godverdomme he _O_

Eerlijk is eerlijk, toen Clasie uit het veld gehaald werd stortte Feyenoord wel als een kaartenhuis in :@ Maar ik denk dat dat eerder te wijten was aan een complete vermoeiing van het elftal

Overigens, nogmaals: laat Clasie maar staan, heerlijke speler. Het is alleen zeer prettig dat hij, bij zijn verkoop deze zomer aan Juventus of Milan ofzo, gelijk vervangen kan worden door Vormer die al op 80% a 90% van dat niveau zit :Y
Echt he. :D Bij dode spelmomenten dacht ik elke keer 'hé, wat hoor ik nu toch voor raar geluid'. Was dat dus gewoon een bal die fatsoenlijk getrapt werd. _O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:41:15 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634727
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:39 schreef Slobeend het volgende:
En die vrije trap op de lat was ook mooi.
Had er inderdaad ook zomaar in gekund, ook in tweede instantie.
pi_120634776
Ik postte dit EEN DAG voordat bekend werd dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom valt, en dat hij zelf aangaf vermoeid te zijn:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik wil er eens een ingooien: waarom pleuren we niet eens voor de grap Vormer voor Clasie erin. Clasie is al een tijdje 'moe' lijkt het, moet gewoon eens twee wedstrijdjes rusten. Ofcourse, never change a winning team en het kan HEEL hard demotiveren, maar Vilhena is enorm aanvallend ingesteld en Immers vervult ook zijn taken.

Clasie is het een klein beetje kwijt. Hij haalt geen onvoldoendes, gewoon keurig continu een 6, maar het zijn niet de wekelijkse negens die hij pakte. Ik denk echt dat die jongen snakt naar de winterstop persoonlijk.
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

FF BMI, Clasie weg voor 25 miljoen. Vervangers staan al klaar (Kongolo en Vormer). Baas _O_
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbij ;)

Ik denk dat Clasie niet zomaar vervangen kan worden door Vormer overigens. En verwacht dat als BMI verkocht wordt dat Nelom gewoon in de basis komt
En daar kwamen ze hoor:

quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef Merkie het volgende:
Clasie wisselen voor Vormer: :')!

quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 20:16 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ach, je weet wie het zegt.
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

:')!

Je vindt Clasie kut spelen ( :')! ), je vraagt je af of hij moe is en je wilt Vormer erin om hem rust te gunnen. Dat schrijf je zelf :D.
Dat zei ik helemaal niet, maar dat terzijde :').

quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
Selectief lezende relnicht. Dat is helemaal niet wat een normaal persoon eruit haalt. Wat ik gewoon wil zeggen, is dat als je dan toch IEMAND van het middenveld zou moeten slachtofferen, ik nu eerder voor Clasie zou kiezen dan Vilhena of Immers. Dat is alles wat ik zeg.

Deze Ajacied is helemaal een faal:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Vormer kan Clasie niet vervangen, aangezien Vormer zelf ook meer een aanvallende speler is, maar dan zonder creativiteit.
:'). Creatief als de kanker tegen Heerenveen juist.

Nog zo'n pareltje:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Adames het volgende:

[..]

Als je Clasie er uit wilt hebben, zou ik eerder Leerdam er in zetten.
:D Leerdam verkiezen boven Vormer _O- :')

En die Adames had nog wel meer gekke dingen over O+ Vormer O+ te gillen.
pi_120634808
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik postte dit EEN DAG voordat bekend werd dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom valt, en dat hij zelf aangaf vermoeid te zijn:

[..]

[..]

[..]

En daar kwamen ze hoor:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog zo'n pareltje:

[..]

Dat je 't allemaal bijhoudt man. :D _O-
pi_120634822
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Echt he. :D Bij dode spelmomenten dacht ik elke keer 'hé, wat hoor ik nu toch voor raar geluid'. Was dat dus gewoon een bal die fatsoenlijk getrapt werd. _O-
Sowieso, iemand die eens een keer vrije trappen strak naar voren slingert in plaats van die "cornerballen" die echt in een 'boogje' omlaag zakken... Shit hé. Vormer heeft 1 doelpunt ingeluid en had er eigenlijk 2 moeten hebben. Nou, dan doe je het niet verkeerd :Y
pi_120634848
quote:

[..]

[..]

[..]

En daar kwamen ze hoor:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog zo'n pareltje:

[..]

:D
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:45:13 #26
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634851
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen.
pi_120634853
quote:

[..]

[..]

[..]

En daar kwamen ze hoor:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog zo'n pareltje:

[..]

Wow, dit zit diep :D
pi_120634869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sowieso, iemand die eens een keer vrije trappen strak naar voren slingert in plaats van die "cornerballen" die echt in een 'boogje' omlaag zakken... Shit hé. Vormer heeft 1 doelpunt ingeluid en had er eigenlijk 2 moeten hebben. Nou, dan doe je het niet verkeerd :Y
Ook bij corners, gewoon 't geluid van een bal die vol wordt geraakt ipv die swaffelschoten.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 15:46:37 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120634891
Ik vond vooral Vilhena slecht invallen op de plek van Vormer.
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:47:32 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634918
Overigens HMF - morgen tweede poging voor pils?
pi_120635040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef Dekatria het volgende:
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen
Je weet dat na Groningen de winterstop begint?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat je 't allemaal bijhoudt man. :D _O-
Ja flikker op man, alsof ik godverdomme niet snap wat er bij Feyenoord afspeelt. Ik zie toch verdomme dat er iets met Clasie aan de hand is, al bij de trainingen merkte ik dat hij gewoon ongeconcentreerd / vermoeid rondliep, alsof hij pijntjes had et cetera. Maargoed, ik zie die gasten dan ondertussen ook 3 keer per week :').

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef Dekatria het volgende:
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen.
Dat zou ik dus ook doen, en als het vanaf de 40e minuut geen verschil gemaakt heeft gewoon eens lekker vroeg wisselen. Dat mag Koeman wel eens gaan doen, gewoon wat eerder ingrijpen.

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wow, dit zit diep :D
Vond het gewoon nogal jammerlijk hoe men mijn opmerking (je zou eventueel misschien af en toe een keertje potentieel kunnen overwegen om.........) - naar anleiding van de opmerking van een ander nota bene - wist te veranderen naar "jij wil Clasie eruit rotten want je vindt hem kut spelen en zegt dat hij er niets van kan en dat Vormer 10 keer beter is".

:').
pi_120635058
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:47 schreef Dekatria het volgende:
Overigens HMF - morgen tweede poging voor pils?
Vind ik een goed idee. Ik SMS je vanavond ff.
pi_120635088
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Je weet dat na Groningen de winterstop begint?
Geef die jongen een wedstrijdje eerder vrij joh ;). Sowieso ik wil Vormer wel eens zien. Denk dat die jongen gewoon snel de club op een 2-0 kan brengen (JUIST omdat hij aanvallend meer biedt dan Clasie lijkt het). Dan kan je Pellé wisselen om een gele kaart te voorkomen, Immers er evt. uit.

Je moet zo snel mogelijk vér voorstaan, om die gasten te sparen voor tegen de joden (niet tegen geel aanlopen).

Denk dat Vormer met zijn aanvallende capaciteiten dan nog wel eens een verrassingkje kan bieden i.v.m. onze Claas.
pi_120635124
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geef die jongen een wedstrijdje eerder vrij joh ;). Sowieso ik wil Vormer wel eens zien. Denk dat die jongen gewoon snel de club op een 2-0 kan brengen (JUIST omdat hij aanvallend meer biedt dan Clasie lijkt het). Dan kan je Pellé wisselen om een gele kaart te voorkomen, Immers er evt. uit.

Je moet zo snel mogelijk vér voorstaan, om die gasten te sparen voor tegen de joden (niet tegen geel aanlopen).

Denk dat Vormer met zijn aanvallende capaciteiten dan nog wel eens een verrassingkje kan bieden i.v.m. onze Claas.
Clasie is juist aanvallend veel belangrijker omdat hij het spel sneller laat verlopen. Vormer heeft die capaciteiten totaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635142
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Clasie is juist aanvallend veel belangrijker omdat hij het spel sneller laat verlopen. Vormer heeft die capaciteiten totaal niet.
Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren. Face it, als je uit een corner scoort voor het eerst in 3 jaar :') en gelijk een vrije trap op de lat knalt...... Dat zegt wel iets over wat voor verschil je kan maken. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 15:54:17 ]
pi_120635168
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren. Face it, als je uit een corner scoort voor het eerst in 3 jaar :') en gelijk een vrije trap op de lat knalt...... Dat zegt wel iets over wat voor verschil je kan maken. :)
Je overschat Vormer nogal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635204
quote:

[..]

En sowieso zou je er tegen de joden voor kunnen kiezen om een speler voor Vormer te wisselen waardoor je een hele wedstrijd iemand hebt die vol gas op hun centrale middenveld blijft zitten. Ben altijd wel fan van zo'n alles geven tactiek in dat soort wedstrijden.
pi_120635218
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat. Ik heb hem tegen Heerenveen een aantal ballen zeer goed de 16 in zien knallen, een vrije trap perfect op schot zien lossen en gezien dat de club kon scoren n.a.v. een van zijn voorzetten.

Tuurlijk, Clasie is beter. Desondanks denk ik dat je juist tegen Groningen gewoon lekker wat moet kunnen forceren uit een dood spelmoment. Die gasten gaan met 10 man voor de goal hangen dus er gaan daar nogal wat dode spelmomentjes ontstaan.
pi_120635247
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk eerder dat jullie 'm nogal onderschatten. Ik heb vorig jaar veel op Immers én Vormer gelet, express wedstrijden van ADO en Roda gekeken. Toen ik zei dat Immers wel goed zou komen en wel een welkome aanvulling op de selectie was werd ik uitgelachen. (Nee, ik ga de comments er niet bijzoeken zoals HMF, die is gek). Voor Vormer geldt hetzelfde, kan meer dan jullie denken. Koppelt een geweldig loopvermogen aan een functionele techniek en een goed schot.
pi_120635255
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat. Ik heb hem tegen Heerenveen een aantal ballen zeer goed de 16 in zien knallen, een vrije trap perfect op schot zien lossen en gezien dat de club kon scoren n.a.v. een van zijn voorzetten.

Tuurlijk, Clasie is beter. Desondanks denk ik dat je juist tegen Groningen gewoon lekker wat moet kunnen forceren uit een dood spelmoment. Die gasten gaan met 10 man voor de goal hangen dus er gaan daar nogal wat dode spelmomentjes ontstaan.
Dan is het eerder zaak om ze kapot te spelen door een goed combinerend middenveld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635264
Oh ja....en een leuk ding aan Vormer is ook dat hij ballen daadwerkelijk durft te géven ipv 2x terugkappen waardoor de situatie is verandered en dan alsnog balverlies lijden.
pi_120635266
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan is het eerder zaak om ze kapot te spelen door een goed combinerend middenveld.
En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken. Derhalve hopen op een goal via een dood spelmoment. ;).
pi_120635298
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken.
Daarom, 1 houthakker op het middenveld is voldoende.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635305
rekik uit de feyenoord jeugd staat in de basis bij man city :P
pi_120635309
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken. Derhalve hopen op een goal via een dood spelmoment. ;).
Als je met Immers speelt moet je gewoon voor de frontale aanval gaan. De boel helemaal kapotjagen op je middenveld en in balbezit gewoon je vaste Pelle-aanvalsritueel houden.
pi_120635330
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom, 1 houthakker op het middenveld is voldoende.
:D. Nee man, als je Groningen wil doodcombineren op het middenveld zou je Immers eruit moeten kunnen knallen voor een speler die ook technisch sterk is. Die hebben we niet.

Je kan dan hoogstens nog overwegen Vilhena op de 10 te doen en Vormer op Vilhenas plek. Kan je en combineren (wat jij wil) en met Vormer spelen. Deal? O+

Ik mail De Koe wel even. _O_
pi_120635356
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je met Immers speelt moet je gewoon voor de frontale aanval gaan. De boel helemaal kapotjagen op je middenveld en in balbezit gewoon je vaste Pelle-aanvalsritueel houden.
Lekker voorspelbaar voetbal. Als dat er niet uitgaat ga je ook na de winterstop geen enkele topper winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635385
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker voorspelbaar voetbal. Als dat er niet uitgaat ga je ook na de winterstop geen enkele topper winnen.
Overigens, ik zei net dit:

quote:

[..]

Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren.
Het ging hier dus om de rol van Clasie. Jouw post, 5 dagen geleden, die ik toevallig tegenkom omdat ik nog in dat topic zat:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Tony neemt een beetje de Clasie rol van vorig jaar op zich. Zat me gisteren weer te verbazen hoe veel dingen dat ventje ziet op die leeftijd. Tuurlijk gaat hij nog wel eens wat naïef een duel in, maar als je het nu al zo laat zien dan mag dat wel. Voor mij de MOTM gisteren.
:D. Zie je wel. _O_
pi_120635399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat boeit het of het voorspelbaar is als je er wedstrijden mee wint doordat werkelijk geen enkele verdediger tot nu toe opgewassen is tegen de fysiek van Pelle. _O- Maar jij wou er in de winterstop even een alternatief systeem inslijpen dat aangepast is op de geweldige meevoetballende kwaliteiten van Pelle? Want dan zul je helaas toch van een koude kermis thuiskomen vrees ik. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')