abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120634259
TT :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Is ook pas drie keer gepost ofzo.
Oh sorry. Heb nooit zo'n zin om helemaal terug te gaan lezen.
pi_120634289
Zo ongeveer de eerste jeugdspeler die bij City meteen al de kans krijgt. Zegt wel wat over zijn kwaliteiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 15:26:50 #4
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120634315
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Zo ongeveer de eerste jeugdspeler die bij City meteen al de kans krijgt. Zegt wel wat over zijn kwaliteiten.
Als linksback, het is een middenvelder toch?
pi_120634326
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als linksback, het is een middenvelder toch?
Centrale verdediger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:28:30 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120634348
Rekik _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120634365
Die kerstchocolaatjes. :9
pi_120634410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rekik _O_
Leuke reportage in de VI van deze week over de 'bloedbroeders' trouwens. Achahbar, Vilhena, Kongolo, Ebicillio en Rekik. :)
Feyenoord Rotterdam
pi_120634414
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Jep. Moet je je voorstellen: Rekik en Vrij centraal, BMI linksback en Janmaat rechtsback.

Middenveld van Clasie, Vilhena en een goede gekochte 10.

Linksbuiten Boëtius (functioneert hemels met Vilhena vind ik), Centraal Pellé en rechts een goede gekochte rechtsbuiten.

Man, dan had je in Februari de schaal boven je hoofd kunnen tillen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 15:31:18 ]
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:31:58 #10
268260 Dr.Mikey
pi_120634454
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Leuke reportage in de VI van deze week over de 'bloedbroeders' trouwens. Achahbar, Vilhena, Kongolo, Ebicillio en Rekik. :)
Klopt al gelezen.
R.I.P DTS.
pi_120634471
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jep. Moet je je voorstellen: Rekik en Vrij centraal, BMI linksback en Janmaat rechtsback.

Linksbuiten Boëtius (functioneert hemels met Vilhena vind ik), Centraal Pellé en rechts een goede gekochte rechtsbuiten.

Als je zo'n El Ahmadi nog een jaartje had kunnenhouden was 't helemaal bazen geweest man. _O_
pi_120634511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je zo'n El Ahmadi nog een jaartje had kunnenhouden was 't helemaal bazen geweest man. _O_
Ik vind Vilhena beter dan Ahmadi :@

Clasie rendeerde alleen beter naast Ahmadi, maar ik denk dat zijn probleem eerder vermoeidheid en de pijn zijn arm is.

Ik heb trouwens wel fucking hard moeten lachen tijdens Heerenveen - Feyenoord... Iedereen hier verklaarde me voor gek toen ik zei 'als je wat meer aanvallende impulsen wil, zou je kunnen overwegen Vormer te brengen voor Clasie'. Man, wat werd ik voor debiel uitgemaakt door o.a. Tomasso.

Nou, ik heb die Vormer dingen zien doen, dat heb ik het hele seizoen bij Feyenoord niet gezien _O-. Die dode spelmomenten die hervat werden door deze boy, godverdomme he _O_

Eerlijk is eerlijk, toen Clasie uit het veld gehaald werd stortte Feyenoord wel als een kaartenhuis in :@ Maar ik denk dat dat eerder te wijten was aan een complete vermoeiing van het elftal

Overigens, nogmaals: laat Clasie maar staan, heerlijke speler. Het is alleen zeer prettig dat hij, bij zijn verkoop deze zomer aan Juventus of Milan ofzo, gelijk vervangen kan worden door Vormer die al op 80% a 90% van dat niveau zit :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 15:35:04 ]
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:36:54 #13
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634596
Vormer z'n spelhervattingen vond ik een verademing moet ik zeggen. We scoorden gewoon uit een corner _O-
pi_120634614
Ik vond Clasie en Vormer op het middenveld niet eens zo slecht lopen tegen Heerenveen. Als je dan Vilhena op 10 zet, heb je mijns inziens een heerlijk aanvallend middenveld. Alleen moet je daarvoor een ander soort spits hebben lopen.
I love my mispoken words.
pi_120634623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
Vormer z'n spelhervattingen vond ik een verademing moet ik zeggen. We scoorden gewoon uit een corner _O-
Dat bedoel ik. Maar ik wil best de reacties opzoeken hoor die tegenover mij geuit werden. :').
pi_120634655
Mooie vrije trap ook! Die op de kruising/paal/lat ging.
Feyenoord Rotterdam
pi_120634670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En als dan leest hoe dat ging met Beenhakker en Rekik ;( :'( :(
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 15:39:56 #18
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120634681
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
En die vrije trap op de lat was ook mooi.
pi_120634709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:39 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En als dan leest hoe dat ging met Beenhakker en Rekik ;( :'( :(
Beenhakker. :r

MVG _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_120634712
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik vind Vilhena beter dan Ahmadi :@

Clasie rendeerde alleen beter naast Ahmadi, maar ik denk dat zijn probleem eerder vermoeidheid en de pijn zijn arm is.

Ik heb trouwens wel fucking hard moeten lachen tijdens Heerenveen - Feyenoord... Iedereen hier verklaarde me voor gek toen ik zei 'als je wat meer aanvallende impulsen wil, zou je kunnen overwegen Vormer te brengen voor Clasie'. Man, wat werd ik voor debiel uitgemaakt door o.a. Tomasso.

Nou, ik heb die Vormer dingen zien doen, dat heb ik het hele seizoen bij Feyenoord niet gezien _O-. Die dode spelmomenten die hervat werden door deze boy, godverdomme he _O_

Eerlijk is eerlijk, toen Clasie uit het veld gehaald werd stortte Feyenoord wel als een kaartenhuis in :@ Maar ik denk dat dat eerder te wijten was aan een complete vermoeiing van het elftal

Overigens, nogmaals: laat Clasie maar staan, heerlijke speler. Het is alleen zeer prettig dat hij, bij zijn verkoop deze zomer aan Juventus of Milan ofzo, gelijk vervangen kan worden door Vormer die al op 80% a 90% van dat niveau zit :Y
Echt he. :D Bij dode spelmomenten dacht ik elke keer 'hé, wat hoor ik nu toch voor raar geluid'. Was dat dus gewoon een bal die fatsoenlijk getrapt werd. _O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:41:15 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634727
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:39 schreef Slobeend het volgende:
En die vrije trap op de lat was ook mooi.
Had er inderdaad ook zomaar in gekund, ook in tweede instantie.
pi_120634776
Ik postte dit EEN DAG voordat bekend werd dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom valt, en dat hij zelf aangaf vermoeid te zijn:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik wil er eens een ingooien: waarom pleuren we niet eens voor de grap Vormer voor Clasie erin. Clasie is al een tijdje 'moe' lijkt het, moet gewoon eens twee wedstrijdjes rusten. Ofcourse, never change a winning team en het kan HEEL hard demotiveren, maar Vilhena is enorm aanvallend ingesteld en Immers vervult ook zijn taken.

Clasie is het een klein beetje kwijt. Hij haalt geen onvoldoendes, gewoon keurig continu een 6, maar het zijn niet de wekelijkse negens die hij pakte. Ik denk echt dat die jongen snakt naar de winterstop persoonlijk.
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

FF BMI, Clasie weg voor 25 miljoen. Vervangers staan al klaar (Kongolo en Vormer). Baas _O_
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbij ;)

Ik denk dat Clasie niet zomaar vervangen kan worden door Vormer overigens. En verwacht dat als BMI verkocht wordt dat Nelom gewoon in de basis komt
En daar kwamen ze hoor:

quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef Merkie het volgende:
Clasie wisselen voor Vormer: :')!

quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 20:16 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ach, je weet wie het zegt.
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

:')!

Je vindt Clasie kut spelen ( :')! ), je vraagt je af of hij moe is en je wilt Vormer erin om hem rust te gunnen. Dat schrijf je zelf :D.
Dat zei ik helemaal niet, maar dat terzijde :').

quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
Selectief lezende relnicht. Dat is helemaal niet wat een normaal persoon eruit haalt. Wat ik gewoon wil zeggen, is dat als je dan toch IEMAND van het middenveld zou moeten slachtofferen, ik nu eerder voor Clasie zou kiezen dan Vilhena of Immers. Dat is alles wat ik zeg.

Deze Ajacied is helemaal een faal:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Vormer kan Clasie niet vervangen, aangezien Vormer zelf ook meer een aanvallende speler is, maar dan zonder creativiteit.
:'). Creatief als de kanker tegen Heerenveen juist.

Nog zo'n pareltje:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Adames het volgende:

[..]

Als je Clasie er uit wilt hebben, zou ik eerder Leerdam er in zetten.
:D Leerdam verkiezen boven Vormer _O- :')

En die Adames had nog wel meer gekke dingen over O+ Vormer O+ te gillen.
pi_120634808
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik postte dit EEN DAG voordat bekend werd dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom valt, en dat hij zelf aangaf vermoeid te zijn:

[..]

[..]

[..]

En daar kwamen ze hoor:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog zo'n pareltje:

[..]

Dat je 't allemaal bijhoudt man. :D _O-
pi_120634822
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Echt he. :D Bij dode spelmomenten dacht ik elke keer 'hé, wat hoor ik nu toch voor raar geluid'. Was dat dus gewoon een bal die fatsoenlijk getrapt werd. _O-
Sowieso, iemand die eens een keer vrije trappen strak naar voren slingert in plaats van die "cornerballen" die echt in een 'boogje' omlaag zakken... Shit hé. Vormer heeft 1 doelpunt ingeluid en had er eigenlijk 2 moeten hebben. Nou, dan doe je het niet verkeerd :Y
pi_120634848
quote:

[..]

[..]

[..]

En daar kwamen ze hoor:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog zo'n pareltje:

[..]

:D
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:45:13 #26
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634851
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen.
pi_120634853
quote:

[..]

[..]

[..]

En daar kwamen ze hoor:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog zo'n pareltje:

[..]

Wow, dit zit diep :D
pi_120634869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sowieso, iemand die eens een keer vrije trappen strak naar voren slingert in plaats van die "cornerballen" die echt in een 'boogje' omlaag zakken... Shit hé. Vormer heeft 1 doelpunt ingeluid en had er eigenlijk 2 moeten hebben. Nou, dan doe je het niet verkeerd :Y
Ook bij corners, gewoon 't geluid van een bal die vol wordt geraakt ipv die swaffelschoten.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 15:46:37 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120634891
Ik vond vooral Vilhena slecht invallen op de plek van Vormer.
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:47:32 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120634918
Overigens HMF - morgen tweede poging voor pils?
pi_120635040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef Dekatria het volgende:
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen
Je weet dat na Groningen de winterstop begint?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat je 't allemaal bijhoudt man. :D _O-
Ja flikker op man, alsof ik godverdomme niet snap wat er bij Feyenoord afspeelt. Ik zie toch verdomme dat er iets met Clasie aan de hand is, al bij de trainingen merkte ik dat hij gewoon ongeconcentreerd / vermoeid rondliep, alsof hij pijntjes had et cetera. Maargoed, ik zie die gasten dan ondertussen ook 3 keer per week :').

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef Dekatria het volgende:
Zet gewoon Vormer ipv Clasie erin tegen Grunn, kijken hoe'ie het vanaf de aftrap doet. Krijgt Clasie wat rust, en kan je 'm anders altijd nog wisselen.
Dat zou ik dus ook doen, en als het vanaf de 40e minuut geen verschil gemaakt heeft gewoon eens lekker vroeg wisselen. Dat mag Koeman wel eens gaan doen, gewoon wat eerder ingrijpen.

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wow, dit zit diep :D
Vond het gewoon nogal jammerlijk hoe men mijn opmerking (je zou eventueel misschien af en toe een keertje potentieel kunnen overwegen om.........) - naar anleiding van de opmerking van een ander nota bene - wist te veranderen naar "jij wil Clasie eruit rotten want je vindt hem kut spelen en zegt dat hij er niets van kan en dat Vormer 10 keer beter is".

:').
pi_120635058
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:47 schreef Dekatria het volgende:
Overigens HMF - morgen tweede poging voor pils?
Vind ik een goed idee. Ik SMS je vanavond ff.
pi_120635088
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Je weet dat na Groningen de winterstop begint?
Geef die jongen een wedstrijdje eerder vrij joh ;). Sowieso ik wil Vormer wel eens zien. Denk dat die jongen gewoon snel de club op een 2-0 kan brengen (JUIST omdat hij aanvallend meer biedt dan Clasie lijkt het). Dan kan je Pellé wisselen om een gele kaart te voorkomen, Immers er evt. uit.

Je moet zo snel mogelijk vér voorstaan, om die gasten te sparen voor tegen de joden (niet tegen geel aanlopen).

Denk dat Vormer met zijn aanvallende capaciteiten dan nog wel eens een verrassingkje kan bieden i.v.m. onze Claas.
pi_120635124
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geef die jongen een wedstrijdje eerder vrij joh ;). Sowieso ik wil Vormer wel eens zien. Denk dat die jongen gewoon snel de club op een 2-0 kan brengen (JUIST omdat hij aanvallend meer biedt dan Clasie lijkt het). Dan kan je Pellé wisselen om een gele kaart te voorkomen, Immers er evt. uit.

Je moet zo snel mogelijk vér voorstaan, om die gasten te sparen voor tegen de joden (niet tegen geel aanlopen).

Denk dat Vormer met zijn aanvallende capaciteiten dan nog wel eens een verrassingkje kan bieden i.v.m. onze Claas.
Clasie is juist aanvallend veel belangrijker omdat hij het spel sneller laat verlopen. Vormer heeft die capaciteiten totaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635142
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Clasie is juist aanvallend veel belangrijker omdat hij het spel sneller laat verlopen. Vormer heeft die capaciteiten totaal niet.
Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren. Face it, als je uit een corner scoort voor het eerst in 3 jaar :') en gelijk een vrije trap op de lat knalt...... Dat zegt wel iets over wat voor verschil je kan maken. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 15:54:17 ]
pi_120635168
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren. Face it, als je uit een corner scoort voor het eerst in 3 jaar :') en gelijk een vrije trap op de lat knalt...... Dat zegt wel iets over wat voor verschil je kan maken. :)
Je overschat Vormer nogal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635204
quote:

[..]

En sowieso zou je er tegen de joden voor kunnen kiezen om een speler voor Vormer te wisselen waardoor je een hele wedstrijd iemand hebt die vol gas op hun centrale middenveld blijft zitten. Ben altijd wel fan van zo'n alles geven tactiek in dat soort wedstrijden.
pi_120635218
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat. Ik heb hem tegen Heerenveen een aantal ballen zeer goed de 16 in zien knallen, een vrije trap perfect op schot zien lossen en gezien dat de club kon scoren n.a.v. een van zijn voorzetten.

Tuurlijk, Clasie is beter. Desondanks denk ik dat je juist tegen Groningen gewoon lekker wat moet kunnen forceren uit een dood spelmoment. Die gasten gaan met 10 man voor de goal hangen dus er gaan daar nogal wat dode spelmomentjes ontstaan.
pi_120635247
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk eerder dat jullie 'm nogal onderschatten. Ik heb vorig jaar veel op Immers én Vormer gelet, express wedstrijden van ADO en Roda gekeken. Toen ik zei dat Immers wel goed zou komen en wel een welkome aanvulling op de selectie was werd ik uitgelachen. (Nee, ik ga de comments er niet bijzoeken zoals HMF, die is gek). Voor Vormer geldt hetzelfde, kan meer dan jullie denken. Koppelt een geweldig loopvermogen aan een functionele techniek en een goed schot.
pi_120635255
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat. Ik heb hem tegen Heerenveen een aantal ballen zeer goed de 16 in zien knallen, een vrije trap perfect op schot zien lossen en gezien dat de club kon scoren n.a.v. een van zijn voorzetten.

Tuurlijk, Clasie is beter. Desondanks denk ik dat je juist tegen Groningen gewoon lekker wat moet kunnen forceren uit een dood spelmoment. Die gasten gaan met 10 man voor de goal hangen dus er gaan daar nogal wat dode spelmomentjes ontstaan.
Dan is het eerder zaak om ze kapot te spelen door een goed combinerend middenveld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635264
Oh ja....en een leuk ding aan Vormer is ook dat hij ballen daadwerkelijk durft te géven ipv 2x terugkappen waardoor de situatie is verandered en dan alsnog balverlies lijden.
pi_120635266
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan is het eerder zaak om ze kapot te spelen door een goed combinerend middenveld.
En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken. Derhalve hopen op een goal via een dood spelmoment. ;).
pi_120635298
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken.
Daarom, 1 houthakker op het middenveld is voldoende.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635305
rekik uit de feyenoord jeugd staat in de basis bij man city :P
pi_120635309
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En dat is iets wat met Immers nooit gaat lukken. Derhalve hopen op een goal via een dood spelmoment. ;).
Als je met Immers speelt moet je gewoon voor de frontale aanval gaan. De boel helemaal kapotjagen op je middenveld en in balbezit gewoon je vaste Pelle-aanvalsritueel houden.
pi_120635330
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom, 1 houthakker op het middenveld is voldoende.
:D. Nee man, als je Groningen wil doodcombineren op het middenveld zou je Immers eruit moeten kunnen knallen voor een speler die ook technisch sterk is. Die hebben we niet.

Je kan dan hoogstens nog overwegen Vilhena op de 10 te doen en Vormer op Vilhenas plek. Kan je en combineren (wat jij wil) en met Vormer spelen. Deal? O+

Ik mail De Koe wel even. _O_
pi_120635356
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je met Immers speelt moet je gewoon voor de frontale aanval gaan. De boel helemaal kapotjagen op je middenveld en in balbezit gewoon je vaste Pelle-aanvalsritueel houden.
Lekker voorspelbaar voetbal. Als dat er niet uitgaat ga je ook na de winterstop geen enkele topper winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635385
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker voorspelbaar voetbal. Als dat er niet uitgaat ga je ook na de winterstop geen enkele topper winnen.
Overigens, ik zei net dit:

quote:

[..]

Maar Vilhena kan zo'n rol ook al vervullen, en dan is het juist handig als je iemand hebt die wat uit een dood spelmoment kan forceren.
Het ging hier dus om de rol van Clasie. Jouw post, 5 dagen geleden, die ik toevallig tegenkom omdat ik nog in dat topic zat:

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Tony neemt een beetje de Clasie rol van vorig jaar op zich. Zat me gisteren weer te verbazen hoe veel dingen dat ventje ziet op die leeftijd. Tuurlijk gaat hij nog wel eens wat naïef een duel in, maar als je het nu al zo laat zien dan mag dat wel. Voor mij de MOTM gisteren.
:D. Zie je wel. _O_
pi_120635399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat boeit het of het voorspelbaar is als je er wedstrijden mee wint doordat werkelijk geen enkele verdediger tot nu toe opgewassen is tegen de fysiek van Pelle. _O- Maar jij wou er in de winterstop even een alternatief systeem inslijpen dat aangepast is op de geweldige meevoetballende kwaliteiten van Pelle? Want dan zul je helaas toch van een koude kermis thuiskomen vrees ik. :P
pi_120635407
ManC met Rekik tegen Reading live kijken hier *O*
pi_120635421
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:03 schreef Sejt het volgende:
ManC met Rekik tegen Reading live kijken hier *O*
Ja, nu is 't wel leuk geweest met die verwijzingen naar de basisplaats van Rekik. Is de 10e nu al ofzo. :')
pi_120635428
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat boeit het of het voorspelbaar is als je er wedstrijden mee wint doordat werkelijk geen enkele verdediger tot nu toe opgewassen is tegen de fysiek van Pelle. _O- Maar jij wou er in de winterstop even een alternatief systeem inslijpen dat aangepast is op de geweldige meevoetballende kwaliteiten van Pelle? Want dan zul je helaas toch van een koude kermis thuiskomen vrees ik. :P
Als het niet lekker loopt zoals eigenlijk al weken het geval is dan is het best een nuttige tactiek tegen de mindere ploegen. Maar echt ver zal je er niet mee komen op de lange termijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635436
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Als het niet lekker loopt zoals eigenlijk al weken het geval is dan is het best een nuttige techniek tegen de mindere ploegen. Maar echt ver zal je er niet mee komen op de lange termijn.
Dat ben ik overigens wel met je eens.
pi_120635463
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Als het niet lekker loopt zoals eigenlijk al weken het geval is dan is het best een nuttige techniek tegen de mindere ploegen. Maar echt ver zal je er niet mee komen op de lange termijn.
Ik vrees ook dat er niet veel anders op zit. Immers ga je niet wisselen, want die scoort te veel. Dan heb je eigenlijk al geen mogelijkheid meer om dat lekkere combinatievoetbal te spelen wat wij willen zien. Met buitenspelers Schaken en Verhoek ( :') x 100 ) creeer je ook tótáál niks over de flanken. Wat blijft er dan over? Lange bal op Pelle, het is helaas niet anders.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:06:21 #56
268260 Dr.Mikey
pi_120635480
Immers is goed bezig het systeem staat goed lekker laten staan.
R.I.P DTS.
pi_120635485
Hé maar HMF, wat wij zagen toen is toch eigenlijk dat er gewoon dringend een vaardige rechtsbuiten moet komen. :') Dit kan echt niet veel langer zo met Schaken, helaas maar waar.
pi_120635505
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers is goed bezig het systeem staat goed lekker laten staan.
Met Immers is er niet echt een systeem heb ik altijd het idee. :P Niet echt een intelligente voetballer imo.
pi_120635506
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, nu is 't wel leuk geweest met die verwijzingen naar de basisplaats van Rekik. Is de 10e nu al ofzo. :')
Sorry, meneer elite - wilde alleen even patsen met het feit dat ik het live op tv heb. That's all.
pi_120635529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
n mogelijkheid meer om dat lekkere combinatievoetbal te spelen wat wij willen zien. Met buitenspelers Schaken en Verhoek ( x 100 ) creeer je ook tótáál niks over de flanken. Wat blijft er dan over? Lange bal op Pelle, het is helaas niet anders.
Met Tony en Clasie moet dat juist wel mogelijk zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Hé maar HMF, wat wij zagen toen is toch eigenlijk dat er gewoon dringend een vaardige rechtsbuiten moet komen. :') Dit kan echt niet veel langer zo met Schaken, helaas maar waar.
Boetius is een rechtsbuiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:08:15 #61
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120635535
Je kan zeggen wat je wil van Schaken, maar hij weet die bal meestal toch wel voor te krijgen. Gaat een hoop dreiging vanuit.
pi_120635552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Schaken is echt zwaar verpauperd. Hoop dat op zijn positie nog een verrassingkje kan komen.

Verder is het eigenlijk frustrerend dat Immers op zoveel goals staat, ik denk dat een middenveld:

----------- Vilhena ------------
--Clasie------------Vormer--

Beter functioneert. Sowieso gevaarlijker dankzij iemand die eindelijk iets kan in dode spelmomenten. Maarja, Vilhena wil denk ik daar ook helemaal niet spelen.
pi_120635556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt er 3 nodig voor een driehoekje. ;)

quote:
Klopt, maar als je dan toch moet kiezen tussen Verhoek of Boeitius op links dan is de keuze simpel. Blijft Schaken nog steeds je rechtsbuiten. :')
pi_120635566
quote:

Eens, maar dan moet Clasie wel onder het mes want die arm zit hem meer dwars dan de meesten opvalt denk ik. Sure, Clasie speelde weer beter met Vilhena naast zich dan Leerdam, maar is echt nog steeds niet wie hij vorig jaar was.
pi_120635571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef Dekatria het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Schaken, maar hij weet die bal meestal toch wel voor te krijgen. Gaat een hoop dreiging vanuit.
Nee, gewoon nee. De enige dreiging die er van uit gaat is z'n snelheid. Voor de rest presteert hij de laatste tijd weer ondermaats wat mij betreft.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 16:09:57 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120635577
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Denk eerder dat jullie 'm nogal onderschatten. Ik heb vorig jaar veel op Immers én Vormer gelet, express wedstrijden van ADO en Roda gekeken. Toen ik zei dat Immers wel goed zou komen en wel een welkome aanvulling op de selectie was werd ik uitgelachen. (Nee, ik ga de comments er niet bijzoeken zoals HMF, die is gek). Voor Vormer geldt hetzelfde, kan meer dan jullie denken. Koppelt een geweldig loopvermogen aan een functionele techniek en een goed schot.
Het is ook ijdeltuiiterig gelul want er waren er hier zat die dachten dat Immers de stap wel zou kunnen zetten.
En Vormer werd hier over het algemeen ook een goede aktie gevonden om die transfervrij aan te trekken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_120635579
quote:

Klopt, maar je kan hem daar nooit neer gaan zetten gezien het brandhout dat we op links hebben (Sissi :') Verhoek :') ).
pi_120635590
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schaken is echt zwaar verpauperd. Hoop dat op zijn positie nog een verrassingkje kan komen.

Verder is het eigenlijk frustrerend dat Immers op zoveel goals staat, ik denk dat een middenveld:

----------- Vilhena ------------
--Clasie------------Vormer--

Beter functioneert. Sowieso gevaarlijker dankzij iemand die eindelijk iets kan in dode spelmomenten. Maarja, Vilhena wil denk ik daar ook helemaal niet spelen.
Dude, wtf? :D Wat heeft dat mannetje te willen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:10:35 #69
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120635595
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, gewoon nee. De enige dreiging die er van uit gaat is z'n snelheid. Voor de rest presteert hij de laatste tijd weer ondermaats wat mij betreft.
Nee klopt, hij is ineens weer erg wisselend in z'n presteren.
pi_120635619
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is ook ijdeltuiiterig gelul want er waren er hier zat die dachten dat Immers de stap wel zou kunnen zetten.
En Vormer werd hier over het algemeen ook een goede aktie gevonden om die transfervrij aan te trekken.
Beide zijn ook nog steeds hele goede aankopen, punt. We hebben geen geld voor een betere 10, anders had ik zo wel 10 andere namen geweten. Hetzelfde met Vormer, nu Leerdam opkankert mag je maar wat blij zijn dat je een mannetje hebt 'achter Vilhena', want Mokotjo wordt hem om een of andere reden ook niet.

Stel je voor dat Vilhena dalijk wegvalt door een blessure o.i.d., dan zou je dus weer vastzitten aan Leerdam :'). Nou, ik weet het wel, geef mij Vormer dan maar :9.
pi_120635621
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:10 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Nee klopt, hij is ineens weer erg wisselend in z'n presteren.
Hij speelt gewoon precies op zijn niveau. Vorig jaar zat hij daarboven. Het is eigenlijk schandalig dat zo'n ontzettend matige buitenspeler oranje heeft kunnen halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635625
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik was (samen met HMF als ik 't me herinner) toch echt 1 van de weinigen die het in Immers zagen zitten. De rest schreef 'm bij voorbaat (en zeker na de eerst paar wedstridjen waarin hij kans op kans miste) al af. Dus nee...het is geen ijdeltuiterig gelul. Check your facts voor je onzin praat.
pi_120635628
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dude, wtf? :D Wat heeft dat mannetje te willen.
/Beenhakker.

Heel kortaf-ve reactie van me, maar zo werkt het wel tegenwoordig. ;). Laat je talenten maar vooral hun zin krijgen...
pi_120635637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij speelt gewoon precies op zijn niveau. Vorig jaar zat hij daarboven. Het is eigenlijk schandalig dat zo'n ontzettend matige buitenspeler oranje heeft kunnen halen.
En dat hij 8 ton verdient bij Feyenoord. :').
pi_120635653
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Dave van den Bergh
pi_120635678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dave van den Bergh
Marco van Basten. 'nuff said.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:13:59 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120635693
Wat een geneuzel hier trouwens weer over wie het goed had over een speler en wie niet. Bak een taart en ga het vieren.
Ik meng me nooit in die discussies vooraf, en dit is nou precies waarom - laat mensen nou eerst maar eens een paar wedstrijden spelen voor ze goed- of afgekeurd worden.
pi_120635698
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Marco van Basten. 'nuff said.
Ik ben volgens mij de enige hier die 't wel een sympathieke vent vindt.
pi_120635713
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
Wat een geneuzel hier trouwens weer over wie het goed had over een speler en wie niet. Bak een taart en ga het vieren.
Ik meng me nooit in die discussies vooraf, en dit is nou precies waarom - laat mensen nou eerst maar eens een paar wedstrijden spelen voor ze goed- of afgekeurd worden.

Waar moet je dan over lullen Dekaat.
pi_120635732
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
Ach...als een heel topic van de daken loopt te schreeuwen dat het niks wordt met een speler dan is het gewoon prachtig als zo'n speler het uiteindelijk wel doet. Ik heb er nu al een aantal op m'n naam staan.

Clasie, Schaken, BMI en Immers. Vormer wordt de volgende. :W
pi_120635736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Beide zijn ook nog steeds hele goede aankopen, punt. We hebben geen geld voor een betere 10, anders had ik zo wel 10 andere namen geweten. Hetzelfde met Vormer, nu Leerdam opkankert mag je maar wat blij zijn dat je een mannetje hebt 'achter Vilhena', want Mokotjo wordt hem om een of andere reden ook niet.

Stel je voor dat Vilhena dalijk wegvalt door een blessure o.i.d., dan zou je dus weer vastzitten aan Leerdam :'). Nou, ik weet het wel, geef mij Vormer dan maar :9.
Vormer's kwaliteiten worden daar niet optimaal benut. Is een verdedigende middenvelder en daar hebben we gewoon een betere rondlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:15:59 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120635745
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waar moet je dan over lullen Dekaat.
Lekker zeiken op spelers ofzo w/ maar ik heb een broertje dood aan dat protserige 'kijkmijnougelijkhebben'.
pi_120635747
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja zal best, maar gewoon een waardeloze trainer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Galbak die bij het horen van de naam Feijenoord een bek opzet alsof hij moet poepen. :'). Ik heb echt he-le-maal niets met die pannenkoek.

Snap ook niet dat mensen hem noemen bij 'beste voetballers ooit'. Sure, leuk doelpuntje uit een omhaal gemaakt en een EK-wedstrijdje goed gespeeld. Verder een of andere Italiaan aan het janken gekregen omdat zijn carriére om was. Godverdomme, die gasten janken al als ze voor het eerst in drie dagen een lekkere worst te vreten krijgen uit mama's keuzen. Bijzonder zeg.

Niets bijzonders onder de zon. Sure, wel bovenmatig getalenteerd maar echt niet de wereldtop die iedereen hem aanschrijft. Maargoed, zal wel aan mij liggen.
pi_120635756
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Lekker zeiken op spelers ofzo w/ maar ik heb een broertje dood aan dat protserige 'kijkmijnougelijkhebben'.
Is gewoon de keerzijde van de medaille van die voorbarige 'voetbalkenners'. ;)
pi_120635761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dan zul je niet heel blij zijn met een usert als HMF _O-.
pi_120635767

Lijkt wel een PSV-supporter. _O-

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 16:17:27 ]
pi_120635783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Vormer's kwaliteiten worden daar niet optimaal benut. Is een verdedigende middenvelder en daar hebben we gewoon een betere rondlopen.
True. Maar nog steeds zie je liever Vormer rondlopen daar dan Leerdam mocht Vilhena wegvallen, of niet dan?

En met oog op het vertrek van bijv. Clasie ben je heel blij dat je Vormer al rondhebt voor 0,0 euro's. :).
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:17:57 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120635789
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan zul je niet heel blij zijn met een usert als HMF _O-.
Van jou zijn we wel wat gewend onderhand... maar het moet zich niet verspreiden :P
pi_120635816
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Van jou zijn we wel wat gewend onderhand... maar het moet zich niet verspreiden :P
Ik heb gewoon een oogje voor talent. Voor de rest heb ik (behalve mijn buitensporig goede bedprestaties en dito swag-gehalte) amper kwaliteiten. Gun me het pleziertje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 16:19:27 ]
pi_120635833
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

True. Maar nog steeds zie je liever Vormer rondlopen daar dan Leerdam mocht Vilhena wegvallen, of niet dan?
Ik heb nog liever dat ze een pion neerzetten op het veld dan Leerdam, dus dat is niet echt een argument.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635843
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb nog liever dat ze een pion neerzetten op het veld dan Leerdam, dus dat is niet echt een argument.
_O-.

Oké, dan ga ik het anders zeggen. Vilhena valt uit. Wie zet je op zijn positie? Mag iedereen zijn die jij wil.
pi_120635850
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef Caland het volgende:

[..]

JIj hebt ook een hekel aan zwartjoekels.
pi_120635854
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-.

Oké, dan ga ik het anders zeggen. Vilhena valt uit. Wie zet je op zijn positie? Mag iedereen zijn die jij wil.
Pogba
pi_120635858
quote:

[..]

_O-.

Xabi Alonso.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635868
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Xabi Alonso.
Uit de jeugd / selectie van Feyenoord lulhannes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 16:21:03 ]
pi_120635904
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Xabi Alonso.
Wel een van de meest ondergewaardeerde voetballers wmb. Geldt ook voor Gerrard.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:23:24 #98
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_120635941
Robbert de Vos zou ik er neerzetten.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:23:59 #99
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120635960
Gerrard _O_ wat een baas is dat.

Ben benieuwd wie nu Vlaar weg is de nieuwe ijzervreter wordt in de selectie. BMI is al een nieuwe held aan het worden ("BEN JE GEK OFZO?!")
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:24:32 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120635982
quote:

[..]

Uit de jeugd / selectie van Feyenoord lulhannes.
Ja dan Vormer vanzelfsprekend. Al blijf ik een Mokotjo fanboy.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120635992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
Robbert de Vos
Die is 16 geloof ik gek.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:25:03 #102
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120635998
Mokotjo liet zich weer kennen tegen ADO... liep tegen een domme gele kaart aan.
pi_120636014
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dan Vormer vanzelfsprekend. Al blijf ik een Mokotjo fanboy.
Kapo is ook een Mokotjofanboy! Mokotjo was ook wel een baas als rechtsback trouwens tegen o.a. de joden.

Maar het laat dus maar zien dat Vormer een goede aankoop is. Zelfs als is het 'maar voor de bank'. ;).
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:25:54 #104
321382 vandermar
pi_120636031
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die is 16 geloof ik gek.
10.gif
RvP; Feyenoord
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:26:07 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120636039
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kapo is ook een Mokotjofanboy! Mokotjo was ook wel een baas als rechtsback trouwens tegen o.a. de joden.

Maar het laat dus maar zien dat Vormer een goede aankoop is. Zelfs als is het 'maar voor de bank'. ;).
Dat heb ik hier ook nog nooit iemand zien ontkennen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:26:35 #106
321382 vandermar
pi_120636055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Mokotjo liet zich weer kennen tegen ADO... liep tegen een domme gele kaart aan.
Ik had die Vicento ook even bij zijn strot gepakt.
RvP; Feyenoord
pi_120636089
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mokotjo is wmb gewoon een baas. Heb alleen het idee dat bij hem vertrouwen enorm belangrijk is en ik vind Koeman nooit zo sterk in de behandeling van zijn reserves.
pi_120636106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mokotjo is wmb gewoon een baas. Heb alleen het idee dat bij hem vertrouwen enorm belangrijk is en ik vind Koeman nooit zo sterk in de behandeling van zijn reserves.
Dat doet hij toch juist wél goed bij Feyenoord? :{
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:28:37 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120636114
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Juist wel eigenlijk. Bijna geen enkele reservespeler zit te piepen, al twee seizoenen lang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:28:48 #110
321382 vandermar
pi_120636119
Rekik staat trouwens in de basis bij Man City
RvP; Feyenoord
pi_120636183
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:

Mathijsen is niet blij met je.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 16:31:05 ]
pi_120636184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Juist wel eigenlijk. Bijna geen enkele reservespeler zit te piepen, al twee seizoenen lang.
Heb je gelijk in, toch heb ik om een of andere reden het gevoel dat er bij Mokotjo meer dan bij andere spelers een gebrek aan vertrouwen is waardoor hij niet rendeert.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:31:05 #113
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120636189
Is die Rekik niet iets voor ons? Staat in de basis bij City.
pi_120636199
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
En doet het best aardig. Krijgt alleen geen bal van de Grote Jongens, inclusief een 100 procent schietkans voor hem die meneer Aguero met zijn rug naar de goal opeist.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:32:37 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120636240
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, toch heb ik om een of andere reden het gevoel dat er bij Mokotjo meer dan bij andere spelers een gebrek aan vertrouwen is waardoor hij niet rendeert.
Kan zoveel oorzaken hebben. Gewoon zonde dat het er bij ons niet uitkomt, hopelijk bij zijn volgende club wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:32:45 #116
321382 vandermar
pi_120636244
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Is die Rekik niet iets voor ons? Staat in de basis bij City.
Dat moeten we eerst even aan Beenhakker vragen
RvP; Feyenoord
pi_120636257
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef nostra het volgende:

[..]

En doet het best aardig. Krijgt alleen geen bal van de Grote Jongens, inclusief een 100 procent schietkans voor hem die meneer Aguero met zijn rug naar de goal opeist.
Dat hele team is 1 brok ego. Zag je net ook al bij die vrije trap. Niemand gunt elkaar het licht in de ogen.
pi_120636264
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan zoveel oorzaken hebben. Gewoon zonde dat het er bij ons niet uitkomt, hopelijk bij zijn volgende club wel.
Vind 't wel een speler voor Roda ofzo.
pi_120636301
Rekik staat in de basis bij City, komt uit onze jeugd.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:35:32 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120636338
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:

[..]

Meteen ook even De Guzman vastleggen. Goede speler.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:36:27 #121
321382 vandermar
pi_120636378
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Die is denk ik wel voor een appel en een ei op te halen bij Swansea waar hij in de basis staat.
RvP; Feyenoord
pi_120636386
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:

[..]

Mario Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kan overkomen. ^O^
pi_120636390
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

En Pluim vastleggen op rechtsbuiten. Oh wacht...hij is links. Wat een faal was dat ook zeg. :D
pi_120636400
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef Lunice het volgende:

[..]

Mario Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kan overkomen. ^O^
'Johan Derksen'
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:37:44 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120636423
Wanderson.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120636453
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Caland het volgende:
Wanderson.
Die minkukel van Utrecht wilden ze toen ook halen. Toch blij dat ze daar geen geld voor hadden.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:40:19 #127
321382 vandermar
pi_120636501
Giancheda en Vagner Love zijn ook gesignaleerd bij de kuip.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:45:53 #128
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_120636717
En
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die minkukel van Utrecht wilden ze toen ook halen. Toch blij dat ze daar geen geld voor hadden.
Ook Oar (http://feyenoord.blog.nl/(...)y-oar-naar-feyenoord ). Die doet het nu redelijk. Liever hem dan Verhoek.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_120636813
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:45 schreef satecl het volgende:
En

[..]

Ook Oar (http://feyenoord.blog.nl/(...)y-oar-naar-feyenoord ). Die doet het nu redelijk. Liever hem dan Verhoek.
Ik heb ook liever HMF of Caland op rechtsbuiten dan Verhoek.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 16:53:52 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120636968
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik was (samen met HMF als ik 't me herinner) toch echt 1 van de weinigen die het in Immers zagen zitten. De rest schreef 'm bij voorbaat (en zeker na de eerst paar wedstridjen waarin hij kans op kans miste) al af. Dus nee...het is geen ijdeltuiterig gelul. Check your facts voor je onzin praat.
Prima als jij het je zo wil herinneren, kapitein Kraaij jr. ;)
Ik weet in ieder geval dat ik zelf het halen van Immers en Vormer gezien het budget verstandige beslissingen vond en dat hier ook gemeld heb. En ik had niet het gevoel dat ik een van de weinigen was hier. Overigens vrees ik wel dat dit ook absoluut Immers' plafond is. Ik had gehoopt dat hij wat meer zou groeien alleen dat lijkt er niet in te zitten. Of is er nog meer geduld nodig, kan ook. Maar toch, 10 doelpunten op de helft van het seizoen, is prima. Met de aantekening dat hij de penalties neemt.
Vormer is lastiger te beoordelen, weinig speeltijd gehad en ook weinig kans om te groeien. Maar dat je zo'n speler op de bank hebt zitten met nul investeringsruimte afgelopen zomer, is al heel mooi.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:55:06 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_120636999
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik heb ook liever HMF of Caland op rechtsbuiten dan Verhoek.
Dan heb jij HMF nog nooit zien voetballen ;)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_120637055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Kan niet slechter dan Verhoek.
pi_120637529
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
Giancheda en Vagner Love zijn ook gesignaleerd bij de kuip.
Timochuk ook!
pi_120637607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Vuiiiiiiiiiiile teringlijer ( :D ), ik had een blessure en als keeper kon Mulder nog een puntje aan me zuigen :6 Mulder, wat zeg ik: LAMPROU. Lamprou, wat zeg ik? Castillas!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 17:15:01 ]
  zaterdag 22 december 2012 @ 17:15:15 #135
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_120637641
Weet nog dat die snor een keer zei in vi dat Feyenoord een fantastische speler had binnengehaald en dat psv ajax enz allemaal jaloers waren. Was het Nicky Hofs :')
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_120640805

Hele stadion daar Feyenoorders _O_

Komende bekerwedstrijd weer _O_
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:07:07 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120641497
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vuiiiiiiiiiiile teringlijer ( :D ), ik had een blessure en als keeper kon Mulder nog een puntje aan me zuigen :6 Mulder, wat zeg ik: LAMPROU. Lamprou, wat zeg ik? Castillas!

HMF, HMF, waarom altijd die over-acting?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_120641621
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

HMF, HMF, waarom altijd die over-acting?
Waar denk je dat die "H" voor staat in HMF?

Hansie
Echte
Liendense
Profcoach
Met
Enigszins
Flair
Ontdekt
Komedie-acteren

^O^.
pi_120642573
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:50 schreef Helpmefok het volgende:

Hele stadion daar Feyenoorders _O_

Komende bekerwedstrijd weer _O_
Nu al zin in, wat een schema na de winterstop _O_
pi_120642589
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nu al zin in, wat een schema na de winterstop _O_
Als we morgen, Ajax, Twente en PSV allen pakken dan worden we landskampioen en pakken we die beker. Dat weet ik gewoon 100% zeker.
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:36:42 #141
277865 Sejt
Ondertitel
pi_120644939
Vite$$e verloren.
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:37:28 #142
22565 asco
Los in deze tent
pi_120644966
Hoppa! En dat is één. Respect voor Heerenveen overigens na de zware wedstrijd tegen ons, heel knap.
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:38:23 #143
277865 Sejt
Ondertitel
pi_120644998
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef asco het volgende:
Hoppa! En dat is één. Respect voor Heerenveen overigens na de zware wedstrijd tegen ons, heel knap.
Absoluut. Had hoger uit kunnen vallen voor ze zelfs.
Nu NAC nog :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:25:23 #144
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_120647062
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Echte mannen hadden met die blessure van jou gewoon doorgevoetbald. Geen woorden maar daden, remember?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_120651385
Fietstassen punten laten liggen. Lekker man. Morgen staan we 3e. :).
pi_120658018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
Fietstassen punten laten liggen. Lekker man. Morgen staan we 3e. :).
Dat zou zomaar kunnen, 020 uit tegen Utrecht en wij thuis tegen FCG. ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120660365
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen, 020 uit tegen Utrecht en wij thuis tegen FCG. ^O^
Als Ajax eerder op de dag punten laat liggen, dan weet ik al bijna zeker wat Feyenoord gaat doen. Er wordt zelden geprofiteerd van puntverlies van de directe concurrentie.
pi_120660477
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Als Ajax eerder op de dag punten laat liggen, dan weet ik al bijna zeker wat Feyenoord gaat doen. Er wordt zelden geprofiteerd van puntverlies van de directe concurrentie.
Het zou wel erg lekker zijn om de winterstop in te gaan als nummer drie. :9~
pi_120660541
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het zou wel erg lekker zijn om de winterstop in te gaan als nummer drie. :9~
Laat de winst van Heerenveen een waarschuwing zijn voor onderschatting van Grunn.
BFF met GGMM
pi_120662759
Lekker weer om in de kuip te zitten. Het veld was vorige week al dramatisch. Zal vandaag niet anders zijn. Hoe laat wordt de opstelling bekend gemaakt?
pi_120662860
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Afgelopen weekend ging dat anders voortreffelijk. Het had alleen bij NAC ook moeten lukken, dan had je nu verdomme één punt van de top gestaan als je vandaag wint van Groningen :(.
pi_120662863
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 09:50 schreef jakees het volgende:
Lekker weer om in de kuip te zitten. Het veld was vorige week al dramatisch. Zal vandaag niet anders zijn. Hoe laat wordt de opstelling bekend gemaakt?
Het wordt hoog tijd voor een stadion met een dak . :+

Maar alle gekheid op een stokje, gelukkig heeft het veld hierna even rust.
Voorspelling voor vandaag 3-1.
pi_120662871
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een stadion met een dak .
;(.

Gelukkig maak je een grapje, maar er is serieus (VEEL) kutjespubliek die er echt zo over denken.
pi_120662874
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:

Maar alle gekheid op een stokje, gelukkig heeft het veld hierna even rust.
Voorspelling voor vandaag 3-1.
Ik wil de 0 wel weer eens houden. Komop Mulder! :D
pi_120662898
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

;(.

Gelukkig maak je een grapje, maar er is serieus (VEEL) kutjespubliek die er echt zo over denken.
Ik ben iig wel blij dat ik overdekt zit vandaag. Maar een dak dicht nooit!
pi_120662901
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

;(.

Ja, en van die KNVB bobo,s die uit hun hemd waaien in de Kuip en daarom oranje alleen nog maar in de Arena laten spelen, waar ze er warmpjes bijzitten. Dat de sfeer daar 0 is, is voor hun niet rullevant.
pi_120662916
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:06 schreef jakees het volgende:

[..]

Ik ben iig wel blij dat ik overdekt zit vandaag. Maar een dak dicht nooit!
Ik snap dat echt niet. Je word sowieso nat als je naar De Kuip toe gaat, who gives a shit dat je dan nog natregent in De Kuip. Je kan niet natter worden dan nat, amirite?
pi_120662937
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet. Je word sowieso nat als je naar De Kuip toe gaat, who gives a shit dat je dan nog natregent in De Kuip. Je kan niet natter worden dan nat, amirite?
ok vooruit ik ga voor de wedstrijd wel in de regen staan tot de aftrap en in de rust ook. Super!
  zondag 23 december 2012 @ 10:11:42 #159
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120662946
Regen voegt toe aan de sfeer mijns inziens - alsof je hetzelfde doormaakt als de spelers. Was toen bij RKC ook prima.

Daarnaast, we zijn toch niet van suiker?
pi_120662953
Matchday. w/
Feyenoord Rotterdam
pi_120662957
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:11 schreef jakees het volgende:

[..]

ok vooruit ik ga voor de wedstrijd wel in de regen staan tot de aftrap en in de rust ook. Super!
Huh wat? :? Ik begrijp je niet.

Nogmaals: hoe ga je naar De Kuip? Fiets? Tram? Trein? Je gaat sowieso nat zijn nog voordat je in De Kuip staat. Wat maakt het dan nog uit als je in De Kuip natregent?
pi_120662964
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Regen voegt toe aan de sfeer mijns inziens - alsof je hetzelfde doormaakt als de spelers. Was toen bij RKC ook prima.

Daarnaast, we zijn toch niet van suiker?
Fucking eens.

Deka, ik hoopte je al vandaag te zien hier. Vandaag gaat varkenoord mij niet lukken vriend. We moeten maar even meeten na de winterstop, Twente thuis ofzo. ^O^.
  zondag 23 december 2012 @ 10:13:55 #163
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120662984
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fucking eens.

Deka, ik hoopte je al vandaag te zien hier. Vandaag gaat varkenoord mij niet lukken vriend. We moeten maar even meeten na de winterstop, Twente thuis ofzo. ^O^.
Komt goed gozert ^O^
pi_120662985
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Huh wat? :? Ik begrijp je niet.

Nogmaals: hoe ga je naar De Kuip? Fiets? Tram? Trein? Je gaat sowieso nat zijn nog voordat je in De Kuip staat. Wat maakt het dan nog uit als je in De Kuip natregent?
Met de auto. Stukkie lopen en dan word je niet zeiknat hoor. Waar zit jij dan Y toch?
pi_120662990
Vakkie kantine vandaag. :7
Pleurt op!
pi_120663015
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:13 schreef jakees het volgende:

[..]

Met de auto. Stukkie lopen en dan word je niet zeiknat hoor. Waar zit jij dan Y toch?
Y? :D _O-.

Z4 broer. Eindelijk weer eens. Niemand gaat mee dus ja. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 10:17:22 ]
pi_120663020
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 10:14 schreef E.H. het volgende:
Neem toch EL lul, dan hoef je de deur niet eens meer uit. :{

pi_120663078
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 10:14 schreef E.H. het volgende:
Waarom ga je niet dan?
pi_120663103
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:22 schreef jakees het volgende:

[..]

Waarom ga je niet dan?
Ik ga wel. :D

Het is alleen warmer in de kantine. :')
Pleurt op!
pi_120663113
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 10:24 schreef E.H. het volgende:

[..]

Ik ga wel. :D

Het is alleen warmer in de kantine. :')
Je wordt echt een ouwe lul. Dalijk ga je nog om een dak vragen en om terrasverwarmers. :D
  zondag 23 december 2012 @ 10:28:50 #171
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120663141
Happel is elite, die zit straks op de rode stoeltjes naast meneer Spanband te klagen over waar de kroketten blijven :Y
pi_120663166
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Happel is elite, die zit straks op de rode stoeltjes naast meneer Spanband te klagen over waar de kroketten blijven :Y
Als ze maar wel warm zijn.
pi_120663168
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Perridon en Blokland hebben geld geïnvesteerd in de club nadat bleek dat ze dan een meet&greet met Happel mochten meemaken.

True story. :Y
pi_120663188
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:31 schreef jakees het volgende:

[..]

Als ze maar wel warm zijn.
De reden dat De Kuip lauwe kroketten heeft is omdat Happel zijn mond ooit verbrandde aan zo'n ding. Hier werd de commercieel directeur zo pissig om in de angst dat Hap niet meer zou komen, dat ze voortaan niet meer boven de 45 graden verkocht mogen worden. :Y
pi_120663236
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De reden dat De Kuip lauwe kroketten heeft is omdat Happel zijn mond ooit verbrandde aan zo'n ding. Hier werd de commercieel directeur zo pissig om in de angst dat Hap niet meer zou komen, dat ze voortaan niet meer boven de 45 graden verkocht mogen worden. :Y
Welke opstelling heeft Hap doorgegeven aan Koeman? Of belt Koeman pas na 12-en?
pi_120663263
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:36 schreef jakees het volgende:

[..]

Welke opstelling heeft Hap doorgegeven aan Koeman? Of belt Koeman pas na 12-en?
Hap loopt zelf zo even de kleedkamer in geloof ik. Ik durf het alleen niet met zekerheid te zeggen, en Hap storen is het laatste wat ik wil :@

Ik heb geruchten gehoord dat hij na de winterstop de kicksen zelf aan wilde trekken, maar dit toch maar niet doet. Pellé zou niet kunnen leven met onze nieuwe spits die 8-op-1 zou lopen elke wedstrijd Laat staan de rest van de eredivisie :+ Daarnaast is er dan ook nog eens zijn mokkel die voor Hap valt als ook een dagelijkse ladiesnight (zoveel vrouwen in Nederland die komen kijken naar Hap, dat De Kuip dagelijks uitverkocht is).

_O_ Wat een held is het ook _O_ Meer evenementen in De Kuip dan in het Vitesse stadion, fuck jou Guidetti _O_

Altijd zo begaan met anderen die jongen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 10:39:50 ]
pi_120663264
:')
Pleurt op!
pi_120663290
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 10:38 schreef E.H. het volgende:
:')
pi_120663444
Wie speelt vilhena of vormer? Denk vilhena maar helemaal zeker ben ik niet.
pi_120663450
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:54 schreef jakees het volgende:
Wie speelt vilhena of vormer? Denk vilhena maar helemaal zeker ben ik niet.
Als hij niet te laat komt speelt Vilhena lijkt me.
pi_120663458
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Als hij niet te laat komt speelt Vilhena lijkt me.

Ik hoop dat Immers te laat is. 10 Vilhena, rechts Vormer, links Clasie. Bazenmiddenveld voor vandaag zou dat zijn.
pi_120663480
Al komt Immers een half uur te laat, die speelt altijd.
pi_120663500
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef macca728 het volgende:
Volgens Koeman niet. Kan die Snor wel leuk zeggen dat 'als de topvoetballers 5 minuten te laat zijn omdat ze nog met hun moeder aan de telefoon zitten er andere regels gelden', vooralsnog vind ik Koeman erg recht door zee en iemand die geen onderscheid maakt in zijn regelgeving tussen de ene speler en de andere. :Y
pi_120663513
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef macca728 het volgende:
En terecht. Hij doet het prima en er is geen betere op zijn positie. Tegen Heerenveen vond ik hem een van de beste. Loopt zich helemaal suf, scoort, pakt veel ballen af en verdedigt echt goed mee. Dat het geen Xavi is dat weet ik ook wel, maar ik vind hem heel belangrijk voor feyenoord.
  zondag 23 december 2012 @ 11:00:01 #185
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120663518
Lijkt me een incident, dat laatkomen... Koeman scheurt je volgens mij echt aan stukken op zo'n moment.
pi_120663573
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef jakees het volgende:
Hij doet het prima en er is geen betere op zijn positie.
Ik denk dat Tonny beter is op zijn positie op de lange termijn :@. Maarja, die zie ik VEEL liever waar hij nu staat.
pi_120663580
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef jakees het volgende:

[..]

En terecht. Hij doet het prima en er is geen betere op zijn positie. Tegen Heerenveen vond ik hem een van de beste. Loopt zich helemaal suf, scoort, pakt veel ballen af en verdedigt echt goed mee. Dat het geen Xavi is dat weet ik ook wel, maar ik vind hem heel belangrijk voor feyenoord.
Ik vind Immers overigens wel een baas hoor. ^O^. Ben echt nog steeds louter positief over hem.
pi_120663587
Overigens, dat interview met Bruno was leuk man:

http://www.fr12.nl/nieuws(...)unnen----video-.html

Goede jongen. Goede mentaliteit. Is echt een volwassen man aan het worden. :).
pi_120663628
-----------------Mulder-------------------
--Janmaat-de Vrij--Mathijsen--BMI--
-------Vilhena -------- Clasie ----------
-----------------Immers------------------
--Schaken------Pelle-------Boetius---

_O_
pi_120663644
Kunnen we Manu trouwens niet terughalen in de winterstop? :{. Kunnen we Schaken eens uit het veld halen, Verhoek is immers ook brandhout.
pi_120663674
Ik word af en toe nog misselijk als ik me bedenk wat we hadden kunnen bereiken als Pellé erbij was geweest tegen bijv. Kiev.

;(.
pi_120663704
6 posts achter elkaar. _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_120663715
quote:
John Guidetti wordt mogelijk weer ploeggenoot van Ron Vlaar en Karim El Ahmadi. Coach Paul Lambert van Aston Villa heeft aangedrongen op een nieuwe spits en ziet in de aanvaller van Manchester City een uitstekende optie. Ook Glenn Murray, nu nog in dienst van Crystal Palace, is een belangrijke gegadigde. Hij moet om en nabij de drie miljoen euro kosten, zo weten ingewijden. (The Sun)
Even zonder grap, dat bedrag lijkt me tyfusonzin (The Sun :')), maar als hier ook maar ENIGSZINS een kern van waarheid in zit moet je die 3 miljoen natuurlijk nog eerder vandaag dan morgen op de tafel gooien.

Kan het me alleen niet voorstellen nu zijn contract net verlengd is....
pi_120663721
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 11:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
C-c-c-c-combobreaker.
  zondag 23 december 2012 @ 11:12:38 #195
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120663724
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 11:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Had dan niet gepost, dan zat hij nu Fok!-records te breken :D
  zondag 23 december 2012 @ 11:13:42 #196
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120663741
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Even zonder grap, dat bedrag lijkt me tyfusonzin (The Sun :')), maar als hier ook maar ENIGSZINS een kern van waarheid in zit moet je die 3 miljoen natuurlijk nog eerder vandaag dan morgen op de tafel gooien.

De 3 miljoen slaat op die Murray
pi_120663744
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 11:12 schreef Grifte het volgende:

[..]

Had dan niet gepost, dan zat hij nu Fok!-records te breken :D
Heeft hij al gedaan toch ?
  zondag 23 december 2012 @ 11:14:19 #198
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120663755
Ron Beton en Karim weer met Guidetti in 1 team _O- :D
pi_120663759
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 11:13 schreef Grifte het volgende:

[..]

De 3 miljoen slaat op die Murray
Ooooooooooooo............. Ik denk al, dat kan goftedomme nooit. :'). He maar Grifte, ouwe pik. Ben jij der vandaag?
pi_120663772
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:14 schreef Dekatria het volgende:
Ron Beton en Karim weer met Guidetti in 1 team _O- :D
Lachen man. Sowieso Ronnie gun ik al het goeds van de wereld. Karim trouwens ook een charmante vent.
  zondag 23 december 2012 @ 11:17:19 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120663816
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat ik lees is het op uitleenbasis voor de rest van het seizoen
pi_120663901
We moeten echt zo snel mogelijk op 1-0 a 2-0 zien te komen. Pelle en Immers moeten nog voor het eind van de eerste helft op de bank zitten.

Anders wordt de joden uit een kansloze missie.
  zondag 23 december 2012 @ 11:22:47 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120663958
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:20 schreef Helpmefok het volgende:
We moeten echt zo snel mogelijk op 1-0 a 2-0 zien te komen. Pelle en Immers moeten nog voor het eind van de eerste helft op de bank zitten.

Anders wordt de joden uit een kansloze missie.
Staan ze allebei op scherp?
pi_120663966
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Staan ze allebei op scherp?
:Y

:{
  zondag 23 december 2012 @ 11:26:56 #205
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120664039
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vilhena, Clasie, Immers; Schaken, Pellè en Boëtius.
pi_120664061
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:26 schreef Dekatria het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vilhena, Clasie, Immers; Schaken, Pellè en Boëtius.
Ik hoop dat De Koe weet wat hij doet. Pellé moet er echt, echt snel vanaf.
  zondag 23 december 2012 @ 11:30:21 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120664121
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Pellé is echt wel prof genoeg om geen geel te krijgen vandaag lijkt me
pi_120664127
quote:

[..]

Met zijn gedrag laatste weken wordt er extra op gelet.
pi_120664162
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef jakees het volgende:

[..]

Met zijn gedrag laatste weken wordt er extra op gelet.
Dat bedoel ik. Daar ben ik dus bang voor. Zeker omdat hij vorige week al geel had moeten hebben, kan hij zich deze wedstrijd niets veroorloven.
  zondag 23 december 2012 @ 11:48:11 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120664468
Ik heb van de week Groningen gezien en kan me niet voorstellen dat ze het Feyenoord moeilijk gaan maken, dat kan alleen Feyenoord zelf doen, zoals van de week tegen Heerenveen.
  zondag 23 december 2012 @ 11:48:54 #211
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120664485
Als deze pot ook goed verloopt is er in 2012 in competitieverband nooit verloren in de Kuip w/
  zondag 23 december 2012 @ 11:50:56 #212
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120664529
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Pellé is echt wel prof genoeg om geen geel te krijgen vandaag lijkt me
en toch zou ik hem bij 2-0 eraf halen. Als die dan geen kaart heeft.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120664549
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:48 schreef Dekatria het volgende:
Als deze pot ook goed verloopt is er in 2012 in competitieverband nooit verloren in de Kuip w/
_O_
  zondag 23 december 2012 @ 11:51:59 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120664551
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 11:50 schreef Toekito het volgende:

[..]

en toch zou ik hem bij 2-0 eraf halen. Als die dan geen kaart heeft.
Dat begrijp ik wel
pi_120664567
Zal je dalijk zien dat die klootzak geel krijgt vandaag of volgende week bij Ajax. Mist hij dus of Ajax of Twente. Dan ben je ineens niet zo blij dat die lampelul zijn shirt uittrok na de 2-2 tegen de joden :').
pi_120664589
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je dalijk zien dat die klootzak geel krijgt vandaag of volgende week bij Ajax. Mist hij dus of Ajax of Twente. Dan ben je ineens niet zo blij dat die lampelul zijn shirt uittrok na de 2-2 tegen de joden :').
Over een maandje is de Klassieker jongen.
  zondag 23 december 2012 @ 11:53:36 #217
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120664590
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
Hij had gewoon tegen ADO een kaart moeten hebben.
pi_120664598
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Over een maandje is de Klassieker jongen.
Ja, na deze wedstrijd poepie. En als hij nu geel pakt is hij geschorst bij jullie. Of als hij geel bij jullie pakt, tegen Twente.
pi_120664602
quote:

[..]

Als Guyon in een blakende vorm was geweest had hij dat vast gedaan. :P
Maar het is een gok wat je moet nemen.
pi_120664608
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 11:53 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hij had gewoon tegen ADO een kaart moeten hebben.
Ja man. Die Bossen ken ook niets goed doen :(

_O-
pi_120664615
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Als Guyon in een blakende vorm was geweest had hij dat vast gedaan. :P
Maar het is een gok wat je moet nemen.
2-0 maken en dan Te Vrede erin, of Anass eventueel.
pi_120664621
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, na deze wedstrijd poepie. En als hij nu geel pakt is hij geschorst bij jullie. Of als hij geel bij jullie pakt, tegen Twente.
Jij zegt dat volgende week de klassieker is joh. Nu ga je dingen vertellen die ik allemaal weet.
pi_120664658
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

2-0 maken en dan Te Vrede erin, of Anass eventueel.
Lijkt me prima, doen die ook eens wat wedstrijdritme op.
pi_120664669
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij zegt dat volgende week de klassieker is joh. Nu ga je dingen vertellen die ik allemaal weet.
Pfffffff hooizak. Vervelio. Ik ben nog niet wakker. Ga je moeder pesten en zet een bak koffie voor me.
pi_120664695
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Pfffffff hooizak. Vervelio. Ik ben nog niet wakker. Ga je moeder pesten en zet een bak koffie voor me.
Ik heb zelf al koffie 14.gif
pi_120664840
Was toch gewoon duidelijk dat Pelle vorig weekend gewoon opzoek was naar die gele kaart. Die pakt vandaag echt geen geel.
pi_120665639
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was toch gewoon duidelijk dat Pelle vorig weekend gewoon opzoek was naar die gele kaart. Die pakt vandaag echt geen geel.
Je weet nooit wat de scheids doet. Pelle valt best vaak en zie hem gerust geel krijgen wegens een vermeende schwalbe.
Feyenoord Rotterdam
pi_120665692
Maak me daar niet druk om, maak me er meer zorgen om dat ie tegen Ajax wel geel pakt in die hectiek.
pi_120665746
Vandaag moet het gebeuren, utrecht gaat namelijk van ajax winnen

als 3de op 3 punten de winterstop in zou mooi zijn
pi_120665791
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef arjan1212 het volgende:
Vandaag moet het gebeuren, utrecht gaat namelijk van ajax winnen

als 3de op 3 punten de winterstop in zou mooi zijn
Met jou ken ik praten. Goede user die arjan1212, zie je nu al _O_

Hoe oud ben je, wie ben je, waar woon je en vanzelfsprekend ben je fan van de mooiste club ter wereld. ^O^
pi_120666422
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En hij durft het zelf niet te vragen, maar of je misschien een foto van je lul wil dm'en.
TR gemächt wegens complete randdebiel.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 13:06:17 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120666616
Hebben ze nu ook die aangescherpte regels al sinds vandaag?

met t gezeik dat als je klaagt je direct geel krijgt?
of is dat pas na de winterstop ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_120666676
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Jimbo het volgende:
Hebben ze nu ook die aangescherpte regels al sinds vandaag?

met t gezeik dat als je klaagt je direct geel krijgt?
of is dat pas na de winterstop ?
Na de wintersto.
pi_120666694
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, je deelt ze zelf maar wat graag uit in het PSVtopic. Béétje incasseringsvermogen zou je sieren.
De zaken die ik daar post hebben altijd een toepassing op voetbaltechnisch gebied, zijn altijd gerelateerd aan voetbal. Foto's van penissen zijn dat niet. Moeilijk hé. :W
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 13:09:11 #235
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120666713
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Na de wintersto.
Dat is mooi, anders hadden we dr echt flink wat te pakken vandaag.
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_120666734
quote:

[..]

Na de wintersto.
Bij Utrecht kreeg al iemand geel voor protesteren :o
Feyenoord Rotterdam
pi_120666735
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dat is mooi, anders hadden we dr echt flink wat te pakken vandaag.
Hoezo dan pik? :)
pi_120666750
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Bij Utrecht kreeg al iemand geel voor protesteren :o
Dat was vroeger niet anders hoor, dat daar geel voor gegeven kon worden. Ze gaan er nu alleen strenger op letten.

Als deze regel toegepast werd op Ajax na die handsbal van die Utrechtspeler, zouden 10 Ajacieden geel hebben. Dát gaat dus wél gebeuren na de winterstop :{.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 13:11:02 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120666773
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoezo dan pik? :)
Ach, een groot deel van onze spelers heeft er wel een handje vol van om bij de scheids te klagen. En gezien t nu alleen maar door de captain gedaan mag worden ipv door de speler, zie ik wel een paar gele kaarten voor oa een clasie , pelle en schaken.
pi_120666781
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ach, een groot deel van onze spelers heeft er wel een handje vol van om bij de scheids te klagen. En gezien t nu alleen maar door de captain gedaan mag worden ipv door de speler, zie ik wel een paar gele kaarten voor oa een clasie , pelle en schaken.
Clasie mag klagen, is onze captein. :+

Pellé kan wel geel gaan pakken op die manier ja _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 13:11:44 ]
  zondag 23 december 2012 @ 13:12:01 #241
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_120666802
quote:

[..]

De zaken die ik daar post hebben altijd een toepassing op voetbaltechnisch gebied, zijn altijd gerelateerd aan voetbal. Foto's van penissen zijn dat niet. Moeilijk hé. :W
Of die foto's van guidetti in legerkostuum met bijpassend geweer die je in het Ajaxtopic plempte met de tekst 'John gaat op jodenjacht' zéér voetbaltechnisch.
Dit, dus.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 13:12:04 #242
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120666805
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Clasie mag klagen, is onze captein. :+

Pellé kan wel geel gaan pakken op die manier ja _O-

de vrij is toch degene met de groenwitgroene band? :/
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 13:12:38 #243
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120666816
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Of die foto's van guidetti in legerkostuum met bijpassend geweer die je in het Ajaxtopic plempte met de tekst 'John gaat op jodenjacht' zéér voetbaltechnisch.
_O_ Waar is die foto? _O-
pi_120666827
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Was een apart topic. Ging daarnaast over voetbal ín dat topic (Guidetti die Ajacieden gaat aanpakken versus jouw penisgrap). En ten derde een fucking jaar geleden. :W. Nou opkankeren of relevant over voetbal lullen.
pi_120666941
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

_O_ Waar is die foto? _O-

_O-

_O_ Guidetti op jodenjacht _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 13:16:05 ]
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 13:16:09 #246
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120666948
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-

_O_
pi_120667058
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-

geniaal
Feyenoord Rotterdam
pi_120667144

trespassers will be shot survivors will be shot again
Feyenoord Rotterdam
pi_120667220
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

_O_

Ik kan dat topic van mij nergens vinden :( Hebben ze dat nou verwijderd joh :r
  zondag 23 december 2012 @ 13:23:50 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120667249
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O_

Ik kan dat topic van mij nergens vinden :( Hebben ze dat nou verwijderd joh :r
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal

Echt moeilijk te vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120667263
quote:
site:forum.fok.nl "guidetti gaat op jodenjacht" leverde het topic niet op op Google. :6
pi_120667278
quote:
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Moet 'ie wel wat harder rennen om ze bij te houden.

_O_
pi_120667434
Geen Verhoek straks
pi_120667443
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef RvLaak het volgende:
Geen Verhoek straks
Beste nieuws van vandaag.
pi_120667471
Sterkste opstelling dus wederom.
pi_120667630
FEYENOORD-FC GRONINGEN
Aanvang:14.30u
Opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè en Boëtius.

Wisselspelers: Lamprou, Vormer, Verhoek, Singh, Elabdellaoui, Nelom en Achahbar.
Feyenoord Rotterdam
pi_120667673
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

deze komt me vaag bekend voor ja.
* Verwijderd *
pi_120667688
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

deze komt me vaag bekend voor ja.
Geen idee waar die vandaan komt :o :? :D
Feyenoord Rotterdam
pi_120669337
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dalijk staan we 3 puntjes van de top. PSV thuis en uit winnen, Ajax uit winnen, Twente thuis winnen en we zijn kampioen *O*
pi_120669409
Winnen nu godverdomme _O_ _O_ _O_
Feyenoord Rotterdam
  zondag 23 december 2012 @ 14:20:51 #261
53267 TC03
pi_120669441
Hopen dat Feyenoord een keer een voorsprong kan opbouwen en consolideren, want dat lukt al drie wedstrijden nauwelijks. ;(
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 14:21:12 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120669454
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dalijk staan we 3 puntjes van de top. PSV thuis en uit winnen, Ajax uit winnen, Twente thuis winnen en we zijn kampioen *O*
_O- _O_
  zondag 23 december 2012 @ 14:22:28 #263
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_120669514
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

En toen werd je wakker
pi_120669539
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

PSV uit is al geweest.
pi_120669547
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

En toen werd je wakker
Nee hoor dat gebral krijgen we elke dag.
  zondag 23 december 2012 @ 14:23:34 #266
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_120669561
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

PSV uit is al geweest.
Voor de beker....
pi_120669572
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Voor de beker....
Heeft niks met het kampioenschap te maken.
pi_120669619
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Je weet dat die uitspraak van die ene PSV'er over de kampioenswedstrijd ook keihard is afgestraft.... Toch?
pi_120669642
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Zit je niet in het stadion ?
  zondag 23 december 2012 @ 14:26:19 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120669662
Boëtius ^O^. Betere versie van Cabral, en kan ook nog eens in de combinatie spelen.
2000 light years from home
pi_120669793
Even 10-0 winnen dan staan we derde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120669927
quote:
Karim Rekik kan terugkijken op een prima Premier League-debuut bij Manchester City. De achttienjarige Nederlander mocht zich van manager Roberto Mancini bewijzen tegen Reading (1-0).

Na afloop was Mancini lovend over de verdediger, die in het Emirates Stadium als linker vleugelverdediger opereerde. 'Hij is pas achttien jaar maar heeft meer dan genoeg kwaliteiten om zich staande te houden', liet de Italiaan na afloop weten. 'Ik vond dat hij erg goed speelde.'

Mancini deed een beroep op Rekik met het oog op het drukke programma. Op Tweede Kerstdag (Boxing Day) wacht Sunderland. 'Eigenlijk is Rekik een centrale verdediger, maar hij heeft opnieuw bewezen dat hij ook prima uit de voeten kan als linksback. We zijn zeer tevreden over hem', aldus de manager over de voormalig jeugdspeler van Feyenoord, die in de 84ste minuut werd gewisseld.

Ten tijde van zijn wissel stond het nog altijd 0-0; pas in de 92ste minuut haalde Manchester City de trekker over. 'Het is maar weer eens gebleken dat het belangrijk is om vroeg te scoren. Mijn hart kan zulke late beslissingen niet aan', lachte Mancini. 'We verdienden het om te winnen, maar maakten het onszelf onnodig moeilijk.'
Die hadden we toch wel graag hier nog gehad hè? :X Eigenlijk moeten al die jongens floppen, om een voorbeeld te stellen voor de huidige jeugd. Maar daar is Rekik volgens mij veel te goed voor (heb hem niet zien spelen maar grootste talent van City nar het schijnt). Telt volgens mij ook nog als ene speler uit de eigen jeugd mee voor ze. :{
pi_120670000
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die hadden we toch wel graag hier nog gehad hè? :X
Tuurlijk. Net zoals Bruma, Ebecilio en Ake.
pi_120670067
LAten we maar vooruit kijken. :D
pi_120670245
Saai begin van de wedstrijd
pi_120670549
Vreselijk, waarom gaan ze niet jagen met die ballenvanger in het doel.

Publiek ook lekker tam.
pi_120670683
Het lijkt wel een wedstrijd tussen twee bejaardenteams.

Die Zeefuik is nog dikker dan Johnny vd BK.

WAT een zaadwedstrijd zeg. Koeman is echt woest.

[ Bericht 26% gewijzigd door heiden6 op 23-12-2012 15:17:11 ]
pi_120671137
Wat een kut wedstrijd!
Eskimo Joe
pi_120671148
Hoop op een betere 2de heft!
Eskimo Joe
  zondag 23 december 2012 @ 15:08:50 #280
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120671189
Mathijssen
  zondag 23 december 2012 @ 15:12:22 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120671308
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mathijssen
Mathijsen.
2000 light years from home
  zondag 23 december 2012 @ 15:13:08 #282
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120671339
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Mathijsen.
Ben je z'n moeder ofzo

zemmer
pi_120671468
Jezus, anders fluit je dan ff af :N
pi_120671531
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:16 schreef tjoptjop het volgende:
Jezus, anders fluit je dan ff af :N
Zoiets heb ik echt nog nooit gezien. Kuipers moest zeker nodig naar het toilet ofzo. :D
  zondag 23 december 2012 @ 15:18:37 #285
321382 vandermar
pi_120671545
Het is dat het mijn cluppie is, andershad ik allang iets anders zitten kijken.
RvP; Feyenoord
pi_120671550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zoiets heb ik echt nog nooit gezien`.
Eskimo Joe
pi_120671561
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zoiets heb ik echt nog nooit gezien. Kuipers moest zeker nodig naar het toilet ofzo. :D
Gewoon vol in een aanval :')
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 15:19:23 #288
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120671586
Wel een zaadpot overigens :{
  zondag 23 december 2012 @ 15:24:21 #290
53267 TC03
pi_120671739
Tijd voor een arbitrale dwaling om De Kuip wakker te schudden... :)
pi_120671774
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 15:24 schreef TC03 het volgende:
Tijd voor een arbitrale dwaling om De Kuip wakker te schudden... :)
Die hebben we net gehad
pi_120671775
Bij winst gewoon nummer 3 samen met de joden.
Op 3 punten van 1 en 2 !

Koeman moet in de kleedkamer ff TXT 819 op zetten voor die gasten!
Eskimo Joe
pi_120671834
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Mercan het volgende:
Koeman moet in de kleedkamer ff TXT 819 op zetten voor die gasten!
Alsof ze in tijden van bezuiniging een TV hebben in de kleedkamer. Ze hebben niet eens een TV in de stadion. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 15:27:40 #294
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120671841
Pelle had zijn baard niet moeten afscheren. Hij is al zijn krachten kwijt.
  zondag 23 december 2012 @ 15:30:05 #295
53267 TC03
pi_120671923
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Die hebben we net gehad
Maar dat is iedereen na rust weer vergeten.
pi_120671936
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar dat is iedereen na rust weer vergeten.
Koeman had gewoon moeten wisselen.
pi_120672349
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Koeman had gewoon moeten wisselen.
Wie moet er dan in? :P

Zeefuik doet me denken aan Patrice O'Neal. :')

Gewoon tempo maken, dan win je alsnog makkelijk.
pi_120672366
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wie moet er dan in? :P
Geen enkel idee... Iemand die voor meer beweging kan zorgen. Maar wie? Ik weet niet eens wie er op de bank zitten, zo nietszeggend is de huidige selectie
pi_120672431
:D PELLLL
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')