Afellay heeft het bedrag gehalveerd ipv het gewoonlijke verdubbelen naar het schijnt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
Dit ziet er na vandaag echt niet uit.
maar jij luistert waarschijnlijk vrij veelquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik merk bij mijn zelf een soort moeheid over deze items... ja ik sta volledig achter het doel en aan de noodzaak om iets aan het probleem te doen... maar ik merk dat hoe meer items ik hoor dat ik denk "ja ik weet wel hoe erg het is... "
Om de tickets naar Barca te betalen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afellay heeft het bedrag gehalveerd ipv het gewoonlijke verdubbelen naar het schijnt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
We zij er bijan
Eten bij Mac nu , ik hoor Duitsers
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afellay heeft het bedrag gehalveerd ipv het gewoonlijke verdubbelen naar het schijnt.
Labyad er ook bij![]()
Welkom in Twentequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Dat zal er ongetwijfeld wel mee te maken hebben jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar jij luistert waarschijnlijk vrij veel
SCHEISSE! SCHWEINHUND!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
We zij er bijan
Tof jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:50 schreef De_Nater het volgende:
Wat was dat vet, dat you never wok alone
[..]
Labyad er ook bij![]()
veel plezier! Bij de Mac in de binnenstad?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
We zij er bijan
Venema = Veenstraquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:50 schreef Moody het volgende:
Venema zal nu wel worden uitgekotst door Heracles supporters
Heb ook eens gegeten in Rotterdam, hoorde alleen maar Marokkaansquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
We zij er bijan
langs de snel welgquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
veel plezier! Bij de Mac in de binnenstad?
[..]
Labyad er ook bij![]()
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schade deutschland alles ist vorbei!
Ja, vanavond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:51 schreef De_Nater het volgende:
Die WEDSTRIJD, die is toch in Heraclesstadion?
Toppiejoppie!quote:
Nichts nada noppes. We verwachten het ook niet meer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:52 schreef Blester het volgende:
Dianne, al wat gehoord van babysitterservice voor vandaag?
Ik ben er ook, zal wel lekker druk zijn. Maar agh één keer in je leven moet dat toch wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:52 schreef d1ce het volgende:
Pff dat plein is wel lekker vol. Ben benieuwd hoe hard het feestje vanavond is, zaterdag is tenslotte uitgaansavond in Enske.
Neee helaas nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:52 schreef Blester het volgende:
Dianne, al wat gehoord van babysitterservice voor vandaag?
Ik ook, hij deed het echt wel leuk!quote:
Dan heb je nog 45km te gaan, ben nog niet eens in de buurtquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben level 3.
Maar mijn medereizigers zeggen holten
Okay, dan ben je net Twente binnen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben level 3.
De ouders van Timur.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:57 schreef De_Nater het volgende:
Ik kan me gewoon niets meer herinneren van vorig jaar SR...
+1quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook, hij deed het echt wel leuk!
Ooh jawel! Siepquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:57 schreef De_Nater het volgende:
Oh ja, die ookquote:
Qua hoogtepunten...quote:
Z'n moeder zat op de nek van z'n vader en z'n vader zei met een dik Russisch (?) accent allemaal leuke dingen. En de moeder: HALLO LIEVERRRRD. Echt van die verstokte hippies.quote:
Okquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n moeder zat op de nek van z'n vader en z'n vader zei met een dik Russisch (?) accent allemaal leuke dingen. En de moeder: HALLO LIEVERRRRD. Echt van die verstokte hippies.
jij hebt mij begeleid naar de trein, arm in armquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:57 schreef De_Nater het volgende:
Ja geweldig, Timur kijkt over het plein uit en ziet zijn moeder op de nek van zijn vader. Later bij de brievenbus zegt ze steeds: "Lieverd", waarop pa zegt: "Hij heet Timur hoor"quote:
DAN IS NU JE KANS-kans kans kans.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ok![]()
Je moet het gezien hebben om het te snappen denk ik
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ok![]()
Je moet het gezien hebben om het te snappen denk ik
Die boom hebben ze erin geshopt om de lege plekken weg te latenquote:
Dan is het nog een half uurtje rijden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben level 3.
Of neem afslag Enschede-Oost en dan via de Boulevard direct de Van Heekgarage in. Dat is ook een route die minder mensen nemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan is het nog een half uurtje rijden.
Ik raad aan om via Oldenzaal-Zuid Enschede in te rijden, anders doe je er een half uur langer over
we parkeren bij Twente stadionquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan is het nog een half uurtje rijden.
Ik raad aan om via Oldenzaal-Zuid Enschede in te rijden, anders doe je er een half uur langer over
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die boom hebben ze erin geshopt om de lege plekken weg te laten
Okeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we parkeren bij Twente stadion
Jaaaquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Och ja, en Siep "ik vind het eng!"
Grapje...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]lege plekken
ga jij maar eens naar de Oude Markt kijken nu of je lege plekken kan vinden
Dat is ook een goed plan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we parkeren bij Twente stadion
Geen idee. Ik denk dat ik maar even op de fiets spring en ga kijken. Misschien kan ik ergens mee helpen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dóen al die mensen daar? Is d'r wat te zien ofzo?
Moeder moest zeggen dat ze het ging verdubbelen. Dan zou ze een echte heldin zijn.quote:
Wat zei die allemaal dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees nu pas over die beller die Michiel uitscholdWaarom heb ik dat toen niet meegekregen?
Wanneer?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees nu pas over die beller die Michiel uitscholdWaarom heb ik dat toen niet meegekregen?
Waar kijk je anders?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
Gelukkig nu weer even op NED1 kan ik tenminste normaal kijken.
Waarom is het niet 24/7 eropquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
Gelukkig nu weer even op NED1 kan ik tenminste normaal kijken.
Wanneer was dat gebeurt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stream of alleen radio. Maar die stream maakt mijn internet zo traaaag.quote:
Begrijp ik ook niet, het is af en toe een half uurtje.quote:
quote:
quote:
Was over een of ander filmpje dat hier stond. Niet tijdens SR.quote:
24/7 op Zender van de maand. Maar dat heb je zeker niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream of alleen radio. Maar die stream maakt mijn internet zo traaaag.
Ik kijk nog analoogquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:07 schreef Logician het volgende:
Op ziggo kanaal is toch gewoon 24/7?
Nee dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
24/7 op Zender van de maand. Maar dat heb je zeker niet?
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben een sms gestuurd
Sms1:
Fok! SC is er bijna! Nog half uurtje rijden! Kusjes aan Gerard ❤ hihi! Level 4!
Sms2:
Ow wacht. Fok! Sex SC is er bijna! En kusjes aan ekdom! Zo naar coens Cafe voor een zoen van Coen! Kusjes Wij van fok!
chick! Wil je adres Appenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook een goed plan.
Ik zag dat er in het centrum aan de Oosterstraat ook nog plek is. Bij een gezondheidscentrum: gratis parkeren.
Wie is Petra?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef Moody het volgende:
[..]
En Petra sprak ook de waarheid niet.
Maarrrr ik kijk uit mijn raam en de Oldenzaalsestraat staat vol, dus je moet wel via afslag Enschede-Centrum of Oost aanrijden. Anders sta je te klooien tussen de moffenquote:
sorry level 4quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom appen?kan gewoon hier toch?
ok help?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Maarrrr ik kijk uit mijn raam en de Oldenzaalsestraat staat vol, dus je moet wel via afslag Enschede-Centrum of Oost aanrijden. Anders sta je te klooien tussen de moffen
Meer vragen, kom maar op.
Verdwenen.quote:
Oh dat bedoel je. Dat filmpje heb ik al eerder gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was over een of ander filmpje dat hier stond. Niet tijdens SR.
Voor geinteresseerden: Michiel Veenstra uitgescholden op radio
Oh, ik doe niet aan levels.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Level 10 is dronken
Level 8 os aangeschoten
Neuh niet moeilijk. Tomtom leidt je waarschijnlijk via A1 -> Oldenzaal Zuid -> Enschedequote:
Inderdaadquote:
Maar als je TomTom realtime traffic heeft, kiest hij die route al automatisch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh niet moeilijk. Tomtom leidt je waarschijnlijk via A1 -> Oldenzaal Zuid -> Enschede
Je moet Enschede aanhouden, niet Oldenzaal of Hengelo-Noord.
Bij Grolsch doorrijden, pas bij Enschede-Centrum eraf. Als het daar opstroopt, doorrijden tot Enschede-Oost. Dan weer TomTom volgen.
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh niet moeilijk. Tomtom leidt je waarschijnlijk via A1 -> Oldenzaal Zuid -> Enschede
Je moet Enschede aanhouden, niet Oldenzaal of Hengelo-Noord.
Bij Grolsch doorrijden, pas bij Enschede-Centrum eraf. Als het daar opstroopt, doorrijden tot Enschede-Oost. Dan weer TomTom volgen.
Oke.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm had net chocoladetruffels gekocht... zag later dat ze ¤ 4,99 waren![]()
Als ik dat had geweten, had ik ze niet meegenomen.
Maar ze zijn wel erg lekker!
pics van je chocoladetruffel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik wilde jullie laten delen in mijn geluk.
Delen dan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm had net chocoladetruffels gekocht... zag later dat ze ¤ 4,99 waren![]()
Als ik dat had geweten, had ik ze niet meegenomen.
Maar ze zijn wel erg lekker!
Wel goed voor wondjes.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Liever zout in je sap, dan je piemel in het zout.
Viezerik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Gewoon je piemel in de Biotex en klaar
Goede computerquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
De stream komt niet opdan maar weer alleen radio.
Beste manier om te ontsmettenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan kun je daarna olifantenslurf spelen in de dierentuin
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Neee joh, dan is ie juist goed schoon!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:21 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Goed op dreef Bienelientjee?!![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Een weekje niet moet toch te doen zijn?
Lijkt me wel inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Och man. Daar zou ik geld voor geven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef iFok. het volgende:
Of even Zimra Geurts bellen, de assistente van Giel.![]()
met al die mensen steeds om dat huis heen, lijkt me raar om dan in de wc een potje te gaan zitten rukken, stel iemand hoort het of zoquote:
Ja al bijna een rimpelsaurier met mijn 34jrquote:
Geeft wel weer iets meer spanningquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
met al die mensen steeds om dat huis heen, lijkt me raar om dan in de wc een potje te gaan zitten rukken, stel iemand hoort het of zo
Sok tussen je tanden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
met al die mensen steeds om dat huis heen, lijkt me raar om dan in de wc een potje te gaan zitten rukken, stel iemand hoort het of zo
Hehe ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Geeft wel weer iets meer spanning
Schone dan wel hequote:
Breek daar jullie tere hoofdjes maar niet over... we have our ways... als het echt moet...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan je meteen de boel in opvangenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja dat dan weer wel.
[..]
Schone dan wel he
Oh ja daar ben ik van overtuigd, dat laatste.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Breek daar jullie tere hoofdjes maar niet over... we have our ways... als het echt moet...
Je loopt voor... ik hoor hem nog niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik van overtuigd, dat laatste.
You're the one that I want, ik zing mee.
Slecht wel jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tot twee keer toe 'Sterrensteam' zeggen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Vanmorgen vroeg ging na een te korte nacht bij mij om een uur of 8 de wekker... was Giel net in gesprek met Miss Montreal... hoor ik naast me iemand half slaperig zeggen "Hebben ze een geestelijk gehandicapte in dat huis zitten nu?"
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Vanmorgen vroeg ging na een te korte nacht bij mij om een uur of 8 de wekker... was Giel net in gesprek met Miss Montreal... hoor ik naast me iemand half slaperig zeggen "Hebben ze een geestelijk gehandicapte in dat huis zitten nu?"
Shame on you!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef iFok. het volgende:
OEH OEH OEH OEH! (alleen dit stukje ken ik).
Volgens je profiel ben je maar 6jr jonger... maw cultuur barbaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef iFok. het volgende:
OEH OEH OEH OEH! (alleen dit stukje ken ik).
Ik heb nu alleen de radio aan, dus ik denk dat ik nu "live" luister.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je loopt voor... ik hoor hem nog niet.
Dan zing ik ook mee.
Niet alles gelovenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je maar 6jr jonger... maw cultuur barbaar
Klopt, radio loopt voor inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen de radio aan, dus ik denk dat ik nu "live" luister.
Is een film die ik ook vaak heb gezien. Als een van de weinige... ik kijk niet graag films meerdere keren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Die film heb ik al 100 keer gezien denk ik
Wijven films...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is een film die ik ook vaak heb gezien. Als een van de weinige... ik kijk niet graag films meerdere keren.
Dirty Dancing ook vaak gezien.
Nee, top natuurlijk. Maar met 700 filialen haal je dan 130,- per filiaal op. whooptiefuckingdooquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze het beter niet hadden kunnen doen. Ok
1 euro per broodje, nou, toch 130 broodjes.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, top natuurlijk. Maar met 700 filialen haal je dan 130,- per filiaal op. whooptiefuckingdoo
tussen 3 en 4 uur snachtsquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik heb nog meer, als je een tijdstip hebt kan k even kijken voor je
Fail.twitter:tubantia twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 15:39:44Recordpoging kussengevecht mislukt http://t.co/i8voj2QK reageer retweet
Nee. 1/5 van het bedrag van een broodje is gedoneerd. Er is dus 5x zoveel verkochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, top natuurlijk. Maar met 700 filialen haal je dan 130,- per filiaal op. whooptiefuckingdoo
Ook handig dat ze daar om 3 uur pas reclame voor maken op 101quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Fail.twitter:tubantia twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 15:39:44Recordpoging kussengevecht mislukt http://t.co/i8voj2QK reageer retweet
Het lijkt aannemelijk dat ze die 10 wel halen, maar je weet het nooit...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Moody het volgende:
10 miljoen is geen uitdaging meer zo.
Gaan we de 12 halen?
Ja, precies. Dat zei ik ook net tegen Peaceman... er is bijna geen of heel laat ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ook handig dat ze daar om 3 uur pas reclame voor maken op 101.
Mja 6000 euro is nog steeds netjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Grease en Saturday Night Fever zijn twee films die ik echt heel vaak heb gekeken, vooral vanwege de muziek natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is een film die ik ook vaak heb gezien. Als een van de weinige... ik kijk niet graag films meerdere keren.
Dirty Dancing ook vaak gezien.
1/5de van een broodje van ¤1,- ofzo gaat naar SR... Best knap dan hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou zelfs hier in het dorp was het mogelijk, dus daar moet het ook kunnen lijkt mequote:Op zaterdag 22 december 2012 15:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanochtend ook. Maar dan nog, een wereldrecordpoging in Oldenzaal
Nee, 1/5de deel van het broodje gaat naar SR.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1 euro per broodje, nou, toch 130 broodjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |