quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerst maar met bewijs komen dat hij het gedaan heeft.
Dit ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerst maar met bewijs komen dat hij het gedaan heeft.
Goed voer voor SBS6. Of dat programma over burenruzie's.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ja.
Verder komt de buurt op mij over als zo'n buurt waar je absoluut niet wil wonen.
Ja, misschien kan ts Natasja Froger en John Williams eens langs de deur sturen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goed voer voor SBS6. Of dat programma over burenruzie's.
Cameraatje naar binnen richten bij mensen mag niet. Filmen op de openbare weg mag wel. Dus waarom zou dat niet vanuit huis mogen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Cameras vanuit huis gericht op de stoep / openbare weg, volgens mij mag dat niet.
Anoniem belletje plegen met de politie dus.
Vanuit huis op de openbare weg mag het simpelweg niet zomaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:33 schreef thenxero het volgende:
[..]
Cameraatje naar binnen bij mensen mag niet. Filmen op de openbare weg mag wel. Dus waarom zou dat niet vanuit huis mogen?
Autos zijn al weg, banden worden vandaag vervangen. Hun hebben de autos ook nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef Haque het volgende:
Bij jr buurman verhaal doen dat de autos daar wegeens lekke band een week moeteb blijven staan
Verlinken wordt niet gewaardeerd in de buurt. Wanneer de wouten voor de deur staan kan ik niet meer veilig over straat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:40 schreef -niemand- het volgende:
even de politie anoniem tippen over de wietplantage
daarom anoniem, niemand hoeft te weten dat jij hem verlinkt hebtquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:41 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Verlinken wordt niet gewaardeerd in de buurt. Wanneer de wouten voor de deur staan kan ik niet meer veilig over straat.
haha hun,quote:
Klopt, maar zou wel heel toevallig zijn na het incident van gisteren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:42 schreef -niemand- het volgende:
[..]
daarom anoniem, niemand hoeft te weten dat jij hem verlinkt hebt.
Hehe, goeie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
Als het gaat vriezen zijn container vol gooien met zaagsel, en dan vol laten lopen met water. Nachtje goed vriezen en je hebt een substantie die ze in rusland gebruikten om bunkers van te maken
Gewoon doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Klopt, maar zou wel heel toevallig zijn na het incident van gisteren.
1. Nergens in je verhaal heb je even gevraagd aan de buurman of het oke is, want je wist waarschijnlijk het antwoord al.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
Hij zet altijd zijn containers op zijn parkeerplek, want hij houdt niet van autos voor zijn deur.
Ik zet dus de containers van mijn buurman op zijn stoep, zodat mijn kameraden kunnen parkeren.
Gelukkig net op tijd voor de wedstrijd alles geregeld.
Goede inderdaad!quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:50 schreef Mano_ het volgende:
Tevens gemeente bellen als zijn container daar de hele week staat, die mag namelijk pas vanaf 22:00 buiten staan, de dag voor 'ie opgehaald wordt. Zo is dat hier iig.
Tis ook echt zo'n kamper figuur. Hij en zn vrouw zijn elke dag thuis en toch een dikke tv aan de muur. Ra ra, waar zou het geld vandaan komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als alleen op die 2 parkeerplaatsen de banden lek waren, kun je er gerust vanuit gaan dat het idd die buurman is geweest.
Met z'n containers.
Smerige tokkies.
Genot + heineken in één zin gaat niet samen kerel, sorry.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
Gisteren hadden we een gezellig avondje gepland, paar kameraden kwamen over de vloer om de wedstrijd te kijken, uiteraard onder het genot van een kratje Heineken.
Tuurlijk wel joh, beter dan dat slootwater genaamd Grolschquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Genot + heineken in één zin gaat niet samen kerel, sorry.
Een vrouw van 100 kilo seksueel bevredigen is ook mooier als één van 110 kilo, maar het is nog steeds viesquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:54 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, beter dan dat slootwater genaamd Grolsch
Wat is jouw favoriete pils dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een vrouw van 100 kilo seksueel bevredigen is ook mooier als één van 110 kilo, maar het is nog steeds vies
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete pils dan?
Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha hun,
tevens mag ik die buurman wel. Die gast heeft gewoon recht op z'n eigen parkeerplek, als er dan iemand ongevraagd z'n kankerbak daar neer zet dan kan weet 'ie dat hij zelf fout zit.
Leer lezen, die gozer heb geen autoquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef Saucerian het volgende:
Steek de banden van zijn auto lek. Purschuim in de uitlaat. Lijm in de sloten.
Leer jij maar eens Nederlands, pauper.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef Arthur. het volgende:
[..]
Leer lezen, die gozer heb geen auto
Niemand die hem wat aan durft te doen in de buurt, hij maakt zich niet durk. Maar ik wil mijn naam ook hoog houden natuurlijk, maar ik denk dat ik het beste even kan wachten met een wraakactie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
Denk niet dat hij zo stom is om dat voor z'n eigen huis te doen tenzij hij een doodswens heeft
Ik denk niet dat wie dan ook hoe eng je ook bent je zomaar 4 banden lek kan steken voor je eigen huis en denkt ermee weg te komen. Dat is een dure grap. En het is sowieso heel laf. Ik had denk ik al gelijk al z'n deur ingetrapt maar ja heb wel een kort lontje als mij onrecht aangedaan wordt ben anders altijd lief.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Niemand die hem wat aan durft te doen in de buurt, hij maakt zich niet durk. Maar ik wil mijn naam ook hoog houden natuurlijk, maar ik denk dat ik het beste even kan wachten met een wraakactie.
je bent een goeie jongenNquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wie dan ook hoe eng je ook bent je zomaar 4 banden lek kan steken voor je eigen huis en denkt ermee weg te komen. Dat is een dure grap. En het is sowieso heel laf. Ik had denk ik al gelijk al z'n deur ingetrapt maar ja heb wel een kort lontje als mij onrecht aangedaan wordt ben anders altijd lief.
Mjaa, tegen een uur of een is het niet meer zo druk hier in de buurt. Ze wonen ook niet zo ver.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Dus die buurman heeft er eigenlijk voor gezorgd dat jouw vrienden niet beschonken de weg op gingen?
Dus dan maakt het niet uit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Mjaa, tegen een uur of een is het niet meer zo druk hier in de buurt. Ze wonen ook niet zo ver.
Ik praat het niet goed, maar tis hun eigen verantwoordelijkheidquote:
Ja tochquote:
Oei TS, hier ga je wel keihard onderuitquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Mjaa, tegen een uur of een is het niet meer zo druk hier in de buurt. Ze wonen ook niet zo ver.
En de jouwe als gastheer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, maar tis hun eigen verantwoordelijkheid
Paar piljes moet kunnen joh, als ze nog gewoon alles onder controle hebben.quote:
Denk je er zo ook nog over als jij of zij een kinderwagen plat rijden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Paar piljes moet kunnen joh, als ze nog gewoon alles onder controle hebben.
Heb je helemaal gelijk in, lastig onderwerp vind ik, want vaak denk je ah die paar biertjes moet kunnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Denk je er zo ook nog over als jij of zij een kinderwagen plat rijden?
Die halve seconden reactie tijd had die baby van het leven kunnen redden.
Boeit me niet als zuiplappen zelf dood gaan achter het stuur, het probleem is dat ze onschuldigen soms vermoorden.
Niet meer doen hè, en als je vrienden het alsnog willen moet je ze dit filmpje laten zien:quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, lastig onderwerp vind ik, want vaak denk je ah die paar biertjes moet kunnen
Hahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:03 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Gaatje boren in de muur waar zn plantage staat, en plunderen die handel wanneer het zover is
Het heeft zo zijn voor en nadelen. Een voordeel is dat niemand over elkaar klaagt. Harde muziek is geen probleem.quote:
Ken dat boek niet, maar een dealer verraden is nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doet me denken aan deze boek die ik gelezen heb.
[ afbeelding ] Gaat over een drugsdealer en de buurman had hem verraden
Haha, zitten op zolder hequote:Op zaterdag 22 december 2012 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit over zijn wiet plantage kappen
Voordelen:
Eerste dagen merkt hij er niets van
Dan zeg hij " Huh mijn planten gaan precies slechter."
WTF Ze zijn dood
En jij weet van niets.
Auto's parkeren daarentegen lokt een oorlog uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:05 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voor en nadelen. Een voordeel is dat niemand over elkaar klaagt. Harde muziek is geen probleem.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Het waren immers niet jouw banden. Laat die kameraden van je zelf hun problemen oplossen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:07 schreef Ricardo1989 het volgende:
Heb hem er toen straks overigens mee geconfronteerd, hij zegt dat hij er van niks weet en hij gaat de camerabeelden nakijken
Wie mijn maten lastig valt, heeft met mij te maken. Dat is gewoon een gedragscode.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Het waren immers niet jouw banden. Laat die kameraden van je zelf hun problemen oplossen.
Maw: je past precies in de achterbuurt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wie mijn mijn lastig valt, heeft met mij te maken. Dat is gewoon een gedragscode.
Ik woon me hele leven al deze buurt. Mijn ouders wonen er ook, maar een paar blokken verderop. Ik zie mezelf niet snel de buurt verlaten, nee. Dat zit gewoon in je, snap je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maw: je past precies in de achterbuurt.
Ik snap het wel. Maar ik zou er dood nog niet gevonden willen worden. Daar in tegen is het wel hilarisch om bij de zomerdag door dergelijke 'prachtwijken' te rijden. Je ziet er van alles, van onderhoudsvrije natuurtuinen tot bierzuipende professionele steuntrekkers. Ook het sleutelen aan auto's moet allemaal maar kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik woon me hele leven al deze buurt. Mijn ouders wonen er ook, maar een paar blokken verderop. Ik zie mezelf niet snel de buurt verlaten, nee. Dat zit gewoon in je, snap je?
Niet slimquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
Hebben je mannetjes al een molotovcocktail bij hem naar binnen geflikkerd?
Ja jij denkt dat mensen dat in hun zwembroek doen en nog ff naar de camera lachen of zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Niet slim. Als hij niet met camerabeelden komt dan ga ik wel stappen overwegen, alleen niet zo kort de bocht. Dan heb ik kogelgaten door de ramen
Het gaat mij erom dat ik kan zien dat mijn buurman het niet geweest is. Hij heeft tenslotte meerdere cameras voor zn huis hangen dus die herken je welquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat mensen dat in hun zwembroek doen en nog ff naar de camera lachen of zo
Volgens mij mag je beelden uit je eigen huis van de openbare weg niet als bruikbaar materiaal gebruiken o.i.d.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik kan zien dat mijn buurman het niet geweest is. Hij heeft tenslotte meerdere cameras voor zn huis hangen dus die herken je wel
als hij het is geweest, dan laat hij uiteraard niet de beelden zien, maar dan weet ik genoeg geloof mij
De halve buurt is tokkiequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij mag je beelden uit je eigen huis van de openbare weg niet als bruikbaar materiaal gebruiken o.i.d.
En denk idd ook niet dat iemand zo stom is om dat voor z'n eigen huis te doen. Maar ja is het echt zo'n gek? Het is een flinke streek in ieder geval. Maar ja een willekeurige actie van vandalisme is ook wel raar. Of heeft hij zulke tokkievrienden of zo?
Maak hem helemaal kapot, gooi hem bloedend op straat en drink onder toezicht van je buurtgenoten zijn bloed. Nooit meer zal jij verlegen zitten om parkeerplaatsen. Nooit meer hoef jij bang te zijn voor mensen uit de buurt. Jij bent de nieuwe gek waar iedereen bang voor is. Oh, en je hebt een nieuwe inkomstenbron, met dank aan de buurmanquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
De halve buurt is tokkie. De schade was ongeveer 600 euro, banden + sleepwagen.
Maar hij staat gewoon bekend als een gek. Hij heeft jongetjes die voor hem lopen en genoeg connecties.
Ok, maar zijn je maten dan niet helemaal pisnijdig omdat zo'n mongol met hun wagens fuckt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
De halve buurt is tokkie. De schade was ongeveer 600 euro, banden + sleepwagen.
Maar hij staat gewoon bekend als een gek. Hij heeft jongetjes die voor hem lopen en genoeg connecties.
Dude dat werkt alleen als je een slapjanus pakt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maak hem helemaal kapot, gooi hem bloedend op straat en drink onder toezicht van je buurtgenoten zijn bloed. Nooit meer zal jij verlegen zitten om parkeerplaatsen. Nooit meer hoef jij bang te zijn voor mensen uit de buurt. Jij bent de nieuwe gek waar iedereen bang voor is. Oh, en je hebt een nieuwe inkomstenbron, met dank aan de buurman
Echt goed kapot maken he. Laat hem maar uitvinden hoe je moet kakken in een rolstoel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dude dat werkt alleen als je een slapjanus pakt.
Die buurman gaat dan zowiezo payback nemen, want ja trots en geen angst =
Is dat echt zijn "eigen" plek of gewoon openbare weg, sommige mensen noemen iets al snel "hun" plek terwijl het gewoon openbare weg is...quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
Hij zet altijd zijn containers op zijn parkeerplek,
En dan bel je niet de politie? Of gaat in ieder geval aangifte doen? Dat zou het eerste zijn wat ik zou doen als mijn banden waren lek geprikt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
zagen we dat hun banden lek waren geprikt.
Gek genoeg wou de politie er geen zaak van maken. Geen bewijs. Ze wouden niet eens even komen kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat echt zijn "eigen" plek of gewoon openbare weg, sommige mensen noemen iets al snel "hun" plek terwijl het gewoon openbare weg is...
[..]
En dan bel je niet de politie? Of gaat in ieder geval aangifte doen? Dat zou het eerste zijn wat ik zou doen als mijn banden waren lek geprikt.
Maar dat zal wel te simpel gedacht zijn van mij.
Onrealistisch natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Echt goed kapot maken he. Laat hem maar uitvinden hoe je moet kakken in een rolstoel.
Tja, ik heb ook zo m'n twijfels, maar hier worden toch wat mogelijkheden geopperd: ONZ / Hoe poepen rolstoelmensen?quote:
Hoe bedoel je geen bewijs? De banden waren toch doorgesneden? Ik heb het niet over het feit of je buurman het ja of nee heeft gedaan, simpel over het feit dat er banden zijn doorgesneden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Gek genoeg wou de politie er geen zaak van maken. Geen bewijs. Ze wouden niet eens even komen kijken
Ja, de politie zei letterlijk; wij kunnen hier geen zaak van makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen bewijs? De banden waren toch doorgesneden? Ik heb het niet over het feit of je buurman het ja of nee heeft gedaan, simpel over het feit dat er banden zijn doorgesneden.
Heel vreemd dat je geen aangifte kon doen. Hoe zit het dan met de verzekering? Kun je dat wel claimen bij het waarborgfonds o.i.d. zonder aangifte (geen idee hoe dat werkt).quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, de politie zei letterlijk; wij kunnen hier geen zaak van maken
Zover ik weet zijn hun verzekerd en kunnen ze een gedeelte vergoed krijgen, maar het grootste probleem is dat we hier natuurlijk mee zittenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel vreemd dat je geen aangifte kon doen. Hoe zit het dan met de verzekering? Kun je dat wel claimen bij het waarborgfonds o.i.d. zonder aangifte (geen idee hoe dat werkt).
Ik had toch zeker wel aangedrongen op aangifte.
Dat je voetbal niet interessert, oke. Maar wie noem jij Tokkie?quote:
En dan ook nog plantjes op zolder, containers op de parkeerplaats, bier drinken in de voortuinquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Gewoon een gezelige wijke. Weinig tot geen last van zwartjoekels die de sfeer verpesten
De meesten mensen zitten niet in hun voortuin, maar aan de stoep bij mooi meer. Stoeltjes naar buiten, prima, muziekje aan en lekker bakken in de zonquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef schetterklep het volgende:
[..]
En dan ook nog plantjes op zolder, containers op de parkeerplaats, bier drinken in de voortuin![]()
Ga lekker verhuizen naar een geen tokkie buurt
Hij heeft twee parkeerplaatsen voor zijn huis met een P-bord met daaronder het kenteken van zijn auto?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon recht op z'n eigen parkeerplek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |