Gisteren hadden we een gezellig avondje gepland, paar kameraden kwamen over de vloer om de wedstrijd te kijken, uiteraard onder het genot van een kratje Heineken.
Toen mijn kameraden rond een uur of acht langs kwamen stond de hele straat volgeparkeerd. Vrijdag avond, Jupiler League, je weet wel hoe dat gaat. Ik woon namelijk bij het stadion.
Alleen bij mijn buurman stonden nog twee plekken vrij. Hij zet altijd zijn containers op zijn parkeerplek, want hij houdt niet van autos voor zijn deur. Hij heeft zelf geen auto. Het is echt zo'n type met camera's om zijn huis heen, hij houdt graag alles in de gaten (waarschijnlijk vooral dat zijn wietplantage niet geplunderd word).
Niets mee te maken natuurlijk, want mijn kameraden hebben toch echt een parkeerplek nodig. Ik zet dus de containers van mijn buurman op zijn stoep, zodat mijn kameraden kunnen parkeren. Gelukkig net op tijd voor de wedstrijd alles geregeld. Lekker voetbal kijken onder het genot van een kratje Heineken. Helemaal goed.
Toen mijn kameraden tegen een uur of een weg gingen zagen we dat hun banden lek waren geprikt. We dachten dat de hooligans dat misschien hebben gedaan, maar dat kon natuurlijk maar een iemand geweest zijn, me buurman.
Wij natuurlijk helemaal over de rooie, takelwagen geregeld, etc.
Ik heb me buurman nog niet geconfronteerd, ik ben nog aan het bedenken hoe ik hem het beste terug kan pakken. Hij staat bekend als een gekke wous in de buurt, dus ga niet zo maar iets flikken, maar laat het hier uiteraard niet bij zitten.
![1hvvk7.jpg]()
PAARS = hun huis
LICHTBLAUW = mijn huis
GEEL = parkeerplek
Rood = Camera
[ Bericht 94% gewijzigd door Pharkus op 22-12-2012 20:05:48 ]