Hiermee eens. En vuurwerk is ook vrij gelimiteerd. Er is slechts 24 of 48 uur waarin je dat legaal mag gebruiken en wanneer 00:00 nadert ben ik in elk geval te wasted om mijn camera te hanteren. Licht is juist een goed onderwerp. Ja het is breed, maar dat is juist leuk. Fijn lijnenspel voor Schanulleke, mooie portretjes voor mij, flares voor Stefan en zo heeft iedereen wel zijn ding met licht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
Licht als onderwerp zou ik op zich wel leuk vinden, daar heb ik nu al een (weinig origineel) idee bij. Juist een breed onderwerp is leuk. Voor natuur kan je misschien beter een maand kiezen waar wat meer dynamiek in zit, zoals april of mei oid. Maar goed, de bal ligt bij TODG.
Eigenlijk 56, door de 8 extra van de niet stemmer FalleNk810i (en geheel strikt 58 omdat DJSmiley na de deadline was). Maar dit alles maakt geen verschil voor de nummer 1 plek.quote:
Als dat je eerste idee was, gewoon doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou ja het eerste idee wat ik had was licht, ik weet dat het breed is maar geeft wel veel mogelijkheden.
Ook ik had al een vaag idee wat dat zou kunnen zijn of worden qua compositie.
Maar ik ben ook een beginner, vandaar dat ik niet zo goed weet wat nou leuk onderwerp is.
Dus licht doen als onderwerp?
Goed idee slecht idee?
Mijn eerste was "appel"quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou ja het eerste idee wat ik had was licht, ik weet dat het breed is maar geeft wel veel mogelijkheden.
Ook ik had al een vaag idee wat dat zou kunnen zijn of worden qua compositie.
Maar ik ben ook een beginner, vandaar dat ik niet zo goed weet wat nou leuk onderwerp is.
Dus licht doen als onderwerp?
Goed idee slecht idee?
Ja dus het word licht!! ..quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:41 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als dat je eerste idee was, gewoon doen.
Mooi. Nu mag Kanovinnie aan de slag om TT en OP aan te passen. En moeten we allemaal verplicht wachten tot de eerste voor we aan de slag mogen. Oefenen mag uiteraard wel, net als props verzamelen etc.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja dus het word licht!! ..
Okay en nu? haha.
Sorry ik ben totaal nieuw qua FOT.
Toch zal iedereen een eigen invulling van het thema hebben. Niet alleen bij het maken van de foto, maar ook bij het beoordelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Stefan het volgende:
Het mooie is dat nu elke foto geschikt zal zijn omdat in fotografie het woord licht al zit
Als ik had gewonnen had ik ook licht gekozen
als ik daar een foto van kon maken .. maar ja helaas nooit kunnen zien met eigen ogen nog. ^^quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:33 schreef Stefan het volgende:
Daarom verwacht ik dat wie een foto maakt van Noorderlicht zal winnen
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:16 schreef andreas612 het volgende:
Foto's tussen 28-30 december tellen niet mee?(wél na vorige wedstrijd maar niet na de 'check')
waardeloos?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mijn waardeloze poging en submit, geen photoshop trouwens.
Donkere kamer, lange sluitertijd en dan met een zaklampje maar wat proberen.
[ afbeelding ]
Het is de enige, in mijn mening, die gelukt was soort van dan.quote:
je hebt nog een maandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is de enige, in mijn mening, die gelukt was soort van dan.
Heb veel geprobeerd met vuur bijv. maar mislukte.
Nee tot de 21ste geloof ik, maar dit is min of meer het idee wat ik in mn hoofd had zitten.quote:
Leuk. Doet me denken aan een beroemde Picasso.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mijn waardeloze poging en submit, geen photoshop trouwens.
Donkere kamer, lange sluitertijd en dan met een zaklampje maar wat proberen.
[ afbeelding ]
Haha, tof! Hou je een flitser vast in je rechterhand en gebruik je dan het boek als reflector?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi! Mijn Humanisme-boekje weer gevonden. Ik vrees dat ik na 30+ keer in mijn eigen snuit flitsen wel de rest van de week vlekken zie, maar voorlopig ben ik tevreden. Wellicht dat ik later nog een poging onderneem met dit idee of een variatie, maar voor nu houd ik het hierbij.
[ link | afbeelding ]
Enlightenment by Gilles 1972, on Flickr
Thanks.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi hoe die snorharen zo lang en belicht zijn tegenover de donkere achtergrond
Ik liet vanavond dit topic aan mijn kinderen zien om mijn eigen foto even te showen. Hun reactie: 'Ja. Mogen we nou dat poesje weer zien?' Bedankt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Thanks.Dit is haar poging om het licht te blokkeren 's ochtends vroeg: verder slapen alsjeblieft!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik liet vanavond dit topic aan mijn kinderen zien om mijn eigen foto even te showen. Hun reactie: 'Ja. Mogen we nou dat poesje weer zien?' Bedankt!
Te cute!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik liet vanavond dit topic aan mijn kinderen zien om mijn eigen foto even te showen. Hun reactie: 'Ja. Mogen we nou dat poesje weer zien?' Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |