Dat kan, de 28ste wordt het volgende onderwerp bekend gemaakt!quote:
Helaas, volgende maand weer, de inzending is gesloten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Ja, niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dit ook een inzending? Graag even laten weten!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas, volgende maand weer, de inzending is gesloten.
@ FalleNk810i:
Kan je de OP nog even wijzigen? Het is niet meer geheel up to date. Ik heb de OP, die ik al op kleine punten had aangepast, tussen de spoiler staan.
Ik zou de foto's even neerzetten, maar er staan hier alweer drie mensen trappelend op me te wachten, dus dat verschuif ik naar vanavond. Als iemand anders de behoefte voelt om het tussentijds te doen, dan is dat natuurlijk lekker!Done, deelname is gesloten nu toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
nee ik kom niet meedoen hoor , ik kwam gewoon weer eens een kijken hoe het hier vergaat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, deelname sloot om 23:59:59 gisteravond.
Nee, natuurlijk kan dat n iet. Ben je bezopen ofzo?!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
7&8 doen het bij mij niet. Kan dat kloppen?
Zo nuchter als een plank. Is het je al gelukt om dat andere bokeh topic te kicken?quote:Op zondag 23 december 2012 00:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan dat n iet. Ben je bezopen ofzo?!
Ik heb het al veranderd..
Ik ben al een uur of 3 weg van mijn feestje. Maar nog steeds hipsend op de bank. Chouffe op tap bij een thuisfeest is leuk, maar slecht.quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo nuchter als een plank. Is het je al gelukt om dat andere bokeh topic te kicken?
Klinkt als het goede levenquote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben al een uur of 3 weg van mijn feestje. Maar nog steeds hipsend op de bank. Chouffe op tap bij een thuisfeest is leuk, maar slecht.
Andere topic kan ik niet kicken, de genoemde optie ontbreekt.
Thanks from a dollquote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt als het goede leven
Ik heb 'm gekickt. voor je.
We doen enkel nog een top 3?quote:Op maandag 24 december 2012 00:14 schreef Schanulleke het volgende:
8 punten: TheoddDutchguy; Mooie invulling van het thema, het meest creatieve shot wat er tussen zit.
7 punten: Rebubbled: warmte en sfeer. Mooi.
6 punten: DJSmiley: Eenvoudig. De rustige compositie draagt het voldoende.
Soms piek ik gewoon net iets te vroeg. Dat schijnen mannen van middelbare leeftijd vaker te hebben...quote:
Stemmertje? Wasda?quote:Op maandag 24 december 2012 00:14 schreef Schanulleke het volgende:
4 punten: Stefan; Niet heel spannend shot. Een stemmertje?
Een stemmertje is een foto waar je niet per sé trots op bent, maar die je wel in staat stelt om te stemmen.quote:Op maandag 24 december 2012 01:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Stemmertje? Wasda?
Verder mee eens, wilde deze insturen maar die maakte ik 30 nov, dag te vroeg dus
Daarna nog eens teruggeweest maar dat shot niet overgedaan
[ afbeelding ]
Wel vergeten te stemmen! Dan winnen Schanulleke en ik.quote:Op maandag 24 december 2012 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een stemmertje is een foto waar je niet per sé trots op bent, maar die je wel in staat stelt om te stemmen.
Niet vergeten om te stemmen allemaal!
Helaas, stemmen is voorbehouden aan de deelnemers. Die nog iets minder dan 23 uur hebben om te stemmen, als ze dit niet al gedaan hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef andreas612 het volgende:
Mag je ook stemmen als je niks ingezonden hebt? Zo ja:
9pnt TheoddDutchGuy: Leuke compo, daarbij mooie kleurtint
8pnt Rebubbled: Goede bokeh met bijpassend kerstthema
7pnt Stefan: Leuke setting maar mis een duidelijk onderwerp (je 2e foto die eigenlijk 'te vroeg' was vind ik dan wél weer tof)
6pnt Sjiep: Aardig foto maar niet heel origineel, ook jammer van de CA rondom de lichtjes
5pnt Arachide: Beetje zelfde als vorige foto maar mis hier een duidelijk scherptepunt
4pnt Schanulleke: Mooi passend thema, alleen sfeer is compleet verdwenen (door flits?)
3pnt FalleNk810i: Leuke foto, alleen vind ik het bokeh-thema niet helemaal goed tot uiting komen
2pnt DJSmiley: Leuke foto, maar vrij standaard vind de achtergrond niet echt spannend
1pnt BakkerL: sorry, maar deze foto doet mij weinig, zowel qua belichting als compositie als gebruik van de bokeh (bij bokeh is de achtergrond juist van grote rol in de foto, de achtergrond doet hier niet/nauwelijks mee.. )
oh oke, doe ik volgende keer wel meequote:Op donderdag 27 december 2012 01:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas, stemmen is voorbehouden aan de deelnemers. Die nog iets minder dan 23 uur hebben om te stemmen, als ze dit niet al gedaan hebben.
Je kan wmb wel je commentaar terug plaatsen (staat nu nog in de spoiler van Schanulleke). Is voor de deelnemers wel zo leuk!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef andreas612 het volgende:
Mag je ook stemmen als je niks ingezonden hebt? Zo ja:
nvm
Dan klopt de stemming van geen kant meer. En dan ga ik aan mij FOK! vriendjes vragen of ze voortaan op mij stemmenquote:
oh oke, naja, moeten ze inderdaad maar even die quote checkenquote:Op donderdag 27 december 2012 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan wmb wel je commentaar terug plaatsen (staat nu nog in de spoiler van Schanulleke). Is voor de deelnemers wel zo leuk!
Extra commentaar is altijd welkomquote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh oke, naja, moeten ze inderdaad maar even die quote checkenzie het dan maar als commentaar ipv beoordeling
Thanks, weinig thuis geweest, dus net nog maar even gekeken. Diegene die jij bedoelt vond ik leuk, maar de kerstbal was te donker naar mijn mening. Misschien had ik iets meer tijd moeten steken in de nabewerking om die wat beter te maken, maar ik vond de bokeh hier in de achtergrond enorm mooi. Verder was ik dus zelf ook al niet tevreden met deze foto ivm mindere scherpte op de lampjes dan gewenst en de CA op de voorgrond. Maar wel leuk om meer met Bokeh te spelen, verschillende instellingen en dan de verschillende resultaten allemaal! Leuk onderwerp!quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Rebubbled het volgende:
5 Sjiep: Mooie kleur, heel anders dan de andere foto’s, omdat het zo één kleur is. Dat maakt hem meteen ook een tikkeltje saai. Toen ik op de foto klikte zag ik meer foto’s staan met de titel Bokeh. Eén daarvan heb ik als favoriet gemaakt, waarom heb je die niet gekozen?
ik zie alles dubbel geloof ikquote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Sjiep het volgende:
1. Rebubbled - Erg mooi, mooi scherp op de juiste objecten, wide-angle vervorming geeft een geweldig effect in de hoeken en een mooie bokeh cirkels! Geweldig!
2. Schanulleke - Erg mooi scherp waar nodig en mooie bokeh voorm. Erg netjes gedaan! Niet storend bij de normale achtergrond en opvallende vorm bij de lampjes (ik heb eigen gemaakte bokeh gezien waarbij de vorm overal erg aanwezig is, wat het effect minder maakt)
3. TheOddDutchGuy - Leuk idee, mooie bokeh, jammer van de hoeveelheid ruis en dat het 3D effect minder goed uitkomt. (niet het idee dat de bollen boven je hand zitten)
4. DJSmiley - Mooie bokeh, erg subtiel, wel erg weinig in beeld verder.
5. Stefan - Mooi scenario, mooie kleuren, weinig bokeh helaas en de vorige afbeelding (die eind november gemaakt was) was mooier, misschien dat dat beeld deze minder maakt, maar die was erg goed!
6. FalleNk810i - Erg mooie foto, goed scherp waar nodig, hellas niet volgens het idee zoals bedoeld was volgens het wedstrijd thema. Zelf zou ik de takken links ook nog weg proberen te werken of een beetje snijden.
7. Arachide - Aparte Bokeh, maar helaas niet scherp.
8. BakkerL - Helaas, hier had meer mee gekund, De bokeh is niet zoals bedoeld was volgens de wedstrijd voor zover ik begrepen had. En daarnaast zou het een mooier moment geweest zijn als je de baan in beeld had gebracht waar iemand net op aan het bowlen is. Nu is er te weinig te zien.
1. Rebubbled - Erg mooi, mooi scherp op de juiste objecten, wide-angle vervorming geeft een geweldig effect in de hoeken en een mooie bokeh cirkels! Geweldig!
2. Schanulleke - Erg mooi scherp waar nodig en mooie bokeh voorm. Erg netjes gedaan! Niet storend bij de normale achtergrond en opvallende vorm bij de lampjes (ik heb eigen gemaakte bokeh gezien waarbij de vorm overal erg aanwezig is, wat het effect minder maakt)
3. TheOddDutchGuy - Leuk idee, mooie bokeh, jammer van de hoeveelheid ruis en dat het 3D effect minder goed uitkomt. (niet het idee dat de bollen boven je hand zitten)
4. DJSmiley - Mooie bokeh, erg subtiel, wel erg weinig in beeld verder.
5. Stefan - Mooi scenario, mooie kleuren, weinig bokeh helaas en de vorige afbeelding (die eind november gemaakt was) was mooier, misschien dat dat beeld deze minder maakt, maar die was erg goed!
6. FalleNk810i - Erg mooie foto, goed scherp waar nodig, hellas niet volgens het idee zoals bedoeld was volgens het wedstrijd thema. Zelf zou ik de takken links ook nog weg proberen te werken of een beetje snijden.
7. Arachide - Aparte Bokeh, maar helaas niet scherp.
8. BakkerL - Helaas, hier had meer mee gekund, De bokeh is niet zoals bedoeld was volgens de wedstrijd voor zover ik begrepen had. En daarnaast zou het een mooier moment geweest zijn als je de baan in beeld had gebracht waar iemand net op aan het bowlen is. Nu is er te weinig te zien.
[..]
Thanks, weinig thuis geweest, dus net nog maar even gekeken. Diegene die jij bedoelt vond ik leuk, maar de kerstbal was te donker naar mijn mening. Misschien had ik iets meer tijd moeten steken in de nabewerking om die wat beter te maken, maar ik vond de bokeh hier in de achtergrond enorm mooi. Verder was ik dus zelf ook al niet tevreden met deze foto ivm mindere scherpte op de lampjes dan gewenst en de CA op de voorgrond. Maar wel leuk om meer met Bokeh te spelen, verschillende instellingen en dan de verschillende resultaten allemaal! Leuk onderwerp!
Te diep in het glaasje gekeken?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
ik zie alles dubbel geloof ik
En als ik deze had ingestuurd?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef DJSmiley het volgende:
Bijna vergeten te stemmen... (eigenlijk toch al iets te laat... maar anyway)
7. Stefan: Vrij weinig bokeh te zien. Vind de foto zelf wat druk.
Okay hmm lastig..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Stefan het volgende:
Fotografie = licht natuurlijk
Dus specificeren zou handig zijn
Zou opzich ook wel aardig zijn voor beginnersquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef Stefan het volgende:
Licht kan wel maar dan is het lekker breed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |