Mooi. Nu mag Kanovinnie aan de slag om TT en OP aan te passen. En moeten we allemaal verplicht wachten tot de eerste voor we aan de slag mogen. Oefenen mag uiteraard wel, net als props verzamelen etc.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja dus het word licht!! ..
Okay en nu? haha.
Sorry ik ben totaal nieuw qua FOT.
Toch zal iedereen een eigen invulling van het thema hebben. Niet alleen bij het maken van de foto, maar ook bij het beoordelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Stefan het volgende:
Het mooie is dat nu elke foto geschikt zal zijn omdat in fotografie het woord licht al zit
Als ik had gewonnen had ik ook licht gekozen
als ik daar een foto van kon maken .. maar ja helaas nooit kunnen zien met eigen ogen nog. ^^quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:33 schreef Stefan het volgende:
Daarom verwacht ik dat wie een foto maakt van Noorderlicht zal winnen
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:16 schreef andreas612 het volgende:
Foto's tussen 28-30 december tellen niet mee?(wél na vorige wedstrijd maar niet na de 'check')
waardeloos?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mijn waardeloze poging en submit, geen photoshop trouwens.
Donkere kamer, lange sluitertijd en dan met een zaklampje maar wat proberen.
[ afbeelding ]
Het is de enige, in mijn mening, die gelukt was soort van dan.quote:
je hebt nog een maandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is de enige, in mijn mening, die gelukt was soort van dan.
Heb veel geprobeerd met vuur bijv. maar mislukte.
Nee tot de 21ste geloof ik, maar dit is min of meer het idee wat ik in mn hoofd had zitten.quote:
Leuk. Doet me denken aan een beroemde Picasso.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mijn waardeloze poging en submit, geen photoshop trouwens.
Donkere kamer, lange sluitertijd en dan met een zaklampje maar wat proberen.
[ afbeelding ]
Haha, tof! Hou je een flitser vast in je rechterhand en gebruik je dan het boek als reflector?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi! Mijn Humanisme-boekje weer gevonden. Ik vrees dat ik na 30+ keer in mijn eigen snuit flitsen wel de rest van de week vlekken zie, maar voorlopig ben ik tevreden. Wellicht dat ik later nog een poging onderneem met dit idee of een variatie, maar voor nu houd ik het hierbij.
[ link | afbeelding ]
Enlightenment by Gilles 1972, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |