waardeloos?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mijn waardeloze poging en submit, geen photoshop trouwens.
Donkere kamer, lange sluitertijd en dan met een zaklampje maar wat proberen.
[ afbeelding ]
Het is de enige, in mijn mening, die gelukt was soort van dan.quote:
je hebt nog een maandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is de enige, in mijn mening, die gelukt was soort van dan.
Heb veel geprobeerd met vuur bijv. maar mislukte.
Nee tot de 21ste geloof ik, maar dit is min of meer het idee wat ik in mn hoofd had zitten.quote:
Leuk. Doet me denken aan een beroemde Picasso.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mijn waardeloze poging en submit, geen photoshop trouwens.
Donkere kamer, lange sluitertijd en dan met een zaklampje maar wat proberen.
[ afbeelding ]
Haha, tof! Hou je een flitser vast in je rechterhand en gebruik je dan het boek als reflector?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi! Mijn Humanisme-boekje weer gevonden. Ik vrees dat ik na 30+ keer in mijn eigen snuit flitsen wel de rest van de week vlekken zie, maar voorlopig ben ik tevreden. Wellicht dat ik later nog een poging onderneem met dit idee of een variatie, maar voor nu houd ik het hierbij.
[ link | afbeelding ]
Enlightenment by Gilles 1972, on Flickr
Thanks.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi hoe die snorharen zo lang en belicht zijn tegenover de donkere achtergrond
Ik liet vanavond dit topic aan mijn kinderen zien om mijn eigen foto even te showen. Hun reactie: 'Ja. Mogen we nou dat poesje weer zien?' Bedankt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Thanks.Dit is haar poging om het licht te blokkeren 's ochtends vroeg: verder slapen alsjeblieft!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik liet vanavond dit topic aan mijn kinderen zien om mijn eigen foto even te showen. Hun reactie: 'Ja. Mogen we nou dat poesje weer zien?' Bedankt!
Te cute!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik liet vanavond dit topic aan mijn kinderen zien om mijn eigen foto even te showen. Hun reactie: 'Ja. Mogen we nou dat poesje weer zien?' Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |