Ben er zelf ook erg blij mee.quote:
Het blijft maar erger worden.quote:
Ja... ben onder tussen eigenlijk wel een beetje klaar met schoenen. Merk dat ik er niet meer zo intensief mee bezig ben als vroeger. Veel releases die ik wil maar toch niet koop etc.quote:
Ik heb het afgelopen jaar wel meer gekocht dan het jaar ervoor maar ook eea weggedaan. Koop nog wel wat ik leuk vind. Release waar ik het meeste moeite voor heb gedaan dit jaar is de SNS gt2 en dat viel best mee uiteindelijk. Voor de rest zijn er toch aardig wat leuke releases geweest dit jaar. Ik denk dat ik dit jaar het minste aantal sb's heb gekocht in lange tijd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja... ben onder tussen eigenlijk wel een beetje klaar met schoenen. Merk dat ik er niet meer zo intensief mee bezig ben als vroeger. Veel releases die ik wil maar toch niet koop etc.
Wijze woordenquote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar wel meer gekocht dan het jaar ervoor maar ook eea weggedaan. Koop nog wel wat ik leuk vind. Release waar ik het meeste moeite voor heb gedaan dit jaar is de SNS gt2 en dat viel best mee uiteindelijk. Voor de rest zijn er toch aardig wat leuke releases geweest dit jaar. Ik denk dat ik dit jaar het minste aantal sb's heb gekocht in lange tijd.
Maar ik kan en wil niet alles kopen wat ik zou willen. Je moet ergens een grens kunnen stellen en ben tevreden met wat ik nu heb allemaal.
Heerlijke jassen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef don-diablo het volgende:
Zag een mooie Gore-tex van arcteryx veilance in de sale en goed dat die er inmiddels niet meer is in m'n maat. I was tempted.
Dat geloof ik direct, maar even goed dat ik het niet heb gedaan. Komt tzt misschien wel weer een keer. Nu voorzien qua jassen e.d. iig.quote:
Overal zacht maar wel met voldoende ondersteuning. Ook gewoon een zachte zool. Heb hier niet zo veel verstand van dus heb geen idee hoe ik het anders kan omschrijven.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:55 schreef don-diablo het volgende:
Definieer comfort en goede zool. Je kunt hoe dan ook een paar free proberen. Die zijn erg comfortabel.
Als het voor wandelen in de stad etc. is dan zijn free een fijne keuze. Stel je werkt in de horeca en wilt schoenen dan zou ik ze niet adviseren. Free heeft geen steun in de hiel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Overal zacht maar wel met voldoende ondersteuning. Ook gewoon een zachte zool. Heb hier niet zo veel verstand van dus heb geen idee hoe ik het anders kan omschrijven.
Thanks. Gewoon om op te lopen inderdaad. Er zit hier niks in de buurt qua sneakerwinkels, dus moet wel ongeveer weten wat ik moet hebben als ik er heen ga.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als het voor wandelen in de stad etc. is dan zijn free een fijne keuze. Stel je werkt in de horeca en wilt schoenen dan zou ik ze niet adviseren. Free heeft geen steun in de hiel.
Waarom ga je niet langs wat winkels om eea te proberen?
Ga naar een hardloopwinkel, niet een sneakerwinkel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Thanks. Gewoon om op te lopen inderdaad. Er zit hier niks in de buurt qua sneakerwinkels, dus moet wel ongeveer weten wat ik moet hebben als ik er heen ga.
Ah oke, wist ik niet. Bedankt, zal het doen!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ga naar een hardloopwinkel, niet een sneakerwinkel.
Bedankt! Zoiets zoek ik inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Bajskorv het volgende:
Bij je beschrijving denk ik vooral aan een Lunar zool. De Free vind ik zelf ook enorm comfortabel, maar die biedt minder steun en niet iedereen vindt hem even fijn daardoor. Lunar vind ik zelf briljant, genoeg steun en toch alsof ik op lucht loop. En het is een lichte zool, dus vaak een lichte schoen.
Zoiets kun je ook in een sneakershop krijgen. In een hardloopwinkel heb je enkel hardloopschoenen. Niks mis mee, maar denk dat dat wat overbodig is?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:00 schreef Push. het volgende:
[..]
Bedankt! Zoiets zoek ik inderdaad. Binnenkort dan maar langs een hardloopwinkel.
Ze zeiden 3 posts hieronder dat ik bij een hardloopwinkel moest zijn, ging er maar van uit dat het voor al dit soort type schoenen telde haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zoiets kun je ook in een sneakershop krijgen. In een hardloopwinkel heb je enkel hardloopschoenen. Niks mis mee, maar denk dat dat wat overbodig is?
Goede aankoop, sowieso goede aankopen de laatste tijd van jouw kant.quote:
Die is er niet meer in mijn maat en ook niet in us 9 wat ik misschien nog zou passen. Wel balen, anders had ik nog een paar gehaald idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Goede aankoop, sowieso goede aankopen de laatste tijd van jouw kant.
De sale van End is trouwens vrij nice. Die zx500 OG consortium zitten ook in die sale, zit erover te denken een tweede paar te halen zodat ik mijn huidige kan beaten.
Precies, erg mooie schoen en makkelijk te rocken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die is er niet meer in mijn maat en ook niet in us 9 wat ik misschien nog zou passen. Wel balen, anders had ik nog een paar gehaald idd.
Ik wacht op de asics gt3 uit het bricks en mortar pack. Voor de rest even geen wensen. Eerst m'n huidige schoenen meer afdragen. Gaat de laatste tijd wel snel met m'n vans x carhartt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Precies, erg mooie schoen en makkelijk te rocken.
Maar heb net een nieuwe aankoop gedaan, moet nog binnen komen, en wil ook nog flyknits...
Allemaal in kindermaten zeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ligt trouwens ook wat Nike x UC Gyakusou in de sale voor de hardlopers onder ons.
Ik moet nog uitgebreid de sale doornemen. Misschien vanavond eens doen. Heb eig nog een cardigan en een nieuwe portemonnee nodig, maar heeft geen absolute noodzaak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Veel large, maar er ligt van alle maten wel wat.
Ik heb 1 carhartt x apc shirt en die zit erg fijn. Wil er nog een paar van hebben. Even rondkijken dan maar. Over our legacy heb ik getwijfeld maar weet het niet qua pasvorm. Ga vanavond of morgen uitgebreid kijken bij de diverse sites.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:28 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb alle sales vrij goed bekeken, en alleen bij SNS een stapel Frees gekocht. Verder in Stockholm een overhemd van Our Legacy gekocht, wat APC x Carhart shirts en kleine dingetjes van Norse. Alles voor 50% of minder, in Zweden begint de serieuse uitverkoop al op 1e kerstdag. Nu richting Zwitserland voor de poeder-fix.
Heb je weinig betaald. De boxers zijn ook niet verkeerd indien je een woven boxer kunt waarderen. Heb je het under shirt meegenomen of het work shirt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb de shirtjes gekocht bij Cali in de winkel (C Store) voor iets van 20e. Best aardig, want kwaliteit is top.
Our Legacy heeft best wel een slobby fit. Wat eigenlijk best jammer is, want de perfect tees zijn qua kwaliteit en stof echt super.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb 1 carhartt x apc shirt en die zit erg fijn. Wil er nog een paar van hebben. Even rondkijken dan maar. Over our legacy heb ik getwijfeld maar weet het niet qua pasvorm. Ga vanavond of morgen uitgebreid kijken bij de diverse sites.
Heb qua fit eigenlijk dezelfde ervaringen met de shirt. Maar mijn bouw vraagt op eigenlijk best om wat slimmer gesneden kleding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef don-diablo het volgende:
Van our legacy bedoelde ik eig de overhemden.
Beetje een klassieke fit. Jammer, had liever wat smaller gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef JetLife het volgende:
[..]
Heb qua fit eigenlijk dezelfde ervaringen met de shirt. Maar mijn bouw vraagt op eigenlijk best om wat slimmer gesneden kleding.
Clarks DB niet kennenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef matthijst het volgende:
En dat is een sneaker?
Of een "enzo".
Zeg anders iig even wat het is, voor als iemand morgen naar de winkel wil rennen.
Ken alleen Wallabees.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Clarks DB niet kennen
En lekker schoentje Remco! Heb zelf de sand kleur, en meer dan tevreden mee.
Nja voor mij klonk het alsof je een beetje uit de hoge deed tegen Remco, terwijl je de schoen helemaal niet kende. Het is een klassieker, die door meerdere mensen in dit topic wordt gedragen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ken alleen Wallabees.
Clarks staat nergens op die schoen heh, en niet iedereen ligt de hele dag in een schoenenwinkel![]()
Dus niet meteen janken. Lijkt me toch niet teveel gevraagd om op zijn minst even te noemen wat het is als er nergens een label te zien is
Hehe, dat was niet de bedoeling hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef xSanjay het volgende:
Nja voor mij klonk het alsof je een beetje uit de hoge deed tegen Remco, terwijl je de schoen helemaal niet kende. Het is een klassieker, die door meerdere mensen in dit topic wordt gedragen.
Footlocker heeft een groot assortiment, lunarglide, free run etc..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Ze zeiden 3 posts hieronder dat ik bij een hardloopwinkel moest zijn, ging er maar van uit dat het voor al dit soort type schoenen telde haha.
Niet gek. Wil zeker een keer een paar gepast hebben om het verschil te ervaren met de gewone AF1.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Footlocker heeft een groot assortiment, lunarglide, free run etc..
FL heeft trouwens ook de white/white Lunarforce 1, 135 euro dacht ik.
[ afbeelding ]
Al mijn vans zijn zo n beetje allemaal afgetrapt en zat er al een tijdje aan te denken om die zx500 consortium te kopen, dus dit lijkt me een mooi momentquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Goede aankoop, sowieso goede aankopen de laatste tijd van jouw kant.
De sale van End is trouwens vrij nice. Die zx500 OG consortium zitten ook in die sale, zit erover te denken een tweede paar te halen zodat ik mijn huidige kan beaten.
Zitten zeker erg fijn. Het is wel meer een zomer- dan een winterschoen qua materiaal maar ik zelf heb ik er geen koude voeten in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef edwwally het volgende:
[..]
Al mijn vans zijn zo n beetje allemaal afgetrapt en zat er al een tijdje aan te denken om die zx500 consortium te kopen, dus dit lijkt me een mooi moment. Zitten zeker erg fijn? Ik heb normaal 10,5us dus deze ook gewoon 10,5 nemen of vallen ze klein/groot uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Overigens in de hoop die Nike SB mid Icy Green te kunnen rocken de onderstaande trui gekocht, kijken of het werkt. Misschien wordt het juist helemaal te veel mint. Ach en anders sowieso tevreden over die trui.
[ afbeelding ]
De schoen:Leuke trui, waar gehaald? Gisteren en vandaag beetje rondgekeken op diverse sites naar sale, maar eig niets kunnen vinden wat ik zou willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ik verwacht een caliroots bestelling 1 deze dagen... ga misschien nog een keer bestellen als een mee vriend iets wilquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke trui, waar gehaald? Gisteren en vandaag beetje rondgekeken op diverse sites naar sale, maar eig niets kunnen vinden wat ik zou willen.
Gewoon Freshcotton. Na wat mailtjes 10 euro extra korting gekregen op de huidige sale, gratis verzending, en nog 7 euro korting. Komt uiteindelijk voor 43 euro naar mij toequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke trui, waar gehaald? Gisteren en vandaag beetje rondgekeken op diverse sites naar sale, maar eig niets kunnen vinden wat ik zou willen.
Die koston's wil ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Vault kom er maar in.
Pakketje binnen voor mij, zal morgen foto posten.
[ afbeelding ]
Wat webshops met Asicsquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef robben93 het volgende:
Iemand die weet waar bij welke webshop ik deze/vergelijkbare asics kan halen?
[ afbeelding ]
Ik wil ze wel, maar heb nog een paar busenitz en old school die eerst gebeat mogen worden.quote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
yep! zag ze bij manus van de week maar eens passen heb nog geen koston's
Thanks!quote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat webshops met Asics
http://www.afew-store.com/Asics
http://www.burner.de/schuhe.category.SHOES.clcvendor.AS.list.html
http://www.hanon-shop.com/brand/majors/asics/
http://www.43einhalb.com/sneaker/asics
http://www.main-source.co.uk/acatalog/Asics.html
http://www.stylefile.nl/asics-tiger-schoenen-bid-11-nid-552.html
http://www.pickyourshoes.com/brand/asics-onitsuka-tiger/
http://www.pickyourshoes.com/brand/Asics/
manus heeft geen 7 meer. Als iemand een 7 ziet... <3quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Vault kom er maar in.
Pakketje binnen voor mij, zal morgen foto posten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Overigens in de hoop die Nike SB mid Icy Green te kunnen rocken de onderstaande trui gekocht, kijken of het werkt. Misschien wordt het juist helemaal te veel mint. Ach en anders sowieso tevreden over die trui.
[ afbeelding ]
De schoen:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Vind deze CW echt mooier dan die solebox versie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:42 schreef don-diablo het volgende:
Snelle snapshot nieuwjaar wivah:
[ afbeelding ]
Zie dat de linker schoen een beetje bol lijkt, maar dat is niet zo irl. Zal later misschien nog een foto maken.
jij ging aardig hard in 2012quote:Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef Bajskorv het volgende:
De eclipse wil ik nog erg graag hebben...
Maar goed, 2012 was een vrij goed jaar met iets van 30 pickups.
welk maat heb je, don? Lijken best groot zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:42 schreef don-diablo het volgende:
Snelle snapshot nieuwjaar wivah:
[ afbeelding ]
Zie dat de linker schoen een beetje bol lijkt, maar dat is niet zo irl. Zal later misschien nog een foto maken.
9,5. De neus lijkt wat langer vergeleken met andere schoenen imo, maar qua maat is de schoen zeker niet te groot. Voet zit redelijk vooraan. Ik ben het met je eens dat het er op de foto te groot uit ziet. Zijn wel comfy.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
jij ging aardig hard in 2012 [ afbeelding ]
[..]
welk maat heb je, don? Lijken best groot zo.
2013 wordt een goed jaar voor de runners (lunar/free) en de retro liefhebbers (AM, JB)
wereld van verschil met de ZXquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:18 schreef don-diablo het volgende:
Andere hoek:
[ afbeelding ]
Wivah:
[ afbeelding ]
Ik had ze even naast de zx500 gelegd en ze zijn eig. even lang. Dat ze dan toch zoveel langer lijken begrijp ik dan ook niet helemaal.quote:
Heb dat ook wel eens gehad, als je dat eenmaal in je kop hebt... Ze ogen niet heel groot maar gewoon anders dan de ZXjes. Komt denk ik mede door de plaats van de 3 strepen, die zitten een stuk verder naar achteren en alle oppervlak daarvóór oogt dan veel langer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had ze even naast de zx500 gelegd en ze zijn eig. even lang. Dat ze dan toch zoveel langer lijken begrijp ik dan ook niet helemaal.
Volgens mij zijn er al veel sales aan de gang, langer wachten en je houdt alleen maar de maten 48 en 37 over.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb wat geld opzij gelegd om als de grote sales beginnen ergens een paar sneakers te halen online. Tot wanneer kan ik het beste wachten?
Oke, kan me inderdaad herinneren dat ik vorig jaar rond Januari massale mails kreeg van webshops maar toen had ik geen geld, veel vette koopjes gezien toenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al veel sales aan de gang, langer wachten en je houdt alleen maar de maten 48 en 37 over.
Kan ook deels komen omdat de zx een stukje over de neus heeft en daardoor een korte toebox lijkt te hebben en de allegra niet. Daarnaast is de allegra ook deels wit over de neus waardoor de toebox nog groter lijkt. Dan van die strepen is idd ook zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gehad, als je dat eenmaal in je kop hebt... Ze ogen niet heel groot maar gewoon anders dan de ZXjes. Komt denk ik mede door de plaats van de 3 strepen, die zitten een stuk verder naar achteren en alle oppervlak daarvóór oogt dan veel langer.
Best gaaf inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Lucifer. het volgende:
Net nieuwe Supra Skytop III gekocht. Ze zitten echt geweldig...
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt. Zijn niet slecht though.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:55 schreef Bajskorv het volgende:
CW is nice, maar ben geen Supra fan.
Naisssquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Cpt. het volgende:
Dan toch eindelijk. Copped:
[ afbeelding ]
Shirtje staat je goed amigo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Full body wivah omdat dat mag als je supreme aan hebt
[ afbeelding ]
Damn, Basj = bold?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef Bajskorv het volgende:
Dope. Makes me wish I still had hair...
Toch niet. Al weken gereserveerd bij Lockwood, komen ze er na mn betaling achter dat ze ze pas vanaf US9 krijgen. Belgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Cpt. het volgende:
Dan toch eindelijk. Copped:
[ afbeelding ]
Ukkels. Ik zal mijn ogen open houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Toch niet. Al weken gereserveerd bij Lockwood, komen ze er na mn betaling achter dat ze ze pas vanaf US9 krijgen. Belgen
Neeeeee is dat morgen? Moet de hele dag werken :/..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Morgen sale bij 24/7 in Nijmegen. Nadeel is altijd dat het erg druk is en ze iedereen naar binnen laten maar er ligt vrijwel altijd mooi spul.
Teaser shot hier beneden, ik ga sowieso voor die flows aan de linkerkant!
[ afbeelding ]
half 10 tot 6quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Gaan 10u al open, of moet je 's ochtends al beginnen?
Pfff maak me nog lekkerder manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Jammer man, foto's zien er veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Morgen pas, met mijn eventuele pickupsquote:
Die camo(?) bordeelsluipers aan de linkerkant. Bazen schoenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Jammer man, foto's zien er veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zijn de enige foto's die ze vrijgegeven hebben.
Alle schoenen zijn trouwens 35 euro met uitzondering van degene die retail echt duurder waren, maar zijn er meestal niet zoveel. Asics vorige keer wel.
9/9,5 toch? Ik zal kijken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.
Haha, dat heb ik ook al aan hem gevraagdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.
Mooi, thnx! Je kunt me altijd een bericht sturen of zo morgen. Die bordeelsluipers zijn baas.quote:
Mochten ze er in us11 liggen dan neem ik ze voor je mee. Mocht ik die flows te pakken krijgen dan zijn die foto's van jouw paartje ook niet meer nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Bajskorv het volgende:
Yup, denk dat dat hem is. Zit helaas nog in de Alpen, komend weekend richting A'dam (shoppen, kroeg en hotelnacht).
Ga je minder kopen dit jaar jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry voor dat... Laat paartje Asics maar zitten, moet mijn goede voornemen niet al op 5 januari breken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad veel kleine maten. Atta en Vault zouden zonder meer slagenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef xSanjay het volgende:
Ah schade, is niet anders.
Veel kleine maten?
Puma's zijn nice en makkelijk.
Idd, maakt ook niet zoveel uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef xSanjay het volgende:
Ah schade, is niet anders.
Veel kleine maten?
Puma's zijn nice en makkelijk.
De 8113 kan ik je echt aanraden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dit is als het goed trouwens een van de laatste sneaker pick-ups voorlopig.
Wil qua schoeisel zo'n zelfde paar Iron Rangers als don.
Ga hetzelfde regime volgen als Basj, dus alleen dingen die ik écht wil.
Uitzondering worden gemaakt voor:
-Flyknits
-Zwarte mesh Roshe's
(-En misschien zwart/mint Janoski's)
Al dat perforated spul enzo word ik ook niet blij van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil ook brick and mortar pack... Komen goede schoenen uit de komende maanden. Ben zelf wel helemaal klaar met janoskis. Ben wel blij dat ik zoveel met suede heb. Wat ze nu met de janoski doen kan ik echt niet aan zien.
Dit dus. Runners kan ik tegenwoordig meer waarderen. Geld gaat nu ook richting bearbricks ipv schoenenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Al dat perforated spul enzo word ik ook niet blij van.
Sowieso vrijwel alle nieuwe releases zijn het niet voor me, die zwart/mint is eigenlijk het enige paartje wat ik nog wil van Janoski. Mogelijk ooit een uit de sale maar ga denk ik nergens meer retail voor betalen.
Don't get your hopes up, Ronnie Fieg betekent vrijwel zeker gelimiteerd en ontzettend duur via ebay.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Sokz het volgende:
Die RFxGTIII 'Super Green' zijn trouwens zwaar dope. Is me alleen niet duidelijk hoe/wat/of ze in de gewone sale komen?
[ afbeelding ]
Zijn toch charity onlyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, Ronnie Fieg betekent vrijwel zeker gelimiteerd en ontzettend duur via ebay.
Dacht eerst dat de opbrengsten naar het goede doel gingen, wat ik overigens veel logischer zou vinden. Met het geld dat die dingen opbrengen kan je toch veel meer doen dan 300 mensen schoenen geven?quote:
Oke thanks.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb normaal in nike us7 maar dat zit in nb best wel ruim, ik zou dus voor de kleinere kiezen.
Ah ok, tijdje terug hadden ze die nog. Zelf erg lang over getwijfeld en doe ik nu nogquote:Op zondag 6 januari 2013 05:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Niet de CW de ik wil, zoek naar black/white.
Oke thnx man!quote:Op zondag 6 januari 2013 07:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ah ok, tijdje terug hadden ze die nog. Zelf erg lang over getwijfeld en doe ik nu nog![]()
@Robben Je moet goed naar de feedback van een verkoper kijken en de belangrijkste regel is waarschijnlijk: if it looks to good to be true, it probably is. Mensen die 23 paar kakkerlaks aanbieden voor 70 euro per stuk zijn natuurlijk niet betrouwbaar
Heb ze op ebay gevondenquote:Op zondag 6 januari 2013 07:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ah ok, tijdje terug hadden ze die nog. Zelf erg lang over getwijfeld en doe ik nu nog![]()
@Robben Je moet goed naar de feedback van een verkoper kijken en de belangrijkste regel is waarschijnlijk: if it looks to good to be true, it probably is. Mensen die 23 paar kakkerlaks aanbieden voor 70 euro per stuk zijn natuurlijk niet betrouwbaar
Heb je een appartement gevonden? Hoogvliet?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef vault_tec het volgende:
In feb ga ik op mij zelf wonen... Doei sneaker geld...
Rotterdam. gaat flink in het budget hakken. Wil 4 paar NB, 1 paar adidas en die bricks and mortar pack... geez.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb je een appartement gevonden? Hoogvliet?
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Rotterdam. gaat flink in het budget hakken. Wil 4 paar NB, 1 paar adidas en die bricks and mortar pack... geez.
http://www.veters.nl/producten.php misschien?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Nashje het volgende:
Iemand enig idee waar ik onderstaande veters kan bestellen? Heb zelf geen idee waar ik deze kan kopen. In de standaard sneakerwinkels krijg ik ze namelijk niet gevonden.
[ afbeelding ]
Nice! Mwah, paartje Asics x Netherlands Olympic team en Puma x RF Discs... 390 euro bij elkaar. Teveel jammer genoeg, die Asics vind ik alleen leuk als "souvenir" aan de Olympische Spelen hier in Londen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef vault_tec het volgende:
Ken hem niet. Net 2 deze paartjes besteld.
[ afbeelding ]
Is dat inclusief backpack? Deze ging wel redelijk hard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:14 schreef Bajskorv het volgende:
Of deze oude, voor iets minder dan 200...
[ afbeelding ]
Dope!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef vault_tec het volgende:
Ken hem niet. Net 2 deze paartjes besteld.
[ afbeelding ]
Nee, zonder backpack helaas. Maar lijkt me een fijne zomer schoen, en Parra vind ik stiekem altijd erg dope. Heb eens zitten denken over mijn wanted-list. Zit wel duur spul tussen, dus zal zeker nooit allemaal lukken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Is dat inclusief backpack? Deze ging wel redelijk hard.
Asics GL3 & GT-II "Olympische Spelen" lagen nog best lang bij seventyfive voor retail.
Zou sowieso voor deze gaan, die shape van die pic daarboven is best slecht imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:14 schreef Bajskorv het volgende:
Of deze oude, voor iets minder dan 200...
[ afbeelding ]
Ik heb bod gedaan. Die shape van die kilates beter bekeken op pics en is inderdaad iets mis mee. CW is dope though.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zou sowieso voor deze gaan, die shape van die pic daarboven is best slecht imo.
Heb net een deel van m'n spullen van Indonesië uitgepakt, heb echt ziek veel uitgegeven
Enigszins baal ik wel dat ik die niet heb weten te bemachtigen, maar tegelijkertijd vond ik 20-30 euro meer betalen het niet waard.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:50 schreef Bajskorv het volgende:
Zo, 2e wivah ever van bajs. Had hem nog staan van trip naar Hong Kong in December, klaar om de stad in te gaan voor dagje sneaker shoppen.
[ afbeelding ]
nice. Free en Lunars zijn onwijs populair daar. Inneva's hadden ze daar iig nog niet gespot..quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:50 schreef Bajskorv het volgende:
Zo, 2e wivah ever van bajs. Had hem nog staan van trip naar Hong Kong in December, klaar om de stad in te gaan voor dagje sneaker shoppen.
[ afbeelding ]
Was een goed uitje inderdaad, heb drie paar meegenomen voor weinig. Erg goeie deals op die Frees in suede, maar die had ik net de week ervoor al besteld bij SNS...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice. Free en Lunars zijn onwijs populair daar. Inneva's hadden ze daar iig nog niet gespot..
wel deze sexy Wovens in Mong Kok Ladies Market![]()
Absoluut. Mijn burgundy wtaps vans komen daar vandaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Is de site www.specialmilano.com legit?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Sokz het volgende:
Kun je in-store nog ergens die good ol' black/white roshes krijgen?
^ vind die mesh (?) te shiny. Liever Coves maar die zijn weer zo duur.
Nee, hoewel er geruchten gaan dat de zwart/witte in de lente worden gerestocked samen met twee nieuwe CW's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Sokz het volgende:
Kun je in-store nog ergens die good ol' black/white roshes krijgen?
^ vind die mesh (?) te shiny. Liever Coves maar die zijn weer zo duur.
Volgens mij niet, mijn paartje ligt nog ongedragen in Amsterdam... Die coves zijn dope, maar duur. Deze Lyte Speed is wel wat shinny, maar voor een goed prijsje een lekker beater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Geen fan van de roshe run?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Volgens mij niet, mijn paartje ligt nog ongedragen in Amsterdam... Die coves zijn dope, maar duur. Deze Lyte Speed is wel wat shinny, maar voor een goed prijsje een lekker beater.
Jawel, maar vooral in de zomer. Heb de zwarte en rode, die laatste heb ik veel gedragen. Sommige dingen blijven gewoon in de kast in Amsterdam liggen omdat ik er te weinig ben...quote:
Damn you, schoenen die op mijn lijstje staan heb jij gewoon ongedragen in de kast liggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Volgens mij niet, mijn paartje ligt nog ongedragen in Amsterdam... Die coves zijn dope, maar duur. Deze Lyte Speed is wel wat shinny, maar voor een goed prijsje een lekker beater.
Goed punt, maar deze vind ik wel degelijk dope, ook al zal ik ze beaten. Kijk wel wat ze kosten, voor 50e laat ik ze niet lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Damn you, schoenen die op mijn lijstje staan heb jij gewoon ongedragen in de kast liggen.
Trouwens, new years resolutions waren toch om alleen nog maar dingen te kopen die je echt wilt? "Iets te shiny dus dan maar beaters" valt daar niet onderMaar jouw geld, jouw keuze natuurlijk, slechts een reminder.
Ik niet, al wil ik ze wel graag een keer passen. Vind ze zeker dope.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand hier eigenlijk die Nike Lunar Force 1 ge-copped?
Hier hetzelfde. Was er eerst niet kapot van, maar ben inmiddels over mijn AF vrees heen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik niet, al wil ik ze wel graag een keer passen. Vind ze zeker dope.
De tech doet het em zeker. Ik ben inmiddels wel weer wat gewend aan af1 met m'n yotd paar. Daar ben ik erg blij mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Was er eerst niet kapot van, maar ben inmiddels over mijn AF vrees heen...
Dat was mijn probleem altijd, maar die Lunar zool heeft de toe iets "kleiner" gemaakt, lijkt het. Wil het een keer proberen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Sokz het volgende:
Vind ze zo lomp, helemaal met mijn toch al niet al te bescheiden schoenmaat.Bang dat ik ze niet weet te rocken.
waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef iRemco het volgende:
[ afbeelding ]
Opgepikt voor 30 euro, kon ze voor die prijs niet laten liggen
Hahah ik heb er "gewoon" een korte broek bij aan hoor.quote:
Maar warm dat ze zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hahah ik heb er "gewoon" een korte broek bij aan hoor.alleen zo'n ding ziet er niet uit imo.
Dat zeker en daarom ook erg fijn. Alleen zo fucking lelijk zonder een broekje erbij.quote:
Zat te denken aan de witte (super clean). Maar wit is zo... Wit. Moet ze eens aantrekken om te zien hoe ze staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand hier eigenlijk die Nike Lunar Force 1 ge-copped?
zal wel een halve maat omhoog moeten want vulc zool. Maar is het niet beter om ergens te passen?quote:
heb zo'n site die wel betrouwbaar is, maar er staan geen halve maten op. Heb nou Nike High Dunks mt 42,5 dus 43 dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zal wel een halve maat omhoog moeten want vulc zool. Maar is het niet beter om ergens te passen?
Fingercroxx x New Balance MT580
[ afbeelding ]
New Balance 576 Vintage ‘Navy’
[ afbeelding ]
ja, dat zou ik doen. Schoenen die ik nog niet heb, koop ik vaak een halve maat groter (tenzij ik zeker weet dat ze ruim zitten). Anders gewoon eigen maat aanhouden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
heb zo'n site die wel betrouwbaar is, maar er staan geen halve maten op. Heb nou Nike High Dunks mt 42,5 dus 43 dan?
ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Als 80% van je schoenen Nike's zijn, dan hou je dat aan als reference.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef artelligence het volgende:
Nike valt altijd halve maat tot een maat kleiner toch? Bij mij in ieder geval.
hoe zie je dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef SHOOOTO het volgende:
ja, al die Vaiders zijn fake.
[..]
ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Als 80% van je schoenen Nike's zijn, dan hou je dat aan als reference.
shape van de schoen, hoe het op de foto is gezet (standaard bij fake schoenen), de prijzen en (vaak) volledige maatserie, een duidelijk signaal dat het om fakes gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
hoe zie je dat?
ff video opgezocht en weet het al
me maat had het gekocht net ff gechecked en ja zijn idd fakes wel jammerquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
shape van de schoen, hoe het op de foto is gezet (standaard bij fake schoenen), de prijzen en (vaak) volledige maatserie, een duidelijk signaal dat het om fakes gaat.
Ga je ze alsnog kopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
me maat had het gekocht net ff gechecked en ja zijn idd fakes wel jammer. ey maar welke kleur past nou ca. bij alles? die zwarte/goud of die bruine?
Die zijn erg Nice.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef Bajskorv het volgende:
En we worden weer wakker met Asics fever...
[ afbeelding ]
Zo zo.. Jij en red wing.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb als extra winterschoenen een paar redwings gekocht. Moeten nog flink ingelopen worden maar ik vind ze best cool.
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een kleine maat waardoor de bulkyness nog enigszins meevalt.
Dat zeg ik ook niet. Zag je er gewoon niet echt mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ook nog timberlands staan als winterschoenen. Bazendingen zijn dat imo.
Hoezo is dat raar don?![]()
Voor zo'n 75 euro kon ik ze niet laten staan.
Nee maar gewoon in het algemeen welke kleuren passen beetje overal bij? Die fakes zijn ¤72 dan betaal ik liever beetje meer voor goeie kwaliteit, de real deal hequote:
Hier hebben ze vaiders in de sale! http://www.flatspot.com/search?q=vaider&submit=Searchquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nee maar gewoon in het algemeen welke kleuren passen beetje overal bij? Die fakes zijn ¤72 dan betaal ik liever beetje meer voor goeie kwaliteit, de real deal he
Niet te zeggen volgens mij, hangt ervan af wat je wilt rocken. Zelf heb ik altijd witte, grijze en zwarte sneaker om overal bij te rocken. Maar liever af en toe wat kleur, maar dan past het helaas niet overal bij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nee maar gewoon in het algemeen welke kleuren passen beetje overal bij? Die fakes zijn ¤72 dan betaal ik liever beetje meer voor goeie kwaliteit, de real deal he
Ja heb nu alleen lichtblauw vans, lichtblauw/wit Nike dunk en oranje/bruin, maar wil nog airforce wit/wit en Supras lijken me ook wel vet. Vans draag ik alleen maar in de zomer, want met dit grafweer in NL verzuipen ze alleenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet te zeggen volgens mij, hangt ervan af wat je wilt rocken. Zelf heb ik altijd witte, grijze en zwarte sneaker om overal bij te rocken. Maar liever af en toe wat kleur, maar dan past het helaas niet overal bij.
Naja niet echt veel variatie eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Hier hebben ze vaiders in de sale! http://www.flatspot.com/search?q=vaider&submit=Search
Goedkoper en gevarieerder dan Flatspot zul je het qua Supra Vaiders niet vinden denk ik.
EDIT: Volgens mij nog goedkoper als fakes zelfs
Krijg je morgen van mij. Moet nu weg tot morgen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Nice adidas pickups. Wil wel een onfoot pic zien van die roze
zijn nu in de sale. Sale prijzen zijn nu wat vans vroeger kosten en daarvoor wilde ik ze wel hebben.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zijn nu in de sale. Sale prijzen zijn nu wat vans vroeger kosten en daarvoor wilde ik ze wel hebben.![]()
Foto's zijn nu aan het uploaden grachten
Zeker weten. Ik ben ook benieuwd naar pics.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Nice adidas pickups. Wil wel een onfoot pic zien van die roze
Heb jij eigenlijk ook een paartje gecopped van die tech supers don?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik ben ook benieuwd naar pics.
Nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook een paartje gecopped van die tech supers don?
Haha, je breds lijken echt kinderschoentjes. Wel beiden nice.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef Atta-boy het volgende:
Goede pickups vault!
Heb ziek veel pickups gedaan deze maand, vooral qua kleding.
Van de schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een of andere manier lijkt dat paar redwings bijna 2 keer zo groot als m'n breds terwijl het dezelfde maat is
Crap, ze zijn erg Nice irl.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:39 schreef vault_tec het volgende:
niet de beste foto's maar moet nu weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel veel variatie, voor een webshop die echte verkoopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja niet echt veel variatie eigenlijk. Vind die navy blue wel vet of die royal blue onderaan. Hoeveel kost het eigenlijk met verzendkosten?
Ja moest ff omrekenen kom je uit op 73 voor royal blue en 78 voor navy beide incl. verzendkosten. Die navy wil ik wel is sickquote:
Je weet het hé, als je ooit iets wilt verkopen <3quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef Atta-boy het volgende:
Goede pickups vault!
Heb ziek veel pickups gedaan deze maand, vooral qua kleding.
Van de schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een of andere manier lijkt dat paar redwings bijna 2 keer zo groot als m'n breds terwijl het dezelfde maat is
Mooie collecties hebben wequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ja![]()
Geld voor jou ook bij het meeste van je spul
[ Bericht 18% gewijzigd door Grachtenpinguin op 10-01-2013 17:54:57 (In een spoiler voor mobiele mensen) ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Spotte dit zojuist op de doos van mijn puma's, kon er wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Dibs op de vansquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde foto gedaanandere was deze
[ afbeelding ]
Die zijn nice!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef Bajskorv het volgende:
En we worden weer wakker met Asics fever...
[ afbeelding ]
Die vond ik er zelf te fruitig uitzien. Moet steeds aan citroen en limoen denken bij die schoenen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Die zijn nice!
Krijg je het hier ook warm van Bajs?
[ link | afbeelding ]
composit3 by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
laterale-lacci by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
sopra-e-sotto by acbs2, on Flickr
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Spotte dit zojuist op de doos van mijn puma's, kon er wel om lachenDie laatste foto, echt zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
#FREEBAJSKORV
Weet je wel waar je die vans koopt? vind ik echt sick.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Nashje het volgende:
Iemand enig idee waar ik onderstaande veters kan bestellen? Heb zelf geen idee waar ik deze kan kopen. In de standaard sneakerwinkels krijg ik ze namelijk niet gevonden.
[ afbeelding ]
uhm, britain?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Weet je wel waar je die vans koopt? vind ik echt sick.
Messi editiequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Bajskorv het volgende:
Wat doen ze met die Roshe...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben trouwens nu ook al wovens
#FREEBAJSKORV
Holy shitquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb als extra winterschoenen een paar redwings gekocht. Moeten nog flink ingelopen worden maar ik vind ze best cool.
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een kleine maat waardoor de bulkyness nog enigszins meevalt.
Nice! Ben alleen geen fan van Vans ivm pasvorm (platvoeten!!) en vulcan zool. Heb original mid's en era's gehad jaren geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |