Ben er zelf ook erg blij mee.quote:
Het blijft maar erger worden.quote:
Ja... ben onder tussen eigenlijk wel een beetje klaar met schoenen. Merk dat ik er niet meer zo intensief mee bezig ben als vroeger. Veel releases die ik wil maar toch niet koop etc.quote:
Ik heb het afgelopen jaar wel meer gekocht dan het jaar ervoor maar ook eea weggedaan. Koop nog wel wat ik leuk vind. Release waar ik het meeste moeite voor heb gedaan dit jaar is de SNS gt2 en dat viel best mee uiteindelijk. Voor de rest zijn er toch aardig wat leuke releases geweest dit jaar. Ik denk dat ik dit jaar het minste aantal sb's heb gekocht in lange tijd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja... ben onder tussen eigenlijk wel een beetje klaar met schoenen. Merk dat ik er niet meer zo intensief mee bezig ben als vroeger. Veel releases die ik wil maar toch niet koop etc.
Wijze woordenquote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar wel meer gekocht dan het jaar ervoor maar ook eea weggedaan. Koop nog wel wat ik leuk vind. Release waar ik het meeste moeite voor heb gedaan dit jaar is de SNS gt2 en dat viel best mee uiteindelijk. Voor de rest zijn er toch aardig wat leuke releases geweest dit jaar. Ik denk dat ik dit jaar het minste aantal sb's heb gekocht in lange tijd.
Maar ik kan en wil niet alles kopen wat ik zou willen. Je moet ergens een grens kunnen stellen en ben tevreden met wat ik nu heb allemaal.
Heerlijke jassen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef don-diablo het volgende:
Zag een mooie Gore-tex van arcteryx veilance in de sale en goed dat die er inmiddels niet meer is in m'n maat. I was tempted.
Dat geloof ik direct, maar even goed dat ik het niet heb gedaan. Komt tzt misschien wel weer een keer. Nu voorzien qua jassen e.d. iig.quote:
Overal zacht maar wel met voldoende ondersteuning. Ook gewoon een zachte zool. Heb hier niet zo veel verstand van dus heb geen idee hoe ik het anders kan omschrijven.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:55 schreef don-diablo het volgende:
Definieer comfort en goede zool. Je kunt hoe dan ook een paar free proberen. Die zijn erg comfortabel.
Als het voor wandelen in de stad etc. is dan zijn free een fijne keuze. Stel je werkt in de horeca en wilt schoenen dan zou ik ze niet adviseren. Free heeft geen steun in de hiel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Overal zacht maar wel met voldoende ondersteuning. Ook gewoon een zachte zool. Heb hier niet zo veel verstand van dus heb geen idee hoe ik het anders kan omschrijven.
Thanks. Gewoon om op te lopen inderdaad. Er zit hier niks in de buurt qua sneakerwinkels, dus moet wel ongeveer weten wat ik moet hebben als ik er heen ga.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als het voor wandelen in de stad etc. is dan zijn free een fijne keuze. Stel je werkt in de horeca en wilt schoenen dan zou ik ze niet adviseren. Free heeft geen steun in de hiel.
Waarom ga je niet langs wat winkels om eea te proberen?
Ga naar een hardloopwinkel, niet een sneakerwinkel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Thanks. Gewoon om op te lopen inderdaad. Er zit hier niks in de buurt qua sneakerwinkels, dus moet wel ongeveer weten wat ik moet hebben als ik er heen ga.
Ah oke, wist ik niet. Bedankt, zal het doen!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ga naar een hardloopwinkel, niet een sneakerwinkel.
Bedankt! Zoiets zoek ik inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Bajskorv het volgende:
Bij je beschrijving denk ik vooral aan een Lunar zool. De Free vind ik zelf ook enorm comfortabel, maar die biedt minder steun en niet iedereen vindt hem even fijn daardoor. Lunar vind ik zelf briljant, genoeg steun en toch alsof ik op lucht loop. En het is een lichte zool, dus vaak een lichte schoen.
Zoiets kun je ook in een sneakershop krijgen. In een hardloopwinkel heb je enkel hardloopschoenen. Niks mis mee, maar denk dat dat wat overbodig is?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:00 schreef Push. het volgende:
[..]
Bedankt! Zoiets zoek ik inderdaad. Binnenkort dan maar langs een hardloopwinkel.
Ze zeiden 3 posts hieronder dat ik bij een hardloopwinkel moest zijn, ging er maar van uit dat het voor al dit soort type schoenen telde haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zoiets kun je ook in een sneakershop krijgen. In een hardloopwinkel heb je enkel hardloopschoenen. Niks mis mee, maar denk dat dat wat overbodig is?
Goede aankoop, sowieso goede aankopen de laatste tijd van jouw kant.quote:
Die is er niet meer in mijn maat en ook niet in us 9 wat ik misschien nog zou passen. Wel balen, anders had ik nog een paar gehaald idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Goede aankoop, sowieso goede aankopen de laatste tijd van jouw kant.
De sale van End is trouwens vrij nice. Die zx500 OG consortium zitten ook in die sale, zit erover te denken een tweede paar te halen zodat ik mijn huidige kan beaten.
Precies, erg mooie schoen en makkelijk te rocken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die is er niet meer in mijn maat en ook niet in us 9 wat ik misschien nog zou passen. Wel balen, anders had ik nog een paar gehaald idd.
Ik wacht op de asics gt3 uit het bricks en mortar pack. Voor de rest even geen wensen. Eerst m'n huidige schoenen meer afdragen. Gaat de laatste tijd wel snel met m'n vans x carhartt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Precies, erg mooie schoen en makkelijk te rocken.
Maar heb net een nieuwe aankoop gedaan, moet nog binnen komen, en wil ook nog flyknits...
Allemaal in kindermaten zeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ligt trouwens ook wat Nike x UC Gyakusou in de sale voor de hardlopers onder ons.
Ik moet nog uitgebreid de sale doornemen. Misschien vanavond eens doen. Heb eig nog een cardigan en een nieuwe portemonnee nodig, maar heeft geen absolute noodzaak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Veel large, maar er ligt van alle maten wel wat.
Ik heb 1 carhartt x apc shirt en die zit erg fijn. Wil er nog een paar van hebben. Even rondkijken dan maar. Over our legacy heb ik getwijfeld maar weet het niet qua pasvorm. Ga vanavond of morgen uitgebreid kijken bij de diverse sites.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:28 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb alle sales vrij goed bekeken, en alleen bij SNS een stapel Frees gekocht. Verder in Stockholm een overhemd van Our Legacy gekocht, wat APC x Carhart shirts en kleine dingetjes van Norse. Alles voor 50% of minder, in Zweden begint de serieuse uitverkoop al op 1e kerstdag. Nu richting Zwitserland voor de poeder-fix.
Heb je weinig betaald. De boxers zijn ook niet verkeerd indien je een woven boxer kunt waarderen. Heb je het under shirt meegenomen of het work shirt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb de shirtjes gekocht bij Cali in de winkel (C Store) voor iets van 20e. Best aardig, want kwaliteit is top.
Our Legacy heeft best wel een slobby fit. Wat eigenlijk best jammer is, want de perfect tees zijn qua kwaliteit en stof echt super.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb 1 carhartt x apc shirt en die zit erg fijn. Wil er nog een paar van hebben. Even rondkijken dan maar. Over our legacy heb ik getwijfeld maar weet het niet qua pasvorm. Ga vanavond of morgen uitgebreid kijken bij de diverse sites.
Heb qua fit eigenlijk dezelfde ervaringen met de shirt. Maar mijn bouw vraagt op eigenlijk best om wat slimmer gesneden kleding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef don-diablo het volgende:
Van our legacy bedoelde ik eig de overhemden.
Beetje een klassieke fit. Jammer, had liever wat smaller gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef JetLife het volgende:
[..]
Heb qua fit eigenlijk dezelfde ervaringen met de shirt. Maar mijn bouw vraagt op eigenlijk best om wat slimmer gesneden kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |