Ben er zelf ook erg blij mee.quote:
Het blijft maar erger worden.quote:
Ja... ben onder tussen eigenlijk wel een beetje klaar met schoenen. Merk dat ik er niet meer zo intensief mee bezig ben als vroeger. Veel releases die ik wil maar toch niet koop etc.quote:
Ik heb het afgelopen jaar wel meer gekocht dan het jaar ervoor maar ook eea weggedaan. Koop nog wel wat ik leuk vind. Release waar ik het meeste moeite voor heb gedaan dit jaar is de SNS gt2 en dat viel best mee uiteindelijk. Voor de rest zijn er toch aardig wat leuke releases geweest dit jaar. Ik denk dat ik dit jaar het minste aantal sb's heb gekocht in lange tijd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja... ben onder tussen eigenlijk wel een beetje klaar met schoenen. Merk dat ik er niet meer zo intensief mee bezig ben als vroeger. Veel releases die ik wil maar toch niet koop etc.
Wijze woordenquote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar wel meer gekocht dan het jaar ervoor maar ook eea weggedaan. Koop nog wel wat ik leuk vind. Release waar ik het meeste moeite voor heb gedaan dit jaar is de SNS gt2 en dat viel best mee uiteindelijk. Voor de rest zijn er toch aardig wat leuke releases geweest dit jaar. Ik denk dat ik dit jaar het minste aantal sb's heb gekocht in lange tijd.
Maar ik kan en wil niet alles kopen wat ik zou willen. Je moet ergens een grens kunnen stellen en ben tevreden met wat ik nu heb allemaal.
Heerlijke jassen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef don-diablo het volgende:
Zag een mooie Gore-tex van arcteryx veilance in de sale en goed dat die er inmiddels niet meer is in m'n maat. I was tempted.
Dat geloof ik direct, maar even goed dat ik het niet heb gedaan. Komt tzt misschien wel weer een keer. Nu voorzien qua jassen e.d. iig.quote:
Overal zacht maar wel met voldoende ondersteuning. Ook gewoon een zachte zool. Heb hier niet zo veel verstand van dus heb geen idee hoe ik het anders kan omschrijven.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:55 schreef don-diablo het volgende:
Definieer comfort en goede zool. Je kunt hoe dan ook een paar free proberen. Die zijn erg comfortabel.
Als het voor wandelen in de stad etc. is dan zijn free een fijne keuze. Stel je werkt in de horeca en wilt schoenen dan zou ik ze niet adviseren. Free heeft geen steun in de hiel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Overal zacht maar wel met voldoende ondersteuning. Ook gewoon een zachte zool. Heb hier niet zo veel verstand van dus heb geen idee hoe ik het anders kan omschrijven.
Thanks. Gewoon om op te lopen inderdaad. Er zit hier niks in de buurt qua sneakerwinkels, dus moet wel ongeveer weten wat ik moet hebben als ik er heen ga.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als het voor wandelen in de stad etc. is dan zijn free een fijne keuze. Stel je werkt in de horeca en wilt schoenen dan zou ik ze niet adviseren. Free heeft geen steun in de hiel.
Waarom ga je niet langs wat winkels om eea te proberen?
Ga naar een hardloopwinkel, niet een sneakerwinkel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Thanks. Gewoon om op te lopen inderdaad. Er zit hier niks in de buurt qua sneakerwinkels, dus moet wel ongeveer weten wat ik moet hebben als ik er heen ga.
Ah oke, wist ik niet. Bedankt, zal het doen!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ga naar een hardloopwinkel, niet een sneakerwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |