Heb dat ook wel eens gehad, als je dat eenmaal in je kop hebt... Ze ogen niet heel groot maar gewoon anders dan de ZXjes. Komt denk ik mede door de plaats van de 3 strepen, die zitten een stuk verder naar achteren en alle oppervlak daarvóór oogt dan veel langer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had ze even naast de zx500 gelegd en ze zijn eig. even lang. Dat ze dan toch zoveel langer lijken begrijp ik dan ook niet helemaal.
Volgens mij zijn er al veel sales aan de gang, langer wachten en je houdt alleen maar de maten 48 en 37 over.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb wat geld opzij gelegd om als de grote sales beginnen ergens een paar sneakers te halen online. Tot wanneer kan ik het beste wachten?
Oke, kan me inderdaad herinneren dat ik vorig jaar rond Januari massale mails kreeg van webshops maar toen had ik geen geld, veel vette koopjes gezien toenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al veel sales aan de gang, langer wachten en je houdt alleen maar de maten 48 en 37 over.
Kan ook deels komen omdat de zx een stukje over de neus heeft en daardoor een korte toebox lijkt te hebben en de allegra niet. Daarnaast is de allegra ook deels wit over de neus waardoor de toebox nog groter lijkt. Dan van die strepen is idd ook zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gehad, als je dat eenmaal in je kop hebt... Ze ogen niet heel groot maar gewoon anders dan de ZXjes. Komt denk ik mede door de plaats van de 3 strepen, die zitten een stuk verder naar achteren en alle oppervlak daarvóór oogt dan veel langer.
Best gaaf inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Lucifer. het volgende:
Net nieuwe Supra Skytop III gekocht. Ze zitten echt geweldig...
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt. Zijn niet slecht though.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:55 schreef Bajskorv het volgende:
CW is nice, maar ben geen Supra fan.
Naisssquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Cpt. het volgende:
Dan toch eindelijk. Copped:
[ afbeelding ]
Shirtje staat je goed amigo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Full body wivah omdat dat mag als je supreme aan hebt
[ afbeelding ]
Damn, Basj = bold?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef Bajskorv het volgende:
Dope. Makes me wish I still had hair...
Toch niet. Al weken gereserveerd bij Lockwood, komen ze er na mn betaling achter dat ze ze pas vanaf US9 krijgen. Belgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Cpt. het volgende:
Dan toch eindelijk. Copped:
[ afbeelding ]
Ukkels. Ik zal mijn ogen open houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Toch niet. Al weken gereserveerd bij Lockwood, komen ze er na mn betaling achter dat ze ze pas vanaf US9 krijgen. Belgen
Neeeeee is dat morgen? Moet de hele dag werken :/..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Morgen sale bij 24/7 in Nijmegen. Nadeel is altijd dat het erg druk is en ze iedereen naar binnen laten maar er ligt vrijwel altijd mooi spul.
Teaser shot hier beneden, ik ga sowieso voor die flows aan de linkerkant!
[ afbeelding ]
half 10 tot 6quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Gaan 10u al open, of moet je 's ochtends al beginnen?
Pfff maak me nog lekkerder manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Jammer man, foto's zien er veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Morgen pas, met mijn eventuele pickupsquote:
Die camo(?) bordeelsluipers aan de linkerkant. Bazen schoenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Jammer man, foto's zien er veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zijn de enige foto's die ze vrijgegeven hebben.
Alle schoenen zijn trouwens 35 euro met uitzondering van degene die retail echt duurder waren, maar zijn er meestal niet zoveel. Asics vorige keer wel.
9/9,5 toch? Ik zal kijken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.
Haha, dat heb ik ook al aan hem gevraagdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.
Mooi, thnx! Je kunt me altijd een bericht sturen of zo morgen. Die bordeelsluipers zijn baas.quote:
Mochten ze er in us11 liggen dan neem ik ze voor je mee. Mocht ik die flows te pakken krijgen dan zijn die foto's van jouw paartje ook niet meer nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Bajskorv het volgende:
Yup, denk dat dat hem is. Zit helaas nog in de Alpen, komend weekend richting A'dam (shoppen, kroeg en hotelnacht).
Ga je minder kopen dit jaar jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry voor dat... Laat paartje Asics maar zitten, moet mijn goede voornemen niet al op 5 januari breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |