abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121169432
Yup. Alleen af en toe de dingen die ik echt graag wil, en wat dingen uit 2011/2012 die ik nog steeds graag wil.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121187064
Er lag echt veel mooi spul bij de sale maar heel veel wat ik wilde was er niet in mijn maat verdomme :(.
Flows moest ik een halve maat groter dan ze hadden, Basj foto's zijn niet nodig heb 11,5 nodig.
@don & Sanjay
Die camo dingen lagen er niet in jullie maat, ze hadden maar 2 paartjes liggen.

Desondanks wel een pick up :)
Wilde al langer Puma's en dit is een makkelijk paartje voor erbij.

Daarnaast nog voor iemand anders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:10:06 #153
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121188577
Ah schade, is niet anders.

Veel kleine maten?

Puma's zijn nice en makkelijk :).
#FREEBAJSKORV
pi_121188904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef xSanjay het volgende:

Veel kleine maten?

Inderdaad veel kleine maten. Atta en Vault zouden zonder meer slagen ;).
Jammer want vorige keren viel dat mee. Veel us7 - 9.
Kwaliteit van het leer op de Puma's is trouwens zeer behoorlijk. In tegenstelling tot een paartje Cortez wat ik gepast had. Was een mooie schoen, als je fan bent van het model, maar echt het goedkoopste leer wat ik in tijden gezien heb :N .
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:07:47 #155
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121190219
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef xSanjay het volgende:

Veel kleine maten?

Idd, maakt ook niet zoveel uit natuurlijk. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_121194015
Dit is als het goed trouwens een van de laatste sneaker pick-ups voorlopig.
Wil qua schoeisel zo'n zelfde paar Iron Rangers als don.
Ga hetzelfde regime volgen als Basj, dus alleen dingen die ik écht wil.
Uitzondering worden gemaakt voor:
-Flyknits
-Zwarte mesh Roshe's
(-En misschien zwart/mint Janoski's)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:27:19 #157
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121197154
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dit is als het goed trouwens een van de laatste sneaker pick-ups voorlopig.
Wil qua schoeisel zo'n zelfde paar Iron Rangers als don.
Ga hetzelfde regime volgen als Basj, dus alleen dingen die ik écht wil.
Uitzondering worden gemaakt voor:
-Flyknits
-Zwarte mesh Roshe's
(-En misschien zwart/mint Janoski's)
De 8113 kan ik je echt aanraden. :Y

Ik wil de gt3 uit het bricks en mortar pack. Misschien een tech super, flyknits. Voor de rest nu geen wensen. Daarnaast vandaag even een iPad opgepikt dus sowieso even niks meer.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_121197503
Ik wil ook brick and mortar pack... Komen goede schoenen uit de komende maanden. Ben zelf wel helemaal klaar met janoskis. Ben wel blij dat ik zoveel met suede heb. Wat ze nu met de janoski doen kan ik echt niet aan zien.
pi_121197634
Ik heb gave all stars gezien, alleen kan ik ze niet terugvinden online. Het zijn zwarte all stars, hi top, met een soort ribbels/kussentjes aan de bovenkant ( :') ). Weet iemand het hier misschien?
pi_121197676
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil ook brick and mortar pack... Komen goede schoenen uit de komende maanden. Ben zelf wel helemaal klaar met janoskis. Ben wel blij dat ik zoveel met suede heb. Wat ze nu met de janoski doen kan ik echt niet aan zien.
Al dat perforated spul enzo word ik ook niet blij van.
Sowieso vrijwel alle nieuwe releases zijn het niet voor me, die zwart/mint is eigenlijk het enige paartje wat ik nog wil van Janoski. Mogelijk ooit een uit de sale maar ga denk ik nergens meer retail voor betalen.
pi_121197718
Is er al een nieuwe releasedate van die bricks & mortar trouwens?
pi_121197750
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Al dat perforated spul enzo word ik ook niet blij van.
Sowieso vrijwel alle nieuwe releases zijn het niet voor me, die zwart/mint is eigenlijk het enige paartje wat ik nog wil van Janoski. Mogelijk ooit een uit de sale maar ga denk ik nergens meer retail voor betalen.
Dit dus. Runners kan ik tegenwoordig meer waarderen. Geld gaat nu ook richting bearbricks ipv schoenen :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:42:46 #163
256829 Sokz
Livin' the life
pi_121197849
Die RFxGTIII 'Super Green' zijn trouwens zwaar dope. Is me alleen niet duidelijk hoe/wat/of ze in de gewone sale komen?

pi_121197907
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Sokz het volgende:
Die RFxGTIII 'Super Green' zijn trouwens zwaar dope. Is me alleen niet duidelijk hoe/wat/of ze in de gewone sale komen?

[ afbeelding ]
Don't get your hopes up, Ronnie Fieg betekent vrijwel zeker gelimiteerd en ontzettend duur via ebay.
pi_121198353
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Don't get your hopes up, Ronnie Fieg betekent vrijwel zeker gelimiteerd en ontzettend duur via ebay.
Zijn toch charity only
pi_121200193
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Zijn toch charity only
Dacht eerst dat de opbrengsten naar het goede doel gingen, wat ik overigens veel logischer zou vinden. Met het geld dat die dingen opbrengen kan je toch veel meer doen dan 300 mensen schoenen geven?
pi_121204624
Mijn chick zit trouwens vanaf januari in NY, dus ik heb komend half jaar een US adres plus credit card. Denk dat ik wat harder mijn best ga doen voor sommige US releases...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121207991
En dat terwijl je rustig aan zou doen in 2013 Basj...

Weet iemand trouwens waar je halve maten flyknits kunt kopen?
Heb ze tot nu toe alleen bij hanon en end gezien en daar zijn alleen hele maten maar heb zeer wss een 10,5 nodig.
pi_121218109
Nike.com
Faka G
pi_121219746
Hoe valt New Balance uit? wil via internet bestellen maar twijfel tussen maat 9 en 10,,
pi_121220080
Ik heb normaal in nike us7 maar dat zit in nb best wel ruim, ik zou dus voor de kleinere kiezen.
Faka G
pi_121220103
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 03:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb normaal in nike us7 maar dat zit in nb best wel ruim, ik zou dus voor de kleinere kiezen.
Oke thanks.

Hoe zit het trouwens met namaak schoenen van New Balances op Ebay? heb namelijk geen ervaring met bestellen bij Ebay.. en hoe herken ik de fakes?
pi_121220597
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 01:46 schreef Atta-boy het volgende:
Nike.com
Niet de CW de ik wil, zoek naar black/white.
pi_121220769
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 05:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Niet de CW de ik wil, zoek naar black/white.
Ah ok, tijdje terug hadden ze die nog. Zelf erg lang over getwijfeld en doe ik nu nog :+

@Robben Je moet goed naar de feedback van een verkoper kijken en de belangrijkste regel is waarschijnlijk: if it looks to good to be true, it probably is. Mensen die 23 paar kakkerlaks aanbieden voor 70 euro per stuk zijn natuurlijk niet betrouwbaar :9
Faka G
pi_121228038
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 07:56 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ah ok, tijdje terug hadden ze die nog. Zelf erg lang over getwijfeld en doe ik nu nog :+

@Robben Je moet goed naar de feedback van een verkoper kijken en de belangrijkste regel is waarschijnlijk: if it looks to good to be true, it probably is. Mensen die 23 paar kakkerlaks aanbieden voor 70 euro per stuk zijn natuurlijk niet betrouwbaar :9
Oke thnx man! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')