Volgend jaar weer in het noorden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
nog steeds spijt dat ik dit niet ben gaan zien toen ze 2.5jr jaar geleden in Grunn stonden
Inmiddels is ze 18+, ze gaan trouwenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet Giel het eigenlijk nog met dat meisje van 18 (iig destijds was ze 18)?
yup, volgens mij wel. je kunt je tissues vast klaar gaan leggen voor de slotuitzending!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet Giel het eigenlijk nog met dat meisje van 18 (iig destijds was ze 18)?
"Neuken voor een kwartje?"quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja! die domme mokkels![]()
![]()
ik kan iegenlijk wel alvast gaan bedenken wat ik volgend jaar ga doen als ze in mijn hometown zijn...
Leiden was mooiquote:
J-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-a-a.?quote:
Daar ben ik toen wel geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
nog steeds spijt dat ik dit niet ben gaan zien toen ze 2.5jr jaar geleden in Grunn stonden
Ik krijg er echt de slappe lach van, shoot mequote:Op zaterdag 22 december 2012 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
J-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-j-a-a.?
Was gewoon mooi, Snow Patrol alles.quote:
ow? waar dan?quote:
Ik ga maar eens nadenken over een leuke ludieke actie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend jaar blijf ik daar een week lang buiten staan denk. Tent erbij alles.
nee, ik denk dat ik meer moet betalen...quote:
Simplon toch?quote:
Push it!quote:
Ik zie je er ook nog zo voor aanquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Breda was ook erg gezellig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:39 schreef oh-oh het volgende:
Leiden was het saaiste publiek ooit. Eindhoven was te gek qua sfeer!
Dan weet je tenminste dat het geen sletjes zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik meer moet betalen...
daar woon ik! speelt Band of Skulls daar? wanneer? waar?quote:
Trek je wel een leren jas aan en zet je een bril op?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
laat maar. ik had het over Band of Skulls, de rest over Glazen Huisquote:
Dat glazen kot ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar woon ik! speelt Band of Skulls daar? wanneer? waar?
of hebben we nu een verwarring en hebben jullie het over t glazen huis en ik over Band of Skulls?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg er echt de slappe lach van, shoot me
Schuldig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
HAHA WAAROM MOET IK LACHEN OM DE STOTTERENDE SARA HANS.
Iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat maar. ik had het over Band of Skulls, de rest over Glazen Huis![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:39 schreef oh-oh het volgende:
Leiden was het saaiste publiek ooit. Eindhoven was te gek qua sfeer!
Welke trip heb je ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar woon ik! speelt Band of Skulls daar? wanneer? waar?
of hebben we nu een verwarring en hebben jullie het over t glazen huis en ik over Band of Skulls?
z'n normale look dus...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Trek je wel een leren jas aan en zet je een bril op?
Het zuigt zo dat Maastricht niet wilquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Breda was ook erg gezellig.
Ik hoop dat het ooit nog in Den Bosch komt.
Als ik geen stage heb op dat moment maar gewoon school doe ik het welquote:
Ik weet het, ik ken je langer dan vandaagquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik geen stage heb op dat moment maar gewoon school doe ik het wel
Is een leren string (Holleederquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Trek je wel een leren jas aan en zet je een bril op?
iok bedoelde hier dus dat Band of Skulls zo'n 2.5 jaar geleden in Grunn stond. SR/Glazen Huis was 3 jaar geleden. dus hebben jullie allemaal mijn post verkeerd gelezen. dombo'squote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iok bedoelde hier dus dat Band of Skulls zo'n 2.5 jaar geleden in Grunn stond. SR/Glazen Huis was 3 jaar geleden. dus hebben jullie allemaal mijn post verkeerd gelezen. dombo's
Willem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |