Valt me meequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Alex Clare
Niks geen slaapverwekkende zaadplaat.
Valt meequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Alex Clare
Niks geen slaapverwekkende zaadplaat.
Nou, dan weet je wat je te doen staat!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Die schudde zijn hoofd en zei dat ik minder moest drinken.
ik vond het best stoerquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo klinkt het toch een stuk minder tof
Jawel hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:44 schreef waxmask het volgende:
Daar heb je hier niet eens een pak pampers voor...
Ik begin wel in 2013quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je te doen staat!
Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Die schudde zijn hoofd en zei dat ik minder moest drinken.
gewoon doen of je een epileptische aanval hebtquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Nielsch het volgende:
Nouja niet zozeer saai, maar het nummer klopt gewoon niet... ik raak ervan in de war als ik er op zou moeten dansen...
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik begin wel in 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel uitkijken als je meer van dat soort rare dingen gaat doen.
Make love, not war ☮
nee daar gaat het weer te langzaam voorquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon doen of je een epileptische aanval hebt
Hoe dans ik op dubstep - Deel 1quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon doen of je een epileptische aanval hebt
slomo-epileptica!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee daar gaat het weer te langzaam voor
hoewel Too Close ddaar idd eigenlijk iets te traag voor is...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe dans ik op dubstep - Deel 1.
als je denkt: hee, dat liedje is stuk...dan is t dubstep!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoe dubstep gaat. Ik zou het niet herkennen.
ik denk dat ik het aan de jeuk herkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
ZO dus...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, dat doen baby's met je... vaak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Ben behoorlijk braaf geworden. Beetje saai zelfs
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Kan dan ook Japanese Noise zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je denkt: hee, dat liedje is stuk...dan is t dubstep!
Ben je aan het meedansen oid?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
Freestyler? en ik ben al zo gvd moe!
das waar, maar dat hoor je dan weer niet op de radioquote:
op RATM net wel jaquote:
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 00:47:03Dat je zelfs IN het Glazen Huis niet op kan houden met luisteren. #SR12 #3FM reageer retweet
Dat is echt het ergste wat ik ooit heb gehoord, ik weet nog dat ik ontdekte dat het bestondquote:
Goede oude tijdquote:
een sidestep dus?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat ik de dubstep maar aan me voorbij laat gaan.
aj, loop je bijna 13 jaar achter!quote:
Hoedefuck ziet dat er dan uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op RATM net wel jabij die plaat kan ik bijna niet stilzitten. paar maanden geleden eens met dat nummer op door Lwd gelopen...mensen keken raar
moet je eens zoeken naar "muziek" van Anal Cunt....quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is echt het ergste wat ik ooit heb gehoord, ik weet nog dat ik ontdekte dat het bestond
nja, ik playback en ik beweeg quasistoer mijn handen. echt heel sneu...quote:
3FM app ik zit in de trein.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
wij hadden een oranjke PTT telefoon!
[..]
Goede oude tijd![]()
Af en toe zou ik zo weer terug willen naar alleen een vaste telefoon. Zo'n bakelieten
Ja lachen he?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is echt het ergste wat ik ooit heb gehoord, ik weet nog dat ik ontdekte dat het bestond
En dat je dan niet meer dan 1,5 meter bewegingsruimte hebtquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede oude tijd![]()
Af en toe zou ik zo weer terug willen naar alleen een vaste telefoon. Zo'n bakelieten
Die is toch niet zo onbekend?quote:
Precies! Weg met Whatsapp en al die andere levensverklotende meukquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
En dat je dan niet meer dan 1,5 meter bewegingsruimte hebt
jazeker, denk dat die nog wel gedraaid gaat worden!quote:
"Jij moet ophangen", "Nee jij", "Nee, jij eerst"quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Weg met Whatsapp en al die andere levensverklotende meuk
idd, ik ga naar bed, mazzels enzoquote:
Weekend.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef De_Fietser het volgende:
bizar dat het de hele nacht zo druk is.
hellyeah. geloof trouwens dat zijn muziek gratis op zijn website te downloaden is, ook het album waar Spaceman op staat. een link zul je ff moeten googlenquote:
4de in de top 40 indertijd zelfs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker, denk dat die nog wel gedraaid gaat worden!
Was ook megahit, toch
Trusten AZquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd, ik ga naar bed, mazzels enzo
En dat je ma dan gewoon op die dingetjes drukte en jij alleen nog *tuuttuuttuut* hoordequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
"Jij moet ophangen", "Nee jij", "Nee, jij eerst"
Eerder:quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef Nielsch het volgende:
leuk gitaarnummertje als alternatief voor MM
Zo druk was het vorig jaar echt niet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weekend.
Gisteren was het echt druk!
Zeg, nu is het wel gedaan met complimenten aan het adres van Gers hequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar Gers Pardoel was vanavond beter dan dit liedje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |