Ah, leuk dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef MissJ het volgende:
FFFUUUUHUUU!
"Mijn recept" (Bugles nacho cheese en Chocolait chips) was op bij AH! Nu Bugles naturel en Choco's (soort van malthesers van AH eigen merk) gekocht, ook lekker
graag gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je ons op de hoogte houdt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
Ik twijfel nog of ik mee ga posten, iets zegt me dat ik m'n humeur op die kindjes af ga reageren en dat vind ik sneu
je moet juist posten eigenlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
Ik twijfel nog of ik mee ga posten, iets zegt me dat ik m'n humeur op die kindjes af ga reageren en dat vind ik sneu
Das waarquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
je moet juist posten eigenlijkEn die kinders merken daar toch niks van als je geen lieve opmerkingen maakt
Ik denk dertienquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Gaan we vandaag weer 11 minuten te laat beginnen?
Wel een beetje rekening met mij houden, ben niet zo goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das waar
iFok wil met me wordfeuden
Ik ben totaal uit vorm, dus wees niet bang!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wel een beetje rekening met mij houden, ben niet zo goed![]()
Wie heeft er nog meer Wordfeud?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |