Maar mijne is leukerquote:
Meh, ik heb toch vakantie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Wat een werk.
Neuhquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mag je nou ook meer namen voor 1 ding doen ?
Ah. Mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Knaller het volgende:
rosepetals mag de OP maken maar ik wil best wel de stemmen tellen hoor.
in klb zijn geen zinnige userquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Ziba het volgende:
Maar de negativiteit overheerst. Doe er ook eens bij: user met de grappigste posts, user die iets zinnigs bijdraagt/intelligent, user die altijd hetzelfde post, user die de meest irritante topics opent.
Sowieso dat ik het niet moet tellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Knaller het volgende:
rosepetals mag de OP maken maar ik wil best wel de stemmen tellen hoor.
Dat grappigste is misschien nog wel een goede.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Ziba het volgende:
Maar de negativiteit overheerst. Doe er ook eens bij: user met de grappigste posts, user die iets zinnigs bijdraagt/intelligent, user die altijd hetzelfde post, user die de meest irritante topics opent.
Dat is de opzet. Hier kunnen we nog even brainstormen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Maak dat stemtopic nou maar gauw aan....
Al die josties hier die nog gauw effe willen meebepalen wat er wel en niet in de lijst mag....
- Meest autistische user, droeftoeter is genoeg. Of een van deze 2, maar niet allebei.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Ziba het volgende:
te vroegquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef DesmondKilometer het volgende:
Beste user: Nestalgie
Beste Mod: Frank-Drebin
Meest autistische user: Haan33
Lekkerste KLB Hunk: sjipsjap
Lekkerste KLB chick: blackbeautybabe
Irritanste troll: haan33
Grootste droeftoeter: Uberkullie
User met de ergste topicdiarree: haan33
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '13 aan de vrouw te komen: Akantha
Meest meelevende user: zovty
Beste topic van 2012: De echte bazensmiley
wat is reactieposterquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Alborz het volgende:
[..]
- Meest autistische user, droeftoeter is genoeg. Of een van deze 2, maar niet allebei.
+ Meest intelligente user
+ Beste reactieposter
Maar ik wil al kunnen stemmen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de opzet. Hier kunnen we nog even brainstormen.
Ok deal, rosepetals verzorgt het visuele gedeelte en ik neem de notaris rol op mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sowieso dat ik het niet moet tellen.
Kost een lange selectie procedure hier op Fok!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
En user met de grootste bek die doet alsof 'ie een leven heeft maar waarvan we allemaal weten dat 'ie 't niet heeft.
Of is die weer te gemeen? Hij is wel toepasselijk.
Dat zijn droeftoeters, hebben we al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
En user met de grootste bek die doet alsof 'ie een leven heeft maar waarvan we allemaal weten dat 'ie 't niet heeft.
dit vind ik ook wel goede jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
intrigerendquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
dealquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ok deal, rosepetals verzorgt het visuele gedeelte en ik neem de notaris rol op mij.
Moet je dat er wel bij vermelden he.
Ik ook...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Maar ik wil al kunnen stemmen...
doe dan grootste droeftoeter wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
Grootste autist weg ivm de vraag grootste droeftoeter er al is?
Zijn andere hier het ook mee eens dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
doe dan grootste droeftoeter weg
De jaren 60 liggen ver achter ons.quote:
Autist lijkt me dan meer des KLB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
tuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zijn andere hier het ook mee eens dan?
Damn die autie award had ik willen winnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
Autist is leuker dan droeftoeter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zijn andere hier het ook mee eens dan?
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Autist lijkt me dan meer des KLB.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Damn die autie award had ik willen winnen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Autist is leuker dan droeftoeter.
Nee. Autisme staat niet per definitie gelijk aan geen leven hebben en doen alsof je d'r een hebt. Maargoed, wat is een droeftoeter uberhaupt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Autisme staat niet per definitie gelijk aan geen leven hebben en doen alsof je d'r een hebt. Maargoed, wat is een droeftoeter uberhaupt.
ja die is wel leukquote:
Goede!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Alborz het volgende:
[..]
Inderdaad.
- Grootste Droeftoeter
/
+Meest arrogante user
+Intelligentste User
+Inhoudelijk beste poster
-Topicdiarree
+Meest irritante TS
?
Post af en toe wel ff een update van wat je hebt. Anders roepen we maar wat door elkaar.quote:
Nah, dan worden het zoveel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goede!
Laten we van beste topic beste topicstarter maken, dan kan je altijd een naam invullen.
Inderdaad. Beste topic is heel moeilijk te achterhalen omdat een gemiddeld geheugen niet zo ver in de verleden tijd reikt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goede!
Laten we van beste topic beste topicstarter maken, dan kan je altijd een naam invullen.
O, nee, dat ben ik niet. Maar dan is autist beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Jij.
OT: Iemand die alleen maar zeurt en mekkert over zijn leven en klaagt dat hij/zij niks bereikt heeft in het leven.
Oh weet ik niet? Misschien omdat mijn mod skills shinen in dezequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
O, nee, dat ben ik niet. Maar dan is autist beter.
Rose, waarom zijn jouw posts bij mij lichtblauw?
Natuurlijk ben je dat nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat zij ts is en je dat in je instellingen hebt staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nuancerende user is leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Rawberry het volgende:
- inspirator
- meest pragmatische
- meest nuancerende user
Ik snap 't ook niet. Zit op een (kut)telefoon, op pc is het niet zo, volgens mij. Je bent speciaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh weet ik niet? Misschien omdat mijn mod skills shinen in deze
Kan iemand rosepetals haar naam niet roze maken voor al haar moeite?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh weet ik niet? Misschien omdat mijn mod skills shinen in deze
Ohjaaaa! Dom van mezelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat zij ts is en je dat in je instellingen hebt staan
Oh dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan iemand rosepetals haar naam niet roze maken voor al haar moeite?
omdat ze TS isquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet. Zit op een (kut)telefoon, op pc is het niet zo, volgens mij. Je bent speciaal.
Dude, echt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan iemand rosepetals haar naam niet roze maken voor al haar moeite?
ja ik wil ook wel 5 vragen nakijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Alborz het volgende:
Ik heb overigens nog een suggestie:
We kunnen afspreken dat we die vragenlijst wat langer maken en meerdere mensen in dienst nemen die resultaten gaan berekenen.
Bijvoorbeeld Rosepetals: eerste 5 vragen.
Knaller: volgende 5
Ik volgende 5
??
oerbeer is van onz, gekkiequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oerbeer is de domste moderator, maar wie komt daarna?
Mooie vraag, niets aan veranderen!
Zit diep in haar kont he, ik zie 't vaker.quote:
echt hequote:
het moet ook ingevuld wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Alborz het volgende:
Ik heb overigens nog een suggestie:
We kunnen afspreken dat we die vragenlijst wat langer maken en meerdere mensen in dienst nemen die resultaten gaan berekenen.
Bijvoorbeeld Rosepetals: eerste 5 vragen.
Knaller: volgende 5
Ik volgende 5
??
Moet het KLB specifiek zijn?quote:
Jupquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet het KLB specifiek zijn?
Nja, mensen die te lui zijn om 5 extra vragen in te vullen behoren sowieso niet tot de KLB-elite dus who cares.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
eigenjlkj vind ik ook dat alleen mensen die altijd alleen in klb zitten mogen stemmen de andere wetene toch niks en dan krijg je van die sukkels die hier nooit posten als winnaars
Vast niet alsof die MEN gasten hier komen stemmen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
eigenjlkj vind ik ook dat alleen mensen die altijd alleen in klb zitten mogen stemmen de andere wetene toch niks en dan krijg je van die sukkels die hier nooit posten als winnaars
MEN gastenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vast niet alsof die MEN gasten hier komen stemmen.
Al zie ik hier wel een grote correlatie tussen KLB en SEX. Heel vreemdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vast niet alsof die MEN gasten hier komen stemmen.
Oerbeer is de domste moderator van ONZ, welke moderator is dat van KLB?quote:
Wat we nu hebben is wel voldoende denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef rosepetals het volgende:
Denk dat met teveel vragen mensen gauw afhaken ja.
ik ben pure KLB strijder 100% volbloed hieroquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Alborz het volgende:
[..]
Al zie ik hier wel een grote correlatie tussen KLB en SEX. Heel vreemd
Tot nu toe heb ik:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie een hoop geroep en gedoe maar wat heeft Rosepetals nu concreet in haar OP staan?
Idem-dito broeder. Check mijn post geschiedenis. 100% authentiek geklaag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben pure KLB strijder 100% volbloed hiero
pas maar op. En de mods op KLB zijn allemaal hooggeleid.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oerbeer is de domste moderator van ONZ, welke moderator is dat van KLB?
Zo goed?
zoals t hoortquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Alborz het volgende:
[..]
Idem-dito broeder. Check mijn post geschiedenis. 100% authentiek geklaag.
Lasergeleid en shit! Net een hellfire!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
pas maar op. En de mods op KLB zijn allemaal hooggeleid.
ik moet zeggen vind t nu wel echt moeilijk zijn nu echt voor t eerst meer dan 1 leuke modquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hbo. Dat is voor de dommen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat blauwe onding mag van mij wel weg. Mijn ogen- wat doe je :x.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik:
[ afbeelding ]
Welkom bij de KLB verkiezingen 2012!!!!!
![]()
We weten allemaal hoe belangrijk het is om te stemmenSteek een andere KLB-er een hart onder de riem (of steek hem in zijn rug) en beantwoord de volgende vragen
[ afbeelding ]
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
User met de ergste topicdiarree:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '13 aan de vrouw te komen:
Meest meelevende user:
Beste topic-starter:
[ afbeelding ]
Hé en ik dan!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef rosepetals het volgende:
Suggesties die ik serieus neem tot nu toe (omg ik klink zo streng, net een lerares, horen jullie dat?)
-Grappigste user
-Wie geef je graag een dagboek?
Dat blauwe vind ik persoonlijk wat storend, voor de rest puik Rosepetals.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik:
[ afbeelding ]
Welkom bij de KLB verkiezingen 2012!!!!!
![]()
We weten allemaal hoe belangrijk het is om te stemmenSteek een andere KLB-er een hart onder de riem (of steek hem in zijn rug) en beantwoord de volgende vragen
[ afbeelding ]
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
User met de ergste topicdiarree:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '13 aan de vrouw te komen:
Meest meelevende user:
Beste topic-starter:
[ afbeelding ]
Zijn wel redelijke suggesties, ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef rosepetals het volgende:
Suggesties die ik serieus neem tot nu toe (omg ik klink zo streng, net een lerares, horen jullie dat?)
-Grappigste user
Bedankt broeder!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef DesmondKilometer het volgende:
Beste user: Nestalgie
Beste Mod: Frank-Drebin
Meest autistische user: Haan33
Lekkerste KLB Hunk: sjipsjap
Lekkerste KLB chick: blackbeautybabe
Irritanste troll: haan33
Grootste droeftoeter: Uberkullie
User met de ergste topicdiarree: haan33
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '13 aan de vrouw te komen: Akantha
Meest meelevende user: zovty
Beste topic van 2012: De echte bazensmiley
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Alborz het volgende:
[..]
Dat blauwe onding mag van mij wel weg. Mijn ogen- wat doe je :x.
Te specifiek allemaal, sorryquote:
De mooiste mannen staan er niet eens tussen. Wat een fejl.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Alvast een selectie voor de KLB hunks! Wel zo handig vanwege het grote aanbod.![]()
Poll: Wie is de lekkerste KLB-boy?
• HSG-POMPBEER, omdat brullende nazistem
• Hakuna, zijn beeldspraak pulseert mijn clit
• Jahr00n, vanwege zijn stats en wolvenshirt
• ikjijallebei, ik geloof in zijn kutverhalen
• Haan33, puisterige oostblokkers jammie
• HSG, ik val op nerds
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Pfff,quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Te specifiek allemaal, sorry!
Oke blauw gaat weg.
Jij krijgt ook een stem van mij, klb baas ben je!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik mis: ik ben gay dus hsg bombber
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Alborz het volgende:
[..]
De mooiste mannen staan er niet eens tussen. Wat een fejl.
Dat is hetzelfde als de topicdiarree inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Knaller het volgende:
Wie geef je graag een dagboek? vind ik niet zo bijster interessant.
Hier brainstormen we, dus jouw stemmen mag je dadelijk invoeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een stem van mij, klb baas ben je!
Als die gene nu echt een dagboek kreeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als de topicdiarree inderdaad.
idd wat is dezequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Alborz het volgende:
[..]
De mooiste mannen staan er niet eens tussen. Wat een fejl.
Hahahahah. SHhhhhhquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
Wie is de grootste feministische klb chick van 2012
s=sbackquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een stem van mij, klb baas ben je!
Ach wat voorn nut heeft het maak wat dingen of pak de dingen van vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier brainstormen we, dus jouw stemmen mag je dadelijk invoeren.
Ik verdien sowieso een stem, ik ben een gerespecteerde user.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
s=sback:@
(stem -=stem back)
Behalve dat hij in een wat mindere categorie gaat eindigenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
s=sback:@
(stem -=stem back)
Yep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef rosepetals het volgende:
Ok sorry Pharkus, je dagboek vraag ligt eruit.
Grappigste user blijft?
Omdat haters altijd haten op iets dat ik heb en zij niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Alborz het volgende:
[..]
Behalve dat hij in een wat mindere categorie gaat eindigen
Ja man. Ik haat op jouw ocarina, je gourmetset en je dagelijkse kuttopics.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Omdat haters altijd haten op iets dat ik heb en zij niet.
ik zou jou nomineren voor beste topicsquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nu ben je tenminste een echte man en geef je het toe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja man. Ik haat op jouw ocarina, je gourmetset en je dagelijkse kuttopics.
Mirin' hard bruvva.
Je laat me zweven broeder, altijd doe ik hard mijn best ja tog? Maar jij bent gewoon een keiharde baas, die bazigere reacties dan mij heeft. Ik de topics jij de reactie ja tog?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik zou jou nomineren voor beste topics
shit wou serieus soms dat ik die kwaliteit had zulke topics als jij te maken
Frank de moderator kan ik ook wel waarderen. Jij zelf niet. Soms heb je wel eens dat je een oprisping hebt en je hele bek van binnen naar zure ranzigheid smaakt. En daar lijken jouw posts op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Akantha het volgende:
Alleen Pharkus is een stem waard.
Pharkus voor president! Hij is de beste KLB'r punt uit.
Hè, eindelijk een man. Het duurde zo lang. Bedankt voor je validatie, opperbaas Akantha!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nu ben je tenminste een echte man en geef je het toe.
welke fokster zou je ontvoeren en naar je grot slepenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef rosepetals het volgende:
Oke de lijst begint definitief te worden![]()
Ik ga hem zo invoeren of iemand moet nog gauw met iets leuks komen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frank de moderator kan ik ook wel waarderen. Jou zelf niet. Soms heb je wel eens dat je een oprisping hebt en je hele bek van binnen naar zure ranzigheid smaakt. En daar lijken jouw posts op.
Als afsluiter kan je nemen:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef rosepetals het volgende:
Oke de lijst begint definitief te worden![]()
Ik ga hem zo invoeren of iemand moet nog gauw met iets leuks komen
Pharkus ---> Frank.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frank de moderator kan ik ook wel waarderen. Jij zelf niet. Soms heb je wel eens dat je een oprisping hebt en je hele bek van binnen naar zure ranzigheid smaakt. En daar lijken jouw posts op.
Geen probleem wie weet mag je op de restjes kluiven die ik over laat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hè, eindelijk een man. Het duurde zo lang. Bedankt voor je validatie, opperbaas Akantha!
Eindelijk je toont verstand!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maarre, zullen we zo'n beetje eens naar een concept toewerken dat wellicht alleen iets geschaafd moet worden?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als afsluiter kan je nemen:
Moeten de traditionele KLB-Painttopics terugkomen?:
Ja
Zegt toch iedereen ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als afsluiter kan je nemen:
Moeten de traditionele KLB-Painttopics terugkomen?:
Ja/Nee
oudjaarsdag ergens?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef rosepetals het volgende:
Oh tot wanneer zouden we stemmen mogelijk maken?
ensaf was al te commercieel mattiequote:
Nja, als mensen wat meer tijd in de OP (moeten) stoppen, dan lopen we met z'n allen minder kans op baggertopics.quote:
Tot het eind van het jaar en dan in januari komt de uitslag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef rosepetals het volgende:
Oh tot wanneer zouden we stemmen mogelijk maken?
Snap je het misschien de 2x wel.quote:
ja maar dan zegt toch iedereen ik heb alleen goede topics dus ik hoef niks te veranderenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nja, als mensen wat meer tijd in de OP (moeten) stoppen, dan lopen we met z'n allen minder kans op baggertopics.
Inderdaad: A.F.C.A.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan zegt toch iedereen ik heb alleen goede topics dus ik hoef niks te veranderen
mensen hebben poep in hun ogen als t over hun eigen kwaliteiten gaat
Nope lijkt mij van niet.quote:
toch niet hate op Ajaxquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Inderdaad: A.F.C.A.. How?????!!!???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Je kan ook gewoon niet reageren op topics. Ik klik per definitie niet op een tong80.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nja, als mensen wat meer tijd in de OP (moeten) stoppen, dan lopen we met z'n allen minder kans op baggertopics.
Haha, brb alle B-S nominaties schrappen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
toch niet hate op Ajax![]()
zo goed gister
Na twaalven zou het gewoon moeten sluiten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Stemmen laten eindigen op Oudejaarsdag?
Mijn stem heb je wel Pharkus beste mod!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef rosepetals het volgende:
OP tot nu toe. Wil iemand (Frank) even kijken of er geen spelfouten inzitten?Ik keur hem goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
wel erg kort tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Stemmen laten eindigen op Oudejaarsdag?
OP tot nu toe. Wil iemand (Frank) even kijken of er geen spelfouten inzitten?Gestemd ipv gestemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oh dankjequote:
Dagboek sowieso.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef rosepetals het volgende:
-Grappigste user
Echte he, waarom is die er niet bijgezet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef Ziba het volgende:
Meh, waar staat intelligentste user/nuttigste posts?
OP tot nu toe. Wil iemand (Frank) even kijken of er geen spelfouten inzitten?Misschien zou je even iets duidelijker neer kunnen zetten dat alles wat geen stem is weggemod wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder erg puik.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
ja mij lijkt dit wel heel lang jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Na twaalven zou het gewoon moeten sluiten.
gr gr .
KLB Gelovige zou ook moeten komen voor ons twee. Om tegen te strijden Geelman.quote:
en rkijgen gelijk een banquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:01 schreef Pharkus het volgende:
Zet er maar bij alleen stemmen, sc wordt verwijderd
Meest religieuze user zeg ik je!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Intelligenste user is trouwens toch ook wle leuke![]()
Meer die die er nog bij willen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Intelligenste user is trouwens toch ook wle leuke![]()
Nee, van users die SC'en sluiten we de moeder of zusje een dagje met jou op in een kleine kamer. Dat moet toch wel genoeg afschrikken dacht ik zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en rkijgen gelijk een ban![]()
koning davidquote:
volgensmij waren er net wel heel wat users die die wel leuk vonden alleen reageerde ze allemaal beetje gespreidquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Meer die die er nog bij willen?
Kan maar we hebben er al aardig wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ohja, hij. Alle zelfbenoemde atheisten renden met hun staarten tussen de benen na het lezen van zijn reacties. Cya athe-fagsquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
koning david![]()
waar is die man eigenlijk gebleven![]()
Ik ga jou nomineren voor beste troll. gr gr.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ohja, hij. Alle zelfbenoemde atheisten renden met hun staarten tussen de benen na het lezen van zijn reacties. Cya athe-fags
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
mag ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, van users die SC'en sluiten we de moeder of zusje een dagje met jou op in een kleine kamer. Dat moet toch wel genoeg afschrikken dacht ik zo.
Frank krijgt mijn stem niet, ik weet nog niet op wie ik zou stemmen, maar Geelman heeft me goed geholpen het geloof weer te vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En dan niet allemaal massaal stemmen op Frank maar verder kijken.
Straks, laatste vraag wordt meest intelligente user.quote:
Jij post trouwens veels te weinig in de KLB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Je zou niet meer op me reageren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Straks, laatste vraag wordt meest intelligente user.
Je vroeg wat.quote:
Dan nog.... Je reageerde op me...quote:
Jij wil die zo graag hebben, dat plekje voor intelligentste user.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk.
nee maar jij welquote:
hoi je bent zelf een nee maar jij welquote:
Wat je zegt ben jezelf met je kont in de verf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoi je bent zelf een nee maar jij wel:$
Zegt iemand met DK in zijn ui.quote:
Nee, ik wil niet eens een nominatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:07 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Jij wil die zo graag hebben, dat plekje voor intelligentste user.
Klopt, ik ben er ook bang voor dat Frank wint, ik snap niet waarom hij zo populair is geworden in zulke korte tijd. Er zijn zat andere toffe users.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet eens een nominatieeen Frank is atm wel intelligenter, bijvoorbeeld. Maar ik voorzie alweer dat iedereen dan maar op hem stemt terwijl d'r wel meer users zijn die goede inhoudelijke posts hebben e.d. Zelfs in klb.
Jammer dat dit soort topics altijd ontaarden in een bijenkorf met Rosepetals of Meloewa als koningin inderdaad. Er zijn nog meer leuke users buiten dat kliekje.quote:
Nee, de tijd van de kindertjes heb ik wel gehad.quote:
Ik ben het met je eens. Maar goed bij dit soort verkiezingen stemmen de kliekjes en kontenlikkers altijd weer op elkaar. Komt overal voor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet eens een nominatieeen Frank is atm wel intelligenter, bijvoorbeeld. Maar ik voorzie alweer dat iedereen dan maar op hem stemt terwijl d'r wel meer users zijn die goede inhoudelijke posts hebben e.d. Zelfs in klb.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef rosepetals het volgende:
Feliciteer me met mijn mooie OP. Allemaal.
k vind frank ook wel toffe man, altijd leuke achtergrond informatie en voegt altijd iets toe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er ook bang voor dat Frank wint, ik snap niet waarom hij zo populair is geworden in zulke korte tijd. Er zijn zat andere toffe users.
Dat zijn toch geen koninginnen? Dan zou ik nog liever de koningin van Engeland doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort topics altijd ontaarden in een bijenkorf met Rosepetals of Meloewa als koningin inderdaad. Er zijn nog meer leuke users buiten dat kliekje.
waarquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef rosepetals het volgende:
Feliciteer me met mijn mooie OP. Allemaal.
Strafpunten geven maar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:15 schreef rosepetals het volgende:
KLB / KLB verkiezingen 2012
Stemmen op jezelf lijkt me niet zo'n goed plan, die kunnen we niet mee rekenen...
Pharkussssssssss verklaar je nader. Zo kan ik toch geen winnaar bepalen met Knallerquote:
Komt ook door jezelf, jij/jullie met de gedachte dat alle chicks hier gehosseld moeten worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort topics altijd ontaarden in een bijenkorf met Rosepetals of Meloewa als koningin inderdaad. Er zijn nog meer leuke users buiten dat kliekje.
Jawel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef Geelman het volgende:
Mag je twee keer op dezelfde user stemmen? (Onder verschillende categorieën?)
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pharkussssssssss verklaar je nader. Zo kan ik toch geen winnaar bepalen met Knaller!
En nu stoppen met op mij te reageren als je niets met mij meer te doen wilt hebben, maar wel mijn plannen wilt dwarsbomen.quote:
geen flauw ideequote:
Waarom niet, als je jezelf nou eenmaal ergens in vindt uitblinken - al is het negatief - dan ja, waarom niet?quote:
VAN PHARKUS MOCHT HET TOCH? Kom nou,...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat we maar gaan invoeren dat je niet op jezelf stemt anders is er geen hol aan. Rose zet dat anders maar in de OP als je zo vriendelijk wil zijn.
quote:
Omdat niemand serieus gaat doen, iedereen zal bijv op zichzelf stemmen als lekkerste hunk. Je krijgt flauwe grappen en zo kan je geen stemmen tellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom niet, als je jezelf nou eenmaal ergens in vindt uitblinken - al is het negatief - dan ja, waarom niet?
Maar op een ander is wel leuker.
Gaat wel niet zo kinderachtig doen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat niemand serieus gaat doen, iedereen zal bijv op zichzelf stemmen als lekkerste hunk. Je krijgt flauwe grappen en zo kan je geen stemmen tellen.
Ik heb nog nooit een serieuze hossel(poging) hier geplaatst.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Komt ook door jezelf, jij/jullie met de gedachte dat alle chicks hier gehosseld moeten worden.
Bedoelde hij cynisch maar als ik zo eens jouw post zie gaat dat helemaal nergens over. Categorieën die je niet weet laat je dan maar open.quote:
Ok Dan krijg jij mijn stem voor slechtse user samen met Rosepetal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedoelde hij cynisch maar als ik zo eens jouw post zie gaat dat helemaal nergens over. Categorieën die je niet weet laat je dan maar open.
Zet dat laatste er anders ook maar bij Rose
Ja gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedoelde hij cynisch maar als ik zo eens jouw post zie gaat dat helemaal nergens over. Categorieën die je niet weet laat je dan maar open.
Zet dat laatste er anders ook maar bij Rose
Hoe kan ik als man de lekkerste hunk aanwijzen? Sowieso nooit foto's gezien, op die van haan na danquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat niemand serieus gaat doen, iedereen zal bijv op zichzelf stemmen als lekkerste hunk. Je krijgt flauwe grappen en zo kan je geen stemmen tellen.
Doe wat je niet laten kan jongen. Care verder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ok Dan krijg jij mijn stem voor slechtse user samen met Rosepetal.
Waarom beslis jij dat nou weer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat we maar gaan invoeren dat je niet op jezelf stemt anders is er geen hol aan. Rose zet dat anders maar in de OP als je zo vriendelijk wil zijn.
Heb hem aangepast.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ok Dan krijg jij mijn stem voor slechtse user samen met Rosepetal.
Doe wat je niet laten kan jongen. Care verder.
Maar we beginnen even opnieuw met stemmen en de posts haal ik weg.
Dit ook, Frankquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom beslis jij dat nou weer?Pharkus vindt het goed.
Anders gaat iedereen op zichzelf stemmen dan krijgen we een flauwe stemronde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom beslis jij dat nou weer?Pharkus vindt het goed.
FOK! is 99% vriendjes politiek.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef Alborz het volgende:
Bedankt voor de moeite overigens, Rosepetals. Succes met het stemmen iedereen, wees objectief!
Nou en Pharkus heeft toch ook nog wat te zeggen of runt Frank Drebin nu de show hier?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders gaat iedereen op zichzelf stemmen dan krijgen we een flauwe stemronde.
Ow, nja, je vindt chicks in ieder geval zeer bijzonder, lijkt het.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serieuze hossel(poging) hier geplaatst.
Ik koop wel een dagboek voor de winnaar.quote:
Had Pharkus het maar georganiseerd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef Nikmans het volgende:
Negatieve categorieën zijn juist goed, dit is KLB hoor
Ik stem op mezelf als ik mezelf bij die categorie vind horen. En dat is dan oprecht en die stem moet dan maar worden meegeteld. Dat je van die irritante kinderen hebt die dan overal maar op zichzelf gaan stemmen, nja, delete dat dan ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders gaat iedereen op zichzelf stemmen dan krijgen we een flauwe stemronde.
Maak er anders een topic over aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef Akantha het volgende:
[..]
Had Pharkus het maar georganiseerd.
Op zich wel een punt ja. Zo lang je niet net als Akantha zo'n poll voor 80% met jezelf invult anders heeft dat hele stemmen geen zin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stem op mezelf als ik mezelf bij die categorie vind horen. En dat is dan oprecht en die stem moet dan maar worden meegeteld. Dat je van die irritante kinderen hebt die dan overal maar op zichzelf gaan stemmen, nja, delete dat dan ofzo.
Terechte klacht. Ik pas gewoon in elke negatieve categorie maar nee de heer Frank Drebin bepaald voor heel KLB wat de bedoeling wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stem op mezelf als ik mezelf bij die categorie vind horen. En dat is dan oprecht en die stem moet dan maar worden meegeteld. Dat je van die irritante kinderen hebt die dan overal maar op zichzelf gaan stemmen, nja, delete dat dan ofzo.
Bullshit want ik kom voor ze allemaal in aanmerking ik stem toch ook niet op hunk of op iets anders? Ik stem alleen op dingen waar ik mezelf voor in aanmerking zie komen. Maja nu heb ik jou als troll opgezet want dat verdien je wel met hoe je nu je dictatorschap erdoorheen draaid.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zich wel een punt ja. Zo lang je niet net als Akantha zo'n poll voor 80% met jezelf invult anders heeft dat hele stemmen geen zin.
Wat zijn dit nu weer voor een loze aantijgingen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ow, nja, je vindt chicks in ieder geval zeer bijzonder, lijkt het.
Ik hoop echt zó graag dat jij binnenkort gebanned gaat worden he. Heb zelden zo'n grote dwaas op Fok meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik pas gewoon in elke negatieve categorie maar nee de heer Frank Drebin bepaald voor heel KLB wat de bedoeling wordt.
Daarom Pharkus de beste.
[..]
Bullshit want ik kom voor ze allemaal in aanmerking ik stem toch ook niet op hunk of op iets anders? Ik stem alleen op dingen waar ik mezelf voor in aanmerking zie komen. Maja nu heb ik jou als troll opgezet want dat verdien je wel met hoe je nu je dictatorschap erdoorheen draaid.
Ban aanvraag heeft niemand nodig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ik hoop echt zó graag dat jij binnenkort gebanned gaat worden he. Heb zelden zo'n grote dwaas op Fok meegemaakt.
Slechts goeie kritiek.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Knaller het volgende:
Akantha wint in ieder geval al de "grootste zeikerd van KLB 2012" award bij deze.
Moet daar nog over gestemd worden of krijgt hij die maar meteen mee naar huis? Kan hij hem trots laten zien aan al zijn 0 vrienden!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Knaller het volgende:
Akantha wint in ieder geval al de "grootste zeikerd van KLB 2012" award bij deze.
Steken onder water.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet daar nog over gestemd worden of krijgt hij die maar meteen mee naar huis? Kan hij hem trots laten zien aan al zijn 0 vrienden!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef rosepetals het volgende:
Beste topic starter vind ik best een lastige.
Tja, als je een kwal wil steken, moet dat nou eenmaal!quote:
Kwallen zijn niet te steken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, als je een kwal wil steken, moet dat nou eenmaal!
Nee, die zijn van titanium.quote:
Te laat, het stemtopic staat er al, als je het nu gaat omgooien wordt het een chaosquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik wil graag meer negatieve dingen die je kan keizen
Ja dat krijg je als je ze niet regelmatig door een dame laat ledigen.quote:
Als Frank de regels mag veranderen, dan kan de rest ook veranderd worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Te laat, het stemtopic staat er al, als je het nu gaat omgooien wordt het een chaos
ja vind ikook #durfterellenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als Frank de regels mag veranderen, dan kan de rest ook veranderd worden.
Ik heb je stem op jezelf laten staan man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als Frank de regels mag veranderen, dan kan de rest ook veranderd worden.
Het is toch vriendjespolitiek dus waar maak jij je dik om? Alsof mensen massaal niet op jouw gaan stemmen voor beste user of wat dan ook?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb je stem op jezelf laten staan man.
Ik probeerde alleen maar te voorkomen dat mensen volledig stemlijstjes voor hunzelf gaan invullen. Een enkele stem op jezelf moet kunnen. Het is een leuk initiatief dit en als mensen het volledig voor hunzelf gaan invullen wat heeft het dan voor zin? Het is een beetje naar het concept van het stemmen in ONZ.
slechtste kloon 2012?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Knaller het volgende:
Dat eerste ben ik met je eens. Verder loop je weer te janken om niks. Open anders nog wat kanker topics.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:43 schreef Akantha het volgende:
[..]
Het is toch vriendjespolitiek dus waar maak jij je dik om? Alsof mensen massaal niet op jouw gaan stemmen voor beste user of wat dan ook?Omdat je altijd semi-interessant doet.
Mooi dat betekend dat een normaal mens (gezien ik mezelf daar niet toe reken) het wel met mij eens is betreft het eerste. Ik kan je zo al vertellen wie allemaal gaat winnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:43 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens. Verder loop je weer te janken om niks. Open anders nog wat kanker topics.
Nou, jouw posts gaan vaak over hosselen e.d. Je bent d'r erg mee bezig, volgens mij ook met chicks op fok ofzo. Bij mij kom je in ieder geval zo over.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat zijn dit nu weer voor een loze aantijgingen?
javiel me ook opquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, jouw posts gaan vaak over hosselen e.d. Je bent d'r erg mee bezig, volgens mij ook met chicks op fok ofzo. Bij mij kom je in ieder geval zo over.Het is geen belediging.
jij moet sprekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
javiel me ook opvraag me altijd af of zulke users geen eigenwaarde hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |