Nja, als mensen wat meer tijd in de OP (moeten) stoppen, dan lopen we met z'n allen minder kans op baggertopics.quote:
Tot het eind van het jaar en dan in januari komt de uitslag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef rosepetals het volgende:
Oh tot wanneer zouden we stemmen mogelijk maken?
Snap je het misschien de 2x wel.quote:
ja maar dan zegt toch iedereen ik heb alleen goede topics dus ik hoef niks te veranderenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nja, als mensen wat meer tijd in de OP (moeten) stoppen, dan lopen we met z'n allen minder kans op baggertopics.
Inderdaad: A.F.C.A.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan zegt toch iedereen ik heb alleen goede topics dus ik hoef niks te veranderen
mensen hebben poep in hun ogen als t over hun eigen kwaliteiten gaat
Nope lijkt mij van niet.quote:
toch niet hate op Ajaxquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Inderdaad: A.F.C.A.. How?????!!!???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Je kan ook gewoon niet reageren op topics. Ik klik per definitie niet op een tong80.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nja, als mensen wat meer tijd in de OP (moeten) stoppen, dan lopen we met z'n allen minder kans op baggertopics.
Haha, brb alle B-S nominaties schrappen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
toch niet hate op Ajax![]()
zo goed gister
Na twaalven zou het gewoon moeten sluiten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Stemmen laten eindigen op Oudejaarsdag?
Mijn stem heb je wel Pharkus beste mod!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef rosepetals het volgende:
OP tot nu toe. Wil iemand (Frank) even kijken of er geen spelfouten inzitten?Ik keur hem goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
wel erg kort tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Stemmen laten eindigen op Oudejaarsdag?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef rosepetals het volgende:
OP tot nu toe. Wil iemand (Frank) even kijken of er geen spelfouten inzitten?Gestemd ipv gestemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oh dankjequote:
Dagboek sowieso.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef rosepetals het volgende:
Suggesties die ik serieus neem tot nu toe (omg ik klink zo streng, net een lerares, horen jullie dat?)
-Grappigste user
-Wie geef je graag een dagboek?
Echte he, waarom is die er niet bijgezet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef Ziba het volgende:
Meh, waar staat intelligentste user/nuttigste posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |