Maar mijne is leukerquote:
Meh, ik heb toch vakantie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Wat een werk.
Neuhquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mag je nou ook meer namen voor 1 ding doen ?
Ah. Mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Knaller het volgende:
rosepetals mag de OP maken maar ik wil best wel de stemmen tellen hoor.
in klb zijn geen zinnige userquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Ziba het volgende:
Maar de negativiteit overheerst. Doe er ook eens bij: user met de grappigste posts, user die iets zinnigs bijdraagt/intelligent, user die altijd hetzelfde post, user die de meest irritante topics opent.
Sowieso dat ik het niet moet tellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Knaller het volgende:
rosepetals mag de OP maken maar ik wil best wel de stemmen tellen hoor.
Dat grappigste is misschien nog wel een goede.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Ziba het volgende:
Maar de negativiteit overheerst. Doe er ook eens bij: user met de grappigste posts, user die iets zinnigs bijdraagt/intelligent, user die altijd hetzelfde post, user die de meest irritante topics opent.
Dat is de opzet. Hier kunnen we nog even brainstormen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Maak dat stemtopic nou maar gauw aan....
Al die josties hier die nog gauw effe willen meebepalen wat er wel en niet in de lijst mag....
- Meest autistische user, droeftoeter is genoeg. Of een van deze 2, maar niet allebei.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Ziba het volgende:
te vroegquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef DesmondKilometer het volgende:
Beste user: Nestalgie
Beste Mod: Frank-Drebin
Meest autistische user: Haan33
Lekkerste KLB Hunk: sjipsjap
Lekkerste KLB chick: blackbeautybabe
Irritanste troll: haan33
Grootste droeftoeter: Uberkullie
User met de ergste topicdiarree: haan33
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '13 aan de vrouw te komen: Akantha
Meest meelevende user: zovty
Beste topic van 2012: De echte bazensmiley
wat is reactieposterquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Alborz het volgende:
[..]
- Meest autistische user, droeftoeter is genoeg. Of een van deze 2, maar niet allebei.
+ Meest intelligente user
+ Beste reactieposter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |