heb je haar gegeven?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Popacademie is onderdeel van Saxion. Ik heb eens een project met haar gedaan (ik deed Media Design). Meer vragen nog?
LoLaquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel gevraagd, maar het antwoord duurde me te lang.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Popacademie is onderdeel van Saxion. Ik heb eens een project met haar gedaan (ik deed Media Design). Meer vragen nog?
Daarom snapte ik het gezeur vanuit de gemeenteraad ook niet zo. Glazen Huis kost 4 ton las ik, dat is binnen 2 a 3 dagen terugverdiend.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
die cafes daar om het plein hebben nu ook bakken met omzet zo elke avond het plein bomvol
volgens mij heeft de horeca vereniging 45k gedoneerd gisterquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
die cafes daar om het plein hebben nu ook bakken met omzet zo elke avond het plein bomvol
in Eindhoven was het ook gouden handelquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
4 euro voor een bierquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Maandag jah...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer komt FC Twente langs op de laatste dag?
quote:
Dat met Roel was wel geniaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vannacht met Roel en gister met Venema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |