Kan ik me niks van herinneren, welke plaat had Coen dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou het was vooral duidelijk dat Coen een anthem had, maar dat Giel eigenwijs zijn eigen plaat er voor duwde.
Woon jij ook in Dedemsvaart?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Moody het volgende:
Missy is een oud schoolgenootje van me. Was nooit een populair meisje, wel heel aardig.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou het was vooral duidelijk dat Coen een anthem had, maar dat Giel eigenwijs zijn eigen plaat er voor duwde.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Inderdaad zegTerry Gordon, wat was dat leuk
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kan ik me niks van herinneren, welke plaat had Coen dan?
Die...quote:
Vorig jaar was het juist Gerard die 'zijn' ontdekking pushtequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was het jaar daarvoor dus.quote:
Rockacademie?quote:
heb je haar gegeven?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Popacademie is onderdeel van Saxion. Ik heb eens een project met haar gedaan (ik deed Media Design). Meer vragen nog?
LoLaquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel gevraagd, maar het antwoord duurde me te lang.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Popacademie is onderdeel van Saxion. Ik heb eens een project met haar gedaan (ik deed Media Design). Meer vragen nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |