Eén keer raden hoe zij het tot een MH heeft gescoord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef marcodej het volgende:
Er hangt seksuele spanning in die luft.
Wat nou als ze klaar komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een MH?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eén keer raden hoe zij het tot een MH heeft gescoord.
Tot straks!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef De_Nater het volgende:
Ik ga even wat snacken, dan ga ik een filmpje kijken om die energie om te zetten en dan ga ik 'slapen' tot graveyard.
Byebye mensen, byebye
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat nou als ze klaar komt.
Jjjjaaa jjjjjjaaaa jjjjaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou het was vooral duidelijk dat Coen een anthem had, maar dat Giel eigenwijs zijn eigen plaat er voor duwde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou ook geen liedje weten dat echt anthem zou kunnen zijn... Zijn gewoon niet echt anthems zoals in vorige jaren... Terwijl er vorig jaar zelfs best veel kandidaten waren...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat nou als ze klaar komt.
Jjjjaaa jjjjjjaaaa jjjjaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
Ik zit me scheel te opletten manquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ga jij maar opletten of er al een sms in beeld verschijnt.
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou het was vooral duidelijk dat Coen een anthem had, maar dat Giel eigenwijs zijn eigen plaat er voor duwde.
Kan ik me niks van herinneren, welke plaat had Coen dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou het was vooral duidelijk dat Coen een anthem had, maar dat Giel eigenwijs zijn eigen plaat er voor duwde.
Woon jij ook in Dedemsvaart?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Moody het volgende:
Missy is een oud schoolgenootje van me. Was nooit een populair meisje, wel heel aardig.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Inderdaad zegTerry Gordon, wat was dat leuk
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kan ik me niks van herinneren, welke plaat had Coen dan?
Die...quote:
Vorig jaar was het juist Gerard die 'zijn' ontdekking pushtequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was het jaar daarvoor dus.quote:
Rockacademie?quote:
heb je haar gegeven?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Popacademie is onderdeel van Saxion. Ik heb eens een project met haar gedaan (ik deed Media Design). Meer vragen nog?
LoLaquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel gevraagd, maar het antwoord duurde me te lang.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Popacademie is onderdeel van Saxion. Ik heb eens een project met haar gedaan (ik deed Media Design). Meer vragen nog?
Daarom snapte ik het gezeur vanuit de gemeenteraad ook niet zo. Glazen Huis kost 4 ton las ik, dat is binnen 2 a 3 dagen terugverdiend.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
die cafes daar om het plein hebben nu ook bakken met omzet zo elke avond het plein bomvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |