Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar hij zit in de bouw dus binnenkort failliet
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef FZN05 het volgende:
Sander en Rob kunnen bíjna tippen aan de Klusjesmannen![]()
Dat kunnen ze alquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef FZN05 het volgende:
Sander en Rob kunnen bíjna tippen aan de Klusjesmannen![]()
Slimme zakenman danquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Dat etentje van dat stel kost waarschijnlijk meer dan 350 euro
Nogal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
60 euro is genoeg voor een etentje voor 2 hoor. Waar ik kom tenminstequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat dit een duurder restaurant isquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:54 schreef IPA het volgende:
[..]
60 euro is genoeg voor een etentje voor 2 hoor. Waar ik kom tenminste
Dit soort lui komen niet bij de KFC...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:54 schreef IPA het volgende:
[..]
Idd, ze kwamen er vaker..quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een duurder restaurant is
Waar woon je? Zeker in de plaatselijke kroeg in een dorp?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:54 schreef IPA het volgende:
[..]
Hier vlakbij kan dat ook wel hoor, krijg je wel spareribs of satehquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar woon je? Zeker in de plaatselijke kroeg in een dorp?
Kom een keer naar Amsterdam.
DAT in ieder geval ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meer dan dat ze van boulevard hebben gekregen vandaag
Waarom? Kwaliteit is niet altijd evenredig aan de prijs hoor. 60 euro was wel wat te laag, maar voor bijvoorbeeld 100 euro moet je fatsoenlijk kunnen eten, als je de pretentieuze plaatsen mijdt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar woon je? Zeker in de plaatselijke kroeg in een dorp?
Kom een keer naar Amsterdam.
Het drinken maakt het meestal duur, niet eens zozeer het eten (in een "normaal" restaurant, geen sterrending).quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef IPA het volgende:
[..]
Waarom? Kwaliteit is niet altijd evenredig aan de prijs hoor. 60 euro was wel wat te laag, maar voor bijvoorbeeld 100 euro moet je fatsoenlijk kunnen eten, als je de pretentieuze plaatsen mijdt.
underground radio programma, ken je denk nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik kwam dat vanmorgen al tegen, maar weet niet wat het is.
Nee dat kloptquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
underground radio programma, ken je denk niet
SHE ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef Nielsch het volgende:
Is er trouwens nog een FOK!-meisje dat haar tieten gaat laten zien voor het goede doel?
Ik wacht nog steeds op die van een jaar of 5 geleden.
Vast wel. Alleen Uit Het Raam denk ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef Cee het volgende:
Gaan ze straks toch wel #WEEKEEEENNNNNNNNNNNNNNND doen?
hipsterquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
underground radio programma, ken je denk niet
Ze hoeven het niet eens te proberen en er vliegt al iets uit het raamquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast wel. Alleen Uit Het Raam denk ik niet.
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FMquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het was een leuke rel in ieder geval
Houdoe!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Terug thuisHallo lieve FOK!kertjes
Ik weet het nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Wel grappig om weer te zien trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie gaat er dit jaar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stefan was toen toch een keer in dat huis om geld af te leveren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel grappig om weer te zien trouwens
quote:
Ja nou je het zegt, staat me wel iets van bij!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stefan was toen toch een keer in dat huis om geld af te leveren?
Dat ontstaat altijd vanzelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:04 schreef Ame_thyst het volgende:
maar er is dus gewoon geen anthem dit jaar ....
mensen hebben wapens in america zodat ze zich kunnen verdedigen kunnen de regering. er zou een strenge wapen cursus geïntroduceerd moeten worden om dat soort dingen te voorkomen, niet wapens totaal verbieden. als iemand geen geweer heeft pakken ze wel een mesquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef Ame_thyst het volgende:
NRAmisschien gewoon wapens verbieden voor normalen mensen, oh wacht dat kost miljoenen aan inkomsten
Zie link twee posts hoger, hij leverde die af met een t-shirt ofzo. Heeft iemand daar nog beeld/foto's van?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]goed idee.
[..]
Ja nou je het zegt, staat me wel iets van bij!
Zie de post boven jequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie link twee posts hoger, hij leverde die af met een t-shirt ofzo. Heeft iemand daar nog beeld/foto's van?
Ze hebben meer goede nummers vind ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:08 schreef Diaan73 het volgende:
Het enige goede nummer van The Hives, aldus Peaceman.
''Ja, dat komt van alle FOK!kers'' klinkt ook zo mooiquote:
En dan jat de zoon van degene die de cursus heeft gedaan het wapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen hebben wapens in america zodat ze zich kunnen verdedigen kunnen de regering. er zou een strenge wapen cursus geïntroduceerd moeten worden om dat soort dingen te voorkomen, niet wapens totaal verbieden. als iemand geen geweer heeft pakken ze wel een mes
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga me maar eens gereed maken voor het concert van Gers Pardoel!
Tot vanavond laat! Hoop ik.
Ze moet met d'r kind mee.quote:
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Veel plezier DiaanZaal vol gillende kinderen dat wordt wat
Willen we die?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel!!
Vanavond volgt verslag!
Paul zonder brilquote:
moeten ze het maar veilig opbergen. de ouders van de jongen van het laatste schiet incident had duidelijk het 'ouders syndroom'. denken dat hun kind het slimste, meest verantwoordelijke is etc.. zien de wekelijkheid niet als het om hun kind gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dan jat de zoon van degene die de cursus heeft gedaan het wapen.
Mes is heel wat minder dodelijk dan een semiautomatisch-pistool. (of een fking 50 cal die je ook kan kopen in de us)
De denkwijze in Groot-Brittannië vind ik wel slim. Daar heeft de gewone politie geen wapen omdat de crimineel er dan ook geen een nodig heeft. En het werkt.
Jawel, die reclame met moet moet.quote:
In zeeland is er ook 1quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:12 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
het "glazen huis" hier in het dorp, royal sadness
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ik ga mee als begeleiding van zoonlief! (10 jaar)
Op Texel ook geloof ikquote:
Bij ons glazen huis staat de meeste tijd gewoon niemandquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:12 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
het "glazen huis" hier in het dorp, royal sadness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |