bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop dat er een paar doden gaan vallen, zou lekker opruimen
Ik juich het alleen maar toequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers.
Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Dit is toch best link? Vraag me af of ze hier veel mensen voor kunnen vinden.
Al wordt het wel weer genieten natuurlijk![]()
Dirk Taat wil ook wel meedoen:
Dirk Taat staat niet negatief tegenover een eventuele deelname aan het nieuwe programma Sterren Schansspringen van SBS 6. Dat meldde showkenner Evert Santegoeds donderdag in Shownieuws. Veel BN’ers zijn al benaderd voor de show. “We hebben de hele dag zitten bellen met een heleboel mensen en de enige waarvan we kunnen zeggen dat die mee wil doen is Dirk Taat, die ook al heel goed was in Sterren Springen. Andere mensen zijn toch wel een beetje huiverig“, weet hij.
Bron
Ik ook niet, Dirk Taat ken ik alleen omdat hij met Sterren Springen meedeed.quote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet.
Je bent echt gestoord als je hier aan mee doet.quote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef BasEnAad het volgende:
Heel binnenkort gaat iemand een hele hoge prijs betalen voor zijn publiciteitsgeilheid.
Preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef hplaserjet het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze hier genoeg 'sterren' voor vinden. Levensgevaarlijk en onverantwoord![]()
quote:[]bLange Frans van de schans/ [/b]
Lange Frans gaat schansspringen. De rapper doet mee aan het tv-programma Sterren Schansspringen, laat RTL Boulevard vrijdag weten.
"Hij is er zelf heel koel onder, hij heeft ook een engeltje op zijn schouder", zegt zijn vrouw Daniëlle tegen het programma. Deelnemer Emile Ratelband kreeg het door Sterren Schansspringen echter aan de stok met zijn vrouw, die haar hart vasthoudt.
Lange Frans neemt eerst deel aan een trainingskamp, waar ook andere deelnemers als Ratelband, Dirk Taat en Nicolas Pfaff van de partij zijn. Daarna wordt besloten wie er daadwerkelijk mee gaat doen aan het SBS-programma.
Zozo, die zag niemand van een kilometer aankomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Gerard Joling gaat de presentatie doen lees ik net.
Vooral leuk om te kijken als het mis gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jemig zeg, het is echt een practisch oneindige voorraad van potentiele programmaformats, de sportwereld.
Zijn dat soort programma's nou echt leuk om naar te kijken? (om welke reden dan ook) Ik ben een beetje wereldvreemd wat dat betreft en heb eigenlijk nog nooit zo'n soort programma gezien...
Ja, maar zoiets is altijd leuk, als er iemand van zo'n showtrap afdondert ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral leuk om te kijken als het mis gaatZoals de nogal onfortuinlijke duik van Patty bij het schoonspringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |