Inderdaad kletsnat zeg... Gelukkig vrij, hoef er zondag of maandag alleen maar even uit om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
Neerslagsommen t/m maandag:
[ afbeelding ]
Oh ja, die ene oud & nieuw waarbij we de overkant van de straat niet eens konden zien. Hilarisch was datquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:17 schreef TommyGun het volgende:
Zolang 't maar niet mistig is de 31e...
pfff, kinderachtige kut hobby, dat vuurwerk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:17 schreef TommyGun het volgende:
Zolang 't maar niet mistig is de 31e...
Zei iemand uit het noorden van het land?quote:
Idd het noorden. Vrieskou heb ik veel liever en dan met een zonnetje erbij dan dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zei iemand uit het noorden van het land?
(hier in het midden wordt het alleen maar warmer, momenteel. Oh, dat kut vuurwerk hoor ik ook al, oppakken die criminelen!)
Ooo kijk, voor het oosten al weer veel minder regen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
Neerslagsommen t/m maandag:
[ afbeelding ]
Sommige delen van het land is aardig wat gevallen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:09 schreef WEST het volgende:
Het valt tot nu toe nog wel mee. Halverwege de middag pas echte begonnen met regenen..., maar nu is het alleen maar wat gespetter niet eens hard regen.
Hier in Brabant eigenlijk non-stop regen vanaf een een uur of 10 vanmorgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sommige delen van het land is aardig wat gevallen.
Ik loop hier alleen in een te stille stadquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
BrabantWaar de regen gemoedelijk valt
Verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier in Brabant eigenlijk non-stop regen vanaf een een uur of 10 vanmorgen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een ongelooflijk kut weer. De enige week dit jaar dat ik vrij ben en dan valt er even een maandhoeveelheid aan neerslag:
[ afbeelding ]
Nergens iets van winter te bekennen. Momenteel 12.6 graden in zeeland.
quote:Op zondag 23 december 2012 08:38 schreef JDude het volgende:
Nog een uurtje of anderhalf denk ik, dan regent het al 24 uur.
In Utrecht is het zeker een uur droog geweest, rond 20:00.quote:Op zondag 23 december 2012 08:38 schreef JDude het volgende:
Nog een uurtje of anderhalf denk ik, dan regent het al 24 uur.
quote:Op zondag 23 december 2012 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..], gaan we hier net niet halen zo te zien. Ben benieuwd hoeveel er gevallen is.
twitter:frankdeboosere twitterde op zondag 23-12-2012 om 08:26:54Op de meeste plaatsen is de voorbije 24 uur tussen 20 en 35 mm neerslag gevallen. Meer info op http://t.co/bAnkEHys reageer retweet
Alleen jammer dat het qua weer dan weer herfst is.quote:Op zondag 23 december 2012 09:27 schreef Klonk het volgende:
Ik kom net buiten en mijn hoofd verwachte nog winter, alleen is het voorjaar buiten qua temperatuur
Bizar...
het begint droog te worden boven NL en nu heb ik geen glazen bol maar ik zie ook geen regen meer aankomen op de europese radar dus straks gewoon ff naar buiten en genieten van een lekker voorjaarsdagjequote:Op zondag 23 december 2012 09:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het qua weer dan weer herfst is.
2 jaar geleden wel..quote:Op zondag 23 december 2012 10:34 schreef IntenSiVuS het volgende:
moet je na gaan als dit allemaal sneeuw was geweest
Ja dat was erg mooi! ben ook bang dat dat de laatste keer in mijn leven isquote:Op zondag 23 december 2012 11:10 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
2 jaar geleden wel..
Toen viel er veel sneeuw op 23-24 december (ruim 20 cm lag er toen).
Toen volop er van genoten, want de volgende keer dat zoiets gebeurt zou ik zomaar oud en grijs kunnen zijn.
quote:Op zondag 23 december 2012 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajoh, waarschijnlijk krijgen we in februari wel weer ergens een weekje winter ofzo....
Doe niet zo dramatisch, duizend kilometer naar het noorden of oosten kun je dan vandaag nog meemaken!quote:Op zondag 23 december 2012 11:14 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ja dat was erg mooi! ben ook bang dat dat de laatste keer in mijn leven is
zoals meneer de Boer op t plaatjequote:Op zondag 23 december 2012 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, vervelend als je er naast woont.
dat is zowel in theorie als in praktijk onmogelijk, als er geen weer is dan is het dat het weerquote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij is wat de maya's voorspeld hebben niet het einde van de wereld, maar het einde van het weer.
Haha inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is zowel in theorie als in praktijk onmogelijk, als er geen weer is dan is het dat het weer
ik vind dit ook wel lekker weer eigenlijk, ben liever nat de op de fiets bij 13 graden dan bij 2 gradenquote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Met deze bedoel ik dan ook meer het mooie weer.
http://www.quickmeme.com/make/caption/#id=228548148&name=backquote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef Gitank2 het volgende:
Dat weer wel.
Maar ik ga in een geschiedenisboek kijken om de dag te vinden wanneer er voor het laatst geen wolken voor de zon zaten hier
Wat de energierekening betreft dus goed voor ieders portemoneequote:Op maandag 24 december 2012 00:03 schreef VacaLoca het volgende:
Goed voor de economie dit, los van de gasbedrijven.
Ja, alleen zet men wat men bespaart voornamelijk op de spaarrekening. Consumptie daalt dus iets bij een zachte winter. Maar de bouw vaart er heel goed bij.quote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef pinine het volgende:
[..]
Wat de energierekening betreft dus goed voor ieders portemonee
quote:München barbecuet bij 20,7 graden
In Zuid-Duitsland wordt de dag voor Kerst gevierd met barbecues en ritjes in de cabrio. In München was het meer dan 20 graden.
In de Beierse hoofdstad werd vanmiddag het record van 24 december 1977 met meer dan 6 graden verbroken. Het werd 20,7 graden Celsius. In Freiburg bij het Zwarte Woud werd 18,5 graad gemeten. Dat was sinds het begin van de metingen nog niet voorgekomen. Een paar weken gelden lag er nog een dik pak sneeuw in grote delen van Zuid-Duitsland.
Warme wind
Volgens persbureau DPA rijden in München vandaag mensen met open dak rond. Ook zitten veel mensen buiten voor cafés en er wordt in tuinen gebarbecued. Ook morgen blijft het warm, dankzij een warme wind die over de Alpen vanuit Zuid-Europa komt. Op Tweede Kerstdag koelt het in München weer wat af. Dan verwachten weerbureaus temperaturen rond de 10 graden.
Oostenrijk
De Oostenrijkse pers meldt dat in de deelstaat Vorarlberg ook recordtemperaturen worden bereikt. De publieke omroep ORF zegt dat op 24 december in de gemeente Brand een temperatuur is bereikt van 17,7 graden. Het vorige warmterecord dateert van meer dan zestig jaar geleden, schrijft de ORF op zijn website.
In een rivierbedding gaan wonen is vragen om problemenquote:Op zondag 23 december 2012 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, vervelend als je er naast woont.
Half Nederland woont onder zeeniveauquote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In een rivierbedding gaan wonen is vragen om problemen
Of niet zeg!quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Mestras het volgende:
[..]
Stuur die wind is even deze kant op
Op Buienradar staat dat de eerste hooikoortsklachten al gemeld zijn omdat sommige Elzen nu al bloeien.quote:Op maandag 24 december 2012 16:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
OMG
Heel bizar. Stilte voor de storm of een vroeg begin van de lente.
Where so fucked.
Sterker nog, de zon breekt nu heel voorzichtig door!quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:19 schreef computergirl het volgende:
het is droog in Amsterdam , al een uur denk ik
Idd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef DemonRage het volgende:
Wat is het weer een heerlijk nat tyfusweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |