Inderdaad kletsnat zeg... Gelukkig vrij, hoef er zondag of maandag alleen maar even uit om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
Neerslagsommen t/m maandag:
[ afbeelding ]
Oh ja, die ene oud & nieuw waarbij we de overkant van de straat niet eens konden zien. Hilarisch was datquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:17 schreef TommyGun het volgende:
Zolang 't maar niet mistig is de 31e...
pfff, kinderachtige kut hobby, dat vuurwerk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:17 schreef TommyGun het volgende:
Zolang 't maar niet mistig is de 31e...
Zei iemand uit het noorden van het land?quote:
Idd het noorden. Vrieskou heb ik veel liever en dan met een zonnetje erbij dan dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zei iemand uit het noorden van het land?
(hier in het midden wordt het alleen maar warmer, momenteel. Oh, dat kut vuurwerk hoor ik ook al, oppakken die criminelen!)
Ooo kijk, voor het oosten al weer veel minder regen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
Neerslagsommen t/m maandag:
[ afbeelding ]
Sommige delen van het land is aardig wat gevallen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:09 schreef WEST het volgende:
Het valt tot nu toe nog wel mee. Halverwege de middag pas echte begonnen met regenen..., maar nu is het alleen maar wat gespetter niet eens hard regen.
Hier in Brabant eigenlijk non-stop regen vanaf een een uur of 10 vanmorgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sommige delen van het land is aardig wat gevallen.
Ik loop hier alleen in een te stille stadquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
BrabantWaar de regen gemoedelijk valt
Verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier in Brabant eigenlijk non-stop regen vanaf een een uur of 10 vanmorgen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een ongelooflijk kut weer. De enige week dit jaar dat ik vrij ben en dan valt er even een maandhoeveelheid aan neerslag:
[ afbeelding ]
Nergens iets van winter te bekennen. Momenteel 12.6 graden in zeeland.
quote:Op zondag 23 december 2012 08:38 schreef JDude het volgende:
Nog een uurtje of anderhalf denk ik, dan regent het al 24 uur.
In Utrecht is het zeker een uur droog geweest, rond 20:00.quote:Op zondag 23 december 2012 08:38 schreef JDude het volgende:
Nog een uurtje of anderhalf denk ik, dan regent het al 24 uur.
quote:Op zondag 23 december 2012 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..], gaan we hier net niet halen zo te zien. Ben benieuwd hoeveel er gevallen is.
twitter:frankdeboosere twitterde op zondag 23-12-2012 om 08:26:54Op de meeste plaatsen is de voorbije 24 uur tussen 20 en 35 mm neerslag gevallen. Meer info op http://t.co/bAnkEHys reageer retweet
Alleen jammer dat het qua weer dan weer herfst is.quote:Op zondag 23 december 2012 09:27 schreef Klonk het volgende:
Ik kom net buiten en mijn hoofd verwachte nog winter, alleen is het voorjaar buiten qua temperatuur
Bizar...
het begint droog te worden boven NL en nu heb ik geen glazen bol maar ik zie ook geen regen meer aankomen op de europese radar dus straks gewoon ff naar buiten en genieten van een lekker voorjaarsdagjequote:Op zondag 23 december 2012 09:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het qua weer dan weer herfst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |