Done.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
Dit moet trouwens een sticky krijgen, foei modjes
Ik doe gewoon mijn best. Mijn grote internet lul heb ik dankzij FOK en dat wil ik dus ook zo houden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goedzo, ben blij dat er toch een goeie tussenzit
Speelt hij al bij PSV?quote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ] Oscar Hiljemark [ afbeelding ]
Snap ik, maar dan weet ik tussen welke lijst ik hem moet zetten.quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, maar wel in het buitenland
Maar je kan hem ook in de Eredivisie zetten, transfer is al rond en speler heeft zelf al een akkoord...quote:Op zondag 23 december 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan weet ik tussen welke lijst ik hem moet zetten.
Oh, oeps. Nou ja, dan verplaats ik hem wel als het definitief is.quote:Op zondag 23 december 2012 01:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je kan hem ook in de Eredivisie zetten, transfer is al rond en speler heeft zelf al een akkoord...
Ook goedquote:Op zondag 23 december 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oeps. Nou ja, dan verplaats ik hem wel als het definitief is.
Gewijzigd.quote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Cristiano Ronaldo wil terug
Robaldo moet uiteraard Ronaldo worden
Done.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:20 schreef DeParo het volgende:
VBL / 'Ajax en PSV willen geen beneliga' #6 Wel of niet?
Die TT hoeft toch niet zo?
Persoonlijke aanval!
Ik ben alleen ff aan het kijken hoe mijn toekomstige carrière eruit komt te zien. Doe toch niemand pijn mee?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is alleen grappig als Jojoortje het doet.
Mods verdwijnen niet zomaar weken.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben alleen ff aan het kijken hoe mijn toekomstige carrière eruit komt te zien. Doe toch niemand pijn mee?
Uh, ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef DeParo het volgende:
Jaaaaaaaa, maak mij deelgenoot van interne fricties en discussies, jaaaaaaaaaaaaaa!!
Je bent hier bijna in je eentje, dus je kan beter mij te vriend houden.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mods verdwijnen niet zomaar weken.
Oh wacht..
FF pissenquote:
Pik. Ik had gevraagd of jullie konden kijken of mijn DM ban eraf kon. Ik krijg enorm veel vragen via DM die ik niet kan beantwoorden. Could you be a doll and look into it again?quote:
Je kunt het bevestigen met een simpele ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pik. Ik had gevraagd of jullie konden kijken of mijn DM ban eraf kon. Ik krijg enorm veel vragen via DM die ik niet kan beantwoorden. Could you be a doll and look into it again?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt het bevestigen met een simpele ja.
Kut jong, nu wil ik weten wat jij denkt en waarom.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Jij bent een van de velen die DMt
. Het antwoord is overigens 'zeer waarschijnlijk niet'.
. Gaat om iemand anders.
Mocht je Tong tegen komen, geef dan ff door dat deze gesloten is.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef tong80 het volgende:
VBL / [TV-TIP] Afscheidsinterview van Ruud van Nistelrooy nu op NED-3
Dubbel. Die Tong leert het nooit
Bespreek dit lekker met z'n tweetjes in R&P ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut jong, nu wil ik weten wat jij denkt en waarom.
ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pik. Ik had gevraagd of jullie konden kijken of mijn DM ban eraf kon. Ik krijg enorm veel vragen via DM die ik niet kan beantwoorden. Could you be a doll and look into it again?
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mocht je Tong tegen komen, geef dan ff door dat deze gesloten is.
Deze waren wel echt slecht bradaquote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Zou Balotelli teveel gedart hebben
VBL / Jan van Halst moet toch iets goed doen
De woordgrappen waren van hetzelfde niveau als Tong80 (non-existent niveau). Het is weer zeer matig dat je dit sluit GGMM.
Het is bijna zekerquote:Op zondag 23 december 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oeps. Nou ja, dan verplaats ik hem wel als het definitief is.
“@RikElfrink: #PSV heeft vanaf vandaag een nieuwe speler: middenvelder Oscar Hiljemark is vanmiddag tot 2016 of 2017 van #PSV.”quote:
Het is tong80. En mijn woordgrappen zijn geniaalquote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Zou Balotelli teveel gedart hebben
VBL / Jan van Halst moet toch iets goed doen
De woordgrappen waren van hetzelfde niveau als Tong80 (non-existent niveau). Het is weer zeer matig dat je dit sluit GGMM.
Hij gaat niet kunnen reageren tongquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tong80. En mijn woordgrappen zijn geniaal
*Hardop lacht*quote:
Donequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
VBL / PSV bood vijf miljoen voor Maher; AZ wil miljoenen meer zien
Tt moet 'PSV bood vijf miljoen voor Maher; AZ wil miljoenen meer zien' zijn
Dank
Het woord kanker paste helaas niet, verder aangepast.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef E.H. het volgende:
Kan iemand de TT van het Feijenoordtopic even aanpassen naar iets nieuws.
Pellè, kankerbaas! Coolsingel we komen!
o.i.d.
Bij een Feyenoord topic welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord kanker paste helaas niet, verder aangepast.
Typischquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef E.H. het volgende:
Kan iemand de TT van het Feijenoordtopic even aanpassen naar iets nieuws.
Pellè, kankerbaas! Coolsingel we komen!
o.i.d.
quote:
De lul van mijn schoonmoeder is 2 centimeter kleiner. hihahoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Typisch is een naam van een userhihaho
Wat een treurig bestaan moet jij hebben man.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:25 schreef tong80 het volgende:
M'n drol ligt dwars lieve Lita. Wat kan ik er aan doen ?
FF pissenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
In de volgende posts graag weer wat feedback graag.
Nou vooruit, als je er wat leuks van maakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het al toegestaan om een topic voor de klassieker te openen?
Nu even naar de reclame voor een kop koffie, tot zo.
Succes.quote:
Stiekem wil je gewoon dat ik het topic niet openquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, als je er wat leuks van maakt.
Jawel hoor, ik sta er zelfs op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon dat ik het topic niet open
Mag je al uit kaperen varen. Of Schipper mag ik oversteken zonder moeke ?quote:
Praat geen onzin tong en ga iets nuttigs doen met je leven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag je al uit kaperen varen. Of Schipper mag ik oversteken zonder moeke ?
Op de optie 'geen van beide' in de poll, na een perfecte OP.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn werk zit er op. Als het je tegenvalt, doe er iets mee.
Sorry, ik streef naar verbetering.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de optie 'geen van beide' in de poll, na een perfecte OP.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik streef naar verbetering.
Je mot dan ook nog 15 wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lang geen OP in elkaar gezet. Ontwenningsverschijnselen.
Sand in ur vagina?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Doublepain eens aangesproken worden op zijn vervelende gedrag mbt topics kapen in Ajax & Feyenoordtopics maar zelf geen TT verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande(met tags en al) in spoiler kan wel in de OP van het Ajax topic. Dan moet dat oudje stukje van de transfers er even uit, die is naar de tering. Die Groningen foto en Wij zijn Ajax zooi kan dan ook wel weg.
Alvast bedankt mannnnn.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande(met tags en al) in spoiler kan wel in de OP van het Ajax topic. Dan moet dat oudje stukje van de transfers er even uit, die is naar de tering. Die Groningen foto en Wij zijn Ajax zooi kan dan ook wel weg.
Alvast bedankt mannnnn.En done.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / [FC TWENTE] #146: Gedeeld eerste
Wil iemand even iets aan die TT doen?
kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Strootman naar Manutd?
TT moet veranderen,Strootman>>Strootgod
+1 stem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Strootman naar Manutd?
TT moet veranderen,Strootman>>Strootgod
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ok, positieve post over Feijenoord.
Mijn helden Johan Cruijff, Johnnie Rep, Tsjeu la Ling Robbie Witschge en Simon Tahamata.
Sand in ur vagina?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kan een modje iets doen aan die vezuurde psv'ers die mijn topic verpesten? strootman naar man utd
beetje jammer dit..
Lees je eigen reacties eens johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kan een modje iets doen aan die vezuurde psv'ers die mijn topic verpesten? strootman naar man utd
beetje jammer dit..
Kijk eens in de spiegel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
beetje jammer dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |