Mods verdwijnen niet zomaar weken.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben alleen ff aan het kijken hoe mijn toekomstige carrière eruit komt te zien. Doe toch niemand pijn mee?
Uh, ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef DeParo het volgende:
Jaaaaaaaa, maak mij deelgenoot van interne fricties en discussies, jaaaaaaaaaaaaaa!!
Je bent hier bijna in je eentje, dus je kan beter mij te vriend houden.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mods verdwijnen niet zomaar weken.
Oh wacht..
FF pissenquote:
Pik. Ik had gevraagd of jullie konden kijken of mijn DM ban eraf kon. Ik krijg enorm veel vragen via DM die ik niet kan beantwoorden. Could you be a doll and look into it again?quote:
Je kunt het bevestigen met een simpele ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pik. Ik had gevraagd of jullie konden kijken of mijn DM ban eraf kon. Ik krijg enorm veel vragen via DM die ik niet kan beantwoorden. Could you be a doll and look into it again?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt het bevestigen met een simpele ja.
Kut jong, nu wil ik weten wat jij denkt en waarom.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Jij bent een van de velen die DMt
. Het antwoord is overigens 'zeer waarschijnlijk niet'.
. Gaat om iemand anders.
Mocht je Tong tegen komen, geef dan ff door dat deze gesloten is.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef tong80 het volgende:
VBL / [TV-TIP] Afscheidsinterview van Ruud van Nistelrooy nu op NED-3
Dubbel. Die Tong leert het nooit
Bespreek dit lekker met z'n tweetjes in R&P ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut jong, nu wil ik weten wat jij denkt en waarom.
ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pik. Ik had gevraagd of jullie konden kijken of mijn DM ban eraf kon. Ik krijg enorm veel vragen via DM die ik niet kan beantwoorden. Could you be a doll and look into it again?
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mocht je Tong tegen komen, geef dan ff door dat deze gesloten is.
Deze waren wel echt slecht bradaquote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Zou Balotelli teveel gedart hebben
VBL / Jan van Halst moet toch iets goed doen
De woordgrappen waren van hetzelfde niveau als Tong80 (non-existent niveau). Het is weer zeer matig dat je dit sluit GGMM.
Het is bijna zekerquote:Op zondag 23 december 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oeps. Nou ja, dan verplaats ik hem wel als het definitief is.
“@RikElfrink: #PSV heeft vanaf vandaag een nieuwe speler: middenvelder Oscar Hiljemark is vanmiddag tot 2016 of 2017 van #PSV.”quote:
Het is tong80. En mijn woordgrappen zijn geniaalquote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Zou Balotelli teveel gedart hebben
VBL / Jan van Halst moet toch iets goed doen
De woordgrappen waren van hetzelfde niveau als Tong80 (non-existent niveau). Het is weer zeer matig dat je dit sluit GGMM.
Hij gaat niet kunnen reageren tongquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tong80. En mijn woordgrappen zijn geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |