quote:Marcel Brands en Earnest Stewart blijven elkaar tegenspreken als het gaat om Adam Maher. Stewart ontkende vrijdag dat PSV een bod heeft uitgebracht op de middenvelder, terwijl Brands had aangegeven dat dit wel het geval was. De directeur voetbalzaken van PSV heeft dat vrijdagavond tijdens het jubileumevent van de Eindhovense club nog eens bevestigd.
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV een bod van vijf miljoen euro uitgebracht op Maher, die graag de overstap naar de koploper van de Eredivisie wil maken. AZ is echter niet van plan om zijn groeibriljant zomaar te laten gaan en wil nog miljoenen meer zien. PSV is niet van plan om de strijd te staken, maar zal in ieder geval niet gaan proberen om Georginio Wijnaldum in de deal te betrekken. Eerder deze vrijdag zei Stewart al dat AZ Wijnaldum toch niet zou kunnen betalen.
Brands gaf tevens aan dat er niet te praten valt over een verhuur van Memphis Depay en Jurgen Locadia. De jonge aanvallers stonden op de nominatie om elders ervaring op te gaan doen, maar nu Luciano Narsingh tot het einde van het seizoen is uitgeschakeld, zal het duo gewoon in Eindhoven blijven. Dat wordt gemeld door het Brabants Dagblad.
- Brandsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
Jij gokt op alles wat los en vast zit zonder in te zetten.
Kan zo zijn dat PSV hem overneemt in juni, maar hem nu al haalt. Aangezien AZ nu geen spelers wil laten gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dat hij deze winter naar PSV gaat is wel nagenoeg zeker vanwege de openheid van zaken.
Die kans acht ik dan weer heel, heel, heel klein.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan zo zijn dat PSV hem overneemt in juni, maar hem nu al haalt. Aangezien AZ nu geen spelers wil laten gaan
Oprotten met die gastquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan die weer terug naar Feijenoord.
Haha neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan die weer terug naar Feijenoord.
Fixedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee dank je. Geef maar aan FC Eindhoven
Wie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Guuufff het volgende:
Voor 12 miljoen haal je een 10x groter talent uit 't buitenland
Je snapt me toch wel , Je haalt er wel 2 of 3 talenten voor bijvoorbeeld Mohamed Diamé van westham die voor 4 miljoen bij QPR wilt spelen gaat liever voor 8 bij PSV spelen en is al 3x beter dan Maherquote:
Ik snap je wel hoor, maar misschien had je zo'n gekke Braziliaan die ik niet kende ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef Guuufff het volgende:
[..]
Je snapt me toch wel , Je haalt er wel 2 of 3 talenten voor bijvoorbeeld Mohamed Diamé van westham die voor 4 miljoen bij QPR wilt spelen gaat liever voor 8 bij PSV spelen en is al 3x beter dan Maher
O zo haha maja ik maher zowiezo kutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar misschien had je zo'n gekke Braziliaan die ik niet kende ofzo.
Maar talenten uit Engeland komen sowieso niet naar Nederland.
PSV ziet hem niet als een clubicoon...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
PSV leert niet van verleden en blundert ook bij clubicoon met de spelling
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179507
Hij heeft wel gelijk dat ze hem die kans moeten gevenquote:Maher is duidelijk: 'Ik hoop dat AZ mij deze kans niet ontneemt'
Adam Maher wil nog deze maand vertrekken bij AZ. De middenvelder staat in de belangstelling van PSV en heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag naar een Nederlandse topclub wil vertrekken. In gesprek met het Algemeen Dagblad maakt hij dan ook duidelijk dat hij hoopt dat een transfer naar PSV kan worden afgerond: " Ik hoop dat de club mij deze kans niet ontneemt."
Marcel Brands heeft aangegeven dat PSV bereid is om vijf miljoen euro te betalen voor Maher, maar dat is niet het bedrag waar AZ genoegen mee neemt. De Alkmaarders willen zeker acht tot negen miljoen euro ontvangen voor de negentienjarige middenvelder, die onlangs zijn handtekening zette onder een verbeterd contract. De loopduur werd echter niet gewijzigd: Maher ligt nog altijd tot medio 2015 vast bij AZ, dat overigens ontkend dat PSV een bod heeft uitgebracht.
Formeel klopt dat, maar Brands zegt dat zijn oude werkgever heel goed weet welk bedrag PSV voor Maher overheeft: "We hebben duidelijk gezegd waar we aan denken. Dat gesprek ging niet over sinaasappels", zegt de sportbestuurder, die vrijdag al Oscar Hiljemark kon presenteren als nieuwe aanwinst. Op de nieuwjaarsreceptie van PSV liet Brands weten dat hij de strijd om Maher 'niet zomaar zou opgeven'.
Er zit onvrede bij Maher, die er geen misverstand over laat bestaan dat hij nog deze maand naar PSV wil vertrekken. "Ik ben teleurgesteld in de houding van AZ", zegt de tweevoudig international. "Zij hebben zich niet gehouden aan de afspraken die ik met ze heb gemaakt, toen ik onlangs mijn contract opwaardeerde. AZ zou me direct op de hoogte brengen, als er belangstelling voor me zou komen. Dat hebben ze in dit geval dus niet gedaan."
"Ik heb jarenlang in de jeugd gespeeld bij AZ en tal van aanbiedingen van buitenlandse clubs afgeslagen", vervolgt Maher. "Nadat de transfer afgelopen zomer geen doorgang vond, heb ik mij voor honderd procent ingezet. Ook al was ik daar teleurgesteld over en speelde ik soms niet op mijn favoriete positie achter de spits. Ik zie een overgang naar PSV als een grote sportieve vooruitgang. Ik hoop dat AZ mij deze kans niet ontneemt, omdat ze per se de hoofdprijs willen ontvangen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |