quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[PSV] Worden geen kampioenen liggen tegen F'noord uit de beker.
Kon beter denk ikquote:
hopelijk is het watquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Kon beter denk ik
Net weer naar de slijter geweest voor kerstdiner met vrienden vanavond
St Bernardus Christmas ale alles dit dat
zelfs delirium christmas
ik vind kerstbieren altijd tegenvallen, maar ik heb dan meestal ook van die vage dingen. Bij St Bernardus en Delerium heb ik er wel meer vertrouwen inquote:
Ja precies, heb het Budelse kerstbier maar overgeslagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind kerstbieren altijd tegenvallen, maar ik heb dan meestal ook van die vage dingen. Bij St Bernardus en Delerium heb ik er wel meer vertrouwen in
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind kerstbieren altijd tegenvallen, maar ik heb dan meestal ook van die vage dingen. Bij St Bernardus en Delerium heb ik er wel meer vertrouwen in
101tv aan, topic open en de hele dag bullshit posten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat SR topic hebben die mensen daar nou echt heel de dag SR aanstaan?
Darts is bezig jongen, RTL7 loopt flink achter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
101tv aan, topic open en de hele dag bullshit posten.
Ja.
Ik heb de radio aan, ga echt niet de hele dag naar die stream kijken. Alleen 's avonds even.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jajaquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de radio aan, ga echt niet de hele dag naar die stream kijken. Alleen 's avonds even.
Het zou pas echt weird zijn, als ze dat niet hebben...quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmf en Stijn toffe nummers aangevraagd.
Een vriendin van mij wel heb ook de hele week vrij genomen en shit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |