quote:
quote:
Misschien was het wel Leon!quote:
Iedereen die dit niet snapt is geen ekte ekte.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef De_Nater het volgende:
Ik las net een sms met groetjes uit Borne!
Ik heb ook op die school gezeten, kan me niet herinneren dat er toen al zoveel mensen richting 3FM gingen voor een stage.... eerder naar radio 1 ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die link met 3FM valt toch wel mee?
Ja dat is mijn idee ook een beetje. Maar goed, dat is inmiddels ook al weer zo'n zeven jaar geledenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook op die school gezeten, kan me niet herinneren dat er toen al zoveel mensen richting 3FM gingen voor een stage.... eerder naar radio 1 ofzo
Year Of Summerquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef robdriessen het volgende:
Weet iemand nog wat nu de drie meest aangevraagde platen zijn?
Gisteren in de update hoorde ik
3. Gangnam Style
2. Ik vind je lekker
1. ???
Meh, ik geloof dat er meer mensen naar 3FM gaan dan naar pakweg nieuwszenders als r1 en bnr. Maar jij studeert er nu?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die link met 3FM valt toch wel mee?
Hrm.quote:
Nee. Geen discuss.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hrm.
Gaat dit nou ook het Anthem worden van dit jaar? Discuss!
Heeft die al 10k opgeleverd? Heb ik het uurtje Plat Almeloooooos al gemist?quote:
Ik dacht dat dat meest aangevraagde was...quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hrm.
Komt nog.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heeft die al 10k opgeleverd? Heb ik het uurtje Plat Almeloooooos al gemist?
Ja, wat mij betreft welquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hrm.
Nee, zoals gezegd is dat alweer lang geleden. Maar die link was er toen iig niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meh, ik geloof dat er meer mensen naar 3FM gaan dan naar pakweg nieuwszenders als r1 en bnr. Maar jij studeert er nu?
Vooral als je van Velzen heet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Everybody Wants to Roel The World.
Ik was aan het hardlopen toen ie langs kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |