Zal ik het topic maar naar END verplaatsen?quote:
Schakel even in...quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan is op tv.
http://seriousrequest.3fm.nl/live/ brievenbuscam
Te laat.quote:
Ha leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Wat je 's ochtends vroeg allemaal niet voorbij ziet komen: foto's, tweets...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Wat je 's ochtends vroeg allemaal niet voorbij ziet komen: foto's, tweets...
[ afbeelding ]
Het is wat mij betreft heel simpel: gebeurt het wel, dan merk je er niks meer van want dan besta je niet meer. Gebeurt het niet, dan merk je er niks van want dan bestaat iedereen nog.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha leuk![]()
Dat einde van de wereld gedoe kan ik niet zo goed tegen, vind het toch een beetje eng
Dat is ook wel zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen allemaal
MaJo, je moet maar zo denken: dat is in de afgelopen tijd al zo vaak beweerd.... mensen zoeken een soort houvast / verklaring / lot, en daar wordt dan zo'n berekening op losgelaten.
Als het einde van de wereld al komt, dan geloof ik niet dat je dat op een dag in de toekomst vast kunt pinnen
Zo probeer ik ook maar te denkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft heel simpel: gebeurt het wel, dan merk je er niks meer van want dan besta je niet meer. Gebeurt het niet, dan merk je er niks van want dan bestaat iedereen nog.
Nouhouhouquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera grijpt snel haar voorraad pakjes zakdoekjes.
Je blijft er vanaf hoor, ik heb ze nodig![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:24 schreef MaJo het volgende:
Deze is gaaf, ik lag echt in een deukhttp://www.froot.nl/postt(...)&utm_medium=facebook
1 keer 0000009 gehad op een Smart four4quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Weer op de zaak, midden in de kerststress, maar met nieuwe auto
instappen en zien dat er 16 km op de teller staat is toch wel grappig
Vooruit, je mag mijn gebruikte hebben. Ik heb al minimaal 3 pakjes versnoven.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vooruit, je mag mijn gebruikte hebben. Ik heb al minimaal 3 pakjes versnoven.
Een keer nog minder gehad, volgens mij zelfs onder de 1quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1 keer 0000009 gehad op een Smart four4
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor de goede orde, ik heb bij Diaan gecheckt of het OK is dat haar foto hier zo staat.
Was geen probleem...
maar komt hij ook oppassen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag heb ik Rob Stenders gesproken... ivm oppasservice. Wij willen dat wel en heb het nummer gebeld en kreeg meteen Rob aan de telefoon.![]()
Wrs niet. We wonen te dicht bij het Glazen Huis... ze willen volgens mij iets meer het land in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar komt hij ook oppassen?
ik net ook (weer)quote:
waarom, slapen is voor mietjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuuu ik moet om 20u ofzo gaan slapen. Do not want
ssssst!vquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Vuurwerk Cobra wekt verwarring
Een paar Patriots mee naar huis genomen?
Vroegquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef Etcetera het volgende:
Omdat we om 4u gaan rijden vannachten als ik niet in slaap wil vallen achter het stuur, dan heb ik toch wel wat slaap nodig
Gestemd. Rijks museum komt bij mij op een tweede plek.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kies de onjuiste spatie van 2012
twee tot zes jarigen (speeltuin Heerhugowaard)
De "twee tot zes jarigen" vind ik de meest amusante fout, maar ik heb gestemd op "Rijks museum" omdat ik het een aanfluiting vind voor HET centrum van ons nationaal erfgoed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
verstopt fruittaartje (recept 24Kitchen)
lange woordenangst (RTL-programma ‘Echt waar?!)
Rijks museum (logo Rijksmuseum)
dames hakken (schoenmaker “de Halve Zool” Den Haag)
oude kaaskroketten (op een menukaart)
zijn ze niet goed danquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
verstopt fruittaartje (recept 24Kitchen)
lange woordenangst (RTL-programma ‘Echt waar?!)
Rijks museum (logo Rijksmuseum)
dames hakken (schoenmaker “de Halve Zool” Den Haag)
oude kaaskroketten (op een menukaart)
Dat heb ik ook een beetje, de oude kaaskroketten vind ik vooral erg eerlijk van de exploitant...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:35 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De "twee tot zes jarigen" vind ik de meest amusante fout, maar ik heb gestemd op "Rijks museum" omdat ik het een aanfluiting vind voor HET centrum van ons nationaal erfgoed.
An sich valt er niets op aan te merkenquote:
Jup.quote:
quote:
Niet meer geprobeerdquote:En is het nog gelukt trouwens om later vandaag in te loggen bij toeslagen? Ik kon zojuist gewoon inloggen
Ik heb al betaald, en ik heb geen idee wat ik hier nou weer mee moetquote:Beste Etcie,
Er is helaas iets fout gegaan bij het printen van afleverbonnen tussen 12 en 21 december.
Daarop staat dat je een waardebon hebt verzilverd, terwijl diezelfde waardebon al verzilverd was bij een eerdere bestelling. Het te betalen bedrag op de afleverbon klopt daardoor niet. Wil je daarom, voordat je overgaat tot betaling, bij Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl controleren wat je actuele saldo is?
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Dat is wel balen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb momenteel nog niet heel veel zin
ik ben een beetje knorrig want er moet nog veel te veel gebeuren, E. is niet thuis en ik heb geen zin meer
Hmm matig inderdaad, staat er iets over in de voorwaarden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh iets gevonden. Dus doordat ik de mogelijkheid heb om een code 2x te gebruiken, mag ik dat terug gaan betalen? Dan zijn we het niet helemaal eens Wehkamp.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft vandaag z'n nieuwe contract gekregen. En nu heeft hij 2 weken vrij.![]()
![]()
En ik heb zo'n zin in Kerst. We vieren het met de ouders, opa en oma en zusjes van Wiebel. Dit jaar eens geen Kerststress.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft vandaag z'n nieuwe contract gekregen. En nu heeft hij 2 weken vrij.![]()
![]()
En ik heb zo'n zin in Kerst. We vieren het met de ouders, opa en oma en zusjes van Wiebel. Dit jaar eens geen Kerststress.
Geen idee, maar ik kan niet terugvinden dat ik die code 2x gebruikt heb, dus ze kunnen me wat. Ik ben nu aan het bellen met de klantenservice, kan nog net voor 19:00quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmm matig inderdaad, staat er iets over in de voorwaarden?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Etcetera het volgende:
En opgelost, ik hoef niks terug te betalen
Goede oplossing.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef LadyBlack het volgende:
Of met mn moeder en dr vriend, die skiėn toch niet en kunnen dan mooi oppassen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij doen eerste kerstdag met mijn familie. Vriends familie heeft niet zo'n traditie daarin dus de tweede dag met z'n drietjes
Die heeft tot 20u ergens een etentje, ik hoop dat ik dan al grotendeels alles gedaan heb. Bellen met Wehkamp helpt niet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel balen.Is E. er straks om je te helpen?
Nee, dat schiet niet op. Gelukkig is dat nu opgelost.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heeft tot 20u ergens een etentje, ik hoop dat ik dan al grotendeels alles gedaan heb. Bellen met Wehkamp helpt niet natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
Wacht maar af, als je er eenmaal bent vind je het hardstikke leuk! Prettige vakantie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb momenteel nog niet heel veel zin
ik ben een beetje knorrig want er moet nog veel te veel gebeuren, E. is niet thuis en ik heb geen zin meer
Ik ben benieuwd hoe snel die trommel achter slot en grendel of in de vuilcontainer ligt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goede oplossing.En dat vinden ze vast helemaal niet erg.
Hier nog geen echte plannen voor de komende twee weken. Er komt een vriendin langs en O&N vieren we bij een vriend.
[..]
[ afbeelding ]
Kerstcadeautje voor M. Als je nu zegt: 'ga maar trommelen' pakt hij de koekjestrommel, keert hem om en slaat er dan op met z'n handjes of blokjes.En van z'n opa en oma krijgt hij een treinset van hout.
Wiebel heeft het verraden, omdat ik er bijna een had besteld.
Ditquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe snel die trommel achter slot en grendel of in de vuilcontainer ligt.
Dankjequote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
En Wiebel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
CobraIk kan me gelukkig best goed afsluiten voor geluid. De batterijen heb ik zelfs nog niet uit het plastic herriespeelgoed gehaald. Maar het liefst had ik dat wel op zolder.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
flappie live door Youp in het glazen huis
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef iamredleader het volgende:
Voel me al iets beter, maar wellicht hielpen die 2 paracetamolen voor het eten ook
dit is echt de slechtste grap die ik vandaag, nee, deze eek gehoord hebquote:
Nee, dat zijn deze 2:quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit is echt de slechtste grap die ik vandaag, nee, deze eek gehoord heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dat zijn deze 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik denk de mijnequote:
Ik WoT.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eigenlijk zit ik CIV4 te spelen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Regen zou wel goed uitkomen ja. Anders gok ik dat ik morgen voor een afgesloten plein sta.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoop voor je dat het droog is morgenavond cobra (of juist niet, want rustiger)
Civ 1, civ 2, civ 3 en civ 4quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vroeger, toen je nog tijd had om CIV4 te spelen
Idem.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Civ 1, civ 2, civ 3 en civ 4
5 nooit gekocht of gespeeld
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet meer welke versie ik speelde, maar ik vond Civilisation geweldig![]()
en ze komen het volgende maand niet terughalen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Weekend
En ik ben blij want de Belastingdienst heeft deze week 3x geld naar me overgemaakt![]()
Ruim 150 euro meer dan anders dus ik heb lekker luxe boodschappen in huis gehaald voor dit weekend
En het klopt wel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Weekend
En ik ben blij want de Belastingdienst heeft deze week 3x geld naar me overgemaakt![]()
Ruim 150 euro meer dan anders dus ik heb lekker luxe boodschappen in huis gehaald voor dit weekend
GMTAquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en ze komen het volgende maand niet terughalen?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nu razend benieuwd waarom MaJo al dat geld heeft ontvangen![]()
O god, het wordt een soort beroepsafwijking
Over 2011?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal maar we hebben laatst ook al geld ontvangen (500 euro) omdat we te weinig toeslagen hebben ontvangen vorig jaar. We gaan volgend jaar ook meer krijgen dus wellicht dat er nog een compensatie was
Het gekke is ook dat ik 2x van het Ministerie van Financien geld heb ontvangen en 1x van de Belastingdienst?
Dat was juist de enige goeiequote:
Hmmm of dit jaar, weet het even niet meer. Ik heb laatst onze salarissen geupdated en toen bleek dat we nog geld tegoed hadden. En vandaag weer een brief dat we volgend jaar ook meer gaan ontvangen per maand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Over 2011?
Als je je beschikking altijd maar goed controleert kan er vrij weinig misgaan
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm of dit jaar, weet het even niet meer. Ik heb laatst onze salarissen geupdated en toen bleek dat we nog geld tegoed hadden. En vandaag weer een brief dat we volgend jaar ook meer gaan ontvangen per maand.
Ik vind het best, ik heb 100 naar de spaarrekening overgemaakt en van die 60 boodschapjes gehaald
IB of toeslagen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoop elk jaar dat ik niet bij hoef te betalen en toch moet het weer.
Een keer multiplayer doen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet lang meer. Ik moet me voorbereiden op het eten van een schnitzel van een kilo.quote:
Eten? Vreten denk ik.quote:
Eén van mijn favoriete zangers. Helaas is hij al het hoekje om.quote:
Johnny Cash!quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb lekker de hele avond genoten van Johnny Cash. Afgesloten met Presley, though. "I can't help falling in love with you" is met "Chasing Cars" mijn favo nummer aller tijden
maandag ga ik naar het kerstcircus in ahoy, dus dan kan ik alleen ff de mannen aan het werk zetten en ben ik na twee uurtjes weer weg. En ik heb gelukkig veel extra handjes gevonden, dus ik hoop donderdag een halve dag nodig te hebben en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan is het minder dan je eerst dacht?
Je moet anders maar weer eens langskomen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn ergere manieren om te vieren dat de wereld niet vergaan is
lijkt mee goed voornemen voor 2013. Ga ik doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet anders maar weer eens langskomen...
daar heb ik ook een aantal collega's positief over gehoord. Derde seizoen was net uit/ komt uit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:36 schreef Soempie het volgende:
Nieuwe serie gevonden: Borgen, van de maker van The Killing.
Goed, hoor wel als je in de buurt bent.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lijkt mee goed voornemen voor 2013. Ga ik doen
2013 komt het nieuwe seizoen uit, maar ik moet nog beginnen met het eerste.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar heb ik ook een aantal collega's positief over gehoord. Derde seizoen was net uit/ komt uit?
Het was even zoeken linksonder maar je bedoelt toch die blauwe en gele tenten? Da's meer middenonderquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even geleend uit FOT ( FOT / 2 Miljard pixel foto van Mount Everest )
http://www.welingelichtek(...)jard-pixel-foto.html
De Mount Everest in 2000 MegaPixel. Schaalgrootte? Linksonder zie je een basecamp (industrie)
Iets dan, als ik de foto helemaal naar rechts sleep zie ik ze niet meer inderdaad, sleep ik hem helemaal naar links dan zie ik ze nog netquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat jij wil
zullen we het op links van het midden houden?
Voor mij ook wel maar het is geen koortsquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Al moet ik zeggen dat 37,5 voor mij wel aan de hoge kant is
Winnie the Pooh, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat vindt ze leuk/ is het voor type?
quote:
Mark 2.0quote:
Ik ga maandag wel even, dan valt het meestal wel mee hier. (en alle grote en zware dingen worden morgen bezorgd)quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag de supermarkt in, horror
maandag heb ik wat andersquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga maandag wel even, dan valt het meestal wel mee hier. (en alle grote en zware dingen worden morgen bezorgd)
Kun je niet een pakketje halen bij de Lush? Dat vinden alle vrouwen wel leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]dat je dat nog weet. Heb ik het vorig jaar ook al eens gevraagd?
dat zou kunnen, een boek of een boekenbon kan ook altijd nogquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je niet een pakketje halen bij de Lush? Dat vinden alle vrouwen wel leuk
Luxe zo, zelf niks hoeven doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hier wordt er de hele kerst voor mij gekookt![]()
Kerstavond bij vriendinnen, eerste kerstdag bij mn schoonouders en tweede kerstdag gewoon lekker thuis of misschien kaasfondue met vrienden
Wel ga ik maandagochtend een uitgebreid kerstontbijt op tafel zetten
Ik moet er ook nog heen. Gelukkig maakt het tijdstip niks uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag de supermarkt in, horror
Heb het in de USA ook wel eens proberen uit te leggen, kansloos...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verschil tussen Holland and Nederland
![]()
zeg even tegen hem dat hij z'n oven inbrandt voordat hij gasten krijgtquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Zo, iedereen druk met kerstgerelateerde zaken? Ik heb geen idee wat we maandagavond of dinsdag eten, ik ga gewoon morgen boodschappen halen. Woensdag eten we bij broer D., die sinds gisteren een keuken in het nieuwe huis heeft
Ik denk dat ik alleen kerstavond op fancy eten kan rekenen trouwens. Mijn schoonouders doen hun best maar hebben niet echt kaas gegeten van wat sjieker koken...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luxe zo, zelf niks hoeven doen.
Kerstontbijt is wel lekker, maar meestal zit ik nog vol van de avond er voor..
Is dat echt nodig?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeg even tegen hem dat hij z'n oven inbrandt voordat hij gasten krijgt
Oei, dat kan heel erg lekker zijn...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga me wagen aan beef wellington eerste kerstdag. Broertje en mijn vriendin doen het dessert, schoonzus en ik het hoofdgerecht. Dan heeft mijn moeder er dit jaar niet zoveel werk aan
Maandag uitgebreide broodmaaltijd bij familie, dinsdag Chinees buffet met mijn ouders bij de Chinees aldaar, woensdag stoofvlees bij mijn schoonouders. Ideaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Zo, iedereen druk met kerstgerelateerde zaken? Ik heb geen idee wat we maandagavond of dinsdag eten, ik ga gewoon morgen boodschappen halen. Woensdag eten we bij broer D., die sinds gisteren een keuken in het nieuwe huis heeft
die man heb ik nooit grappig gevondenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar de Japanner en daarna naar dominee Gremdaat en Margreet Dolman...
Daaag, poppekindjes!
Ik neem het in overwegingquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je nog een lekker idee nodig hebt voor een nagerecht (voorwaarde is dat je bitterkoekjes lekker vindt) is bitterkoekjes koken in amaretto en in combinatie is dat ontzettend lekker.
huh, Cobra en Erwin Rommel waren er toch nog niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net een stel militairen bij de brievenbus:
van welk legeronderdeel zijn jullie?
van de Nationale Reserve.
Oh, jullie waren over?
omgquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nagerecht is uitgekozen. Het wordt een Divine layered chocolate cake, waar heel veel chocola en heel veel slagroom in moet
Dat van de vaatwasser had ik op twitter gezien; enig idee wat er mis is?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja amar dan vertel ik dus niet over de overstromende vaatwasser en het ei op de vloer
Beetje veel schuim dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, probeerde de binnenkant schoon te krijgen met regulier schoonmaakmiddel
Gluhsap? Wat gaat daarin?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik zit en ik kom de bank niet meer af tot ik naar bed ga
Vandaag dus Ikea - supermarkt - muffins bakken - logeerbed knutselen - eten koken - kerstliedjes zingen.... en nu is de koek op!
Vriendje heeft me gluhwein gebracht (zonder alcohol) en nu ga ik lekker haken en Serious Request luisteren/kijken.
Kerst? Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ziet jouw kerst er eigenlijk uit PS?
Zo zonde dat iedereen dan toch bij zn ouders is he... zijn er geen festiviteiten op campus voor achterblijvers?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kerst? Wat is dat?Nah, ik ga wsl naar een vriendin ten westen van hier. Ik moet wat
Nope, niet voor kerst. Ach, ik red me welquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo zonde dat iedereen dan toch bij zn ouders is he... zijn er geen festiviteiten op campus voor achterblijvers?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)-shooting/index.html
Klinkt als de meest logische oplossing.
Tuurlijk, de oplossing is gewoon nóg meer wapens. Die lui van de NRA zijn echt niet wijs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Tuurlijk, van mensen met een IQ a la Bonnie St. Claire hoef je ook niets anders te verwachten...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb op de Enschedese campus gewoond. De meeste studentenhuizen daar organiseren een kerstdiner (dat soms weken of maanden van kerst af zit) en je kan naar de Vestingbar. Van een gemeenschappelijke viering is voor zover ik weet geen sprake.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik ken het niet uit Groningen, maar hier is natuurlijk ook niet zo'n campus he.
quote:Op zondag 23 december 2012 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het vroeger ook gekeken
de alatste keer dat ik hem zag zag hij er zo uit
[ afbeelding ]
Winterslaap, ook tijdens de zomer...quote:Op zondag 23 december 2012 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij had testslaper bij een matrassenfabriek moeten worden
Ik snap dat je het grappig bedoelt maar eigenlijk zijn dit soort opmerkingen voor mij een beetje pijnlijkquote:Op zondag 23 december 2012 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij had testslaper bij een matrassenfabriek moeten worden
Succes dan alvastquote:Op zondag 23 december 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist mijn derde lading muffins van dit weekend uit de oven gehaaldVoor de verkoop tijdens de pauze van ons concert straks.
We doen dit keer gratis entree en collecte na afloop, ben zeer benieuwd wat dat nog oplevert! Hopelijk iig een volle zaal.
Weet ikquote:Op zondag 23 december 2012 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het was inderdaad grappig en uiteraard niet lullig bedoelt
Die is dik geworden!quote:Op zondag 23 december 2012 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het vroeger ook gekeken
de laatste keer dat ik hem zag zag hij er zo uit
[ afbeelding ]
Ik krijg medelijden met Maartenquote:
Is dat de gans?quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg medelijden met Maarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |