wat dacht je van die tentjes op de gehele onderkant van de fotoquote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef craftyvirus het volgende:
rechts onderin staat een basiskamp..
niet normaal!
Ik kan het wel op mijn 4 jaar oude laptop kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef Karina het volgende:
Ik kan zelf niet kijken, mijn laptop trekt het niet, straks even op mijn pc proberen.
Ja, een hele groep zelfs. Je ziet het als een zwart streepje/lijntje op het witte sneeuw. En als je verder inzoomt zie je bergbeklimmers in een rij achter elkaar lopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Antal het volgende:
Afgezien van de basiskampen (een stuk of 30?) zie ik verder geen klimmers op de berg ? Iemand een klimmer gespot ?
Kan ze (nog) niet vinden.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ja, een hele groep zelfs. Je ziet het als een zwart streepje/lijntje op het witte sneeuw. En als je verder inzoomt zie je bergbeklimmers in een rij achter elkaar lopen.
Ik zocht naar witte sneeuw.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ja, een hele groep zelfs. Je ziet het als een zwart streepje/lijntje op het witte sneeuw. En als je verder inzoomt zie je bergbeklimmers in een rij achter elkaar lopen.
hoe weet je welke kant ze op gaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:10 schreef Brennie het volgende:
Wat schitterend zeg!![]()
Ik zag ook ergens 2 mensen op sneeuwblokken/stukken klauteren, richting omhoog zeg maar.
Kan er uren naar kijken...
Dat weet ik niet, ze kunnen ook omlaag klauteren natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:11 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
hoe weet je welke kant ze op gaan?
zegt allemaal niks haha maar ik zit je maar een beetje te plagen snoes.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze kunnen ook omlaag klauteren natuurlijk.
Mijn eerste indruk was dat ze omhoog gingen, ook omdat de sneeuwblokken al redelijk hoog zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |