Of Fok moet weer gaan bokken, net als gisternachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:13 schreef Symphonic het volgende:
wil ik naar bed komen ze met zoiets
Godsamme wat gaaf
Nou en nu mag de stroom uitvallen in Enschede, dan kan ik normaal naar bed
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:13 schreef Symphonic het volgende:
wil ik naar bed komen ze met zoiets
Godsamme wat gaaf
Nou en nu mag de stroom uitvallen in Enschede, dan kan ik normaal naar bed
Wat?quote:
En hard ook.quote:
4 uur gaan wequote:Op vrijdag 21 december 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
2 uur wilde ik al naar bed.. nu ook.. morgen 'vroeg' opmaar dit is zo tof ik wil niet
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:16 schreef Axia het volgende:
3.15 en ik ben nog een cake aan het bakken.
Ik heb 2 Fokkers gespot die je foto van "man met leren jas" leuk vindenquote:
Tof!quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:16 schreef Axia het volgende:
Laat je m wel nog even uit in de regen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:16 schreef Axia het volgende:
Deal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Na de RTL5 belhoer van gister, benoem ik het meisje met donkerrode shirt tot Lekker SR Chick van de Nacht.
Ik hebtem gedeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb 2 Fokkers gespot die je foto van "man met leren jas" leuk vinden
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Na de RTL5 belhoer van gister, benoem ik het meisje met donkerrode shirt tot Lekker SR Chick van de Nacht.
Er is ook niet veel keus he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Wie ik?quote:
Aangenaam warm is andersquote:
quote:
quote:
Ah nee joh, volgens mij valt dat best nog wel mee!quote:
Eenschquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet heel licht ofzo hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah nee joh, volgens mij valt dat best nog wel mee!
quote:
Die linkse ziet er uit alsof ze echt heel gemakkelijk t bed in te lullen is.quote:
Ik ga er zo ook maar in. Ik denk dat ik er rond 8.30 uit moet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef minthy het volgende:
Ah, The Kik. Kan ik toch nog redelijk op tijd m'n nest in
Heul fijn plaatjequote:
Oiiii niet haten biatchquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef minthy het volgende:
Ah, The Kik. Kan ik toch nog redelijk op tijd m'n nest in
Ik iets later gelukkig. Avonddienstenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er zo ook maar in. Ik denk dat ik er rond 8.30 uit moet.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die linkse ziet er uit alsof ze echt heel gemakkelijk t bed in te lullen is.
Nee, andersom: jij loopt minuut achter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jezus jij loopt echt een minuut voor
Denk het ook welquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die linkse ziet er uit alsof ze echt heel gemakkelijk t bed in te lullen is.
Die middelste niet..quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die Linker is inderdaad geefbaar.. ff hosselen.
Dan maar een biatch, maar ik vind er geen kloot aan.quote:
Daarom zeg ik die linker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die middelste niet..die haargrens zit fucking hoog
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoera voor de jetlag, lekker SR kijken
quote:
Ja da's waarquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:24 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee, andersom: jij loopt minuut achter.
quote:
10.30u op school afgesprokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik iets later gelukkig. Avonddiensten
Ik hoef alleen morgen nog van 15.00 tot hooguit 18.00 en dan lekker vakantie t/m de 2equote:Op vrijdag 21 december 2012 03:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]en ik hoef de 24ste pas weer te werken, yay
Weird Alquote:
Balen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
10.30u op school afgesproken, maar omdat de kaartverkoop van Toto om 10u is moet ik er eerder zijn.
quote:
Hmmm lekker!! Ik mag niks zeggen, want ik kom net terug van 3 weken Maleisie en Balequote:Op vrijdag 21 december 2012 03:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen morgen nog van 15.00 tot hooguit 18.00 en dan lekker vakantie t/m de 2e
Bij de Mc? Van tot hoelaat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:27 schreef De_Nater het volgende:
Ik moet vanavond/morgenavond (net hoe je het ziet) werken... Doorhalen of niet?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hmmm lekker!! Ik mag niks zeggen, want ik kom net terug van 3 weken Maleisie en Bale
Ik begin iig om 17h00quote:
Ik leef meequote:
Extreem lekker!! En nu lekker uitjetlaggen met SRquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:28 schreef heloef het volgende:
Ik heb morgen om half 2 een gesprek met een klant.
Ik heb gedronken, dus dat wordt leuk.
Alsof je dan nog leeft. #YOLOquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:28 schreef heloef het volgende:
Ik heb morgen om half 2 een gesprek met een klant.
Ik heb gedronken, dus dat wordt leuk.
Zoietsquote:
Dat is lekker thuiskomenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Extreem lekker!! En nu lekker uitjetlaggen met SRen straks nog even een plaatje aanvragen ook
Geeft nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik leef mee![]()
Het komt alleen een beetje beroerd uit m'n vingers op het moment
quote:
U stijgt weer een plaatsquote:
Nouja, ik heb dus school in de vroege morgen, dus ik kan niet tijdens giel slapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je goed bent in doorhalen, dus daar kan ik niet op antwoorden.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Snel editen, hier kan je al voor gebanned worden.
Eigenlijk best lekker gepland! Beetje jammer dat ik de opening met Carice gemist heb, maar gelukkig kan je alles terugkijkenquote:
Skip school.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus school in de vroege morgen, dus ik kan niet tijdens giel slapen
Fijn! Laat ff weten wat je verder nog gaat bekokstoven, wie weet kan ik nog verder omhoogquote:
De opsluiting heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk best lekker gepland! Beetje jammer dat ik de opening met Carice gemist heb, maar gelukkig kan je alles terugkijken
Carice is toch een duffe doos.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk best lekker gepland! Beetje jammer dat ik de opening met Carice gemist heb, maar gelukkig kan je alles terugkijken
Geen mogelijkheid.quote:
Had ik maar een glazen bol, dan kon ik je wat meer info verschaffenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn! Laat ff weten wat je verder nog gaat bekokstoven, wie weet kan ik nog verder omhoog
Carice moet d'r tieten laten zien en verder niet zo veel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kek koppiequote:
No rush, we hebben nog een paar dagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Had ik maar een glazen bol, dan kon ik je wat meer info verschaffen
Insert kwakje.mp3quote:
Gewoon tv aanzettenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik krijg pijn aan mijn oor door mijn koptelefoon. #firstworldproblems
Er wordt beweert dat dit de laatste dag is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
[..]
No rush, we hebben nog een paar dagen
Trustequote:Op vrijdag 21 december 2012 03:33 schreef De_Nater het volgende:
Heb niet het idee dat het genremoment overtroffen gaat worden. Ik ben gewoon pleite mensen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
De opsluiting heb ik ook gemist
Voor de rest heb ik het meeste 's nachts gevolgd
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ja....kijk dan...nu...ik ben op TV![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind d'r wel leukquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:33 schreef De_Nater het volgende:
Heb niet het idee dat het genremoment overtroffen gaat worden. Ik ben gewoon pleite mensen.
Dat zal sowieso nog heel moeilijk worden deze SR. Misschien met Ilse, de anderen acht ik er onmogelijk geschikt voor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:33 schreef De_Nater het volgende:
Ach... Men beweert zoveel. Ik geloof er niet inquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Er wordt beweert dat dit de laatste dag is.
ik heb dat ook!! Koptelefoon + bril is gedoe!! Hoe zouden Michiel en Giel dat doen... En Paulquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik krijg pijn aan mijn oor door mijn koptelefoon. #firstworldproblems
quote:
Truste.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:33 schreef De_Nater het volgende:
Films kijken jonguh!quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Carice moet d'r tieten laten zien en verder niet zo veel.
Neuh, ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Men beweert zoveel. Ik geloof er niet in
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:34 schreef Sardu het volgende:
Als al die mooie dames er morgen nog staan kom ik verkleed als apocalypse zombie en bijt ze allemaal in de nek! :-D
Ligt eraan, als je het via de trein wil doen dan niet .. die rijden nu niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:36 schreef Specularium het volgende:
Ik denk er vaak aan om er een einde aan te maken, maar als ik zo'n nummer hoor denk ik 'zal ik het nu doen?'.
Met Michiel was het zostraks een stuk drukker / gezelligerquote:
TV uitzetten is dan ook een enorme stapquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:36 schreef Specularium het volgende:
Ik denk er vaak aan om er een einde aan te maken, maar als ik zo'n nummer hoor denk ik 'zal ik het nu doen?'.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel wat Michael Jackson.. beat it
Eens, ik blijf denk ik tot 4 uur.. te weinig power nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom op Gerard, wat power er in!
Dit zakt gigantisch in. Roel is ook niet meer zo tof als ie bij Veenstra was.
Gerard is de enige die geniet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom op Gerard, wat power er in!
Dit zakt gigantisch in. Roel is ook niet meer zo tof als ie bij Veenstra was.
Tjah, je bent fok!ker of niet. Of denk je dat ik er zo op af durf te stappen.quote:
PYTquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:38 schreef Specularium het volgende:
Wat is de titel van dit nummer?
Kan er niet op komen.
Same herequote:
Hallo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet de discography van MJ hebben
Wat miste ik?quote:
Mooier beeld van de dame met capuchon.quote:
Waarvoor huldequote:
Yum yumquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:41 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een gifje gevonden.
[ afbeelding ]
Jupquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Een neger die van mooi wark houdt
Waar gaat het heen met de wereld mensen !!!
Dit zijn de eerste tekenen van de ondergangquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Er was al een neger president en de beste golfer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
En toen voelde ik me opeens niet meer de enige verdwaalde allochtoon.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gaat het volk los daar? Wel typisch een nummer dat flink aanslaat in deze regionenquote:
Er wordt behoorlijk gesprongen jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat het volk los daar? Wel typisch een nummer dat flink aanslaat in deze regionen
Nog niet echt Zwarte Cross stijl, maar de sfeer zit er lekker inquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat het volk los daar? Wel typisch een nummer dat flink aanslaat in deze regionen
Blote billen boogiequote:Op vrijdag 21 december 2012 03:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]IN DE BLOTE KONT
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er wordt behoorlijk gesprongen ja
Mooi man!quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nog niet echt Zwarte Cross stijl, maar de sfeer zit er lekker in
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat in het lekkere chickies topic.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ís gezellig, want VanVelzenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef vinnieboy het volgende:
Moggel het ziet er gezelliger uit dan gisteren
ZIJ is de chick vd nachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef vinnieboy het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef vinnieboy het volgende:
nog net op tijd mee mogen makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post hem daar maar, als je dan toch zo de behoefte hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan hier nog wel een blote kont neergooien, maar dat is KPD-kwaliteit.
Gister was geniaal joh !quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef vinnieboy het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan hier nog wel een blote kont neergooien, maar dat is KPD-kwaliteit.
Dit somt het nummer wel een beetje opquote:
Haha neequote:Op vrijdag 21 december 2012 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Post hem daar maar, als je dan toch zo de behoefte hebt
Geen Gersquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:46 schreef vinnieboy het volgende:
Party hard op dat pleinquote:
Ik vraag me af waarom die mongool op de radio komt en 3 ton in euro's verdient.. is er iemand die hem mag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:49 schreef TwenteFC het volgende:
Gerard is echt 100x relaxter dan Chiel..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:50 schreef minthy het volgende:
Stelletje toffen, krijg de tering. Ik duik m'n nest in. Tot vanavond
Trusten Mint!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:50 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:50 schreef minthy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |