Er is ook niet veel keus he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Na de RTL5 belhoer van gister, benoem ik het meisje met donkerrode shirt tot Lekker SR Chick van de Nacht.
Wie ik?quote:
Aangenaam warm is andersquote:
quote:
quote:
Ah nee joh, volgens mij valt dat best nog wel mee!quote:
Eenschquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Na de RTL5 belhoer van gister, benoem ik het meisje met donkerrode shirt tot Lekker SR Chick van de Nacht.
Ik ben niet heel licht ofzo hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah nee joh, volgens mij valt dat best nog wel mee!
quote:
Die linkse ziet er uit alsof ze echt heel gemakkelijk t bed in te lullen is.quote:
Ik ga er zo ook maar in. Ik denk dat ik er rond 8.30 uit moet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef minthy het volgende:
Ah, The Kik. Kan ik toch nog redelijk op tijd m'n nest in
Heul fijn plaatjequote:
Oiiii niet haten biatchquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef minthy het volgende:
Ah, The Kik. Kan ik toch nog redelijk op tijd m'n nest in
Ik iets later gelukkig. Avonddienstenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er zo ook maar in. Ik denk dat ik er rond 8.30 uit moet.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die linkse ziet er uit alsof ze echt heel gemakkelijk t bed in te lullen is.
Duimpje waard
Nee, andersom: jij loopt minuut achter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jezus jij loopt echt een minuut voor
Denk het ook welquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die linkse ziet er uit alsof ze echt heel gemakkelijk t bed in te lullen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |