Dat is lekker thuiskomenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Extreem lekker!! En nu lekker uitjetlaggen met SRen straks nog even een plaatje aanvragen ook
Geeft nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik leef mee![]()
Het komt alleen een beetje beroerd uit m'n vingers op het moment
quote:
U stijgt weer een plaatsquote:
Nouja, ik heb dus school in de vroege morgen, dus ik kan niet tijdens giel slapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je goed bent in doorhalen, dus daar kan ik niet op antwoorden.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Snel editen, hier kan je al voor gebanned worden.
Eigenlijk best lekker gepland! Beetje jammer dat ik de opening met Carice gemist heb, maar gelukkig kan je alles terugkijkenquote:
Skip school.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus school in de vroege morgen, dus ik kan niet tijdens giel slapen
Fijn! Laat ff weten wat je verder nog gaat bekokstoven, wie weet kan ik nog verder omhoogquote:
De opsluiting heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk best lekker gepland! Beetje jammer dat ik de opening met Carice gemist heb, maar gelukkig kan je alles terugkijken
Carice is toch een duffe doos.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk best lekker gepland! Beetje jammer dat ik de opening met Carice gemist heb, maar gelukkig kan je alles terugkijken
Geen mogelijkheid.quote:
Had ik maar een glazen bol, dan kon ik je wat meer info verschaffenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn! Laat ff weten wat je verder nog gaat bekokstoven, wie weet kan ik nog verder omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |