SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Gastquote:![]()
Ik dacht dat iedereen die al had. Wel een gaaf spel overigens.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Braid en Monkey Island ook, je moet toch wat<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik dacht dat iedereen die al had. Wel een gaaf spel overigens.![]()
![]()
Het is wel een must have dus het is je vergevenquote:![]()
Dit is trouwens geen gekke deal:
Broken Sword trilogy -80 %
Maar ik heb al zoveel point & click-spellen in mijn backlog..Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik twijfel over OF: Red River. Hebben mensen die gespeeld? Ik hoor gemixte reviewsThere are only 151 Pokémon.![]()
Football Manager 2013 -25%, hopelijk gaat daar nog meer vanaf in een daily..“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
leuk spelletje, lekker anders als normaalquote:
ik neem batman arkhamcity mee, ik heb gewacht tot deze sale of hij goedkoper zou worden als -75%, maar daar lijkt het niet op dus..
ik hoef geen DLC er meer bij te kopen als ik het goed lees toch?quote:Game of the Year includes Arkham City and all DLC!![]()
Hmm Rayman Origins is inclusief couponcode 5.71¤ bij GMG. Ik denk dat ik hem daar maar haal ondanks het ontbreken van een steamcode.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Tof spel. Niet zo heel lang tho.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
omdat ik achievements zoek ben ik wat door goedkope games aan het bladeren om als gift te kopen,
kom ik dit tegen:
http://store.steampowered.com/app/6200/
een metacritic van 81/100![]()
![]()
Ben toch benieuwd naar chivalry en ace of spades.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Mooi spelquote:
Ben het momenteel weer aan het spelen (zo'n beetje het enige dat ik op dit moment kan spelen, kwa besturing...
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb al vet veel daarvanquote:Op donderdag 20 december 2012 20:30 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
er is weer een badge te halen
Damn zit al 9 jaar op Steam![]()
![]()
4/6 zit ik nu opquote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb al vet veel daarvan
Damn zit al 9 jaar op Steam
punt is wel: je moet zelf een gift kopen tijdens de sale, idem voor het kopen van een spel..
de wishlist is simpel en steam mobile is ook niet echt een probleem![]()
![]()
wel goedquote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef djkoelkast het volgende:
Die Prince of Persia is geen classic he?![]()
![]()
Ik ruim tien, maar ik heb alleen een 5-jaar badge?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb al vet veel daarvan
Damn zit al 9 jaar op Steam
V.Ja inderdaad, V. ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |