Verdachten hebben recht op een goeie verdediging.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Verdachten hebben recht op een goeie verdediging, niet op slinkse manieren om, als ze schuldig zijn, onder hun straf uit te komen, op welke manier dan ook.
Als we zo gaan beginnen..quote:
ja, en dat het dus met allerlei smerige truukjes zomaar weer kan gebeuren dat de schuldigen vrijuitgaan, dat geeft dus aan dat er iets niet klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Verdachten hebben recht op een goeie verdediging.
Hoe jij daar verder over denkt, is niet zo interessant.
Dat is inderdaad een fijn gevoel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef HeatWave het volgende:
oh oh, wat ben jij verheven boven de rest zeg!
En dat geeft precies aan wat er mis is met de rechters, totaal buiten de werkelijkheidquote:
De enige die buiten de werkelijkheid staat, is degene die nu al moreel verontwaardigd is over een vonnis dat nog niet eens is uitgesproken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef HeatWave het volgende:
En dat geeft precies aan wat er mis is met de rechters, totaal buiten de werkelijkheid.
Oh, dat is natuurlijk een feit, het is vooralsnog pure speculatie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
De enige die buiten de werkelijkheid staat, is degene die nu al moreel verontwaardigd is over een vonnis dat nog niet eens is uitgesproken.
Iets met spijker en kop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
De enige die buiten de werkelijkheid staat, is degene die nu al moreel verontwaardigd is over een vonnis dat nog niet eens is uitgesproken.
De enig juiste reactie. Het is gewoon het goed recht van een advocaat om dit te proberen. Verder weten we echter nog helemaal niets...quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees bekruipt mij dat zelfde gevoelquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef sonnyspek het volgende:
Soms maak ik mij echt zorgen over mijn generatie, verandert dat nog?![]()
Een de Gouden Dageraad-aanhangertje in spé.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees bekruipt mij dat zelfde gevoel
Waarom? Ik ben niet tegen allochtonen. Wat een kansloze opmerking.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een de Gouden Dageraad-aanhangertje in spé.
Ik neem in iedergeval niet alles klakkeloos over.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees bekruipt mij dat zelfde gevoel
Ah. dus eigenlijk hadden ze gewoon een goede reden. Wat zeuren we nou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
'De wedstrijd van de B-jeugd tussen Buitenboys uit Almere en Nieuw Sloten uit Amsterdam verliep partijdig. Mensen hadden kritiek op het optreden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. Daar werd over gezeurd', aldus verdachte Yassine D. woensdag tijdens het proces rond de gewelddadige dood van de grensrechter.
Waar jij die voorrang in leest ontgaat me even. Waarheidsvinding is namelijk precies wat men hier doet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hij zal een heel "succesvolle" loopbaan tegemoet gaan; daar ben ik zeker van. Menig dader zal blij zijn met iemand die daderrechten standaard voorrang geeft op waarheidsvinding.
Ik vraag me eigenlijk af wat je dan later aan je kinderen of kleinkinderen vertelt: papa / opa heeft ervoor gezorgd dat talloze criminelen hun straf ontliepen...
Zo zeker ben je dus niet van je zaak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef Confetti het volgende:
Ik durf er wel een biertje op te zetten dat ze alle 8 vrijgesproken worden omdat nooit duidelijk zal worden wie nou de fatale trap gaf. Lang leve de rechtsstaat.
Die 2 Marokkanen op de scooter kwamen er ook mee weg. Laat staan met 8 verdachten die allemaal aan spontaan geheugenverlies lijden.quote:
Totaal andere en niet vergelijkbare zaak. Maar goed, je vertrouwen in je onbegrip is kennelijk maar een biertje waard. Terecht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die 2 Marokkanen op de scooter kwamen er ook mee weg. Laat staan met 8 verdachten die allemaal aan spontaan geheugenverlies lijden.
Tragisch maar ik zal ervan genieten. De rechtsstaat moet ontmaskerd worden voor wat het is : een onrechtvaardig systeem.
Kun je aantonen om welk zaak dit ging? ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die 2 Marokkanen op de scooter kwamen er ook mee weg. Laat staan met 8 verdachten die allemaal aan spontaan geheugenverlies lijden.
Tragisch maar ik zal ervan genieten. De rechtsstaat moet ontmaskerd worden voor wat het is : een onrechtvaardig systeem.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vrijgesproken.dhtmlquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Kun je aantonen om welk zaak dit ging? ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |