Wow tof!! Shit... morgenavond bij Gers Pardoel. Hmm.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond komen de Kraaien in het Glazen Huis, en doen dan 'Ik vind je lekker'.
Gewoon een feeder zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja... zou 't ook wel willen..zo dansen en eruit zien..
lekkahquote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond komen de Kraaien in het Glazen Huis, en doen dan 'Ik vind je lekker'.
nee iddquote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo dansen is zo moeilijk nog niet als je een gevoel voor ritme hebt.
Zwanger, dat is toch duidelijk te zien?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?![]()
Ze ziet er nog 5x beter uit dan de gemiddelde vrouw met overgewicht.
Nee maarja, je zit niet voor niets op FOK! he.. motorisch gestoord kind, helaas!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo dansen is zo moeilijk nog niet als je een gevoel voor ritme hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?![]()
Ze ziet er nog 5x beter uit dan de gemiddelde vrouw met overgewicht.
Ja ik zocht de bevestiging, ik volg showbizz nietquote:Op donderdag 20 december 2012 15:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwanger, dat is toch duidelijk te zien?
Oh ja, daarom heb ik een tondeuze gekocht gisterquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maarja, je zit niet voor niets op FOK! he.. motorisch gestoord kind, helaas!
Er is een duidelijk verschil tussen zwanger zijn en overgewicht hebben qua figuurquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik zocht de bevestiging, ik volg showbizz nietmaar toen ging iemand mij laten twijfelen.
WAT.. Shakira is evolving!!! *wopowopwop* Shakira is now a MILF!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |