abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120924595
Nou ik snap er geen zak meer van, laptop ziet telefoon maar no go met pdanet, hij ziet hem niet. :X
Ik begin een beetje verdrietig te worden. ;(

Het is echt een mooi ding maar zo kan ik er geen zak mee...
pi_120924830
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef g0dz0r het volgende:
Nou ik snap er geen zak meer van, laptop ziet telefoon maar no go met pdanet, hij ziet hem niet. :X
Ik begin een beetje verdrietig te worden. ;(

Het is echt een mooi ding maar zo kan ik er geen zak mee...
pdanet is alleen maar een hulpmiddel om de drivers te installeren. Voor de rest gebruik je het niet.
Zolang je geen unknown devices hebt is er toch geen probleem ?
Heb je deze instructie gevolgd ?

[ Bericht 4% gewijzigd door glsf op 29-12-2012 20:27:46 ]
pi_120925491
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef glsf het volgende:
pdanet is alleen maar een hulpmiddel om de drivers te installeren. Voor de rest gebruik je het niet.
Zolang je geen unknown devices hebt is er toch geen probleem ?
Heb je deze instructie gevolgd ?
Die heb ik wel helaas dus ik moet wel maar ook al volg ik deze dan nog lukt het niet en ik ben hier echt niet nieuw in. |:(
Hij ziet hem gewoon niet. Nou ja whatsapp dan maar via een omweg geinstalleerd, heb ik weer iets maar ik zou wel graag play e.d. willen.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:37:35 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120925507
Je weet dat het tot nog toe iedereen gewoon gelukt is, hè? Zelfs eerder vandaag nog iemand die normaal gesproken met een mac werkt en niet zo tweakerig is.

Als het met alle middelen die tot je beschikking staat niet lukt om de boel werkend te krijgen, dan is het niet dat jij geen zak met dat mooie ding kan, maar dat mooie ding niks met jou. :D

Als het je dag niet is, ga eens vroeg op bed. Slaap lekker uit op je zondag, neem een douche, ontbijt eens flink en ga er dan met wakkere ogen nog eens naar kijken. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120925897
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
Als het je dag niet is, ga eens vroeg op bed. Slaap lekker uit op je zondag, neem een douche, ontbijt eens flink en ga er dan met wakkere ogen nog eens naar kijken. :P
Bedankt vrolijke vriend. ;)
Ik weet dat het alleen om de drivers gaat en er moet toch een makkelijkere manier zijn om dat voor elkaar te krijgen? En ja ik ben moe dus ik zie dingen over het hoofd. Dit is niet de makkelijkste manier iig. Zoek wel een driverpakketje wat wel werkt en nee ik ga niet slapen voor het lukt. :P

Edit: Okee ik ben niet gek, alstu: http://www.companionlink.com/files/special/DejaConnectADB.exe
T15 firmware overigens, geen idee of het daarmee te maken heeft.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:52:22 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120926207
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120926342
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die heb ik wel helaas dus ik moet wel maar ook al volg ik deze dan nog lukt het niet en ik ben hier echt niet nieuw in. |:(
Hij ziet hem gewoon niet. Nou ja whatsapp dan maar via een omweg geinstalleerd, heb ik weer iets maar ik zou wel graag play e.d. willen.
Kun je die unknow device niet laten zoeken (via handmatig) naar de driver in de pdanet directory (in program files/pdanet for android) ? Dan ook subdirs aanvinken.
pi_120927362
Okee dit is mijn werk, al 15 jaar. Niet telefoons rooten maar ict en ik heb werkelijk de mongol van de Neo's eruit gevist hoor? Eerste keer niks na de drivers, tweede keer helemaal goed. Toen een of andere gekke foutmelding na de recovery.
Android met een luikje dat hij stuk is. :P

Arg. Waarom vis ik nou net die unieke exemplaren eruit? Hij heeft root, nu de rest nog. Is er een andere manier om gapps erop te krijgen? Gewoon een apk oid? :P
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:27:52 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120927840
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef g0dz0r het volgende:
Okee dit is mijn werk, al 15 jaar. Niet telefoons rooten maar ict en ik heb werkelijk de mongol van de Neo's eruit gevist hoor? Eerste keer niks na de drivers, tweede keer helemaal goed. Toen een of andere gekke foutmelding na de recovery.

Arg. Waarom vis ik nou net die unieke exemplaren eruit? Hij heeft root, nu de rest nog. Is er een andere manier om gapps erop te krijgen? Gewoon een apk oid? :P
Hmz, kan ook aan je PC liggen, heb ik ook al eens bij een tablet gehad. Werkte gewoon niet samen met die PC om welke reden dan ook. Zelfs na een reinstall werkt het nog niet (zal wel iets niet kloppen in een driver oid zodat het niet werkt)

Je hebt nu gewoon een softbrick, kan niet zoveel kwaad je moet alleen even reflashen via (een goede) pc.
Denk zelf dat je nu via de MT65xx flasher moet flashen, zal even voor je kijken ;)
quote:
Bestanden downloaden
- Uitpakken en dan zie je vier dingen:
mapje 'FlashTool', mapje 'MT65xx', mapje 'root' en applicatie PdaNetZ350
- Zet je telefoon aan en sluit deze aan op de computer
- Installeer PdaNet
- Haal je batterij uit je telefoon en sluit deze weer aan op de computer
- Ga naar 'configuratiescherm' en dan naar 'apparaatbeheer' op de computer
- Je zal zien dat er een gele driehoek staat bij de 'MT65xx drivers'
- Rechtermuisknop en klik op 'stuurprogramma's bijwerken'
- Kies voor 'op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken'
- Blader naar de map 'MT65xx' en laat deze drivers installeren
- Verbreek de verbinding van de telefoon met de computer
- Start de FlashTool applicatie uit het mapje 'FlashTool'
- Laad in de tweede regel 'scatter-loading' het 'MT6577_Android_scatter_emmc.txt' bestand (mapje 'root')
- Selecteer 'recovery' en zorg ervoor dat hij naar 'recovery_cwm5.5.0.4_ENG.img' verwijst (mapje 'root')
- Druk op F9 en druk daarna op 'ja'
- Druk op de volume+ toets en sluit de usb-kabel aan tussen computer en telefoon
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar
Dit is voor de Jiayu G3 maar je zou in de flashtool ook gewoon firmware moeten kunnen laden. Zet daar in gewoon de Nederlandse ROM of de T15 rom en update hem. Moet zich wel vanzelf wijzen als je een beetje ervaring hebt in de ICT wereld ;) (zelf deze flashtool nog niet gebruikt overigens, bij Allwinner al wel veelvuldig maar zoveel anders is het niet ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120928047
quote:

Ik neem aan dat je CWM al hebt geinstalleerd.
Even op home toets drukken en kijk dan maar eens wat er gebeurd 8-) .
(als je dat luikje ziet dus)
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:33:36 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120928102
Oh ja, faal :P vergeet mijn bovenstaande post dan maar :')!
Snap nog steeds niet wie dat bedacht heeft overigens, direct dat menu is veel beter :P
pi_120928277
Nou ja geloof het of niet, dat had ik al geprobeerd maar fail. Nu doet ie het wel maar package beschadigd blijkbaar. |:(
Nou ja mijn vrouw wil er nu ook eentje dus ik weet zo hoe het moet. :D
pi_120944938
Het lijkt erop dat Android 4.1.2 ook nu uit is voor de Huawei Honor 2, maar ze hebben nu wel hun eigen skin erover gedaan geloof ik.

Het is in iedere geval positief dat je Android 4.1.2 al kan krijgen voor de Huawei Honor 2 en 4.2 kan me gestolen worden want die was nogal buggy en daarom draait mijn Nexus 7 ook nog op 4.1.2.
  zondag 30 december 2012 @ 10:43:45 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120947453
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 04:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Het lijkt erop dat Android 4.1.2 ook nu uit is voor de Huawei Honor 2, maar ze hebben nu wel hun eigen skin erover gedaan geloof ik.

Het is in iedere geval positief dat je Android 4.1.2 al kan krijgen voor de Huawei Honor 2 en 4.2 kan me gestolen worden want die was nogal buggy en daarom draait mijn Nexus 7 ook nog op 4.1.2.
Nice :D, het is dat het design niet helemaal mijn ding is anders stond hij zeker op de lijst om gekocht te worden. Voor 250-260 euro (agent + amazon) heb je dan echt een top toestel.

Wat is er buggy aan 4.2 dan? nog niet erg in verdiept :o . Weet alleen dat ik er met smart op wacht. want: Multi User
pi_120947776
Google er maar eens op hoor, dan zie je wat er buggy aan 4.2 is, hij was op mijn Nexus 7 in iedere geval langzamere dan 4.1.2.

Ik persoonlijk vind design best mooi van de Huawei Honor 2, een beetje een HTC achtig design en hij ziet er in echt mooiere uit en 4.5 inch is een mooi schermformaat, als ik zie hoe groot die SGS3 wel niet is, dan is dat net wat teveel van het goeie.

Maar ik heb echt bewust voor een witte gekozen en niet een zwarte, ik vind dat wit zwarte namelijk mooiere.
  zondag 30 december 2012 @ 11:28:40 #216
390606 speciaal
It's in the name.
pi_120948411

Demo filmpje van FCT van de ZTE U950, die gast zit vanaf 1:25 aziatische pr0n te showen :D
pi_120954800
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Ditty het volgende:

[..]

Heb zelf net besteld, g2 1gb ram en 8mp ¤ 123,60 vond ik wel goed te doen. Ben wel benieuwd hoe het werkt maar ga ervan uit dat ik er minstens net zoveel mee kan als met mijn htc Desire s :) wel via de normale airmail verstuurd dus waarschijnlijk pas over een maand binnen...
Ik heb hem ook besteld. Ook 1gb ram, kaartje van 8gb erbij en hoesje erbij totaal met tax en verzendkosten alles 133euro. max 20dagen stond er bij.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120955020
Gisteren heeft een maat van mij ook de Neo binnengekregen. Prima telefoontje zo op het eerste gezicht. De kijkhoeken van het scherm zijn matig, maar je moet ook niet teveel zeuren over een telefoon van 130,00 euro.

Ben benieuwd of die het een jaar gaat uithouden. Hele root en rom proces in een minuut of 10 gepiept, robbert en Shiznuts nog bedankt voor de guides !
pi_120957245
Zojuist een G2+ 1Ghz dual core en 1gb ram gekocht op antelife. Ze hebben een daily sell.
Samen met accesoirespakket en DHL komt dat op een nette 120 euro.
Geen slechte deal lijkt me zo. En 4'' is mijn maximum, vandaar geen Neo of G3 ofzo.
pi_120961445
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Star B63M toestel kan resetten. Ik moest een paar maanden wachten voordat mijn provider was verhuisd en nu heb ik teveel wachtwoord pogingen (Mis) gedaan en weet ik ook niet meer wat mijn gmail account is. Handig he!!

Alvast bedankt, Sam
Sam
pi_120961731
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:08 schreef Henkerbedenker het volgende:
Zojuist een G2+ 1Ghz dual core en 1gb ram gekocht op antelife. Ze hebben een daily sell.
Samen met accesoirespakket en DHL komt dat op een nette 120 euro.
Geen slechte deal lijkt me zo. En 4'' is mijn maximum, vandaar geen Neo of G3 ofzo.
Linkje aub? Altijd handig...
pi_120961807
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:45 schreef Raznov het volgende:

[..]

Linkje aub? Altijd handig...
http://www.antelife.com/j(...)0-1-0ghz-1g-ram.html

En dan laten omrekenen via paypal (dus betalen in USD). (scheelt 13! euro)
pi_120962423
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Henkerbedenker het volgende:

[..]

http://www.antelife.com/j(...)0-1-0ghz-1g-ram.html

En dan laten omrekenen via paypal (dus betalen in USD). (scheelt 13! euro)
Geen verzendkosten ofzo? Idd nooit euro aanklikken altijd usd :D
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120963043
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 16:40 schreef Samamsterdam het volgende:
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Star B63M toestel kan resetten. Ik moest een paar maanden wachten voordat mijn provider was verhuisd en nu heb ik teveel wachtwoord pogingen (Mis) gedaan en weet ik ook niet meer wat mijn gmail account is. Handig he!!

Alvast bedankt, Sam
Ik zou zeggen terug zetten naar fabrieks instellingen of opnieuw flashen.
Een rom heb ik als het goed is nog wel voor de B63M, evenals de telefoon zelf met gebroken LCD.
Met een combinatie van + of - volume ingedrukt houden tijdens het opstarten kom je als het goed is in een recovery menu.
pi_120963516
Hoe zijn de ervaringen met fastcardtech.com hier? De prijzen vind ik erg aantrekkelijk daar, maar toch vind ik de site er een beetje onbetrouwbaar uitzien.. :P
Feyenoord Rotterdam
  zondag 30 december 2012 @ 17:34:52 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120964087
De kosten zoals bij het product aangegeven zijn NIET de totale kosten.
Komen nog verzendkosten, transactiekosten en verzonnen kosten bovenop bij checkout.
Bovendien heeft de customer service nergens verstand van en praten ze zichzelf vaak tegen.
Dus mja, niet heel erg onder de indruk, maar er hebben mensen weleens besteld wat dan ook gewoon aankwam...
pi_120965638
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef shiznuts het volgende:
De kosten zoals bij het product aangegeven zijn NIET de totale kosten.
Komen nog verzendkosten, transactiekosten en verzonnen kosten bovenop bij checkout.
Bovendien heeft de customer service nergens verstand van en praten ze zichzelf vaak tegen.
Dus mja, niet heel erg onder de indruk, maar er hebben mensen weleens besteld wat dan ook gewoon aankwam...
http://www.resellerratings.com/store/FastCardTech
Leuke reviews. _O- Ik ga wel een andere site zoeken.
Feyenoord Rotterdam
pi_120978930

[ Bericht 100% gewijzigd door Samamsterdam op 30-12-2012 21:46:19 ]
Sam
pi_120979178
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:13 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ik zou zeggen terug zetten naar fabrieks instellingen of opnieuw flashen.
Een rom heb ik als het goed is nog wel voor de B63M, evenals de telefoon zelf met gebroken LCD.
Met een combinatie van + of - volume ingedrukt houden tijdens het opstarten kom je als het goed is in een recovery menu.
Dank je wel Mehari, Ik probeerde het toestel naar de Fabrieks instelling te zetten zoals je hebt aangegeven maar het toestel vraag steeds naar mijn Gmail account. Ik heb zonder en met een simkaart geprobeerd maar de recovery menu komt er niet. Zijn er andere manieren om dit toestel te resetten. Nogmaals bedankt.

Gr, Sam
Sam
pi_120979416
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:59 schreef Haque het volgende:

[..]

Niet veralgemenen banggoood, Buysku en geekbuying steeds in EUR bestellen stukken beter dan paypal en ook dan cc.
pi_120980835
quote:
[..]

Dank je wel Mehari, Ik probeerde het toestel naar de Fabrieks instelling te zetten zoals je hebt aangegeven maar het toestel vraag steeds naar mijn Gmail account. Ik heb zonder en met een simkaart geprobeerd maar de recovery menu komt er niet. Zijn er andere manieren om dit toestel te resetten. Nogmaals bedankt.

Gr, Sam
Ik kan een en ander niet meer proberen, van mijn B63M is het scherm voor 90% onleesbaar
maar volgens mij moet je in ieder geval met een toetscombinatie opstarten in engineering mode kunnen komen.
Als je op B63M gaat zoeken met google in discussiegroepen is best veel over te vinden.
Als het echt niet meer lukt kunnen we altijd nog van 2 defecte 1 werkende maken.
Ook flashen is echt niet moeilijk.
pi_120981667
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:59 schreef Haque het volgende:

[..]

Die 120 is met dhl.
Hijs nog goedkoper met airmail. ($153)
pi_120981887
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ik kan een en ander niet meer proberen, van mijn B63M is het scherm voor 90% onleesbaar
maar volgens mij moet je in ieder geval met een toetscombinatie opstarten in engineering mode kunnen komen.
Als je op B63M gaat zoeken met google in discussiegroepen is best veel over te vinden.
Als het echt niet meer lukt kunnen we altijd nog van 2 defecte 1 werkende maken.
Ook flashen is echt niet moeilijk.
Thx Mehari, Ik ga het proberen. Ik laat je weten. Fijne O&N.
Sam
  zondag 30 december 2012 @ 22:21:33 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120982200
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Samamsterdam het volgende:

[..]

Gr, Sam
Waarom maak je geen nieuw Gmail-account aan dan?
pi_120983767
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Waarom maak je geen nieuw Gmail-account aan dan?
Zou dat lukken? Hij vraag mijn bestaande Gmai account.
Sam
pi_120987941
NeoMobile heeft de Neo N002 sinds kort voorzien van een IPS scherm en wordt verkocht als N002i voor dezelfde prijs als de oude versie, via Mistertao
De verschillen van de kijkhoek zijn, zoals verwacht, goed zichtbaar.

[ Bericht 12% gewijzigd door elinx op 30-12-2012 23:58:41 ]
pi_120993276
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef RobertNL het volgende:
SPOILER: Neem in acht dat ik een waardeloze fotograaf ben.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baggere foto's, is dat met de G3?
pi_120995465
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef Dafok het volgende:

[..]

Baggere foto's, is dat met de G3?
waarschijnlijk wel
pi_120999858
Oh N002i komt eraan, neo met IPS scherm :P.
Goed dat ik nog wat gewacht heb _O-

G3 bij lighttake lekker duur http://lightake.com/detai(...)een_3G___Black-56925 :N

[ Bericht 39% gewijzigd door jonasr op 31-12-2012 11:51:11 ]
pi_121005404
Hmmm. Wat een keuze allemaal zeg. Die G2+ leek me wel iets, maar voor een beetje meer geld zit je al op een G3 of Neo N02i. Als ik zo alle reviews lees zal het toch een G3 worden, maar die foto's in dit topic doen mijn keuze weer niet echt goed. De Neo N02 is ook wel mooi, maar zonde om geen IPS te doen als deze er wel is. :)

Die G3 bij lighttake is toch helemaal niet zo duur? Incl verzendkosten kwam ik op de goedkoopste bij banggood voor $190... (goedkoper tov Aliexpress en ebay, geen idee van taobao, daar doe ik niets aan :P)
  maandag 31 december 2012 @ 13:06:54 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121005637
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef Raznov het volgende:
Hmmm. Wat een keuze allemaal zeg. Die G2+ leek me wel iets, maar voor een beetje meer geld zit je al op een G3 of Neo N02i. Als ik zo alle reviews lees zal het toch een G3 worden, maar die foto's in dit topic doen mijn keuze weer niet echt goed. De Neo N02 is ook wel mooi, maar zonde om geen IPS te doen als deze er wel is. :)

Die G3 bij lighttake is toch helemaal niet zo duur? Incl verzendkosten kwam ik op de goedkoopste bij banggood voor $190... (goedkoper tov Aliexpress en ebay, geen idee van taobao, daar doe ik niets aan :P)
De G2S is ook wel leuk :D!

960*540 OGS IPS scherm, 8MP camera, MTK6577 @1.2Ghz, 1GB ram.
Zeer goede volwaardige opvolger van de G2 ipv de G2+ (512 en 1GB) met een 4'' scherm.

De Neo heeft naar mijn idee te veel problemen, de 3mm plug gaat snel los, batterij is niet alles, scerm problemen etc. Dit kan met de IPS versie wel beter zijn maar toch raad ik hem op dit moment niet meer aan.

Daarnaast goed nieuws voor mensen met de G2 (singlecore):
quote:
The version 4.1 software update only applies to the good the domain G2 mononuclear version.
Mix due to the single-core version of the two screens, Brush, the following tips, based on the version of the current system, corresponding to the selected version of the software to be updated, otherwise the wrong brush may cause the phone to a black screen.

Use a wire brush to upgrade to the 4.1 system! Has own root privileges!

Er zijn 2 versies voor de verschillende toestellen (2 soorten schermen).

Ga proberen straks even een mirror te regelen ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door RobertNL op 31-12-2012 13:33:24 ]
pi_121006903
Oh ja niet om het een of andere te zeggen, maar de neo is gewoon een goedkoop toestel en het is zo goedkoop dat je al die problemen cadeau krijgt.

Soms is goedkoop gewoon duur koop, maar dat moet iedere voor zich zelf uitmaken, ik persoonlijk heb bewust een wat duurdere toestel genomen en de bouw kwaliteit is ook echt goed.

Lachen trouwens al die Chinezen met hun iPhones, viel me vndaag op hoe langzaam zo'n iPhone foto's maakt, terwijl mijn Huawei Honor 2 heel snel achter elkaar foto's kan maken.
  maandag 31 december 2012 @ 13:59:52 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121007882
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh ja niet om het een of andere te zeggen, maar de neo is gewoon een goedkoop toestel en het is zo goedkoop dat je al die problemen cadeau krijgt.

Soms is goedkoop gewoon duur koop, maar dat moet iedere voor zich zelf uitmaken, ik persoonlijk heb bewust een wat duurdere toestel genomen en de bouw kwaliteit is ook echt goed.

Lachen trouwens al die Chinezen met hun iPhones, viel me vndaag op hoe langzaam zo'n iPhone foto's maakt, terwijl mijn Huawei Honor 2 heel snel achter elkaar foto's kan maken.
Mwha, het verschil met een Jiayu G2 is niet heel groot (launch prijs) en die zit toch zeker wel degelijk in elkaar. Verschilt ook een beetje per merk ;).

Zo zitten er ook verschillen tussen Samsung, HTC en LG toestellen in de zelfde prijscategorie ;)
pi_121007954
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
Daarnaast goed nieuws voor mensen met de G2 (singlecore):

[..]

[ afbeelding ]
Er zijn 2 versies voor de verschillende toestellen (2 soorten schermen).

Ga proberen straks even een mirror te regelen ;)

Dan neem ik aan dat een 4.1.2 update voor de G3 ook niet zo lang meer zal duren?
pi_121008780
Eindelijk mijn NEO binnen gekregen, net bezorgd :)

SuperSU is al geïnstalleerd, en de Playstore ook. Dit wil toch zeggen dat het toestel al geroot is?
Er staat Android 4.0.4 op.

Is het de moeite waard om Xenorium ROM erop te zetten, wel Nederlands, maar is het verder geen oudere versie ofzo iets?
pi_121008855
quote:

haha, je zet jezelf wel een beetje te kakken zo he ;)
pi_121009100
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De G2S is ook wel leuk :D!

960*540 OGS IPS scherm, 8MP camera, MTK6577 @1.2Ghz, 1GB ram.
Zeer goede volwaardige opvolger van de G2 ipv de G2+ (512 en 1GB) met een 4'' scherm.

De Neo heeft naar mijn idee te veel problemen, de 3mm plug gaat snel los, batterij is niet alles, scerm problemen etc. Dit kan met de IPS versie wel beter zijn maar toch raad ik hem op dit moment niet meer aan.
Ook ervaring met de G3? Tja het zelfde lees ik ook van de Neo op diverse sites. Ik verwacht natuurlijk geen SGS3 of iets dergelijks, maar wat ik nu doe met mijn Nexus S moet met de volgende telefoon ook kunnen, alleen sneller. De G3 heeft dan Gorilla Glass, wat op zich wel een voordeel kan zijn, maar ik ga eigenlijk nooit lomp met mijn telefoon om. Hij zit altijd scherm-been in mijn broekzak, dus veel kan er dan ook niet gebeuren.

Ik zit meer met het firmware verhaal, hoe zijn de updates wat Jiayu betreft? Iemand ervaring mee?
pi_121009162
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:22 schreef G-NiLES het volgende:
haha, je zet jezelf wel een beetje te kakken zo he ;)
Tsja als het bij mij niet zo werkt als bij anderen? :?

Maar hij doet het inmiddels wel en daar ging het om dus iedereen bedankt nog voor de hulp en mocht iemand tegen dezelfde problemen aanlopen dan helpt dat driverpakketje dus wat ik heb gepost. Machine is/was Win8 dus misschien ligt het daar ook wel aan.
CWM probleem was na een keer of 8 proberen ook opgelost. :P
pi_121010019
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Jeffreydo- het volgende:
Eindelijk mijn NEO binnen gekregen, net bezorgd :)

SuperSU is al geïnstalleerd, en de Playstore ook. Dit wil toch zeggen dat het toestel al geroot is?
Er staat Android 4.0.4 op.

Is het de moeite waard om Xenorium ROM erop te zetten, wel Nederlands, maar is het verder geen oudere versie ofzo iets?
Is dan al geroot waarschijnlijk. Even root checker uit de playstore proberen.

Die van Xenorium is T12. Moet je even kijken welke T versie je nu hebt.
  maandag 31 december 2012 @ 15:12:53 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121010694
quote:
2s.gif Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat een 4.1.2 update voor de G3 ook niet zo lang meer zal duren?
Ik hoop het ook :P.

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Raznov het volgende:

[..]

Ook ervaring met de G3? Tja het zelfde lees ik ook van de Neo op diverse sites. Ik verwacht natuurlijk geen SGS3 of iets dergelijks, maar wat ik nu doe met mijn Nexus S moet met de volgende telefoon ook kunnen, alleen sneller. De G3 heeft dan Gorilla Glass, wat op zich wel een voordeel kan zijn, maar ik ga eigenlijk nooit lomp met mijn telefoon om. Hij zit altijd scherm-been in mijn broekzak, dus veel kan er dan ook niet gebeuren.

Ik zit meer met het firmware verhaal, hoe zijn de updates wat Jiayu betreft? Iemand ervaring mee?
Jiayu heeft ook wel een aantal updates gehad, zoals hierboven te zien geven ze nu een update voor de singlecore versie met 4.1.2

De G3 gaat vast nog 4.2 krijgen maar daarna weet ik het niet (hangt een beetje af van hoe lang mediatek de MTK6577 nog verkoopt).

Nog even geduld, vanavond staan de files van de Jiayu G2 online :P
  maandag 31 december 2012 @ 15:23:15 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121011138
Ies wel mooi dat de N002i IPS heeft. :Y Maakt het er meteen een stuk idealere telefoon van. De kijkhoeken vond ik naast de lack of international firmware storend aan de N002. Verder heb ik 'em al een keer goed laten vallen e.d. maar ben juist zeer te spreken over de kwaliteit en hoe 'ie aanvoelt. Die van mij is echt niks mis mee. Ook geen gekke dingen met de accu of iets.

Maar goed, de eerstvolgende telefoon wordt de UMI X2 of iets soortgelijks waarschijnlijk. MTK6589, dus quadcore dualSIM en dan niet over de 5" uitkomend. Als het groter moet tether ik m'n 3G wel en ga ik op m'n tablet verder. :P Ff wachten op wat er allemaal uitkomt. TCL, Lenovo, ZTE, Jiayu, enz etc, broeden allemaal ook nog op leuke dingen. 2GB RAM, goede accucapaciteit (>2500mAh), 1080P schermen en lichtsterke lens camera's (f/1.8 of f2.2 ofzo) zouden niet geheel onwelkom zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 31-12-2012 15:56:20 ]
pi_121011367
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Maar goed, de eerstvolgende telefoon wordt de UMI X2 of iets soortgelijks waarschijnlijk. MTK6589, dus quadcore dualSIM en dan niet over de 5" uitkomend. Als het groter moet tether ik m'n 3G wel en ga ik op m'n tablet verder. :P Ff wachten op wat er allemaal uitkomt. YCL, Lenovo, ZTE, Jiayu, enz etc, broeden allemaal ook nog op leuke dingen. 2GB RAM, goede accucapaciteit (>2500mAh), 1080P schermen en lichtsterke lens camera's (f/1.8 of f2.2 ofzo) zouden niet geheel onwelkom zijn.
Is alleen jammer dat er bijna geen dualsim zijn met de quadcore.
  maandag 31 december 2012 @ 15:58:07 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121012844
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef glsf het volgende:

[..]

Is alleen jammer dat er bijna geen dualsim zijn met de quadcore.
Met de MTK6589 komt daar gelukkig verandering in. :Y En die gaan toch wel in de Chinese budgetsmartphones zitten.

What's up trouwens met al die witte modellen. :') Ik heb echt een hekel aan witte voorkanten. :D
pi_121014261
Sorry, maar even nog vraagje tussendoor.
Waar kan ik de T versie vinden van mijn NEO?
Is dat Baseband version? dat is MAUI.11AMD.W12.22.SP.V5.P3, 2012/09/10 15.27

Verder valt me ook wel op dat de kijkhoek inderdaad niet heel goed is, maar meestal kijk ik er toch recht naar, dus valt mee.

In ieder geval is hij een stuk sneller dan mijn oude ZTE Blade :)
  maandag 31 december 2012 @ 16:35:14 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121014400
Nope.

Setting > About phone > scroll naar beneden > Build number
Ik heb er staan: V11M_NEO_T12
pi_121014965
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef shiznuts het volgende:
Nope.

Setting > About phone > scroll naar beneden > Build number
Ik heb er staan: V11M_NEO_T12
Oh, nou ja, ik heb alleen NEO_N002 staan.
Nou zit ik te twijfelen, wat is precies het verschil tussen de versie die ik nu heb en die van Xenorium.
Alleen het NL/Engels?

Zijn er dan nog speciale dingen waar het nederlands handiger voor is dan voor het engels, qua apps ofzo?
Anders laat ik het hier op staan totdat ik wat tegenkom
  maandag 31 december 2012 @ 16:57:29 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121015248
Je kijkt bij 'Model number' (daar staat 'NEO_N002' idd), niet 'Build number' zoals ik zei, denk ik.
Kijk nog eens en scroll helemaal naar beneden, je ziet niet alle beschikbare data op het scherm, eronder staan nog een paar dingen, waaronder 'Build number'.

Xenorium heeft de boel NL gemaakt inderdaad, that it. Je kunt ook in de Play market zoeken naar 'locale' dan krijg je een paar verschillende apps waardoor je de apps kunt vertellen dat je graag Nederlandstalig wilt. Dit heeft verder geen effect op het Android-menu zelf, alleen op de apps.

Zelf zet ik toch vrijwel alles, behalve m'n computer's besturingssysteem misschien, in het Engels.
pi_121015249
Je moet niet bij model number kijken maar bij build number. ;)
Ik heb V11M_NEO_T15
pi_121016332
Toch wel vreemd dan, zowel model number als Build number is NEO_N002
Nouja, ik houd deze dan wel gewoon.
Ik zal dat Locale eens gebruiken, iig bedankt voor de hulp en een gelukkig nieuwjaar alvast :)
  maandag 31 december 2012 @ 18:35:15 #260
97745 Thorical
finding a way
pi_121018550
Ik doe iets verkeerd maar wat?
Ik heb mijn Neo geroot, er staat superuser op.
Ik heb er mobileuncle opstaan.
Ik zet de recovery op een sd kaartje.
Via mobile uncle laat ik de recovery updaten en ik kom maar niet in de CMW recovery.
Wat in hemelsnaam doe ik verkeerd?
pi_121018772
Staat er nog meer op het kaartje? Ik had in eerste instantie een verkeerde CWM erop, zag het meteen aan de kleuren maar toch. :P Stond nog op het kaartje voor mijn Blade. ;)
pi_121018890
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef Thorical het volgende:
Ik doe iets verkeerd maar wat?
Ik heb mijn Neo geroot, er staat superuser op.
Ik heb er mobileuncle opstaan.
Ik zet de recovery op een sd kaartje.
Via mobile uncle laat ik de recovery updaten en ik kom maar niet in de CMW recovery.
Wat in hemelsnaam doe ik verkeerd?
Via mobile uncle kun je naar je recovery booten. Heb je dat al geprobeerd ?
Als je dan een liggend android mannetje met open luikje ziet dan op home toets drukken.
  maandag 31 december 2012 @ 18:46:19 #263
97745 Thorical
finding a way
pi_121018901
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef g0dz0r het volgende:
Staat er nog meer op het kaartje? Ik had in eerste instantie een verkeerde CWM erop, zag het meteen aan de kleuren maar toch. :P Stond nog op het kaartje voor mijn Blade. ;)
Nee, ik formateer het kaartje met SDFormatter. En ik zet er allen maar het recovery bestandje op.
  maandag 31 december 2012 @ 20:51:55 #264
97745 Thorical
finding a way
pi_121022054
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:46 schreef Thorical het volgende:

[..]

Nee, ik formateer het kaartje met SDFormatter. En ik zet er allen maar het recovery bestandje op.
Blijk ik iedere keer met het verkeerde image bezig geweest te zijn.
Maar ik heb dus een werkende Playstore maar mijn Neo is nog niet in het Nederlands.
Iedereen bedankt voor zijn hulp ik heb nu een telefoon waar ik iets aan heb.
pi_121022973
Ik mis de Nederlandse taal totaal niet, geen idee waar het voordeel kan opleveren. Het enige wat vervelender is tov mijn oude telefoon (qwerty Nokia e72) is dat ik vaak mistyp maar gelukkig helpt SwiftKey

[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 02-01-2013 01:16:04 ]
pi_121038301
Dus als ik de rom van Xenorium gebruik dan kan ik nog steeds alles op Engels zetten? Of, aangezien ik toch geen Nederlands wil, zijn er andere roms die nog beter zijn?
pi_121039056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:26 schreef stroopwafelt het volgende:
Dus als ik de rom van Xenorium gebruik dan kan ik nog steeds alles op Engels zetten? Of, aangezien ik toch geen Nederlands wil, zijn er andere roms die nog beter zijn?
Alle ROM's zijn afgeleid van de Chinese versie. Er zijn zaken toegevoegd en verwijderd. Of dat beter is hangt af van hetgeen je wil.
Xenorium heeft oa de NL taal aan de T12 versie toegevoegd en Chinese apps verwijdert.
Er kan gekozen worden tussen 3 talen.

Daarna is weliswaar nog een officiele versie T15 verschenen, maar die heeft niet veel meerwaarde op de T12 versie.
Lightake heeft nog een T16 Multilanguage versie uitgebracht, maar daar ontbreekt NL.
Waar deze versie op is gebaseerd, is niet duidelijk want T16 is nimmer uitgebracht door Neo.

Nu de Neo een IPS scherm krijgt, moet je opletten voor je een ROM installeert, want de schermdrivers zullen anders zijn.
pi_121040211
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef Diqiu-Long het volgende:

Ikzelf heb nu ook reeds een 3-tal weken de Neo en ik moet zeggen dat ik er uiterst tevreden over ben. Gebruik 'm zowel zakelijk als privé, internetten, mails (privé en werk), calender sync en apps. Ok, het is een budget toestel, maar ik ben er toch zeer tevreden van. Het hangt allemaal af wat je zelf aan zo'n toestel wil spenderen. Ik heb van bovenstaande problemen alleszins nog geen last gehad.
pi_121042930
Ik heb vorige week de ONN K7 binnengekregen voor mijn vader. Top toestel, alleen de GPS wil niet echt werken. Hij kan geen fix krijgen, en ziet max. 3 satellieten.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_121043825
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:02 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb vorige week de ONN K7 binnengekregen voor mijn vader. Top toestel, alleen de GPS wil niet echt werken. Hij kan geen fix krijgen, en ziet max. 3 satellieten.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Deze fix werkt zeer goed icm mijn G3: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=953630

Bij mij werkte het flashen via CWM niet dus ik heb het bestandje direct met root browser op de juiste plek gezet (met ook de juiste permissies 0644).
pi_121045866
Klopt het wanneer ik een NEO die al root heeft en T15 stock erop staat (zoals ze nu verkocht worden bij lightake) alleen maar mobile uncles hoef te installeren en dan recovery.img zodat ik via de CWM de T12 NL_v1_Xenorium kan gaan flashen?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:28:33 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121046034
Probably, why don't you go and find out?
pi_121046109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef shiznuts het volgende:
Probably, why don't you go and find out?
lol :P okeeee.....
pi_121047195
Pff als je zo het artikel leest op GizChina over de top 10 telefoons met hoge verwachtingen voor 2013 dan zou je bijna gaan denken dat er alleen nog maar van die achterlijk grote 5" schermen telefoons gemaakt gaan worden. Waarom zo groot? Voor een telefoon is 4,3"-4,5" toch praktischer?
Music was my first love, and it will be my last.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:58:13 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121047342
Mja, kwestie van aanbod leveren voor de vraag.
Ik koop ook geen iPhone omdat ik daar goede redenen voor heb, maar niet iedereen is zoals ik.
Meer mensen met 3G, meer mensen die internetsites bezoeken op hun mobieltje, mensen die grotere displays willen.
Feit is dat gewoon heel veel mensen zo'n oversized scherm wel wat vinden tegenwoordig, dus spelen ze daarop in.
Ik hoef ook geen 5.3" scherm. En al helemaal niet met een witte voorkant. Maar dat is wat de mensenmassa wil.
pi_121062675
Mensen willen er gewoon bij horen, daarom zie je in China ook zoveel mensen met een iPhone, want dan denken ze oh zie mij met mijn dure iPhone.

En in Nederland zie je dit kudde gedrag ook, alleen nemen mensen daar een abbonement en sommige kunnen dan plots de dure rekeningen niet betalen.

Ik kies zelf altijd juist wat anders, de Nexus 7 zie ik ook bijna niemand hebben en mijn Huawei Honor 2 ook niet, maar dat is omdat het een nieuw toestel is en niet in Nederland te koop is.
pi_121063185
Grote schermen zijn ook gewoon fijner met informatie verwerking op een telefoon. Ik zie zelf geen reden om geen grotere telefoon te nemen, hij past toch altijd in mijn broekzak of jaszak, ook al is hij een stuk groter. Zolang hij nog met een hand vast te houden is zie ik geen reden een kleinere telefoon te nemen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:41:54 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121064771
4.1.2 Update Jiayu G2 (Singlecore!)

quote:
The version 4.1 software update only applies to the good the domain G2 mononuclear version.
Mix due to the single-core version of the two screens, Brush, the following tips, based on the version of the current system, corresponding to the selected version of the software to be updated, otherwise the wrong brush may cause the phone to a black screen.

Use a wire brush to upgrade to the 4.1 system! Has own root privileges!

Kijk eerst goed welke versie je moet hebben! Denk dat je de info kan vinden onder toestel info (niet zeker!)
Bestanden update G2
pi_121065822
Batterij van de Neo n02 gaat wel erg hard hoor. Hebben jullie dat ook? En wat aan te doen?
pi_121065848
Nou nou, leuk, heb je iets besteld is het na 35 dagen nog niet thuis.....

Nog 5 dagen en dan dien ik een complaint in :) lol..

Hopen dat het voor die tijd thuis is, want voor zover ik kan zien ligt mijn tabletje nog steeds in chinezenland...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_121066823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef Apekoek het volgende:
Batterij van de Neo n02 gaat wel erg hard hoor. Hebben jullie dat ook? En wat aan te doen?
Heb ik ook, dan is ie voor bijvoorbeeld nog 30% vol, en als ik dan de oplader er in doe, springt hij naar 50-60%. Heb jij dat ook?

Ik ben nu bezig met Battery Calibration, kijken of dat werkt.
pi_121070209
Waarschijnlijk een Jiayu G3 halen :D
pi_121070800
Mensen met batterij problemen met Neo, zorg dat jullie in ieder geval op Rom t12 of hoger draaien... ( ivm batterij percentage Fix )

Ik had eerst ook problemen met de batterij, ging niet zo lang mee en percentage ging heel raar etc..

Ik heb gewoon de telefoon een nacht aan de lader gedaan zodat hij zeker 100% is..

Daarna heb ik een batterij calibration app gebruikt, al is dat onzinnig.. Want die apps doen niets meer dan de historie verwijderen van wat welke app heeft verbruikt(BatteryStarts.bin Ofzo), het is bevestigd door google dat het geen invloed heeft op de batterij percentage.. Toch had ik het maar even gedaan, want kwaad kan het niet :p

Daarna zorg je dat je je telefoon helemaal leeg laat lopen, en vervolgens zorg je dat hij onafgebroken door laad tot 100 ( ik raad aan om hem in de uit mode op te laden)

Eventueel een aantal keer herhalen.. Heeft bij mij toch goed geholpen..

Ik heb de hele dag 3g aan, sync mijn email om met kwartier.. Doe spelletjes, luister dagelijks z'n 1,5 uur muziek.. En ik red prima om hem dan een dag te gebruiken..
pi_121073841
Mijn batterij gaat één a twee dagen mee, en ik zit er vaak mee op foursuare/instagram/facebook (jaja supersociaal :D ) + nog steeds trouw aan de T12NL rom (btw al een fix voor de muziekapp crash?)

Nu hebben de feestdagen wel hun sporen achter gelaten op men NEO N002, wel zeker 15 keer laten vallen. Nu de telefoon leeft nog, waarschijnlek mede dankzij de cover, maar nu doet het vibratortje het niet meer :|W
Da's wel serieus lastig, want ik zet hem bijna altijd op 'vergadering'..
Khebbem net opengevezen dan maar en er zit zo'n rond motortje (niet zo één van een nokia 3310 dus) in dat 2.7V krijgt, maar het enige dat hij er mee doet is een zacht tikkend geluid geven..
Weet iemand waar ik heen kan voor een replacement te krijgen (onlinestore/buurt van antwerpen of mechelen), en ms ook welk merk, of maakt da ni uit? of is er ms een andere reden dat het gestopt is met werken?
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:27:40 #285
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121076991
Is er nog iets beters te halen dan Jiayu G2 voor 100 euro.

Ik heb 1 maand een vervanger nodig, en ik wou er niet teveel voor kwijt zijn, het belangrijkste voor mij is een 4 inch scherm, goedkoop en een redelijke batterij.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_121078213
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef bokkepoot het volgende:

Ik heb 1 maand een vervanger nodig, en ik wou er niet teveel voor kwijt zijn, het belangrijkste voor mij is een 4 inch scherm, goedkoop en een redelijke batterij.
Ga ervoor! Heb je ook JB zo te zien.
  donderdag 3 januari 2013 @ 00:23:24 #287
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_121095719
Neo binnen. Met een beetje gedoe alles erop gekregen Met dank aan chiznuts
Mooi toestel lijkt me. moet maar eens een poosje mee spelen om alles uit te vinden.
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:30:03 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121097687
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:26 schreef Downstar het volgende:
Mensen met batterij problemen met Neo, zorg dat jullie in ieder geval op Rom t12 of hoger draaien... ( ivm batterij percentage Fix )

Ik had eerst ook problemen met de batterij, ging niet zo lang mee en percentage ging heel raar etc..

Ik heb gewoon de telefoon een nacht aan de lader gedaan zodat hij zeker 100% is..

Daarna heb ik een batterij calibration app gebruikt, al is dat onzinnig.. Want die apps doen niets meer dan de historie verwijderen van wat welke app heeft verbruikt(BatteryStarts.bin Ofzo), het is bevestigd door google dat het geen invloed heeft op de batterij percentage.. Toch had ik het maar even gedaan, want kwaad kan het niet :p

Daarna zorg je dat je je telefoon helemaal leeg laat lopen, en vervolgens zorg je dat hij onafgebroken door laad tot 100 ( ik raad aan om hem in de uit mode op te laden)

Eventueel een aantal keer herhalen.. Heeft bij mij toch goed geholpen..

Ik heb de hele dag 3g aan, sync mijn email om met kwartier.. Doe spelletjes, luister dagelijks z'n 1,5 uur muziek.. En ik red prima om hem dan een dag te gebruiken..
Hier al 2 keer uitgevoerd zonder succes (verschillende Roms), krijg steeds meer het idee dat het een hw defect oid is. Zal mijn batterij a.s. week eerst eens omwisselen met het andere toestel om te kijken wat dat doet. (of zelfs het hele toestel wisselen met titanum backup :P).

Die van mij hapt hier echt stof wegens de ''problemen'' met het scherm (daarom kan ik hem naar mijn idee ook niet verkopen).
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef bokkepoot het volgende:

Prima telefoon ;) ga je voor de singlecore of dualcore versie?
pi_121101561
Welke china mtk mt6577 smartphones worden het meest ondersteund in het buitenland?

Hiermee bedoel ik Roms/tutorials etc.

Welke telefoons hebben dezelfde pcb/motherboards.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:31:14 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121103302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:15 schreef tim1974 het volgende:
Welke china mtk mt6577 smartphones worden het meest ondersteund in het buitenland?

Hiermee bedoel ik Roms/tutorials etc.

Welke telefoons hebben dezelfde pcb/motherboards.
ZTE, Levono, Huawei moet je naar zoeken op XDA. Meen dat er voor 1 van die merken al wel een CM port was (of er mee bezig was).
pi_121104320
Heeft iemand hier ervaring met Jiayumobileshop? ik heb zaterdag besteld en had opzich wel al een mailtje verwacht met wat meer info, dat ze de bestelling aan het verwerken zijn of afgegeven hebben voor verzending aangezien hij gewoon op voorraad is. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon wat te ongeduldig ;)
pi_121105332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef Ditty het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Jiayumobileshop? ik heb zaterdag besteld en had opzich wel al een mailtje verwacht met wat meer info, dat ze de bestelling aan het verwerken zijn of afgegeven hebben voor verzending aangezien hij gewoon op voorraad is. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon wat te ongeduldig ;)
RobertNL heeft naar mijn weten ZEER goede ervaringen met jiayumobileshop :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:04:00 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121105719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef Ditty het volgende:
Mailtjes doen ze niet aan ;) gewoon zelf checken op de site (of even mailen).
pi_121105851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mailtjes doen ze niet aan ;) gewoon zelf checken op de site (of even mailen).
Dat laatste gaat dus niet op, zoals je zelf al aangeeft.
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:09:54 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121105891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef Elysee het volgende:

[..]

Dat laatste gaat dus niet op, zoals je zelf al aangeeft.
Mailtjes vanuit hun zelf niet (over de status). Mailen r.i. de support en terug gaat prima ;) (duurde een dag of 2 hier).
pi_121105944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mailtjes vanuit hun zelf niet (over de status). Mailen r.i. de support en terug gaat prima ;) (duurde een dag of 2 hier).
Ik snap hem nu :)
pi_121106254
Net vanochtend een pakje ontvangen van JiayuMobileShop, bericht van verzending de 26e december.
Dus van mij geen klachten over de communicatie, altijd netjes bericht van de status gehad.
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:35:23 #298
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_121106709
Edit
Weggehaald, verkeerde topic...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_121107165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oke dan ga ik ze maar even mailen :)
pi_121117375
Het is chinees nieuwjaar ofzo van 1 tm 3 jan dus daar heeft het mee te maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')