Is alleen jammer dat er bijna geen dualsim zijn met de quadcore.quote:Op maandag 31 december 2012 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Maar goed, de eerstvolgende telefoon wordt de UMI X2 of iets soortgelijks waarschijnlijk. MTK6589, dus quadcore dualSIM en dan niet over de 5" uitkomend. Als het groter moet tether ik m'n 3G wel en ga ik op m'n tablet verder.Ff wachten op wat er allemaal uitkomt. YCL, Lenovo, ZTE, Jiayu, enz etc, broeden allemaal ook nog op leuke dingen. 2GB RAM, goede accucapaciteit (>2500mAh), 1080P schermen en lichtsterke lens camera's (f/1.8 of f2.2 ofzo) zouden niet geheel onwelkom zijn.
Met de MTK6589 komt daar gelukkig verandering in.quote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef glsf het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat er bijna geen dualsim zijn met de quadcore.
Oh, nou ja, ik heb alleen NEO_N002 staan.quote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef shiznuts het volgende:
Nope.
Setting > About phone > scroll naar beneden > Build number
Ik heb er staan: V11M_NEO_T12
Via mobile uncle kun je naar je recovery booten. Heb je dat al geprobeerd ?quote:Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef Thorical het volgende:
Ik doe iets verkeerd maar wat?
Ik heb mijn Neo geroot, er staat superuser op.
Ik heb er mobileuncle opstaan.
Ik zet de recovery op een sd kaartje.
Via mobile uncle laat ik de recovery updaten en ik kom maar niet in de CMW recovery.
Wat in hemelsnaam doe ik verkeerd?
Nee, ik formateer het kaartje met SDFormatter. En ik zet er allen maar het recovery bestandje op.quote:Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef g0dz0r het volgende:
Staat er nog meer op het kaartje? Ik had in eerste instantie een verkeerde CWM erop, zag het meteen aan de kleuren maar toch.Stond nog op het kaartje voor mijn Blade.
Blijk ik iedere keer met het verkeerde image bezig geweest te zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 18:46 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee, ik formateer het kaartje met SDFormatter. En ik zet er allen maar het recovery bestandje op.
Alle ROM's zijn afgeleid van de Chinese versie. Er zijn zaken toegevoegd en verwijderd. Of dat beter is hangt af van hetgeen je wil.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:26 schreef stroopwafelt het volgende:
Dus als ik de rom van Xenorium gebruik dan kan ik nog steeds alles op Engels zetten? Of, aangezien ik toch geen Nederlands wil, zijn er andere roms die nog beter zijn?
Ikzelf heb nu ook reeds een 3-tal weken de Neo en ik moet zeggen dat ik er uiterst tevreden over ben. Gebruik 'm zowel zakelijk als privé, internetten, mails (privé en werk), calender sync en apps. Ok, het is een budget toestel, maar ik ben er toch zeer tevreden van. Het hangt allemaal af wat je zelf aan zo'n toestel wil spenderen. Ik heb van bovenstaande problemen alleszins nog geen last gehad.quote:Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh ja niet om het een of andere te zeggen, maar de neo is gewoon een goedkoop toestel en het is zo goedkoop dat je al die problemen cadeau krijgt.
Soms is goedkoop gewoon duur koop, maar dat moet iedere voor zich zelf uitmaken, ik persoonlijk heb bewust een wat duurdere toestel genomen en de bouw kwaliteit is ook echt goed.
Lachen trouwens al die Chinezen met hun iPhones, viel me vndaag op hoe langzaam zo'n iPhone foto's maakt, terwijl mijn Huawei Honor 2 heel snel achter elkaar foto's kan maken.
Deze fix werkt zeer goed icm mijn G3: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=953630quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:02 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb vorige week de ONN K7 binnengekregen voor mijn vader. Top toestel, alleen de GPS wil niet echt werken. Hij kan geen fix krijgen, en ziet max. 3 satellieten.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
lolquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef shiznuts het volgende:
Probably, why don't you go and find out?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |