http://www.resellerratings.com/store/FastCardTechquote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef shiznuts het volgende:
De kosten zoals bij het product aangegeven zijn NIET de totale kosten.
Komen nog verzendkosten, transactiekosten en verzonnen kosten bovenop bij checkout.
Bovendien heeft de customer service nergens verstand van en praten ze zichzelf vaak tegen.
Dus mja, niet heel erg onder de indruk, maar er hebben mensen weleens besteld wat dan ook gewoon aankwam...
Dank je wel Mehari, Ik probeerde het toestel naar de Fabrieks instelling te zetten zoals je hebt aangegeven maar het toestel vraag steeds naar mijn Gmail account. Ik heb zonder en met een simkaart geprobeerd maar de recovery menu komt er niet. Zijn er andere manieren om dit toestel te resetten. Nogmaals bedankt.quote:Op zondag 30 december 2012 17:13 schreef Mehari het volgende:
[..]
Ik zou zeggen terug zetten naar fabrieks instellingen of opnieuw flashen.
Een rom heb ik als het goed is nog wel voor de B63M, evenals de telefoon zelf met gebroken LCD.
Met een combinatie van + of - volume ingedrukt houden tijdens het opstarten kom je als het goed is in een recovery menu.
Niet veralgemenen banggoood, Buysku en geekbuying steeds in EUR bestellen stukken beter dan paypal en ook dan cc.quote:Op zondag 30 december 2012 16:59 schreef Haque het volgende:
[..]
Geen verzendkosten ofzo? Idd nooit euro aanklikken altijd usd
Ik kan een en ander niet meer proberen, van mijn B63M is het scherm voor 90% onleesbaarquote:[..]
Dank je wel Mehari, Ik probeerde het toestel naar de Fabrieks instelling te zetten zoals je hebt aangegeven maar het toestel vraag steeds naar mijn Gmail account. Ik heb zonder en met een simkaart geprobeerd maar de recovery menu komt er niet. Zijn er andere manieren om dit toestel te resetten. Nogmaals bedankt.
Gr, Sam
Die 120 is met dhl.quote:Op zondag 30 december 2012 16:59 schreef Haque het volgende:
[..]
Geen verzendkosten ofzo? Idd nooit euro aanklikken altijd usd
Thx Mehari, Ik ga het proberen. Ik laat je weten. Fijne O&N.quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Mehari het volgende:
[..]
Ik kan een en ander niet meer proberen, van mijn B63M is het scherm voor 90% onleesbaar
maar volgens mij moet je in ieder geval met een toetscombinatie opstarten in engineering mode kunnen komen.
Als je op B63M gaat zoeken met google in discussiegroepen is best veel over te vinden.
Als het echt niet meer lukt kunnen we altijd nog van 2 defecte 1 werkende maken.
Ook flashen is echt niet moeilijk.
Waarom maak je geen nieuw Gmail-account aan dan?quote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Samamsterdam het volgende:
[..]
Dank je wel Mehari, Ik probeerde het toestel naar de Fabrieks instelling te zetten zoals je hebt aangegeven maar het toestel vraag steeds naar mijn Gmail account. Ik heb zonder en met een simkaart geprobeerd maar de recovery menu komt er niet. Zijn er andere manieren om dit toestel te resetten. Nogmaals bedankt.
Gr, Sam
Zou dat lukken? Hij vraag mijn bestaande Gmai account.quote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom maak je geen nieuw Gmail-account aan dan?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef RobertNL het volgende:
Baggere foto's, is dat met de G3?SPOILER: Neem in acht dat ik een waardeloze fotograaf ben.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De G2S is ook wel leukquote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef Raznov het volgende:
Hmmm. Wat een keuze allemaal zeg. Die G2+ leek me wel iets, maar voor een beetje meer geld zit je al op een G3 of Neo N02i. Als ik zo alle reviews lees zal het toch een G3 worden, maar die foto's in dit topic doen mijn keuze weer niet echt goed. De Neo N02 is ook wel mooi, maar zonde om geen IPS te doen als deze er wel is.
Die G3 bij lighttake is toch helemaal niet zo duur? Incl verzendkosten kwam ik op de goedkoopste bij banggood voor $190... (goedkoper tov Aliexpress en ebay, geen idee van taobao, daar doe ik niets aan)
quote:The version 4.1 software update only applies to the good the domain G2 mononuclear version.
Mix due to the single-core version of the two screens, Brush, the following tips, based on the version of the current system, corresponding to the selected version of the software to be updated, otherwise the wrong brush may cause the phone to a black screen.
Use a wire brush to upgrade to the 4.1 system! Has own root privileges!
Mwha, het verschil met een Jiayu G2 is niet heel groot (launch prijs) en die zit toch zeker wel degelijk in elkaar. Verschilt ook een beetje per merkquote:Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh ja niet om het een of andere te zeggen, maar de neo is gewoon een goedkoop toestel en het is zo goedkoop dat je al die problemen cadeau krijgt.
Soms is goedkoop gewoon duur koop, maar dat moet iedere voor zich zelf uitmaken, ik persoonlijk heb bewust een wat duurdere toestel genomen en de bouw kwaliteit is ook echt goed.
Lachen trouwens al die Chinezen met hun iPhones, viel me vndaag op hoe langzaam zo'n iPhone foto's maakt, terwijl mijn Huawei Honor 2 heel snel achter elkaar foto's kan maken.
Dan neem ik aan dat een 4.1.2 update voor de G3 ook niet zo lang meer zal duren?quote:Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
Daarnaast goed nieuws voor mensen met de G2 (singlecore):
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn 2 versies voor de verschillende toestellen (2 soorten schermen).
Ga proberen straks even een mirror te regelen
haha, je zet jezelf wel een beetje te kakken zo hequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef g0dz0r het volgende:
Okee dit is mijn werk, al 15 jaar. Niet telefoons rooten maar ict en ik heb werkelijk de mongol van de Neo's eruit gevist hoor? Eerste keer niks na de drivers, tweede keer helemaal goed. Toen een of andere gekke foutmelding na de recovery.
Android met een luikje dat hij stuk is.
Arg. Waarom vis ik nou net die unieke exemplaren eruit? Hij heeft root, nu de rest nog. Is er een andere manier om gapps erop te krijgen? Gewoon een apk oid?
Ook ervaring met de G3? Tja het zelfde lees ik ook van de Neo op diverse sites. Ik verwacht natuurlijk geen SGS3 of iets dergelijks, maar wat ik nu doe met mijn Nexus S moet met de volgende telefoon ook kunnen, alleen sneller. De G3 heeft dan Gorilla Glass, wat op zich wel een voordeel kan zijn, maar ik ga eigenlijk nooit lomp met mijn telefoon om. Hij zit altijd scherm-been in mijn broekzak, dus veel kan er dan ook niet gebeuren.quote:Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De G2S is ook wel leuk!
960*540 OGS IPS scherm, 8MP camera, MTK6577 @1.2Ghz, 1GB ram.
Zeer goede volwaardige opvolger van de G2 ipv de G2+ (512 en 1GB) met een 4'' scherm.
De Neo heeft naar mijn idee te veel problemen, de 3mm plug gaat snel los, batterij is niet alles, scerm problemen etc. Dit kan met de IPS versie wel beter zijn maar toch raad ik hem op dit moment niet meer aan.
Tsja als het bij mij niet zo werkt als bij anderen?quote:Op maandag 31 december 2012 14:22 schreef G-NiLES het volgende:
haha, je zet jezelf wel een beetje te kakken zo he
Is dan al geroot waarschijnlijk. Even root checker uit de playstore proberen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Jeffreydo- het volgende:
Eindelijk mijn NEO binnen gekregen, net bezorgd
SuperSU is al geïnstalleerd, en de Playstore ook. Dit wil toch zeggen dat het toestel al geroot is?
Er staat Android 4.0.4 op.
Is het de moeite waard om Xenorium ROM erop te zetten, wel Nederlands, maar is het verder geen oudere versie ofzo iets?
Ik hoop het ookquote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat een 4.1.2 update voor de G3 ook niet zo lang meer zal duren?
Jiayu heeft ook wel een aantal updates gehad, zoals hierboven te zien geven ze nu een update voor de singlecore versie met 4.1.2quote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Raznov het volgende:
[..]
Ook ervaring met de G3? Tja het zelfde lees ik ook van de Neo op diverse sites. Ik verwacht natuurlijk geen SGS3 of iets dergelijks, maar wat ik nu doe met mijn Nexus S moet met de volgende telefoon ook kunnen, alleen sneller. De G3 heeft dan Gorilla Glass, wat op zich wel een voordeel kan zijn, maar ik ga eigenlijk nooit lomp met mijn telefoon om. Hij zit altijd scherm-been in mijn broekzak, dus veel kan er dan ook niet gebeuren.
Ik zit meer met het firmware verhaal, hoe zijn de updates wat Jiayu betreft? Iemand ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |