pdanet is alleen maar een hulpmiddel om de drivers te installeren. Voor de rest gebruik je het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef g0dz0r het volgende:
Nou ik snap er geen zak meer van, laptop ziet telefoon maar no go met pdanet, hij ziet hem niet.
Ik begin een beetje verdrietig te worden.![]()
Het is echt een mooi ding maar zo kan ik er geen zak mee...
Die heb ik wel helaas dus ik moet wel maar ook al volg ik deze dan nog lukt het niet en ik ben hier echt niet nieuw in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef glsf het volgende:
pdanet is alleen maar een hulpmiddel om de drivers te installeren. Voor de rest gebruik je het niet.
Zolang je geen unknown devices hebt is er toch geen probleem ?
Heb je deze instructie gevolgd ?
Bedankt vrolijke vriend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
Als het je dag niet is, ga eens vroeg op bed. Slaap lekker uit op je zondag, neem een douche, ontbijt eens flink en ga er dan met wakkere ogen nog eens naar kijken.
Kun je die unknow device niet laten zoeken (via handmatig) naar de driver in de pdanet directory (in program files/pdanet for android) ? Dan ook subdirs aanvinken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die heb ik wel helaas dus ik moet wel maar ook al volg ik deze dan nog lukt het niet en ik ben hier echt niet nieuw in.![]()
Hij ziet hem gewoon niet. Nou ja whatsapp dan maar via een omweg geinstalleerd, heb ik weer iets maar ik zou wel graag play e.d. willen.
Hmz, kan ook aan je PC liggen, heb ik ook al eens bij een tablet gehad. Werkte gewoon niet samen met die PC om welke reden dan ook. Zelfs na een reinstall werkt het nog niet (zal wel iets niet kloppen in een driver oid zodat het niet werkt)quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef g0dz0r het volgende:
Okee dit is mijn werk, al 15 jaar. Niet telefoons rooten maar ict en ik heb werkelijk de mongol van de Neo's eruit gevist hoor? Eerste keer niks na de drivers, tweede keer helemaal goed. Toen een of andere gekke foutmelding na de recovery.
Android met een luikje dat hij stuk is.
Arg. Waarom vis ik nou net die unieke exemplaren eruit? Hij heeft root, nu de rest nog. Is er een andere manier om gapps erop te krijgen? Gewoon een apk oid?
Dit is voor de Jiayu G3 maar je zou in de flashtool ook gewoon firmware moeten kunnen laden. Zet daar in gewoon de Nederlandse ROM of de T15 rom en update hem. Moet zich wel vanzelf wijzen als je een beetje ervaring hebt in de ICT wereldquote:Bestanden downloaden
- Uitpakken en dan zie je vier dingen:
mapje 'FlashTool', mapje 'MT65xx', mapje 'root' en applicatie PdaNetZ350
- Zet je telefoon aan en sluit deze aan op de computer
- Installeer PdaNet
- Haal je batterij uit je telefoon en sluit deze weer aan op de computer
- Ga naar 'configuratiescherm' en dan naar 'apparaatbeheer' op de computer
- Je zal zien dat er een gele driehoek staat bij de 'MT65xx drivers'
- Rechtermuisknop en klik op 'stuurprogramma's bijwerken'
- Kies voor 'op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken'
- Blader naar de map 'MT65xx' en laat deze drivers installeren
- Verbreek de verbinding van de telefoon met de computer
- Start de FlashTool applicatie uit het mapje 'FlashTool'
- Laad in de tweede regel 'scatter-loading' het 'MT6577_Android_scatter_emmc.txt' bestand (mapje 'root')
- Selecteer 'recovery' en zorg ervoor dat hij naar 'recovery_cwm5.5.0.4_ENG.img' verwijst (mapje 'root')
- Druk op F9 en druk daarna op 'ja'
- Druk op de volume+ toets en sluit de usb-kabel aan tussen computer en telefoon
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar
Ik neem aan dat je CWM al hebt geinstalleerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef g0dz0r het volgende:
Android met een luikje dat hij stuk is.
Nicequote:Op zondag 30 december 2012 04:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Het lijkt erop dat Android 4.1.2 ook nu uit is voor de Huawei Honor 2, maar ze hebben nu wel hun eigen skin erover gedaan geloof ik.
Het is in iedere geval positief dat je Android 4.1.2 al kan krijgen voor de Huawei Honor 2 en 4.2 kan me gestolen worden want die was nogal buggy en daarom draait mijn Nexus 7 ook nog op 4.1.2.
Ik heb hem ook besteld. Ook 1gb ram, kaartje van 8gb erbij en hoesje erbij totaal met tax en verzendkosten alles 133euro. max 20dagen stond er bij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Ditty het volgende:
[..]
Heb zelf net besteld, g2 1gb ram en 8mp ¤ 123,60 vond ik wel goed te doen. Ben wel benieuwd hoe het werkt maar ga ervan uit dat ik er minstens net zoveel mee kan als met mijn htc Desire swel via de normale airmail verstuurd dus waarschijnlijk pas over een maand binnen...
Linkje aub? Altijd handig...quote:Op zondag 30 december 2012 15:08 schreef Henkerbedenker het volgende:
Zojuist een G2+ 1Ghz dual core en 1gb ram gekocht op antelife. Ze hebben een daily sell.
Samen met accesoirespakket en DHL komt dat op een nette 120 euro.
Geen slechte deal lijkt me zo. En 4'' is mijn maximum, vandaar geen Neo of G3 ofzo.
http://www.antelife.com/j(...)0-1-0ghz-1g-ram.htmlquote:
Geen verzendkosten ofzo? Idd nooit euro aanklikken altijd usdquote:Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
http://www.antelife.com/j(...)0-1-0ghz-1g-ram.html
En dan laten omrekenen via paypal (dus betalen in USD). (scheelt 13! euro)
Ik zou zeggen terug zetten naar fabrieks instellingen of opnieuw flashen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:40 schreef Samamsterdam het volgende:
Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Star B63M toestel kan resetten. Ik moest een paar maanden wachten voordat mijn provider was verhuisd en nu heb ik teveel wachtwoord pogingen (Mis) gedaan en weet ik ook niet meer wat mijn gmail account is. Handig he!!
Alvast bedankt, Sam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |