abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120924595
Nou ik snap er geen zak meer van, laptop ziet telefoon maar no go met pdanet, hij ziet hem niet. :X
Ik begin een beetje verdrietig te worden. ;(

Het is echt een mooi ding maar zo kan ik er geen zak mee...
pi_120924830
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef g0dz0r het volgende:
Nou ik snap er geen zak meer van, laptop ziet telefoon maar no go met pdanet, hij ziet hem niet. :X
Ik begin een beetje verdrietig te worden. ;(

Het is echt een mooi ding maar zo kan ik er geen zak mee...
pdanet is alleen maar een hulpmiddel om de drivers te installeren. Voor de rest gebruik je het niet.
Zolang je geen unknown devices hebt is er toch geen probleem ?
Heb je deze instructie gevolgd ?

[ Bericht 4% gewijzigd door glsf op 29-12-2012 20:27:46 ]
pi_120925491
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef glsf het volgende:
pdanet is alleen maar een hulpmiddel om de drivers te installeren. Voor de rest gebruik je het niet.
Zolang je geen unknown devices hebt is er toch geen probleem ?
Heb je deze instructie gevolgd ?
Die heb ik wel helaas dus ik moet wel maar ook al volg ik deze dan nog lukt het niet en ik ben hier echt niet nieuw in. |:(
Hij ziet hem gewoon niet. Nou ja whatsapp dan maar via een omweg geinstalleerd, heb ik weer iets maar ik zou wel graag play e.d. willen.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:37:35 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120925507
Je weet dat het tot nog toe iedereen gewoon gelukt is, hè? Zelfs eerder vandaag nog iemand die normaal gesproken met een mac werkt en niet zo tweakerig is.

Als het met alle middelen die tot je beschikking staat niet lukt om de boel werkend te krijgen, dan is het niet dat jij geen zak met dat mooie ding kan, maar dat mooie ding niks met jou. :D

Als het je dag niet is, ga eens vroeg op bed. Slaap lekker uit op je zondag, neem een douche, ontbijt eens flink en ga er dan met wakkere ogen nog eens naar kijken. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120925897
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
Als het je dag niet is, ga eens vroeg op bed. Slaap lekker uit op je zondag, neem een douche, ontbijt eens flink en ga er dan met wakkere ogen nog eens naar kijken. :P
Bedankt vrolijke vriend. ;)
Ik weet dat het alleen om de drivers gaat en er moet toch een makkelijkere manier zijn om dat voor elkaar te krijgen? En ja ik ben moe dus ik zie dingen over het hoofd. Dit is niet de makkelijkste manier iig. Zoek wel een driverpakketje wat wel werkt en nee ik ga niet slapen voor het lukt. :P

Edit: Okee ik ben niet gek, alstu: http://www.companionlink.com/files/special/DejaConnectADB.exe
T15 firmware overigens, geen idee of het daarmee te maken heeft.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:52:22 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120926207
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120926342
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die heb ik wel helaas dus ik moet wel maar ook al volg ik deze dan nog lukt het niet en ik ben hier echt niet nieuw in. |:(
Hij ziet hem gewoon niet. Nou ja whatsapp dan maar via een omweg geinstalleerd, heb ik weer iets maar ik zou wel graag play e.d. willen.
Kun je die unknow device niet laten zoeken (via handmatig) naar de driver in de pdanet directory (in program files/pdanet for android) ? Dan ook subdirs aanvinken.
pi_120927362
Okee dit is mijn werk, al 15 jaar. Niet telefoons rooten maar ict en ik heb werkelijk de mongol van de Neo's eruit gevist hoor? Eerste keer niks na de drivers, tweede keer helemaal goed. Toen een of andere gekke foutmelding na de recovery.
Android met een luikje dat hij stuk is. :P

Arg. Waarom vis ik nou net die unieke exemplaren eruit? Hij heeft root, nu de rest nog. Is er een andere manier om gapps erop te krijgen? Gewoon een apk oid? :P
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:27:52 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120927840
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef g0dz0r het volgende:
Okee dit is mijn werk, al 15 jaar. Niet telefoons rooten maar ict en ik heb werkelijk de mongol van de Neo's eruit gevist hoor? Eerste keer niks na de drivers, tweede keer helemaal goed. Toen een of andere gekke foutmelding na de recovery.

Arg. Waarom vis ik nou net die unieke exemplaren eruit? Hij heeft root, nu de rest nog. Is er een andere manier om gapps erop te krijgen? Gewoon een apk oid? :P
Hmz, kan ook aan je PC liggen, heb ik ook al eens bij een tablet gehad. Werkte gewoon niet samen met die PC om welke reden dan ook. Zelfs na een reinstall werkt het nog niet (zal wel iets niet kloppen in een driver oid zodat het niet werkt)

Je hebt nu gewoon een softbrick, kan niet zoveel kwaad je moet alleen even reflashen via (een goede) pc.
Denk zelf dat je nu via de MT65xx flasher moet flashen, zal even voor je kijken ;)
quote:
Bestanden downloaden
- Uitpakken en dan zie je vier dingen:
mapje 'FlashTool', mapje 'MT65xx', mapje 'root' en applicatie PdaNetZ350
- Zet je telefoon aan en sluit deze aan op de computer
- Installeer PdaNet
- Haal je batterij uit je telefoon en sluit deze weer aan op de computer
- Ga naar 'configuratiescherm' en dan naar 'apparaatbeheer' op de computer
- Je zal zien dat er een gele driehoek staat bij de 'MT65xx drivers'
- Rechtermuisknop en klik op 'stuurprogramma's bijwerken'
- Kies voor 'op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken'
- Blader naar de map 'MT65xx' en laat deze drivers installeren
- Verbreek de verbinding van de telefoon met de computer
- Start de FlashTool applicatie uit het mapje 'FlashTool'
- Laad in de tweede regel 'scatter-loading' het 'MT6577_Android_scatter_emmc.txt' bestand (mapje 'root')
- Selecteer 'recovery' en zorg ervoor dat hij naar 'recovery_cwm5.5.0.4_ENG.img' verwijst (mapje 'root')
- Druk op F9 en druk daarna op 'ja'
- Druk op de volume+ toets en sluit de usb-kabel aan tussen computer en telefoon
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar
Dit is voor de Jiayu G3 maar je zou in de flashtool ook gewoon firmware moeten kunnen laden. Zet daar in gewoon de Nederlandse ROM of de T15 rom en update hem. Moet zich wel vanzelf wijzen als je een beetje ervaring hebt in de ICT wereld ;) (zelf deze flashtool nog niet gebruikt overigens, bij Allwinner al wel veelvuldig maar zoveel anders is het niet ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120928047
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef g0dz0r het volgende:

Ik neem aan dat je CWM al hebt geinstalleerd.
Even op home toets drukken en kijk dan maar eens wat er gebeurd 8-) .
(als je dat luikje ziet dus)
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:33:36 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120928102
Oh ja, faal :P vergeet mijn bovenstaande post dan maar :')!
Snap nog steeds niet wie dat bedacht heeft overigens, direct dat menu is veel beter :P
pi_120928277
Nou ja geloof het of niet, dat had ik al geprobeerd maar fail. Nu doet ie het wel maar package beschadigd blijkbaar. |:(
Nou ja mijn vrouw wil er nu ook eentje dus ik weet zo hoe het moet. :D
pi_120944938
Het lijkt erop dat Android 4.1.2 ook nu uit is voor de Huawei Honor 2, maar ze hebben nu wel hun eigen skin erover gedaan geloof ik.

Het is in iedere geval positief dat je Android 4.1.2 al kan krijgen voor de Huawei Honor 2 en 4.2 kan me gestolen worden want die was nogal buggy en daarom draait mijn Nexus 7 ook nog op 4.1.2.
  zondag 30 december 2012 @ 10:43:45 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120947453
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 04:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Het lijkt erop dat Android 4.1.2 ook nu uit is voor de Huawei Honor 2, maar ze hebben nu wel hun eigen skin erover gedaan geloof ik.

Het is in iedere geval positief dat je Android 4.1.2 al kan krijgen voor de Huawei Honor 2 en 4.2 kan me gestolen worden want die was nogal buggy en daarom draait mijn Nexus 7 ook nog op 4.1.2.
Nice :D, het is dat het design niet helemaal mijn ding is anders stond hij zeker op de lijst om gekocht te worden. Voor 250-260 euro (agent + amazon) heb je dan echt een top toestel.

Wat is er buggy aan 4.2 dan? nog niet erg in verdiept :o . Weet alleen dat ik er met smart op wacht. want: Multi User
pi_120947776
Google er maar eens op hoor, dan zie je wat er buggy aan 4.2 is, hij was op mijn Nexus 7 in iedere geval langzamere dan 4.1.2.

Ik persoonlijk vind design best mooi van de Huawei Honor 2, een beetje een HTC achtig design en hij ziet er in echt mooiere uit en 4.5 inch is een mooi schermformaat, als ik zie hoe groot die SGS3 wel niet is, dan is dat net wat teveel van het goeie.

Maar ik heb echt bewust voor een witte gekozen en niet een zwarte, ik vind dat wit zwarte namelijk mooiere.
  zondag 30 december 2012 @ 11:28:40 #216
390606 speciaal
It's in the name.
pi_120948411

Demo filmpje van FCT van de ZTE U950, die gast zit vanaf 1:25 aziatische pr0n te showen :D
pi_120954800
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Ditty het volgende:

[..]

Heb zelf net besteld, g2 1gb ram en 8mp ¤ 123,60 vond ik wel goed te doen. Ben wel benieuwd hoe het werkt maar ga ervan uit dat ik er minstens net zoveel mee kan als met mijn htc Desire s :) wel via de normale airmail verstuurd dus waarschijnlijk pas over een maand binnen...
Ik heb hem ook besteld. Ook 1gb ram, kaartje van 8gb erbij en hoesje erbij totaal met tax en verzendkosten alles 133euro. max 20dagen stond er bij.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120955020
Gisteren heeft een maat van mij ook de Neo binnengekregen. Prima telefoontje zo op het eerste gezicht. De kijkhoeken van het scherm zijn matig, maar je moet ook niet teveel zeuren over een telefoon van 130,00 euro.

Ben benieuwd of die het een jaar gaat uithouden. Hele root en rom proces in een minuut of 10 gepiept, robbert en Shiznuts nog bedankt voor de guides !
pi_120957245
Zojuist een G2+ 1Ghz dual core en 1gb ram gekocht op antelife. Ze hebben een daily sell.
Samen met accesoirespakket en DHL komt dat op een nette 120 euro.
Geen slechte deal lijkt me zo. En 4'' is mijn maximum, vandaar geen Neo of G3 ofzo.
pi_120961445
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Star B63M toestel kan resetten. Ik moest een paar maanden wachten voordat mijn provider was verhuisd en nu heb ik teveel wachtwoord pogingen (Mis) gedaan en weet ik ook niet meer wat mijn gmail account is. Handig he!!

Alvast bedankt, Sam
Sam
pi_120961731
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:08 schreef Henkerbedenker het volgende:
Zojuist een G2+ 1Ghz dual core en 1gb ram gekocht op antelife. Ze hebben een daily sell.
Samen met accesoirespakket en DHL komt dat op een nette 120 euro.
Geen slechte deal lijkt me zo. En 4'' is mijn maximum, vandaar geen Neo of G3 ofzo.
Linkje aub? Altijd handig...
pi_120961807
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:45 schreef Raznov het volgende:

[..]

Linkje aub? Altijd handig...
http://www.antelife.com/j(...)0-1-0ghz-1g-ram.html

En dan laten omrekenen via paypal (dus betalen in USD). (scheelt 13! euro)
pi_120962423
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Henkerbedenker het volgende:

[..]

http://www.antelife.com/j(...)0-1-0ghz-1g-ram.html

En dan laten omrekenen via paypal (dus betalen in USD). (scheelt 13! euro)
Geen verzendkosten ofzo? Idd nooit euro aanklikken altijd usd :D
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120963043
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 16:40 schreef Samamsterdam het volgende:
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Star B63M toestel kan resetten. Ik moest een paar maanden wachten voordat mijn provider was verhuisd en nu heb ik teveel wachtwoord pogingen (Mis) gedaan en weet ik ook niet meer wat mijn gmail account is. Handig he!!

Alvast bedankt, Sam
Ik zou zeggen terug zetten naar fabrieks instellingen of opnieuw flashen.
Een rom heb ik als het goed is nog wel voor de B63M, evenals de telefoon zelf met gebroken LCD.
Met een combinatie van + of - volume ingedrukt houden tijdens het opstarten kom je als het goed is in een recovery menu.
pi_120963516
Hoe zijn de ervaringen met fastcardtech.com hier? De prijzen vind ik erg aantrekkelijk daar, maar toch vind ik de site er een beetje onbetrouwbaar uitzien.. :P
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')