Moet je eigenlijk een mooie karaf halen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, ja.Mijn meest waardevolle whisky. Kurk is afgebroken, dus de whisky zelf zit in een hele goedkope wijnfles
I know. Heb er een fles van gehad. Maar ik ben meer van turf/medicinaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
Maar, om even op je punt terug te komen, als je van een wat fruitige whisky houdt is die Glenfiddich 12 echt heerlijk.
Nee! Whisky mag nooit in een karafquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk een mooie karaf halen!![]()
Nee, die is prima te drinken. Halen m'n opa en oma soms uit Duitsland, kost nog geen 15 euro daarquote:De goedkope malt is zeker dodelijk?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Actaeon het volgende:
Even wat anders Tchockster, watvoor whisky heb jij at the moment? Moet morgen even naar de slijter namelijk.
4 is wel weer erg veel. Heb ook nog een halve fles staan hier, dus het is meer voor de kerst.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Acta en Yreal, als jullie allebei 4 flessen whisky willen uitzoeken tegen spotprijzen heb ik wel een chill idee.
Dat is goedkooooopquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee! Whisky mag nooit in een karaf
[..]
Nee, die is prima te drinken. Halen m'n opa en oma soms uit Duitsland, kost nog geen 15 euro daar
M'n pa heeft een Talisker staan, die kun je dan vast waarderen. Ik vind het echt gruwelijk vies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I know. Heb er een fles van gehad. Maar ik ben meer van turf/medicinaal eigenlijk.
Godver die Glenfiddichquote:
Nouja, als we er iemand bij kunnen vinden drie per man. We moeten 12 flessen kopen, dat is het punt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
4 is wel weer erg veel. Heb ook nog een halve fles staan hier, dus het is meer voor de kerst.
30quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
M'n pa heeft een Talisker staan, die kun je dan vast waarderen. Ik vind het echt gruwelijk vies.
[..]
Godver die GlenfiddichWelke is dat? Staat daar nou '30'?
[..]
Nouja, als we er iemand bij kunnen vinden drie per man. We moeten 12 flessen kopen, dat is het punt.
Die en de Talisker vielen meteen op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
notice de 30yo glenfidisch
Glen Grant heet 'ie. Zal geen prijs winnen, maar prima spul.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is goedkooooopDid not know that en ik zit nog wel vlakbij Duitsland
Zeker. Talisker en Laphroaig enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
M'n pa heeft een Talisker staan, die kun je dan vast waarderen. Ik vind het echt gruwelijk vies.
[..]
Godver die GlenfiddichWelke is dat? Staat daar nou '30'?
[..]
Nouja, als we er iemand bij kunnen vinden drie per man. We moeten 12 flessen kopen, dat is het punt.
Oooh die heeft de G&G ook volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Glen Grant heet 'ie. Zal geen prijs winnen, maar prima spul.
kloptquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooh die heeft de G&G ook volgens mij
20 euro daar. Nog niet duur.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooh die heeft de G&G ook volgens mij
1: je loopt er langsquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
1: je loopt er langs
2: je pakt de fles
3: je loopt weg
Boeie, was toch gratis drinken. Maar hij was lekker
Geweldig feestje was dat. Uiteindelijk kreeg iedereen keykords voor de glazen omdat iedereen te zat was ze vast te houden. Van red label tot 60yo single malt. Alle merken aanwezig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Tchock het volgende:
Adviesprijs 305 euroEdit: ohnee. Dat is de 30 yr XXX. De normale is maar 250.
Hoe kom je bij zoiets?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geweldig feestje was dat. Uiteindelijk kreeg iedereen keykords voor de glazen omdat iedereen te zat was ze vast te houden. Van red label tot 60yo single malt. Alle merken aanwezig.
ditquote:
Mogguhquote:
Succes! Ben al op de uni voor de laatste voorbereidingen op het tentamen inleiding staats- en bestuursrecht dat over nog geen uur aanvangt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Mogguh
Zo meteen Staatsrecht 2, dat wordt helemaal niets, zo veel geleerd maar die vragen
En dan vakantie, maar eigenlijk niet als je 4, 7 en 11 januari nog tentamens hebt en evt hertentamens
Dank voor de tip, als ik een kantoor zou hebben zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:41 schreef eriksd het volgende:
Onthouden: niet je sleutels op kantoor laten liggen.
En toen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:04 schreef eriksd het volgende:
Ik heb geeneens thuis geslapen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |