Hmm dan zal het toch van binnenuit moeten komen! En de beste manier daarvoor is wat Yreal zei; een manier vinden dat je het ook echt wilt leren en niet alleen omdat het moet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg kalm, maar ik kan wel heel erg chagrijnig worden als mensen proberen mij te forceren aan het werk te gaanZelfs als ze helemaal gelijk hebben.
Overigens ben ik trouwens veel te actief om echt 'kalm' te zijn, maar wel in de zin van boos.
Nice nice. Hoe komt die van jou zo anders dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Glenfiddich 12, Glenlivet 12*, Jameson en een flesje hele goedkope malt.
*die ik heb smaakt totaal anders dan die in de winkel ligt, maar die in de winkel is ook heel lekker
Gebotteld in '91quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nice nice. Hoe komt die van jou zo anders dan?
Stuk eerder wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vet!Bijna je geboortejaar.
Sort of.
Haha, ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jammer. Anders was het helemaal leuk/bijzonder geweest.
Moet je eigenlijk een mooie karaf halen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, ja.Mijn meest waardevolle whisky. Kurk is afgebroken, dus de whisky zelf zit in een hele goedkope wijnfles
I know. Heb er een fles van gehad. Maar ik ben meer van turf/medicinaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
Maar, om even op je punt terug te komen, als je van een wat fruitige whisky houdt is die Glenfiddich 12 echt heerlijk.
Nee! Whisky mag nooit in een karafquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk een mooie karaf halen!![]()
Nee, die is prima te drinken. Halen m'n opa en oma soms uit Duitsland, kost nog geen 15 euro daarquote:De goedkope malt is zeker dodelijk?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Actaeon het volgende:
Even wat anders Tchockster, watvoor whisky heb jij at the moment? Moet morgen even naar de slijter namelijk.
4 is wel weer erg veel. Heb ook nog een halve fles staan hier, dus het is meer voor de kerst.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Acta en Yreal, als jullie allebei 4 flessen whisky willen uitzoeken tegen spotprijzen heb ik wel een chill idee.
Dat is goedkooooopquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee! Whisky mag nooit in een karaf
[..]
Nee, die is prima te drinken. Halen m'n opa en oma soms uit Duitsland, kost nog geen 15 euro daar
M'n pa heeft een Talisker staan, die kun je dan vast waarderen. Ik vind het echt gruwelijk vies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I know. Heb er een fles van gehad. Maar ik ben meer van turf/medicinaal eigenlijk.
Godver die Glenfiddichquote:
Nouja, als we er iemand bij kunnen vinden drie per man. We moeten 12 flessen kopen, dat is het punt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
4 is wel weer erg veel. Heb ook nog een halve fles staan hier, dus het is meer voor de kerst.
30quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
M'n pa heeft een Talisker staan, die kun je dan vast waarderen. Ik vind het echt gruwelijk vies.
[..]
Godver die GlenfiddichWelke is dat? Staat daar nou '30'?
[..]
Nouja, als we er iemand bij kunnen vinden drie per man. We moeten 12 flessen kopen, dat is het punt.
Die en de Talisker vielen meteen op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
notice de 30yo glenfidisch
Glen Grant heet 'ie. Zal geen prijs winnen, maar prima spul.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is goedkooooopDid not know that en ik zit nog wel vlakbij Duitsland
Zeker. Talisker en Laphroaig enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
M'n pa heeft een Talisker staan, die kun je dan vast waarderen. Ik vind het echt gruwelijk vies.
[..]
Godver die GlenfiddichWelke is dat? Staat daar nou '30'?
[..]
Nouja, als we er iemand bij kunnen vinden drie per man. We moeten 12 flessen kopen, dat is het punt.
Oooh die heeft de G&G ook volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Glen Grant heet 'ie. Zal geen prijs winnen, maar prima spul.
kloptquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooh die heeft de G&G ook volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |