Dat moet dan wel een jurist zijn. En die heb ik hier niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat ik eerder ook eens tegen je zei geloof ik; jij zou echt iemand in je omgeving moeten hebben die je helpt en je schema bewaakt.wellicht dat dat helpt.
Dat recht op proceskostenvergoeding moet ik toch gaan waarderen als ik het op die manier ga regelen..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Scary dat je denkt dat ik het dan wel weet maar wie weet hè
je hebt onsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een jurist zijn. En die heb ik hier niet.
Leuk en aardig, maar dat helpt niet echt zolang jullie geen enkele druk op mij kunnen zettenquote:
je moet een manier vinden om het jezelf te willen laten lerenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat helpt niet echt zolang jullie geen enkele druk op mij kunnen zettenSowieso is het kut dat ik überhaupt druk nodig heb om iets te presteren.
Waarom? Het hoeft niet inhoudelijk toch? Het gaat meer om iemand die ervoor zorgt dat je op tijd begint en gaat studeren. Iemand die je schema bewaakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een jurist zijn. En die heb ik hier niet.
Ik zei meteen al....gewoon niet zo doen maar gewoon incl btw factureren achteraf en dan contractueel de nakoming door je klant veilig stellen/beschermen. Dat is veel makkelijker.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat recht op proceskostenvergoeding moet ik toch gaan waarderen als ik het op die manier ga regelen..
terechte klacht. kinderen moeten aan het werk worden getrapt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
Om mezelf trouwens even te analyseren: ik ben er van overtuigd dat de bron van mijn problemen in het Montessori-onderwijs ligt.
Oooooh Tchock is een Montessori-kindje. Dat verklaart je problemen inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
Om mezelf trouwens even te analyseren: ik ben er van overtuigd dat de bron van mijn problemen in het Montessori-onderwijs ligt.
Hahah godverquote:Op donderdag 20 december 2012 23:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooooh Tchock is een Montessori-kindje. Dat verklaart je problemen inderdaad.
Ja, maar wat voor ervaring heb jij met Montessori?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet gestructureerd een studieschema kunnen handhaven?
jaartje pabo gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor ervaring heb jij met Montessori?
Persoonlijk niets. Ik zat je ook maar een beetje te plagenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor ervaring heb jij met Montessori?
Daarom moet je nu even een 180graden ommezwaai maken qua studiehouding!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
HahahNouja, destijds vond ik het enorm kut omdat ik alleen maar nare leraren had en me totaal niet op m'n gemak voelde. Maar dat ik destijds iedere week al mijn werk op vrijdag kon doen en de rest van de week niets uitvoerde begin ik nu wel te merken
Ja. Hoequote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom moet je nu even een 180graden ommezwaai maken qua studiehouding!
Wat ik zei, dat iemand je daarbij moet coachen. En dat hoeft helemaal geen jurist te zijn. Waarom niet je vriendin of een vriend ofzo?quote:
Lijkt me geen strak plan. Dat wordt geen gezellige bende.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat ik zei, dat iemand je daarbij moet coachen. En dat hoeft helemaal geen jurist te zijn. Waarom niet je vriendin of een vriend ofzo?
Ben jij zo erg?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me geen strak plan. Dat wordt geen gezellige bende.
Ik ben ook heel erg kalm, maar ik kan wel heel erg chagrijnig worden als mensen proberen mij te forceren aan het werk te gaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben jij zo erg?Op mij kom je altijd heel kalm over
Glenfiddich 12, Glenlivet 12*, Jameson en een flesje hele goedkope malt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Actaeon het volgende:
Even wat anders Tchockster, watvoor whisky heb jij at the moment? Moet morgen even naar de slijter namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |